Справа № 420/3998/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 травня 2023 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі судді Бутенка А.В., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Стислий зміст позовних вимог.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» звернулося до Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, в якій просило: визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС в Одеській області про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН: № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 341 від 16.09.2022 року; № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 107 від 10.10.2022 року; № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 110 від 12.10.2022 року; № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 254 від 31.10.2022 року; № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 253 від 28.10.2022 року; № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 153 від 03.11.2022 року; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» податкові накладні датою їх первинного подання платником податків на реєстрацію: № 341 від 16.09.2022 року на суму 15897,00 грн., в т.ч. ПДВ 2649,50 грн.; № 107 від 10.10.2022 року на суму 14412,00 грн., в т.ч. ПДВ 2402,00 грн.; № 110 від 12.10.2022 року на суму 7413,00 грн., в т.ч. ПДВ 1253,50 грн.; № 253 від 28.10.2022 року на суму 5583,00 грн., в т.ч. ПДВ 930,50 грн.; № 254 від 31.10.2022 року на суму 11208,00 грн., в т.ч. ПДВ 1868,00 грн.; № 153 від 03.11.2022 року на суму 108,00 грн., в т.ч. ПДВ 18,00 грн.
Виклад позиції позивача та заперечень відповідача.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач зазначив, що на виконання зобов`язань Постачальника відповідно умов укладеного договору поставки ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» відвантажив та доставив Покупцю ТОВ «Ф-МАРКЕТ» за допомогою поштово-кур`єрським сервісом «Нова пошта» товар за найменуванням, кількістю, ціною зазначеною Видаткових Накладних: ВН № 41513 від 10.10.22; ВН № 41922 від 12.10.22; ВН № 38247 від 16.09.22; ВН № 45427 від 31.10.22; ВН № 44926 від 28.10.22; ВН № 46175 від 03.11.22. За результатами господарських операції поставки, у відповідності до приписів п.п.201.1, 201.10 ПКУ на дату виникнення податкових зобов`язань за п.п. «а» пункту 187.1 ст.187 ПКУ ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» склав на користь Покупця ТОВ «Ф-МАРКЕТ» та подав на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні: № 341 від 16.09.2022 на суму 15897,00 грн., в т.ч. ПДВ 2649,50 грн.; № 107 від 10.10.2022 на суму 14412,00 грн., в т.ч. ПДВ 2402,00 грн.; № 110 від 12.10.2022 на суму 7413,00 грн., в т.ч. ПДВ 1253,50 грн.; № 253 від 28.10.2022 на суму 5583,00 грн., в т.ч. ПДВ 930,50 грн.; № 254 від 31.10.2022 на суму 11208,00 грн., в т.ч. ПДВ 1868,00 грн.; № 153 від 03.11.2022 на суму 108,00 грн., в т.ч. ПДВ 18,00 грн. Але, через автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» позивач отримав квитанції відповідно до яких податкові прийняті але їх реєстрацію зупинено. ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» направив на розгляд Комісії на адресу ДПС повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК. Враховуючи, що підставою для зупинення операції стало відсутність в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, а в самій квитанції не зазначено чіткого переліку документів, які необхідно надати, Позивач в Поясненнях зазначив обставини господарської операції, долучив супроводжуючі договори та первинні документи. Однак, рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регіонального рівня (ГУ ДПС у Одеській області) у реєстрації податкових накладних - було відмовлено: № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 341 від 16.09.2022 р., № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 107 від 10.10.2022 р., № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 110 від 12.10.2022 р., № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 254 від 31.10.2022 р., № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 253 від 28.10.2022 р., № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 153 від 03.11.2022 р. Позивач вважає, що оскаржувані рішення прийнято відповідачем необґрунтовано, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, недобросовісно, всупереч вимогам чинного законодавства, у зв`язку із чим є протиправними та підлягають скасуванню.
У відзиві на позовну заяву відповідачі вказують, що рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН про відмову в реєстрації податкової накладної у відношенні ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» були прийнятті відповідно до пункту 5 цього Порядку у зв`язку з ненадання платником податку копій документів, а саме: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні. Проаналізувавши пояснення та копії первинних документів, що були надані разом з повідомленнями, контролюючий орган зазначає, що надані пояснення та копії первинних документів не можуть бути підтвердженням інформації, зазначеної в ПН/РК. З огляду на не надання ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» разом із повідомленням всіх необхідних пояснень та документів для підтвердження інформації, зазначеної в ПН, комісією Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийнято оскаржувані рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних. Відповідачі вважають, що оскаржувані рішення є повністю обґрунтованими.
Заяви чи клопотання від сторін не надходили.
Процесуальні дії, вчинені судом.
Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 02.03.2023 року позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії було прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
Обставини справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» зареєстроване та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області як платник податків.
Як вказує позивач, підприємство було створено для задоволення суспільних потреб шляхом систематичного здійснення оптової торгівлі електронним та телекомунікаційним обладнанням. Основний вид діяльності - 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткуванням, деталями до нього. Інші види діяльності: 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.51 Оптова торгівля комп`ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 46.51 Оптова торгівля комп`ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням та інші. Реальне виконання операцій з оптової торгівлі можливе завдяки наявності у ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» всіх необхідних ресурсів для здійснення господарської діяльності, в т.ч. належної матеріально-технічної бази, офісної техніки та достатньої кількості штатного персоналу. Заборгованості перед бюджетом, позабюджетними органами немає, заробітна плата виплачується своєчасно. Фінансування поточної господарської діяльності підприємства здійснюється за рахунок надходжень від здійснення господарської діяльності оптової торгівлі - оплати грошових коштів від покупців за поставлені товари, у спосіб безготівкових розрахунків, відповідно до умов укладених господарських договорів поставки.
Господарську діяльність Позивач здійснює у орендованих приміщеннях, а саме: в офісному приміщенні за адресою: м. Одеса, Приморський р-н., вулиця Маразліївська, буд. 1/20; в складських приміщеннях: Одеська обл., Біляївський район, с. Усатове, шосе Ленінградське, буд. 27; м. Київ, Солом`янський р-н., вулиця Ушинського, буд. 40, що підтверджується копіями договорів суборенди офісних та складських приміщень.
Як вказує позивач, основними покупцями продукції є: ТОВ "РОЗЕТКА. УА" код ЄДРПОУ 37193071, ТОВ "ФТД-РИТЕЙЛ" код ЄДРПОУ 43890029, ТОВ "ЕПІЦЕНТР К" код ЄДРПОУ 32490244, ТОВ "ЮК ДИСТРИБЬЮШН" код ЄДРПОУ 37502437, ТОВ "КОМФІ ТРЕЙД" код ЄДРПОУ 36962487. Основними постачальниками є: ТОВ "МАКСІШОП" код ЄДРПОУ 43886227, ТОВ "ЦЕТЕХНО" код ЄДРПОУ 43058939 та інші. Для транспортування ТОВ "ІМПОРТ КАПІТАЛ" користується послугами кур`єрського поштового сервісу ТОВ "Нова Пошта".
З метою здійснення господарської діяльності ТОВ "ІМПОРТ КАПІТАЛ" 13.12.2021 року уклав договір постачання товарів з покупцем ТОВ «Ф-МАРКЕТ» № 12/21/4, відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ "ІМПОРТ КАПІТАЛ") зобов`язається поставити Покупцеві (ТОВ «Ф-МАРКЕТ») товари, а Покупець зобов`язується прийняти і сплатити за нього певну грошову суму.
На виконання зобов`язань Постачальника відповідно умов укладеного договору поставки ТОВ "ІМПОРТ КАПІТАЛ" відвантажив та доставив Покупцю ТОВ «Ф-МАРКЕТ» за допомогою поштово-кур`єрським сервісом «Нова пошта» товар за найменуванням, кількістю, ціною зазначеною у видаткових накладних: № 38247 від 16.09.2022 року, № 41513 від 10.10.2022 року, № 41922 від 12.10.2022 року, № 44926 від 28.10.2022 року, № 45427 від 31.10.2022 року, № 46175 від 03.11.2022 року.
За вказаними фактами постачання товарів ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» було сформовано податкові накладні № 341 від 16.09.2022 року на суму 15897,00 грн. в т.ч. ПДВ 2649,50 грн., № 107 від 10.10.2022 року на суму 14412,00 грн. в т.ч. ПДВ 2402,00 грн., № 110 від 12.10.2022 року на суму 7413,00 грн. в т.ч. ПДВ 1253,50 грн., № 253 від 28.10.2022 року на суму 5583,00 грн. в т.ч. ПДВ 930,50 грн., № 254 від 31.10.2022 року на суму 11208,00 грн. в т.ч. ПДВ 1868,00 грн., № 153 від 03.11.2022 року на суму 108,00 грн. в т.ч. ПДВ 18,00 грн. та направлено їх на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до отриманих Квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрацію податкових накладних № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року було зупинено, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» засобами телекомунікаційного зв`язку подало Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, до якого було додано відповідні пояснення та копії документів на підтвердження здійснення господарських операцій по податковим накладним № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року, а саме: договір поставки товарів № 12/21/4 від 13.12.2021 року; видаткові накладні від ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» ТОВ «Ф-МАРКЕТ»; прибуткові накладні від ТОВ «МАКСІШОП»; прибуткові накладні від ТОВ «ЦЕТЕХНО»; договір поставки товарів № 20/06-22-2 від 20.06.2022 р.; договір поставки товарів № 011219 від 01.12.2019 р.; платіжне доручення; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 01.01.2022 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 24.01.2020 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 01.09.2019 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 25.11.2020 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 01.11.2020 року.
Рішеннями комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року, № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року було відмовлено у реєстрації податкових накладних № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року в зв`язку з тим, що: ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити).
Не погоджуючись з рішеннями комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року, № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року, ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» подало на них скарги до Державної податкової служби України, в якій просило скасувати рішення комісії регіонального рівня та зареєструвати податкові накладні.
До скарг ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» було додано наступні документи: копія виписки з ЄДРПОУ ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ»; копія витягу з реєстру ПДВ ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ»; витяг ПДВ ТОВ "Ф-МАРКЕТ"; виписка з ЄДРПОУ ТОВ "Ф-МАРКЕТ"; копія Договору поставки товарів № 12/21/4 від 13.12.2021 року; копії видаткових накладних від ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» ТОВ "Ф-МАРКЕТ" № 38247 від 16.09.2022 року, № 41513 від 10.10.2022 року, № 41922 від 12.10.2022 року, № 44926 від 28.10.2022 року, № 45427 від 31.10.2022 року, № 46175 від 03.11.2022 року; копії договорів поставки між ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» та постачальниками ТОВ «МАКСІШОП», ТОВ «ЦЕТЕХНО» № 20/06-22-2 від 20.06.2022 р., № 011219 від 01.12.2019 р.; платіжні доручення від ТОВ "Ф-МАРКЕТ" на оплату отриманого від ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» товару; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 01.01.2022 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 24.01.2020 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 25.11.2020 року; договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 01.11.2020 року; витяг ПДВ ТОВ "Ф-МАРКЕТ"; виписка з ЄДРПОУ ТОВ "Ф-МАРКЕТ"; копії пояснень з квитанціями.
Державна податкова служба України за результатами розгляду скарг ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» на рішення № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року, № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийняла рішення, якими залишила скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Джерела права й акти їх застосування.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до п.13 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Згідно з п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Згідно з п.3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D= S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування; значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування. Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку; 4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.
Відповідно до п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Згідно з п.7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до п.п.10-11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ч.ч.1-2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з пп.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Відповідно до п.44.1 ст.44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Згідно з пп.пп.2.1-2.2 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за № 168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов`язань і фінансових результатів. Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі - первинні документи).
Відповідно до п.3 Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 року за № 1245/34216, комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Згідно з п.4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 року за № 1245/34216, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 року за № 1245/34216, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п.11 Порядку прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 року за № 1245/34216, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Відповідно до п.25 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі. Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Згідно з п.12 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.
Згідно з п.п.19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Висновки суду.
В квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначено, що відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Разом з цим, посилання відповідача на п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій є досить загальним та не визначає конкретні підстави для зупинення реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування, що прямо впливає на можливість надання платником податку в подальшому відповідних необхідних документів для реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивач зазначає, що коди товарів УКТ ЗЕД в податкових накладних № 107, 110, 341, 153, 254, 253 є ідентичними кодам УКТ ЗЕД придбання цих товарів у Постачальників, оскільки ТОВ «ІМПОРТ КАПІТАЛ» реалізовує ТМЦ у тому самому стані, що і закуповувало у своїх Постачальників, а господарські операції закупівель підтверджуються відповідними первинними та іншими документами.
В оскаржуваних рішеннях відповідач зазначив, що причиною відмови в реєстрації податкових накладних позивача стало ненадання платником податку копій документів: первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні.
Разом з цим, в оскаржуваних рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних відповідачем чітко не зазначено підставу для відмови в реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних, як і не зазначено конкретно документів, відсутність яких не дала можливості прийняти рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд зазначає, що на розгляд відповідачу позивачем були надані всі необхідні первинні документи, які стосуються даних операцій, що не мали дефекту форми, змісту або походження, та які в силу вимог Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року за № 168/704, підтверджують здійснення фінансово-господарських відносин позивача з контрагентами.
Тобто, суд прийшов до висновку, що надані первинні документи на підтвердження здійснення операцій по податковим накладним № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року засвідчують факт виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань за вказаним вище договором.
З урахуванням зазначеного, суд прийшов до висновку, що у Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Одеській області були відсутні встановлені законом підстави для відмови у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року.
Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Таким чином, рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року, № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року про відмову у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є протиправними та належать до скасування.
При обранні способу відновлення порушеного права позивача суд виходить з принципу верховенства права щодо гарантування цього права ст.1 Протоколу № 1 до Європейської Конвенції з прав людини, як складової частини змісту і спрямованості діяльності держави, та виходячи з принципу ефективності такого захисту, що обумовлює безпосереднє поновлення судовим рішенням прав особи, що звернулась за судовим захистом без необхідності додаткових її звернень та виконання будь-яких інших умов для цього.
Рішенням Конституційного Суду України у справі № 3-рп/2003р від 30.01.2003 року визначено, що правосуддя за своєю суттю визнається таким лише за умови, що воно відповідає вимогам справедливості і забезпечує ефективне поновлення в правах.
З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року датами їх первинного подання на реєстрацію.
Суд вважає, що такий спосіб захисту порушеного права позивача є належним та достатнім в даному випадку.
Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.
Розподіл судових витрат.
Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З урахуванням зазначеного, суд вважає за необхідне стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 16104,00 грн.
Керуючись Конституцією України, ст.ст.2, 77, 90, 139, 242-246, 250 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» (65014, м. Одеса, вул. Маразліївська, буд. 1/20, оф. 101, вхід Ф1; код ЄДРПОУ: 43058848) до Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5; код ЄДРПОУ ВП: 44069166), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8; код ЄДРПОУ: 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.
2. Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7688527/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688530/43058848 від 22.11.2022 року, № 7688531/43058848 від 22.11.2022 року, № 8053363/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053362/43058848 від 10.01.2023 року, № 8053364/43058848 від 10.01.2023 року про відмову у реєстрації податкових накладних Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» № 341 від 16.09.2022 року, № 107 від 10.10.2022 року, № 110 від 12.10.2022 року, № 253 від 28.10.2022 року, № 254 від 31.10.2022 року, № 153 від 03.11.2022 року датами їх первинного подання на реєстрацію.
4. Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ КАПІТАЛ» судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 16104,00 грн.
Порядок і строки оскарження рішення визначаються ст.ст.293, 295 КАС України.
Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.255 КАС України.
СуддяА.В. Бутенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.05.2023 |
Оприлюднено | 04.05.2023 |
Номер документу | 110581002 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Бутенко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні