Справа № 951/257/23
Провадження №3/951/210/2023
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2023 року смт Козова
Суддя Козівського районного суду Тернопільської області Рєпін К.К., при секретарі судового засідання Книш Л., за участі прокурора Фаль Л.С., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши у судовому засіданні матеріали справи, що надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Тернопільській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України, про притягнення до адміністративної відповідальності:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,уродженця с. Будилів , Козівського району , Тернопільської області, депутата Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області VIIІ скликання, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , зач. 1 ст.172-7та ч. 2 ст.172-7 КУпАП, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.2 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», публічно особисто не повідомив Козівську селищну раду 31.05.2021 на пленарному засіданні сесіїКозівської селищної ради Тернопільської області VIIІ скликання про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед розглядом та голосуванням за рішення №546 від 31.05.2021 «Про передачу ПАП «Агропродсервіс» в оренду земельної ділянки по вул. Заводська, 1У, смт. Козова», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду земельну ділянку по АДРЕСА_2 , площею 1,1864 га з кадастровим номером 6123055100:02:005:1055 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості терміном на 49 років, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією,передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.3 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вчинив дії (прийняв рішення) в умовах реального конфлікту інтересів, проголосувавши 31травня 2021 року «За» при прийнятті на засіданні п`ятої сесії восьмого скликання рішення Козівської селищної ради №546«Про передачу ПАП «АГРОПРОДСЕРВІС» в оренду земельної ділянки по вул. Заводська, 1У, смт. Козова», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «АГРОПРОДСЕРВІС», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду земельну ділянку по АДРЕСА_2 , площею 1,1864 га з кадастровим номером 6123055100:02:005:1055, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості терміном на 49 років, чим вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.2 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», публічно особисто не повідомив Козівську селищну раду 31.05.2021 на пленарному засіданні сесіїКозівської селищної ради Тернопільської області VIIІ скликання про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед розглядом та голосуванням за рішення №547 від 31.05.2021 «Про передачу ПАП «Агропродсервіс» в оренду земельної ділянки по АДРЕСА_3 », згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду земельну ділянку по АДРЕСА_3 , площею 1,1341 га з кадастровим номером 6123055100:02:005:0798 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості терміном на 49 років, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією,передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.3 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вчинив дії (прийняв рішення) в умовах реального конфлікту інтересів, проголосувавши 31 травня 2021 року «За» при прийнятті на засіданні п`ятої сесії восьмого скликання рішення Козівської селищної ради №547«Про передачу ПАП «АГРОПРОДСЕРВІС» в оренду земельної ділянки по АДРЕСА_3 », згідно якого приватному агропромисловому підприємству «АГРОПРОДСЕРВІС», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду земельну ділянку по АДРЕСА_3 , площею 1,1341 га з кадастровим номером 6123055100:02:005:0798,для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості терміном на 49 років, чим вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.2 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», публічно особисто не повідомив Козівську селищну раду 04.08.2022 на пленарному засіданні сесіїКозівської селищної ради Тернопільської області VIIІ скликання про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед розглядом та голосуванням за рішення №1947від 04.08.2022 «Про передачу в оренду земельної ділянки комунальної власності площею 2,3500 га з кадастровим номером 6123081400:01:001:0564 строком на один рік для ведення товарного сільськогосподарського виробництва», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду земельну ділянку, площею 2,3500 га,яка розташована за межами населеного пункту села Вівся на території Вівсянськогостаростинського округу Козівської територіальної громади, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, терміном на 1 рік, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією,передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.3 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вчинив дії (прийняв рішення) в умовах реального конфлікту інтересів, проголосувавши 04 серпня 2022 року «За» при прийнятті на засіданні двадцять четвертої сесії восьмого скликання рішення Козівської селищної ради №1947«Про передачу в оренду земельної ділянки комунальної власності площею 2,3500 га з кадастровим номером 6123081400:01:001:0564 строком на один рік для ведення товарного сільськогосподарського виробництва», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «АГРОПРОДСЕРВІС», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду земельну ділянку, площею 2,3500 га,яка розташована за межами населеного пункту села Вівся на території Вівсянськогостаростинського округу Козівської територіальної громади, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, терміном на 1 рік, чим вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.2 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», публічно особисто не повідомив Козівську селищну раду 09.09.2022 на пленарному засіданні сесіїКозівської селищної ради Тернопільської області VIIІ скликання про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед розглядом та голосуванням за рішення №1979 від 09.09.2022 «Про передачу в оренду ПАП «Агропродсервіс» земельних ділянок під проектними польовими дорогами розташованими за межами населеного пункту с.Вівся, Тернопільського району, Тернопільської області в масиві земель сільськогосподарського призначення, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду 19земельних ділянок під проектними польовими дорогами загальною площею 10,3559 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані за межами населеного пункту с. Вівся, Тернопільського району, Тернопільської області, за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності Козівської селищної ради, строком на один рік, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією,передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.3 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», вчинив дії (прийняв рішення) в умовах реального конфлікту інтересів,проголосувавши 09 вересня 2022 року «За» при прийнятті на засіданні двадцять п`ятої сесії восьмого скликання рішення Козівської селищної ради №1979«Про передачу в оренду ПАП «Агропродсервіс» земельних ділянок під проектними польовими дорогами розташованими за межами населеного пункту с.Вівся, Тернопільського району, Тернопільської області в масиві земель сільськогосподарського призначення, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду 19 земельних ділянок під проектними польовими дорогами загальною площею 10,3559 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані за межами населеного пункту с. Вівся, Тернопільського району, Тернопільської області, за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності Козівської селищної ради, строком на один рік, чим вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.2 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», публічно особисто не повідомив Козівську селищну раду 09.09.2022 на пленарному засіданні сесіїКозівської селищної ради Тернопільської області VIIІ скликання про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед розглядом та голосуванням за рішення №1980 від 09.09.2022 «Про передачу в оренду ПАП «Агропродсервіс» земельних ділянок під проектними польовими дорогами, розташованими за межами населеного пункту с.Золота Слобода, Тернопільського району, Тернопільської області в масиві земель сільськогосподарського призначення, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду24 земельніділянки під проектними польовими дорогами загальною площею 6,7752 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані за межами населеного пункту с. Золота Слобода, Тернопільського району, Тернопільської області, за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності Козівської селищної ради, строком на один рік, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією,передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Крім того, ОСОБА_1 , будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області та відповідно до підпункту «б»пункту 1 частини 1 статті 3 Закону «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та Козівської селищної ради, в порушення п.3 ч. 1 ст.28 Закону «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,вчинив дії (прийняв рішення) в умовах реального конфлікту інтересів, проголосувавши 09вересня 2022 року «За» при прийнятті на засіданні двадцять п`ятої сесії восьмого скликання рішення Козівської селищної ради №1980«Про передачу в оренду ПАП «Агропродсервіс» земельних ділянок під проектними польовими дорогами розташованими за межами населеного пункту с.Золота Слобода, Тернопільського району, Тернопільської області в масиві земель сільськогосподарського призначення, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва», згідно якого приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, передано в оренду 24 земельні ділянки під проектними польовими дорогами загальною площею 6,7752 га, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які розташовані за межами населеного пункту с. Золота Слобода, Тернопільського району, Тернопільської області, за рахунок земель сільськогосподарського призначення комунальної власності Козівської селищної ради, строком на один рік, чим вчинив адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 КУпАП - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_1 у судовому засіданні не оспорюючи фактичні обставини справи , зазначив, що не знав , що порушує вимоги Закону України «Про запобігання корупції» голосуючи «За» при прийнятті рішень селищної радою № 546, № 547, №1947, №1979, №1980 про передачу ПАП «Агропродсервіс» в оренду земельних ділянок.
Прокурор у судовому засіданні вказувала про доведеність вини ОСОБА_1 у вчиненні інкримінованих правопорушень, просила визнати ОСОБА_1 винуватим за ч. 1 ст.172-7та ч. 2 ст.172-7 КУпАПта на підставіст. 36 КУпАПзастосувати адміністративне стягнення в межах санкції ч. 2ст. 172-7 КУпАП, у виді штрафу.
Заслухавши думку особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, прокурора, дослідивши матеріали справи, суд дійшов до наступного висновку.
Відповідно до ч. 1ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначеніКонституцією України, цим та іншими законами.
Сільська, селищна, міська, районна в місті (у разі її створення), районна, обласна рада складається з депутатів, які обираються жителями відповідного села, селища, міста, району в місті, району, області на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування (ч. 1ст. 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»).
Згідно з ч. 1ст. 3 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», депутат місцевої ради є повноважним і рівноправним членом відповідної ради - представницького органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ч. 1 ст. 49 Закону УкраїниЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів.
За ч. 2ст. 4 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», повноваження депутата місцевої ради починаються з дня відкриття першої сесії відповідної ради з моменту офіційного оголошення підсумків виборів відповідною територіальною виборчою комісією і закінчуються в день відкриття першої сесії цієї ради нового скликання, крім передбачених законом випадків дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради, до складу якої його обрано.
Згідно з п.п. «б» п. 1 ч. 1ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», ОСОБА_1 будучи депутатом Козівської селищної ради Тернопільської області, є суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції»правопорушення, пов`язане з корупцією діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч.1 ст.3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Відповідно до частини 1 статті 39 Закону України «Про запобігання корупції», особи зазначені у пункті 1 частини 1 статті 3 цього Закону, представляючи державу чи територіальну громаду, діють виключно в їх інтересах.
Як передбачено частиною 1 статті 41 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини 1 статті 3 цього Закону, діють неупереджено, незважаючи на приватні інтереси, особисте ставлення до будь-яких осіб, на свої політичні погляди, ідеологічні, релігійні або інші особисті погляди чи переконання.
Положеннями статті 19 Конституції України передбачено, що посадові особи органів державної влади зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно статті 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , Сільський, селищний, міський голова, секретар, депутат сільської, селищної, міської ради, голова, заступник голови, депутат районної, обласної, районної у місті ради публічно повідомляє про конфлікт інтересів, який виник під час участі у засіданні ради, іншого колегіального органу (комісії, комітету, колегії тощо), відповідному колегіальному органу та не бере участі у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідним колегіальним органом.
Відповідно до абз. 11 та 12 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції»:
- приватний інтерес- будь - який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях;
- реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
У частині другій статті 35 Закону України «Про запобігання корупції», зазначено, що у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом.
Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані:
1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;
3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні інкримінованих йому правопорушень, крім визнання ним своєї вини, підтверджується : протоколами про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією 89, 90, 91,92, 93, 94, 95,96, 97,98 від 21 березня 2023 року, у яких викладено обставини скоєння правопорушень ОСОБА_1 , рішенням Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області № 2 від 27 листопада 2020 року « Про початок повноважень депутатів Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області ». згідно з яким з прийняттям цього рішення ОСОБА_1 приступив до виконання повноважень депутата Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області VIIІ скликання , листом директора ПАП «Агропродсервіс» від 18.04.2023, наказом директора ПАП «Агропродсервіс», про прийом на роботу ОСОБА_1 № 60 к від 25.02.2016, наказом директора ПАП «Агропродсервіс» про переведення ОСОБА_1 № 19 від 01.11.2021, згідно яких ОСОБА_1 працював у ПАП «Агропродсервіс» з 26.02.2016 по 01.11.2021 на посаді керуючого відділенням «Будилів» та з 01.11.2021 по даний час працює на посаді керуючого фермою ВРХ (с.Урмань), рішеннями Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області №№546, 547 від 31.05.2021, № 1947 від 04.08.2022 , №№1979, 1980 від 09.09.2022 про передачу ПАП «Агропродсервіс» в оренду земельних ділянок, протоколамисесії восьмого скликання Козівської селищної ради Тернопільського району Тернопільської області від 31.05.2021, 04.08.2022 , 09.09.2022, письмовими поясненнями ОСОБА_1 , відповідно до яких ОСОБА_1 при прийнятті рішень № 546, № 547, №1947, №1979, №1980 про передачу ПАП «Агропродсервіс» в оренду земельних ділянок про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед чи під час розгляду та прийняття цих рішень на засіданні відповідної сесії ради публічно не повідомляв та голосував «За» при прийнятті даних рішень, листом Козівського селищного голови від 10.03.2023 № 01-583/3-09 згідно якого депутати восьмого скликання Козівської селищної ради із вимогами Закону України» Про запобігання корупції», в тому числі щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів ознайомлені.
У ОСОБА_1 ,приватний інтерес це майновий інтерес, зумовлений трудовими відносинами і отриманням доходу від ПАП «АГРОПРОДСЕРВІС», та полягає у небажанні зашкодити вигідним для себе трудовим відносинам та бажанні зберегти джерело доходу, використавши свої повноваження.
Реальний конфлікт інтересів у зазначеному випадку полягає у суперечності між вказаними представницькими повноваженнями ОСОБА_1 та приватним інтересом останнього, обумовленого особистою зацікавленістю у позитивному вирішені земельного питання для ПАП «АГРОПРОДСЕРВІС», що вплинуло на об`єктивність та неупередженність рішення під час голосування.
Враховуючи, що в даному випадку йдеться про реалізацію
ОСОБА_1 дискреційних повноважень та з огляду на наявність у нього приватного інтересу, прийняття участі у голосуванні за прийняття рішення про передачу в оренду земельних ділянок приватному агропромисловому підприємству «Агропродсервіс», з яким у останнього наявні трудові відносини, є діями, вчиненими в умовах реального конфлікту інтересів.
Відповідно до ч. 2ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
При накладенні стягнення суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини , майновий стан, обставин, які пом`якшують або обтяжують відповідальність, судом не встановлено і вважає за необхідне накласти на ОСОБА_1 , стягнення у виді штрафу в розмірі, який, на думку суду, є достатнім для виправлення порушника і попередження вчинення ним нових правопорушень.
Згідно зіст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення, у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення, сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Керуючись ст.ст.36,40-1, ч. 1, ч. 2 ст.172-7, ст. ст.283-285,287 КУпАП, суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Визнати ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 винуватим у скоєнні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст.172-7, ч. 2 ст.172-7 КУпАПта накласти на нього стягнення згідно зіст. 36 КУпАП, у виді штрафу в розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 гривень 00 копійок.
Стягнути з с ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 судовий збір на користь держави в розмірі 536 гривень 80 копійок.
Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова судді може бути оскаржена до Тернопільського апеляційного суду через Козівський районний суд Тернопільської області протягом 10 днів з дня її винесення.
Згідност. 307 КУпАПштраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу.
Згідност. 308 КУпАП- у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною першоюстатті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника. У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статтіКУпАПта зазначеного у постанові про стягнення штрафу.
Строк пред`явлення виконавчого документа до виконання становить три місяці.
Суддя К.К.Рєпін
Суд | Козівський районний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2023 |
Оприлюднено | 03.05.2023 |
Номер документу | 110540753 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів |
Адмінправопорушення
Козівський районний суд Тернопільської області
Рєпін К. К.
Адмінправопорушення
Козівський районний суд Тернопільської області
Рєпін К. К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні