Ухвала
від 21.04.2023 по справі 760/8457/23
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

С О Л О М ' Я Н С Ь К И Й Р А Й О Н Н И Й С У Д М І С Т А К И Є В А

вул. Максима Кривоноса, 25, м. Київ, 03037; тел. (044) 249-79-26, факс:249-79-28;

вул. Грушецька, 1, м. Київ, 03113; тел.: (044) 456-51-65; факс: 456-93-08

e-mail:inbox@sl.ki.court.gov.ua, web: https://sl.ki.court.gov.ua

Код ЄДРПОУ: 02896762


Провадження 1-кс/760/3914/23

В справі 760/8457/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

І. Вступна частина

21 квітня 2023 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянув клопотання старшого слідчого СУ Головного управління СБ України у м. Києві та Київській ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Київської обласної прокуратури ОСОБА_4 про проведення обшуку в межах досудового розслідування кримінального провадження №12017100010010407, відомості про яке внесено 02.11.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

ІІ. Мотивувальна частина

До суду надійшло клопотання, у якому слідчий зазначив, що слідчим управління Головного управління СБ України у м. Києві та Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №12017100010010407, відомості про яке внесено 02.11.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України.

У клопотанні слідчий просив надати дозвіл на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання та вилучення: чорнової бухгалтерії, актів перевірок, висновків, актів обстежень та інвентаризацій земельних ділянок та паркувальних майданчиків (нічних паркувальних майданчиків), належних КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС» (або які перебувають в його користуванні, закріплені за ним чи передані ним в користування чи в експлуатацію відповідним суб?єктам господарювання), які проводились відповідними комісіями та/або службовими особами комунального підприємства з додатками до них, оригіналів договорів про надання майданчиків для експлуатації, утримання та облаштування з додатками та додатковими угодами та схемами організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках щодо паркувальних майданчиків за адресами: м. Київ, вул. А. Ахматової 15; м. Київ, вул. А. Ахматової 15; м. Київ, вул., А. Ахматової, 44-46; м. Київ, вул., А. Ахматової, 45-47; м. Київ, вул. Ващенка, 7; м. Київ, вул. Вишняківська, 1; м. Київ, проспект П. Григоренка (на перетині з вул. Олени Пчілки); м. Київ, перетин вул. Здолбунівської та вул. Тепловозної (майданчик № 1); м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А; м. Київ, вул., Драгоманова, 8; м. Київ, вул., Драгоманова, 13/10; м. Київ, вул., Зарічна, навпроти буд. 16; м. Київ, вул., Зарічна, навпроти буд. 16; м. Київ, вул., Кошиця, 1/38 ; м. Київ, вул., Кошиця, 1/38 ; м. Київ, вул. Сортувальна, 11а ; м. Київ, вул. Чавдар, 1-3 ; м. Київ, вул. Чавдар, 2 (навпроти); м. Київ, вул. Чавдар, 2 (навпроти); м. Київ, вул. Бориспільська, 3-3 ; м. Київ, вул. Бориспільська, 12 ; м. Київ, вул. Бориспільська, 12-в ; м. Київ, вул. Бориспільська, 19 ; м. Київ, вул. Новодарницька, 1 ; м. Київ, вул. вул.Пчілки 2-2А; м. Київ, вул.Руденко 10А; м. Київ, вул. Урлівська, 4а; м. Київ, вул. Урлівська, 34а; м. Київ, Дніпровська набережна, 26 а; м. Київ, Дніпровська набережна, 26 а; м. Київ, просп., Бажана (з парної сторони біля шляхопроводу ст. метро Осокорки); м. Київ, проспект Григоренка - вул., Здолбунівська (майданчик№1); м. Київ, просп. Бажана, 36; м. Київ, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 1); м. Київ, проспект Петра Григоренка, 14-16; м. Київ, проспект Петра Григоренка (розподільна смуга навпроти буд. 10, 12), 36; м. Київ, Харківське шосе 168є, та інших паркувальних майданчиків розташованих на території м. Києва договори оренди на які чинні на даний час; особові справи та посадові інструкції (контракти) службових осіб КП «Київтранспарксервіс», а саме: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 ; блокноти, записники та аркуші паперу, на яких може міститися інформація щодо вказаного кримінального правопорушення; носії інформації (карти-пам?яті, флеш-накопичувачі, жорсткі диски, CD-DVD диски), на яких може міститися інформація про укладання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами та отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві; комп?ютерні, мережеві та серверні обладнання (системні блоки, ноутбуки, планшети, серверне), в т.ч. електронне та поштове листування на яких може міститися інформація щодо укладання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами та отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві; мобільні телефони, які використовуються для зв?язку та передачі інформації між учасниками вчинення злочину та на яких може міститися інформація щодо укладання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами та отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві; грошові кошти отримані внаслідок злочинної діяльності джерело походження яких невідоме.

Обґрунтовуючи необхідність проведення обшуку за адресою проживання ОСОБА_13 , а саме за адресою: АДРЕСА_1 , слідчий зазначає наступне.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що заступником директора КП «Київтранспарксервіс» ОСОБА_14 спільно з діючим директором КП «Київтранспарксервіс» ОСОБА_15 та іншими службовими особами організовано протиправну схему з метою отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві.

Зазначене реалізується наступними шляхами:

- штучне заниження офіційної кількості паркувальних місць, з метою отримання підконтрольними приватними суб`єктами господарювання надприбутків від надання в оренду необлікованих паркомісць на паркувальних майданчиках комунального підприємства.

В ході проведення оглядів паркувальних майданчиків, встановлено невідповідність схем організації дорожнього руху та умов договорів, якими визначається кількість паркомісць (значне заниження паркомісць у обсязі від 40 до 60 % від фактично наявної), так за результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 5), 14, який перебуває в експлуатації ТОВ «Транс-парк-сервіс» (код ЄДРПОУ 37673399) на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2015-07/31 від 22.07.2015 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено - 181 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі - ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 5), 14, передбачено облаштування 135 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 15 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

За результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, проспект Бажана (ст. м. «Славутич»), який перебуває в експлуатації ФОП ОСОБА_16 на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2021-03/06 від 09.03.2021 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено - 240 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі - ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, Дарницький район, проспект Бажана (ст. м. «Славутич»), передбачено облаштування 180 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 20 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

За результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, проспект Бажана, напроти буд. №24/1-26, який перебуває в експлуатації ТОВ «Трейдмастер Сервіч Юкрейн» на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2015-07/44 від 24.07.2015 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено - 210 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі - ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, проспект Бажана, напроти буд. №24/1-26, передбачено облаштування 89 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 10 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

За результатом огляду паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А, який перебуває в експлуатації ТОВ «СЛ-Плюс» (ЄДРПОУ 35030421) на підставі укладеного договору з КП «Київтранспарксервіс» № ДНП-2017-12/32 від 01.01.2017 про надання майданчика для експлуатації, утримання та облаштування, встановлено - 250 парко місць, відповідно до наявної нумерації, розмір одного парко місця складає 20 м2, однак відповідно до схеми організації дорожнього руху (далі - ОДР), яка являється невід`ємною складовою вищезазначеного договору, на паркувальному майданчику, розташованому за адресою: м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А, передбачено облаштування 85 місць для платного паркування транспортних засобів, а також 9 спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю.

Також в ході досудового слідства зафіксовано не відповідність договірним вимогам, ряду інших паркувальних майданчиків, за адресами: м. Київ, вул. А. Ахматової 15; м. Київ, вул. А. Ахматової 15; м. Київ, вул., А. Ахматової, 44-46; м. Київ, вул., А. Ахматової, 45-47; м. Київ, вул. Ващенка, 7; м. Київ, вул. Вишняківська, 1; м. Київ, проспект П. Григоренка (на перетині з вул. Олени Пчілки); м. Київ, перетин вул. Здолбунівської та вул. Тепловозної (майданчик № 1); м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А; м. Київ, вул., Драгоманова, 8; м. Київ, вул., Драгоманова, 13/10; м. Київ, вул., Зарічна, навпроти буд. 16; м. Київ, вул., Зарічна, навпроти буд. 16; м. Київ, вул., Кошиця, 1/38; м. Київ, вул., Кошиця, 1/38; м. Київ, вул. Сортувальна, 11а; м. Київ, вул. Чавдар, 1-3; м. Київ, вул. Чавдар, 2 (навпроти); м. Київ, вул. Чавдар, 2 (навпроти); м. Київ, вул. Бориспільська, 3-3; м. Київ, вул. Бориспільська, 12 ; м. Київ, вул. Бориспільська, 12-в ; м. Київ, вул. Бориспільська, 19; м. Київ, вул. Новодарницька, 1; м. Київ, вул. вул.Пчілки 2-2А; м. Київ, вул.Руденко 10А; м. Київ, вул. Урлівська, 4а; м. Київ, вул. Урлівська, 34а; м. Київ, Дніпровська набережна, 26 а; м. Київ, Дніпровська набережна, 26 а; м. Київ, просп., Бажана (з парної сторони біля шляхопроводу ст. метро Осокорки); м. Київ, проспект Григоренка - вул., Здолбунівська (майданчик№1); м. Київ, проспект Григоренка - вул., Здолбунівська (майданчик№1); м. Київ, просп. Бажана, 36; м. Київ, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 1); м. Київ, проспект Петра Григоренка, 14-16; м. Київ, проспект Петра Григоренка (розподільна смуга навпроти буд. 10, 12), 36; м. Київ, Харківське шосе 168є, а саме відсутня розмітка спеціальних місць для безкоштовного паркування, а фактична кількість фіксованих місць для паркування не відповідає схемі ОДР та умовам договору.

- надання в оренду парувальних майданчиків без укладання договорів з комунальним підприємством, за оперативними даними паркувальний майданчик що розташований за адресою: м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 12а, налічує 393 парко місць та використовується невизначним суб`єктом господарюванням без укладення договірних відносин з КП «Київтранспарксервіс»;

- надання в оренду паркувальних майданчиків із укладанням договорів з комунальним підприємством, проте, без підписання актів приймання-передачі паркувальних майданчиків, що фактично призводить до їхнього користування приватними суб`єктами господарювання без належної оплати.

Так, посадові особи КП «Київтранспарксервіс», безпідставно розірвали договір оренди з орендарем паркувального майданчику, що розташований за адресою: м. Київ, вул. Качалова, 6, та уклали договір оренди зазначеного паркувального майданчика з невизначним суб`єктом господарюванням зі штучно зниженою вартістю ніж із попереднім орендарем.

Вказані порушення фіксувались всіх паркувальних майданчиках, що свідчить про системність порушень фінансового законодавства зі сторони посадових осіб КП «Київтранспарксервіс».

Факти системної корупції у КП «Київтранспарксервіс» полягають у тому, що окремі суб?єкти господарювання увійшли в злочинну змову зі службовими особами КП «Київтранспарксервіс» з метою отримання неконтрольованого державою та комунальним підприємством доходу (так званих «чорних обігових коштів») шляхом зазначення у відповідних договорах значно нижчої кількості паркомісць замість реальної кількості паркомісць, які фактично використовуються суб?єктом господарювання.

Так встановлено, що в м. Києві на даний час функціонує понад 860 стоянок із понад 64 000 офіційно встановлених КП «Київтранспарксервіс» паркувальних місць, про передачу яких комерційним структурам експлуатантам паркувальних майданчиків, укладено низку договорів про надання таких паркувальних майданчиків у платне строкове використання, з метою наповнення міського бюджету м. Києва.

За наявними даними, ринкова вартість оренди одного паркомісця власником транспортного засобу складає в середньому 500 грн/міс.

Реальна кількість паркомісць на існуючих паркувальних майданчиках під управлінням КП «Київтранспарксервіс» складає понад 84 тис паркомісць (офіційно визначено 64 тис. паркомісць).

Таким чином, понад 20 тис паркомісць може знаходитися у т.зв. «тіньовому обігу», що в свою чергу, формує загальний обсяг «тіньових» надходжень у розмірі близько 10 млн. грн. на місяць, які розподіляються між учасниками протиправної схеми.

Встановлено, що для реалізації протиправної діяльності ОСОБА_14 та ОСОБА_15 залучено ряд службових осіб комунального підприємства.

Так, начальником договірного відділу ОСОБА_17 здійснюється документальне оформлення договірних відносин з експлуатації місць для паркування із свідомо заниженою їхньою кількістю. В свою чергу, бухгалтером ОСОБА_18 здійснюється супровід фінансових операцій КП «Київтранспарксервіс» з приватними СГД-орендарями паркувальних майданчиків в ході виконання договорів.

Поряд з цим, встановлено, що працівниками КП «Київтранспарксервіс» ОСОБА_19 , ОСОБА_13 та ОСОБА_20 внаслідок неналежного ставлення до своїх службових обов`язків, в частині проведення контролю за виконанням договорів та схем організацій дорожнього руху на паркувальних майданчиках, приховується фактична кількість паркомісць, які експлуатуються орендарями з метою отримання неправомірної вигоди від останніх та розподілу між учасниками протиправної схеми.

Таким чином, в наслідок зловживання владою службовими особами КП «Київтранспарксервіс», з метою отримання неправомірної вигоди для самих себе та невстановлених досудовим розслідуванням осіб укладено договори про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами, в наслідок чого, завдано істотної шкоди охоронюваним законом громадських інтересів, та спричинило тяжкі наслідки, що виразилось в недоотриманні доходу від діяльності з надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування та призводить до суттєвої щорічної декілька мільйонної збитковості комунального підприємства.

Крім того, аналогічні порушення виявлялись y діяльності КП «Київтранспарксервіс» і в 2014, 2016, 2017 роках.

На даний час КП «Київтранспарксервіс» та Департаментом транспортної інфраструктури КМДА не вжито належних заходів щодо усунення порушень, що також може свідчити про наявність системної корупції у сфері експлуатації фіксованих місць для паркування у м. Києві.

У ході досудового слідства, з метою повного неупередженого та всебічного розслідування слідчим скеровано запити до Департаменту земельних ресурсів Київської міської державної адміністрації, КП «Київтранспарксервіс», Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації, Управління патрульної поліції у м. Києві Департаменту патрульної поліції, щодо надання копій документів та інформації про оренду земельних ділянок, умов та правил користування земельними ділянками та паркувальними майданчиками.

Проте, на запити слідчого копій відповідних документів, які становлять інтерес для слідства не надано.

До діяльності протиправного механізму мають відношення наступні особи:

1) ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_9 , директор КП «Київтранспарксервіс», є організатором протиправної схеми з отримання неправомірної вигоди;

2) ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_10 , перший заступник директора КП «Київтранспарксервіс», є організатором протиправної схеми з отримання неправомірної вигоди;

3) ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_11 , начальник комерційного управління КП «Київтранспарксервіс», здійснює документальне оформлення договірних відносин з експлуатації місць для паркування із свідомо заниженою їхньою кількістю;

4) ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_12 , - «відділ контролю» КП «Київтранспарксервіс», здійснює приховування фактичної кількості паркомісць, які експлуатуються орендарями з метою отримання неправомірної вигоди від останніх та розподіляє неправомірну вигоду між учасниками протиправної схеми;

5) ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 , головний спеціаліст відділу фінансово-економічної безпеки КП «Київтранспарксервіс», здійснює приховування фактичної кількості паркомісць, які експлуатуються орендарями з метою отримання неправомірної вигоди від останніх та розподіляє неправомірну вигоду між учасниками протиправної схеми;

6) ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_13 , бухгалтер КП «Київтранспарксервіс», здійснює супровід фінансових операцій комунального підприємства з приватними підприємствами паркувальних майданчиків в ході виконання договорів;

7) ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_14 , головний спеціаліст відділу фінансово-економічної безпеки КП «Київтранспарксервіс», здійснює приховування фактичної кількості паркомісць, які експлуатуються орендарями з метою отримання неправомірної вигоди від останніх та розподіляє неправомірну вигоду між учасниками протиправної схеми;

8) ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , фактично проживає за адресою: АДРЕСА_15 , бухгалтер КП «Київтранспарксервіс», здійснює супровід фінансових операцій комунального підприємства з приватними підприємствами паркувальних майданчиків в ході виконання договорів.

Слідчий у своєму клопотанні наполягав на тому, що у органу досудового розслідування наявні достатні підстави вважати, що за місцем реєстрації та проживання головного спеціаліста відділу фінансово-економічної безпеки КП «Київтранспарксервіс», - ОСОБА_29 , а саме за адресою: АДРЕСА_1 , можуть знаходитись відшукувані в даному провадженні речі і документи, які мають важливе значення для досудового розслідування, а також те, що проведення обшуку є єдиним способом досягнення цілей кримінального провадження.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна право власності на квартиру АДРЕСА_16 зареєстровано за ОСОБА_30 , реєстраційний номер облікової картки платників податків: НОМЕР_1 .

Слідчим подано клопотання про розгляд справи без його участі, в якому він підтримав клопотання та просив його задовольнити. Дослідивши матеріали додані до клопотання, слідчий суддя приходить до висновку про часткове задоволення клопотання.

Відповідно до ч.1 ст.234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно з ч.2 ст.234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування.

Згідно з ч.3 ст.234 КПК України у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про:

1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер;

2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання;

3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;

4) підстави для обшуку;

5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку;

6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться;

7) індивідуальні або родові ознаки речей, документів, іншого майна або осіб, яких планується відшукати, а також їхній зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням;

8) обґрунтування того, що доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, а доступ до осіб, яких планується відшукати, - за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом. Зазначена вимога не поширюється на випадки проведення обшуку з метою відшукання знаряддя кримінального правопорушення, предметів і документів, вилучених з обігу.

З матеріалів клопотання вбачається, що особа можливі протиправні дії якої, зокрема, розслідуються в межах даного кримінального провадження, а саме: ОСОБА_13 , який є головним спеціалістом відділу фінансово-економічної безпеки КП «Київтранспарксервіс», здійснює приховування фактичної кількості паркомісць, які експлуатуються орендарями з метою отримання неправомірної вигоди від останніх та розподіляє неправомірну вигоду між учасниками протиправної схеми, фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 . Право власності на вказану квартиру зареєстровано за ОСОБА_30 .

Суд вважає обґрунтованим посилання слідчого на те, що проведення обшуку за вказаною адресою, а також відшукання та вилучення частини зазначених в переліку речей і документів має на меті проведення повноцінного розслідування згідно з відомостями, які внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань та кваліфіковані за ч.1 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України, і така міра втручання держави у приватну власність особи є виправданою, доцільною, а проведення обшуку є найбільш ефективним способом відшукання та вилучення речей та документів, які мають значення для досудового розслідування.

В той же час, прохальна частина клопотання, серед іншого, містить у собі вимоги щодо надання дозволу на відшукання та вилучення, наступних речей та документів: «особові справи та посадові інструкції (контракти) службових осіб КП «Київтранспарксервіс», а саме: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 ; блокноти, записники та аркуші паперу, на яких може міститися інформація щодо вказаного кримінального правопорушення, «грошові кошти отримані внаслідок злочинної діяльності джерело походження яких невідоме».

У зв`язку з відсутністю у клопотанні обґрунтування неможливості отриманння особових справ/контрактів працівників КП "Київтранспарксервіс" в порядку тимчасовго досутупу, відсутності конкретизації їх доказового значення, а також відсутністю їх індивідуально-визначених грошових коштів, клопотання не підлягає задоволенню у вказаній частині.

ІІІ. Резолютивна частина

Керуючись ст.ст. 131, 132, 233-236, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя ухвалив:

1. Клопотання задовольнити частково.

Надати групі слідчих та прокурорів у кримінальному провадженні №12017100010010407, відомості про яке внесено 02.11.2017 до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 2 ст. 364 КК України, дозвіл на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , за місцем проживання ОСОБА_13 , з метою відшукання та вилучення:

-чорнової бухгалтерії, актів перевірок, висновків, актів обстежень та інвентаризацій земельних ділянок та паркувальних майданчиків (нічних паркувальних майданчиків), належних КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС» (або які перебувають в його користуванні, закріплені за ним чи передані ним в користування чи в експлуатацію відповідним суб?єктам господарювання), які проводились відповідними комісіями та/або службовими особами комунального підприємства з додатками до них, оригіналів договорів про надання майданчиків для експлуатації, утримання та облаштування з додатками та додатковими угодами та схемами організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках щодо паркувальних майданчиків за адресами: м. Київ, вул. А. Ахматової 15 ; м. Київ, вул. А. Ахматової 15 ; м. Київ, вул., А. Ахматової, 44-46; м. Київ, вул., А. Ахматової, 45-47; м. Київ, вул. Ващенка, 7; м. Київ, вул. Вишняківська, 1; м. Київ, проспект П. Григоренка (на перетині з вул. Олени Пчілки); м. Київ, перетин вул. Здолбунівської та вул. Тепловозної (майданчик № 1); м. Київ, вул., Драгоманова, 6 А; м. Київ, вул., Драгоманова, 8; м. Київ, вул., Драгоманова, 13/10; м. Київ, вул., Зарічна, навпроти буд. 16; м. Київ, вул., Зарічна, навпроти буд. 16; м. Київ, вул., Кошиця, 1/38 ; м. Київ, вул., Кошиця, 1/38 ; м. Київ, вул. Сортувальна, 11а ; м. Київ, вул. Чавдар, 1-3 ; м. Київ, вул. Чавдар, 2 (навпроти); м. Київ, вул. Чавдар, 2 (навпроти); м. Київ, вул. Бориспільська, 3-3 ; м. Київ, вул. Бориспільська, 12 ; м. Київ, вул. Бориспільська, 12-в ; м. Київ, вул. Бориспільська, 19 ; м. Київ, вул. Новодарницька, 1 ; м. Київ, вул. вул.Пчілки 2-2А ; м. Київ, вул.Руденко 10А ; м. Київ, вул. Урлівська, 4а ; м. Київ, вул. Урлівська, 34а; м. Київ, Дніпровська набережна, 26 а; м. Київ, Дніпровська набережна, 26 а; м. Київ, просп., Бажана (з парної сторони біля шляхопроводу ст. метро Осокорки); м. Київ, проспект Григоренка - вул., Здолбунівська (майданчик№1); м. Київ, просп. Бажана, 36; м. Київ, проспект Петра Григоренка (навпроти буд. 1) ; м. Київ, проспект Петра Григоренка, 14-16; м. Київ, проспект Петра Григоренка (розподільна смуга навпроти буд. 10, 12), 36; м. Київ, Харківське шосе 168 є, та інших паркувальних майданчиків розташованих на території м. Києва договори оренди на які чинні на даний час; носії інформації (карти-пам?яті, флеш-накопичувачі, жорсткі диски, CD-DVD диски), на яких може міститися інформація про укладання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами та отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві; комп?ютерні, мережеві та серверні обладнання (системні блоки, ноутбуки, планшети, серверне), в т.ч. електронне та поштове листування на яких може міститися інформація щодо укладання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами та отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві; мобільні телефони, які використовуються для зв?язку та передачі інформації між учасниками вчинення злочину та на яких може міститися інформація щодо укладання договорів про надання права на експлуатацію фіксованих місць для паркування з суб`єктами господарювання на території м. Києва, що вміщують в себе значно більшу кількість паркомісць, ніж передбачено відповідними договорами та отримання неправомірної вигоди від надання в експлуатацію паркувальних майданчиків в м. Києві.

В іншій частині відмовити.

2. Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.04.2023
Оприлюднено29.04.2024
Номер документу110510532
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —760/8457/23

Ухвала від 21.04.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Коробенко С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні