604/515/23
3/604/307/23
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2023 року сел. Підволочиськ
Суддя Підволочиського районного суду Тернопільської області Сидорак Г.Б., розглянувши матеріали, які надійшли від Головного управління ДПС у Тернопільській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , яка проживає за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не притягувалась до адміністративної відповідальності, -
за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення №215/19-00-04-07 від 21 квітня 2023 року, при проведенні камеральної перевірки cвоєчасності подання податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2022 рік КЗ «Центр надання соціальних послуг «ПСР» (код ЄДРПОУ 40391916), було встановлено, що керівник КЗ «Центр надання соціальних послуг «ПСР» - ОСОБА_1 , вчинила адміністративне правопорушення, а саме несвоєчасно подала у встановлений законом строк податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2022 рік (декларацію подано 27.02.2023 року, при граничному терміні подання 21.02.2022 року), що зафіксовано у акті перевірки №2012/19-00-04-07/40391916 від 23 березня 2023 року, чим порушила вимоги пп. 49.18.3, п. 49.18, ст.49 Податкового кодексу України. Дії кваліфіковано за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.
Разом з цим, вивчивши протокол про адміністративне правопорушення №232/19-00-04-07 від 21 квітня 2023 року та долучені до нього матеріали суд приходить до висновку, що такий підлягає направленню на доопрацювання,
Так, санкція ч. 1 ст. 163-1 КУпАП передбачає відповідальність посадових осіб підприємств, установ і організацій, однак, до протоколу не додано документи, які підтверджують, що ОСОБА_1 дійсно є посадовою особою керівником КЗ «Центр надання соціальних послуг «ПСР» та до її повноважень належить подання податкової декларації з плати за землю, тому суд не має можливості встановити належного суб`єкта правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 245КУпАП одним із завдань провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом, а судове рішення згідно закону повинно бути законним, обґрунтованим і вмотивованим.
Згідно зі ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Відповідно до ст.278КУпАП під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення, вирішується питання, зокрема, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення, чи витребувані необхідні додаткові матеріали, які мають значення для правильного вирішення справи, чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи про час і місце її розгляду.
Відповідно до вимог ст.7КУпАП ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Оскільки порушення вимог закону при складанні протоколу про адміністративне правопорушення від 21 квітня 2023 року унеможливлюють судовий розгляд цього протоколу у точній відповідності з законом, а тому матеріали про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності підлягають поверненню для належного оформлення.
Крім того, звертаю увагу на строки виконання рішення суду, адже Кодекс України про адміністративні правопорушення, стаття 38, містить чітке зазначення часу, з дня вчинення правопорушення протягом якого до особи може застосовуватися адміністративне стягнення
Керуючись ст. ст. 7, 245, 256, 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Матеріали справи про притягнення до адміністративної ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП направити до Головного управління ДПС у Тернопільській області для належного оформлення.
Суддя Г.Б. Сидорак
Суд | Підволочиський районний суд Тернопільської області |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2023 |
Оприлюднено | 08.05.2023 |
Номер документу | 110633318 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Підволочиський районний суд Тернопільської області
Сташків Н. Б.
Адмінправопорушення
Підволочиський районний суд Тернопільської області
Сидорак Г. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні