Ухвала
від 25.04.2023 по справі 295/4843/23
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/4843/23

1-кс/295/2115/23

УХВАЛА

Іменем України

25.04.2023 року м. Житомир

Слідчий суддяБогунського районногосуду м.Житомира ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,розглянув клопотанняпро тимчасовийдоступ до речейта документів, прокурораЖитомирської окружноїпрокуратури ОСОБА_3 , за матеріалами кримінального провадження №42023062020000011, -

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні прокурор зазначив, що слідчим відділом ВП №1 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42023062020000011 від 30.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.4 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що у грудні 2022 року посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , її структурних підрозділів ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) укладено 6 договорів про надання послуг з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на загальну суму 594 тис. грн., зокрема договір №195 від 29.12.2022 про надання інформаційних послуг зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції на листівках, упаковках, календарях, договір №274 від 16.12.2022 про надання послуг з дизайну макету календаря перекидного, дизайну сайту, дизайну наклейок, дизайну упаковки для подарункових пакунків, договір № 276 від 16.12.2022 про надання послуг з розміщення реклами на листівках, упаковках, календарях, договір №89-п від 28.12.2022 про надання інформаційних послуг зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції на листівках, упаковках, календарях, договір №88-п від 28.12.2022 про надання інформаційних послуг у підготовці до випуску друкованих матеріалів, договір №194 від 29.12.2022 про надання інформаційних послуг у підготовці до випуску друкованих матеріалів.

В подальшому за рахунок бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_1 здійснено перерахунки коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за виконання вищенаведених послуг.

Разом з тим, на адресу правоохоронних органів та окружної прокуратури надійшли заяви від представників громадських організацій про вчинення посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 розтрати у період воєнного стану бюджетних коштів при укладенні вищенаведених договорів та здійснення оплати за рахунок бюджетних коштів за їх виконання, оскільки на виконання наведених договорів розроблено календарі, які по своїй суті містять елементи агітації за посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 та передвиборчі лозунги.

Мотивуючи заявлене клопотання прокурор зазначає, що відповідно до положень статті 214 Кримінального процесуального кодексу України виникла необхідність у дослідженні питання доцільності та раціональності витрачання бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_4 на придбання послуг з розміщення реклами на листівках, упаковках, календарях.

З огляду на вищенаведене, наявні підстави для проведення досудового розслідування за фактом розтрати службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , її структурних підрозділів бюджетних коштів на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » при здійсненні оплати за виконання договорів по наданню послуг зі створення, розміщення рекламної та інформаційної продукції на листівках, упаковках, календарях та підготовки до випуску друкованих матеріалів у період воєнного стану на загальну суму 594000 грн., за ч. 4 ст. 191 КК України.

В обгрунтування даного клопотання прокурор вказує, що є достатні підстави вважати, що документи та речі в яких виникла необхідність тимчасового доступу, мають значення для кримінального провадження, тому з метою повного, всебічного та неупередженого дослідження всіх обставин та учасників кримінального правопорушення виникла необхідність у тимчасовому доступі до речей та документів, щодо укладення та виконання договорів, додаткових угод до договорів між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », здійснення перерахування коштів з рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 , її структурних підрозділів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », виготовленої продукції, її макетів, матеріалів щодо надання послуг, передбачених вищенаведеними договорами, в тому числі:

- договорів №195 від 29.12.2022, №274 від 16.12.2022, № 276 від 16.12.2022, №89-п від 28.12.2022 №88-п від 28.12.2022, №194 від 29.12.2022, додатків, додаткових угод до вказаних договорів, актів виконаних робіт, актів наданих послуг, платіжних доручень, інших документів щодо здійснення перерахунку коштів з рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 , її структурних підрозділів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »,

- друкованих матеріалів, речей та документів з розміщеною рекламною та інформаційною продукцією, листівок, упаковок, календарів, на яких розміщена відповідна інформація, макетів календарів, наклейок, упаковок, календарів, відносно виготовлення та дизайну яких укладалися та договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », їх проектів, ескізів, макетів,

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт та послуг по розміщенню реклами на календарях, листівках, упаковках з-під цукерок згідно акту про надання послуг №22 від 16.12.2022 до договору №276 від 16.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_5 ,

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з дизайну макету календаря перекидного, листівок, сайту, упаковки для подарункових наборів згідно акту надання послуг №20 від 16.12.2022 до договору №274 від 16.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг у підготовці до випуску друкованих матеріалів 25072 кв.см згідно акту надання послуг №20 від 29.12.2022 до договору №88-п від 28.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції на календарях, листівках, упаковках з-під цукерок згідно акту надання послуг №24 від 29.12.2022 до договору №89-п від 28.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг у підготовці до випуску друкованих матеріалів 25072 кв.см. згідно акту надання послуг №23 від 29.12.2022 до договору №194 від 29.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції на календарях, листівках, упаковках з-під цукерок згідно акту надання послуг №22 від 29.12.2022 до договору №195 від 29.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- документів щодо розірвання вищенаведених договорів, повернення коштів на рахунки ІНФОРМАЦІЯ_1 , інші речі та документи, що містять відомості стосовно виконання наведених договорів,

- документів, що визначають повноваження директора Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 ,

-електронних носіїв інформації (USB флеш-накопичувачі, жорсткі диски, оптичні диски), на яких можуть зберігатися електронні (відцифровані, відскановані, сфотографовані) зразки вищевказаних документів та чорнові записи, листування, інших речей і документів та інших речей, документів, що мають значення для кримінального провадження.

Вказані документи мають істотне значення для кримінального провадження, а саме містять необхідну інформацію стосовно осіб, які можуть бути причетні до скоєння вказаного кримінального правопорушення, є джерелом доказів у кримінальному провадженні.

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав заяву про розгляд клопотання без його участі, заявлене клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів підтримав у повному обсязі та просив його задовольнити.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Виходячи зтого,що єдостатньо підставвважати,що зазначена інформація, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, та те, що іншими способами неможливо отримати вказану інформацію, керуючись ст.ст.159-166 КПК України слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл слідчим слідчої групи з числа слідчих СВ відділу поліції №1 Житомирського районного управління поліції Головного управління Національної поліції у Житомирській області ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , іншим слідчим з групи слідчих у кримінальному провадженні, за дорученням слідчого чи прокурора оперативним працівникам відділу поліції №1 Житомирського районного управління поліції Головного управління Національної поліції у Житомирській області, оперативним працівникам Управління Служби безпеки України у Житомирській області, прокурорам Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 на тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме речей, документів щодо укладення та виконання договорів, додаткових угод до договорів між ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », здійснення перерахування коштів з рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 , її структурних підрозділів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », виготовленої продукції, її макетів, матеріалів щодо надання послуг, передбачених вищенаведеними договорами, в тому числі:

- договорів №195 від 29.12.2022, №274 від 16.12.2022, № 276 від 16.12.2022, №89-п від 28.12.2022 №88-п від 28.12.2022, №194 від 29.12.2022, додатків, додаткових угод до вказаних договорів, актів виконаних робіт, актів наданих послуг, платіжних доручень, інших документів щодо здійснення перерахунку коштів з рахунків ІНФОРМАЦІЯ_1 , її структурних підрозділів на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »,

- друкованих матеріалів, речей та документів з розміщеною рекламною та інформаційною продукцією, листівок, упаковок, календарів, на яких розміщена відповідна інформація, макетів календарів, наклейок, упаковок, календарів, відносно виготовлення та дизайну яких укладалися та договори з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », їх проектів, ескізів, макетів,

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт та послуг по розміщенню реклами на календарях, листівках, упаковках з-під цукерок згідно акту про надання послуг №22 від 16.12.2022 до договору №276 від 16.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_5 ,

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з дизайну макету календаря перекидного, листівок, сайту, упаковки для подарункових наборів згідно акту надання послуг №20 від 16.12.2022 до договору №274 від 16.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_5 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг у підготовці до випуску друкованих матеріалів 25072 кв.см згідно акту надання послуг №20 від 29.12.2022 до договору №88-п від 28.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції на календарях, листівках, упаковках з-під цукерок згідно акту надання послуг №24 від 29.12.2022 до договору №89-п від 28.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_6 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг у підготовці до випуску друкованих матеріалів 25072 кв.см. згідно акту надання послуг №23 від 29.12.2022 до договору №194 від 29.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- матеріалів, що підтверджують виконання робіт, послуг з надання інформаційних послуг зі створення та розміщення рекламної та інформаційної продукції на календарях, листівках, упаковках з-під цукерок згідно акту надання послуг №22 від 29.12.2022 до договору №195 від 29.12.2022, укладеного з ІНФОРМАЦІЯ_7 ;

- документів щодо розірвання вищенаведених договорів, повернення коштів на рахунки ІНФОРМАЦІЯ_1 , інші речі та документи, що містять відомості стосовно виконання наведених договорів,

- документів, що визначають повноваження директора Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 ,

- електронних носіїв інформації (USB флеш-накопичувачі, жорсткі диски, оптичні диски), на яких можуть зберігатися електронні (відцифровані, відскановані, сфотографовані) зразки вищевказаних документів та інших речей, документів, що мають значення для кримінального провадження;

-з можливістю ознайомлення та вилучення інформації .

Встановити строк дії ухвали до 25.05.2023 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення25.04.2023
Оприлюднено08.05.2024
Номер документу110454969
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/4843/23

Ухвала від 25.04.2023

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Лєдньов Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні