Постанова
від 24.10.2007 по справі 6/549/07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

6/549/07

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  

"24" жовтня 2007 р.

Справа №  6/549/07

                                                  

за позовомДержавної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 24.

до відповідачаПриватного підприємства “Колер”, м. Миколаїв, вул. Пушкінська, 26, кВ. 2.Адреса ліквідатора Шульги Д.Л.: м. Миколаїв, вул. Ракетна, 35.

про Надання дозволу на проведення перевірки.

Суддя                                                                                                       Ткаченко О.В

Секретар                                                                                                    Засядівко О.О.

Представники:

Від позивача Томашевський  О.О., довіреність від 17.10.2007 року.

Від відповідачаПредставник не з'явився.

Предмет спору: Позивач звернувся до суду з позовом про прийняття рішення про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки відповідача протягом 10 робочих днів за участю головного держподатревізора - інспектора відділу документальних перевірок суб'єктів господарювання –юридичних осіб управління аудиту юридичних осіб управління аудиту юридичних осіб Число О.Б.  

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на  п. 6 ч. 6, ч. 8 ст. 11-1 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” №  509 від 04.12.1990 року.

Від ліквідатора Шульги Д.Л. до судового засідання надійшли заперечення від 23.10.2007 року № 23-10/6-549, згідно яких він зазначає, що :

-          по –перше, постановою господарського суду від 03.07.2007 року у справі № 5/433/07 ПП “Колер” визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру на підставі ст. 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, а не на підставі ст. 51 вказаного Закону, як зазначено в позові;

-          по-друге, згідно вказаної постанови суду відповідача визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру за такою ознакою, як відсутність керівних органів боржника за їх місцезнаходженням, таким чином бухгалтерська документація у ПП “Колер” та його ліквідатора відсутні.

Представником позивача у судовому засіданні пояснено про допущення помилки в позові в частині зазначення відомостей про визнання відповідача банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на підставі ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” та зазначено, що згідно постанови  господарського суду Миколаївської області від 03.07.2007 року у справі № 5/433/07 боржника –ПП “Колер” визнано банкрутом та відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру на підставі  ст. 52 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши докази, господарський суд встановив:

Відповідач, згідно довідки 13.11.2001 року взятий на облік в ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва.

Постановою господарського суду від 03.07.2007 року у справі № 5/433/07 ПП “Колер” визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру.

Господарський суд, встановивши обставини справи, вважає, що заявлені вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 11 Закону України “Про державну податкову службу”       органи державної   податкової  служби  у  випадках,  в  межах компетенції та у порядку,  встановлених  законами  України,  мають право, зокрема, здійснювати  документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих  податкових  декларацій,  звітів  та   інших   документів, пов'язаних   з   нарахуванням   і   сплатою   податків  та  зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі),  а також планові    та    позапланові    виїзні   перевірки   своєчасності, достовірності,  повноти нарахування і сплати  податків  та  зборів (обов'язкових   платежів),   додержання   валютного  законодавства юридичними   особами,    їх    філіями,    відділеннями,    іншими відокремленими підрозділами,  що не мають статусу юридичної особи, а  також   фізичними   особами,   які   мають   статус   суб'єктів

підприємницької  діяльності  чи  не мають такого статусу,  на яких згідно із законами України покладено обов'язок  утримувати  та/або сплачувати   податки   і   збори   (обов'язкові   платежі).

Відповідно до п. 6 ч. 6 ст. 11-1 Закону України “Про державну податкову службу” позаплановою виїзною перевіркою вважається перевірка,  яка не передбачена  в  планах роботи органу державної податкової служби і проводиться    за наявності, зокрема, проведення реорганізації (ліквідації) підприємства.

Згідно ч. 8 ст. 11-1 Закону України “Про державну податкову службу” позапланова виїзна перевірка може здійснюватись лише на підставі рішення суду.

Враховуючи, що згідно постанови господарського суду Миколаївської області від 03.07.2007 року по справі № 5/433/07 відносно відповідача відкрито ліквідаційну процедуру, суд вважає заявлені вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 94,161-163 КАС України,

господарський суд

П О С Т А Н О В И В  :

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної перевірки Приватного підприємства “Колер” (м. Миколаїв, вул. Пушкінська, 26, кв. 2, ід. код 30243686) протягом 10 робочих днів за участю головного держподатревізора - інспектора відділу документальних перевірок суб'єктів господарювання –юридичних осіб управління аудиту юридичних осіб управління аудиту юридичних осіб Число О.Б.  

Постанова  або ухвала суду першої інстанції,  якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Про апеляційне оскарження рішення  суду  першої  інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд  першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Заява про апеляційне оскарження чи апеляційна скарга, подані після закінчення строків, встановлених цією статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.        

Суддя О.В.Ткаченко

 

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення24.10.2007
Оприлюднено12.11.2007
Номер документу1106339
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/549/07

Постанова від 24.10.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 02.10.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 19.09.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 09.08.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

Ухвала від 10.08.2007

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Ткаченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні