Постанова
від 26.04.2023 по справі 280/4267/22
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

26 квітня 2023 року м.Дніпросправа № 280/4267/22

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого - судді Баранник Н.П.,

суддів: Малиш Н.І., Щербака А.А.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 14 вересня 2022 року у справі № 280/4267/22 (суддя Богатинський Б.В., справа розглянута в порядку спрощеного провадження) за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернулася до суду з позовом, в якому, з урахуванням уточненої позовної заяви, просила:

- визнати протиправним та скасувати повідомлення і рішення Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району (далі - відповідач) №626826 від 30.06.2022, якими відмовлено ОСОБА_1 у призначенні допомоги на проживання внутрішньо перемішеним особам;

- зобов`язати Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району призначити допомогу на проживання внутрішньо перемішеним особам ОСОБА_1 та її неповнолітній дитині ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з 01.05.2022 та виплатити заборгованість, починаючи з 01.05.2022 на рахунок, зазначений в заяві від 30.05.2022 про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеної особи.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилалась на те, що отримала від відповідача повідомлення № 626826 від 30.06.2022, в якому зазначено, що на підставі рішення управління їй відмовлено у призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеної особи на підставі абз. 8 п. 3 «Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», затвердженого постановою КМУ від 20.03.2022 № 332. Дане рішення відповідача про відмову позивачу у призначенні допомоги на проживання внутрішньо переміщеної особи є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 14 вересня 2022 року позовні вимоги позивача були задоволені.

З рішенням суду першої інстанції не погодився відповідач та подав апеляційну скаргу. У скарзі, посилаючись на неповне з`ясування судом обставин справи, порушення норм матеріального та процесуального права, відповідач просить скасувати рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 14 вересня 2022 року та прийняти нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити.

Скаржник в апеляційній скарзі наполягає на відсутності у позивача права на отримання допомоги, зазначає про неврахування судом, що відповідно до абз.7 п. 3 Порядку №332 допомога не надається внутрішньо переміщеним особам, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи до 24.02.2022 у регіонах, що не включені до переліку, зазначеному в абзаці 1 пункту 2 цього Порядку, за винятком осіб, які отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Позивач станом на 24.02.2022 обліковувалась на території, яка не була включена до відповідного переліку територій, на яких ведуться бойові дії, а також станом на 1 березня 2022 року не отримувала щомісячну адресну допомогу для покриття витратна проживання, тому позивач не підпадає під умови, за яких призначається допомога відповідно до положень Порядку № 332.

Позивач своїм правом на подачу письмового відзиву на апеляційну скаргу відповідача не скористалась.

Апеляційний розгляд справи здійснено за правилами ст.311 КАС України в порядку письмового провадження.

Вивчивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне.

З матеріалів справи встановлено, що з 06.07.2016 ОСОБА_1 знаходиться на обліку в Управлінні соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району, як внутрішньо переміщена особа, у зв`язку з тимчасовою окупацією смт. Новотроїцьке Волноваського району Донецької області, в якому позивач зареєстрована та мешкала до війни за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно довідки №2302-14990 від 06.07.2016 зареєстрованим місцем проживання ОСОБА_1 як внутрішньо переміщеної особи є адреса: АДРЕСА_2 .

Відповідно до довідки №2302-5000115872 від 23.04.2019 ОСОБА_3 , донька позивачки, є внутрішньо переміщеною особою, з зареєстрованим фактичним місцем проживання/перебування АДРЕСА_2 .

Позивач як внутрішньо переміщена особа, з липня 2016 року по березень 2019 року отримувала допомогу переміщеним особам на проживання, що підтверджується довідками від 04 липня 2022 року №№ 919, 920.

30.05.2022 звернулася з заявою до Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

30.06.2022 Управлінням соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району прийнято рішення №626826 про відмову у призначені позивачу допомоги на проживання як внутрішньо переміщеній особі на підставі: п.3 «Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», затвердженого постановою КМУ від 20.03.2022 №332 (зі змінами). На момент звернення за допомогою особа не здійснила переміщення з території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).

У повідомленні від 30.06.2022 №62686 Управлінням підставою відмови в призначенні допомоги з 01.06.2022 зазначено: відповідно до абз.8 п.3 «Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», затвердженого постановою КМУ від 20.03.2022 №332 (зі змінами), починаючи з травня 2022 року допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також внутрішньо переміщеним особам, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження і які подали до 20 травня 2022 року заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, або за умови подання документального підтвердження від органів місцевого самоврядування факту пошкодження/знищення нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації. Довідками від 06.07.2016 № 2302-14990 на ОСОБА_1 та від 23.04.2019 №2302- 5000115872 на ОСОБА_2 «Про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи» фактичне місце мешкання визначене за адресою: АДРЕСА_3 . Згідно інформації з Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо переміщених осіб, з території Шевченківського району позивач з дитиною не переміщувались. Без факту переміщення вже після 24.02.2022, права на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам позивач не має.

Позивач, вважаючи рішення про відмову у призначенні їй допомоги протиправним, звернулася з даним адміністративним позовом до суду.

За встановлених у справі обставин суд дійшов висновку, що позивач належить до кола осіб, що мають право на допомогу відповідно до Порядку №332.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Пенсії, інші види соціальних виплат для догляду, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

За визначенням в ст.1 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 № 1706-VII внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

Відповідно до ст.4 цього Закону факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону.

Статтею 2 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» від 20.10.2014 № 1706-VII встановлено, що Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні.

До 20.03.2022 механізм надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг визначався Порядком надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №505 «Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» (далі - Постанова №505).

Позивач відповідно до вимог Постанови №505 зареєстрований відповідним органом праці і соціального захисту населення як внутрішньо переміщена особа.

Пунктом 2 Порядку №505 визначено, що грошова допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, а також внутрішньо переміщеним особам, житло яких зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції або заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, їх дітям, які народилися після дати початку проведення антитерористичної операції, тимчасової окупації або заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації та взяті на облік у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органах з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - уповноважені органи), з дня звернення за її призначенням по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж на шість місяців.

Згідно із пунктом 5 Порядку №505 для призначення грошової допомоги уповноважений представник сім`ї за умови пред`явлення паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, а для іноземців та осіб без громадянства - документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, подає складену в довільній формі письмову заяву про надання грошової допомоги та документи, визначені цим пунктом. Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім`ї подає заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред`являє довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб усіх членів сім`ї. Таку заяву на наступний шестимісячний строк може бути подано з дати його початку або не раніше ніж за 15 днів до закінчення поточного шестимісячного строку.

Пунктом 7 Порядку № 505 передбачено, що якщо у складі сім`ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за особами з інвалідністю I групи або дітьми з інвалідністю віком до 18 років, або особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги, та студентів денної форми навчання), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м. Севастополі, в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім`ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.

Матеріалами справи підтверджено, що позивач отримувала допомогу переміщеним особам на проживання з липня 2016 року по березень 2019 року.

Станом на 24.02.2022 позивач не отримувала допомогу на проживання внутрішньо переміщеним особам.

20.03.2022 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №332 «Деякі питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам», якою затверджено Порядок надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

Відповідно до п.1 Порядку №332 (тут і надалі Порядок №332 в редакції чинній на момент винесення спірного рішення) цей Порядок визначає механізм надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (далі - допомога).

Пунктом 2 Порядку №332 передбачено, що допомога надається особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, а також території адміністративно-територіальної одиниці, де проводяться бойові дії та що визначена в переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми єПідтримка, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204.

Згідно з п.3 Порядку №332 допомога надається щомісячно з місяця звернення до квітня 2022 р. включно на кожну внутрішньо переміщену особу, відомості про яку включено до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, у таких розмірах:

для осіб з інвалідністю та дітей - 3000 гривень;

для інших осіб - 2000 гривень.

Допомога виплачується за повний місяць незалежно від дати звернення за її наданням.

Допомога внутрішньо переміщеним особам, які звернулися за її наданням до 30 квітня 2022 р. включно, надається починаючи з березня 2022 року.

Допомога на проживання призначається автоматично без подання додаткового звернення внутрішньо переміщеним особам, які станом на 1 березня 2022 р. отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (Офіційний вісник України, 2014 р., № 80, ст. 2271). Виплата допомоги внутрішньо переміщеним особам за місяці, у яких вони отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, не здійснюється.

Допомога не надається внутрішньо переміщеним особам, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи до 24 лютого 2022 р. у регіонах, що не включені до переліку, зазначеному в абзаці першому пункту 2 цього Порядку, за винятком осіб, які отримували щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, у тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Починаючи з травня 2022 р. допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя, території територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), а також внутрішньо переміщеним особам, у яких житло зруйноване або непридатне для проживання внаслідок пошкодження і які подали до 20 травня 2022 р. заявку на відшкодування відповідних втрат, зокрема через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, або за умови подання документального підтвердження від органів місцевого самоврядування факту пошкодження/знищення нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.

Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), формується в електронній формі відповідно до Положення про інформаційну систему формування переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 травня 2022 р. № 562, а у разі відсутності технічної можливості формування такого переліку в електронній формі - затверджується Мінреінтеграції за погодженням з Міноборони на підставі пропозицій відповідних обласних, Київської міської військових адміністрацій.

Судом встановлено, що позивач та її неповнолітня дитина до 24.02.2022 обліковувались за фактичним місцем проживання/перебування: АДРЕСА_2 , що підтверджується довідкою №2302-14990 від 06.07.2016.

Відповідно до додатку до розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204-р Перелік адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми єПідтримка: Волинська область; Дніпропетровська область; Донецька область; Житомирська область; Запорізька область; Київська область; м. Київ; Луганська область; Миколаївська область; Одеська область; Сумська область; Харківська область; Херсонська область; Чернігівська область.

В даному випадку Позивач та її неповнолітня дитина має право на отримання допомоги, оскільки станом на 24.02.2022 перебувала на обліку у Запорізькій області, яка входить до Переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми «єПідтримка».

Колегія суддів зазначає, що особа має право на допомогу, визначену Порядком №332, якщо вона перемістилась з території, яка відповідає двом умовам: на цій території проводяться бойові дії та ця територія визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204-р.

Встановлені у справі обставини свідчать, відповідачем не спростовано, що смт. Новотроїцьке Волноваського району Донецької області, з якого у липні 2016 року перемістилася ОСОБА_1 , є територією, яка належить до переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 25.04.2022, затвердженому Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 25.04.2022 № 75.

Тобто, позивач перемістилася з території, яка відповідає двом умовам, визначеним пунктом 2 Порядку №332, а саме: на цій території проводяться бойові дії та ця територія визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204-р.

Стосовно визначених абз.7 п.3 Порядку № 332 обставин, на які посилається відповідач в якості підстав для відмови позивачці в наданні допомоги, колегія суддів апеляційної інстанції зазначає таке.

За позицією відповідача, оскільки станом на 24 лютого 2022 року Запорізька область, в якій позивачка обліковується як внутрішньо переміщена особа з 06.07.2016, не входила до переліку, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204-р., позивач може отримати допомогу відповідно до Порядку № 332 лише у разі нового переміщення, яке здійснене відповідно до Порядку № 509.

Колегія суддів вважає, що висновок відповідача про відсутність у позивача права на отримання допомоги згідно Порядку № 332 на підставі її заяви ґрунтується на помилковому трактуванні норм права, що існували на час виникнення спірних правовідносин.

Як зазначено вище, відповідно до абзацу 7 пункту 3 Порядку №332 в редакції, що діяла станом на подання заяви позивача, допомога не надається внутрішньо переміщеним особам, які були обліковані як внутрішньо переміщені особи до 24 лютого 2022 р. у регіонах, що не включені до переліку, зазначеному в абзаці першому пункту 2 цього Порядку.

Вказана норма не містить будь-яких застережень та обмежень з приводу застосування Переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких платникам єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, які перебувають на обліку на відповідній території, може надаватися допомога в рамках Програми «єПідтримка», затвердженого розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204-р, зокрема, умови щодо застосування Переліку в певній редакції.

Як станом на день затвердження Порядку № 332, так і станом на час виникнення спірних правовідносин Запорізька область входить до відповідного переліку адміністративно-територіальних одиниць згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 №204-р.

Отже, оскільки на час виникнення спірних правовідносин Запорізька область, у якій з липня 2016 року ОСОБА_1 обліковується як внутрішньо переміщена особа, включена до затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204-р Переліку, позивач не підпадає під виключення, передбачене абз.7 п.3 Порядку №332, та не належить до кола внутрішньо переміщених осіб, допомога яким не надається.

Доводи апеляційної скарги відповідача висновків суду першої інстанції не спростовують, тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.

Керуючись ст.311, п.1 ч.1 ст.315, ч.1 ст.316, ст.ст.322, 325, 328 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Шевченківському району - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 14 вересня 2022 року у справі № 280/4267/22 - залишити без змін.

Постанова Третього апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, відповідно до п.2 ч.5 ст.328 КАС України.

Головуючий - суддяН.П. Баранник

суддяН.І. Малиш

суддяА.А. Щербак

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2023
Оприлюднено01.05.2023
Номер документу110524435
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб

Судовий реєстр по справі —280/4267/22

Ухвала від 22.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 08.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Постанова від 26.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 05.01.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 02.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 13.09.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 25.07.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні