Постанова
від 27.04.2023 по справі 348/635/23
НЕ ВКАЗАНО

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 348/635/23

Провадження № 3/348/329/23

27 квітня 2023 року м. Надвірна

Суддя Надвірнянського районного суду Івано-Франківської області Міськевич О.Я., розглянувши матеріали, які надійшли від Коломийського РВП ГУНП в Івано-Франківській області, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , не одруженого, з повною загальною середньою освітою, не працюючого, громадянина України,

за вчиненняправопорушень,передбачених ст. 173 КУпАП,-

УСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 вчинив дрібне хуліганство.

Постановами судді Надвірнянського районного суду Івано-Франківської області від 27.04.2023 об`єднано в одне провадження: справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 173 КУпАП, справа № 348/636/23, номер провадження 3/348/330/23, справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 173 КУпАП, справа № 348/638/23, номер провадження 3/348/332/23, справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 173 КУпАП, справа № 348/641/23, номер провадження 3/348/335/23, справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 173 КУпАП, справа № 348/642/23, номер провадження 3/348/336/23, та справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 173 КУпАП, справа № 348/644/23, номер провадження 3/348/338/23, зі справою про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 173 КУпАП, справа № 348/635/23, номер провадження 3/348/329/23, присвоївши об`єднаному провадженню номер № 348/635/23, номер провадження 3/348/329/23.

Правопорушення ним вчинені при наступних обставинах:

20.02.2023 близько 12 год. 00 хв. ОСОБА_1 в с. Саджавка по вул. Українська, Коломийського району, Івано-Франківської області, перебуваючи в громадському місці, а саме в приміщенні адміністративної будівлі старостинського округу с. Саджавка, голосно кричав, виражався нецензурними словами, погрожував словесно фізичною розправою, чим порушив громадський порядок і спокій громадян.

Крім того, 21.02.2023 близько 14 год. 30 хв. ОСОБА_1 в с. Саджавка по вул. Українська, Коломийського району, Івано-Франківської області, перебуваючи в громадському місці, а саме в приміщенні магазину «Олівія», вчинив конфлікт із ОСОБА_2 , в ході якого виражався в її сторону нецензурною лайкою, чим порушив громадський порядок і спокій громадян.

Також, 21.02.2023 близько 15 год. 10 хв. ОСОБА_1 в с. Саджавка по вул. Українська, Коломийського району, Івано-Франківської області, перебуваючи в громадському місці, а саме в приміщенні адміністративної будівлі старостинського округу с. Саджавка, голосно кричав, виражався нецензурними словами, словесно погрожував фізичною розправою ОСОБА_3 , чим порушив громадський порядок і спокій громадян.

Крім того, 22.02.2023 близько 16 год. 10 хв. ОСОБА_1 в с. Саджавка по вул. Українська, Коломийського району, Івано-Франківської області, перебуваючи в громадському місці, а саме в приміщенні адміністративної будівлі старостинського округу с. Саджавка, голосно кричав, виражався нецензурними словами, словесно погрожував фізичною розправою ОСОБА_3 , чим порушив громадський порядок і спокій громадян.

Також, 22.02.2023 близько 18 год. 00 хв. ОСОБА_1 в с. Саджавка по вул. Українська, Коломийського району, Івано-Франківської області, перебуваючи в громадському місці, а саме в приміщенні адміністративної будівлі старостинського округу с. Саджавка, голосно кричав, виражався нецензурними словами, словесно погрожував фізичною розправою ОСОБА_3 , чим порушив громадський порядок і спокій громадян.

Окрім цього, 22.02.2023 близько 21 год. 00 хв. ОСОБА_1 в с. Саджавка по вул. Українська, Коломийського району, Івано-Франківської області, перебуваючи в громадському місці, а саме в приміщенні адміністративної будівлі старостинського округу с. Саджавка, ходив по коридору, кричав, стукав по дверях, виражався нецензурними словами, чим порушив громадський порядок і спокій громадян.

ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився з невідомих суду причин, про час та місце слухання справи повідомлявся завчасно належним чином поштовим зв`язком, про причини неявки не повідомив, клопотання про відкладення розгляду справи від нього не поступало.

За приписами ст.268КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Також практика Європейського суду з прав людини у своїх рішеннях вказує, що кожна сторона, яка задіяна в ході судового розгляду, зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у справі за його участю, добросовісно користуватися належними йому процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки.

Так, згідно п. 41 рішення Європейського Суду з прав людини «Пономарьов проти України» заява № 3236/03 від 03 квітня 2008 року, сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження (див., mutatis mutandis, п.27 рішення «Олександр Шевченко проти України» заява № 8371/02 від 26 квітня 2007 року, та «Трух проти України» заява №50966/99 від 14 жовтня 2003 року).

Стосовно справи про адміністративне правопорушення розумність таких інтервалів обумовлюється положеннями статей 38, 277 КУпАП, де зазначено, що справа про адміністративне правопорушення розглядається у п`ятнадцятиденний строк з дня одержання органом (посадовою особою), правомочним розглядати справу, протоколу про адміністративне правопорушення та інших матеріалів справ, та якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Враховуючи, що ОСОБА_1 неодноразово викликався в судові засідання поштовим зв`язком, в тому числі рекомендованою кореспонденцією за адресою, зазначеною в протоколах про адміністративне правопорушення, тобто відповідно до вимог ч. 1 ст. 277-2 КУпАП був своєчасно та належним чином повідомлений про час та місце розгляду справи, не подав клопотання провідкладення розглядусправи, а тому з урахуванням викладеного, а також враховуючи принцип судочинства, зазначений в практиці ЄСПЛ, яким визнано пріоритет публічного інтересу над приватним, суддя дійшов висновку про наявність підстав для розгляду даної справи за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

При цьому суддя врахував, що від ОСОБА_1 не поступило заяв про зміну місця проживання чи про перебування в іншому місці з поважних причин.

З`ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, що містяться в матеріалах справи, які узгоджуються між собою, та оцінивши докази в їх сукупності, суддя дійшов наступних висновків.

За змістом ст.245КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Виходячи з вимог ст.280КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушень, передбачених ст. 173 КУпАП, доводиться даними: протоколу про адіміністративне правопорушення серії ВАВ № 534116 від 23.02.2023 (Т. 1, а.с. 1); письмових пояснень ОСОБА_4 (Т. 1, а.с. 3); протоколу про адіміністративне правопорушення серії ВАВ № 534118 від 23.02.2023 (Т. 2, а.с. 1); письмових пояснень ОСОБА_1 (Т. 2, а.с. 3); письмових пояснень ОСОБА_3 (Т. 2, а.с. 4); протоколу про адіміністративне правопорушення серії ВАВ № 534117 від 23.02.2023 (Т. 3, а.с. 1); протоколу про адіміністративне правопорушення серії ВАВ № 534120 від 23.02.2023 (Т. 4, а.с. 1); протоколу про адіміністративне правопорушення серії ВАВ № 534119 від 23.02.2023 (Т. 5, а.с. 1); протоколу про адіміністративне правопорушення серії ВАВ № 533083 від 23.02.2023 (Т. 6, а.с. 1); письмових пояснень ОСОБА_1 (Т. 6, а.с. 2); письмових пояснень ОСОБА_2 (Т. 6, а.с. 3), та іншими матеріалами справи.

Таким чином в діях ОСОБА_1 вбачається склад адміністративних правопорушень, передбачених ст. 173 КУпАП.

Згідно ч. 2 ст. 36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

При накладенні адміністративного стягнення на правопорушника суддя врахував характер вчинених порушень, кількість вчинених правопорушень, особу порушника, що протягом року не піддавався адміністративною стягненню за вчинення аналогічних правопорушень, ступінь його вини, майновий стан, відсутність обставин, що пом`якшують та обтяжують відповідальність, а тому вважає, що на нього необхідно накласти адміністративне стягнення в межахсанкції ст.173КУпАП, у виді штрафу.

Відповідно до ст.40-1КУпАП України з порушника в дохід держави слід стягнути 536 грн. 80 коп. судового збору.

Керуючись ст.ст. 41-1, 221, 283КУпАП суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ст. 173 КУпАП, та на підставі ст. 36 КУпАП накласти на нього адміністративне стягнення штраф у розмірі п`яти неоподаткованих мінімумів доходів громадян (вісімдесять п`ять гривень), який стягнути на користь держави (Населений пункт НАДВIРНЯНСЬКИЙ РАЙОН/М.НАДВIРНА, Отримувач УК у Надвiрн. р-ні/Надвірн.р./21081100, Код отримувача (ЄДРПОУ) 37904033, Банк отримувача Казначейство України(ел. адм. подат.), Номер рахунку (стандарт IBAN) UA268999980313050106000009307, Код класифікації доходів бюджету 21081100, Найменування коду класифікації доходів бюджету Адміністративні штрафи та інші санкції)).

Роз`яснити ОСОБА_1 , що згідно ст. 307 КУпАП штраф ним має бути сплачений не пізніш як через п`ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постановине пізніш як через п`ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

У разі несплати штрафу в установлений законом строк постанова про адміністративне стягнення згідно із ст. 308 КУпАП буде надіслана для примусового виконання до відділу Державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцем знаходження його майна в порядку, встановленому законом.

У порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з правопорушника стягується: подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу; витрати на облік зазначених правопорушень. Розмір витрат на облік правопорушень визначається Кабінетом Міністрів України.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 536 грн. 80 коп. (п`ятсот тридцять шість гривень вісімдесят копійок) судового збору (отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, Код отримувача (ЄДРПОУ) 37993783, Банк отримувача (ГУДКСУ) Казначейство України (ЕАП), Номер рахунку UA908999980313111256000026001, Код класифікації доходів бюджету 22030106, Найменування коду класифікації доходів бюджету Судовий збір (стягувачем є Державна судова адміністрація України)).

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятоюстатті 7 та частиною першоюстатті 287 цього Кодексу.

Апеляційна скаргана постановуподається доІвано-Франківськогоапеляційного судучерез Надвірнянський районний суд Івано-Франківської області.

Постанова підлягає пред`явленню до виконання протягом трьох місяців з дня набрання законної сили.

Суддя Міськевич О.Я.

СудНе вказано
Дата ухвалення рішення27.04.2023
Оприлюднено03.05.2023
Номер документу110541975
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку Дрібне хуліганство

Судовий реєстр по справі —348/635/23

Постанова від 27.04.2023

Адмінправопорушення

Надвірнянський районний суд Івано-Франківської області

Міськевич О. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні