Ухвала
від 01.05.2023 по справі 554/1022/22
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 01.05.2023Справа № 554/1022/22 Провадження № 1-кс/554/5236/2023

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 травня 2023 року Октябрський районний суд м. Полтави в складі: слідчого судді - ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 за участю слідчого ОСОБА_3 розглянувши клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУ НП в Полтавській області підполковника поліції ОСОБА_3 про проведення огляду ,-

В С Т А Н О В И В :

Слідчий звернувся до суду з клопотанням про проведення огляду посилаючись на те, що у провадженні СУ Головного управляння Національної поліції в Полтавській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021172060000198 від 25.11.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 191 КК України.

Відповідно до рапорту прокурора Полтавської окружної прокуратури Полтавської області внесено відомості за фактом розтрати грошових коштів місцевого бюджету під час здійснення закупівель продуктів харчування до навчальних закладів службовими особами Комунального підприємства «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» (код ЄДРПОУ 43965125).

Рішенням сесії Полтавської міської ради від 19.03.2021 створено Комунальне Підприємство «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125), основний вид діяльності: організація харчування. Директором призначено ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Станом на 01.12.2021, КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125) підписано близько 100 договорів, на загальну суму понад 87 млн. грн. (придбання обладнання та устаткування для приготування їжі, а також закупівля продуктів харчування).

При цьому, під час оголошення КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125) державних закупівель, а саме: UA-2021-05-13-000420-b; UA-2021-05-13-001063-b; UA-2021-05-13-001362-b; UA-2021-05-13-005049-с; UA-2021-09-17-011042-b; UA-2021-09-14-003014-a; UA-2021-12-22-013333-c; UA-2021-12-22-007985-b; UA-2021-11-26-003887-b, участь в яких приймали ТОВ «БС-ФУД» (ЄДРПОУ 44371778), ТОВ «Фудмікспостач» (ЄДРПОУ 44395736), ТОВ «Сефторг» (ЄДРПОУ 43717455), ФОП ВипущенкоЛюдмила Миколаївна (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ).

За наявною інформацією ТОВ «БС-ФУД» в зазначених закупівлях приймало участь, як технічний кандидат (імітація боротьби з конкурентами). Як відомо із відкритих джерел, службові особи комунальної установи з формальних підстав відхиляли учасників торгів, а перемогу як правило отримувало ТОВ «Фудмікспостач».

При цьому, під час проведення моніторингу зазначених закупівель встановлено, що у складі тендерних пропозицій службові особи ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД» подавали документальні матеріали, які мають певні докази їх пов`язаності, зокрема, під час подачі установчих документів в обох СГД відслідковується стилістичні недоліки (міжрядкові інтервали, забрудненість сторінок, надписи, на місці підпису засновника змістились ідентично тощо).

Також, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, а також дата та час формування виписки зазначених СГД зроблена з інтервалом в декілька хвилин.

Накази про призначення директорів від 29.03.2021 ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД» друкувались на одній комп`ютерній техніці, принтері, в один час.

Тендерні пропозиції ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД», для участі у вказаних закупівлях, подавалися з однієї ІР-адреси.

За наявними даними, керівник комунальної установи був обізнаний про що вищезазначені СГД мають певні ознаки пов`язаності, при цьому, допустив до участі в торгах ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-Фуд», та в подальшому обрав одного з СГД переможцем закупівель без фактичної конкуренції та зниження вартості предмета торгів.

Таким чином, зазначені дії службових осіб ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД», за сприяння службових осіб КП «Добробут Полтавської громади», свідчать про їх узгодженість, що стосуються спотворення результатів аукціону та порушенням п. 4 ч. 2 ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», в подальшому дало змогу переможцю торгів, постачати товарно-матеріальні цінності за вартістю, що є значно вищою за ринкову.

Так, під час закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» UA-2021-05-13-000420-b), договір № 1-КП від 18.05.2021 на загальну суму 4,3 млн, грн.; «Електричні побутові прилади» (UA-2021-05-13-001063-b), договір № 3-КП від 18.05.2021 на загальну суму 4,1 млн. грн.; «Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв» (UA-2021-05-13-001362-b), договір № 2-КП від 18.05.2022 загальною вартістю 2,8 млн. грн.; «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання» (UA-2021-05-13-005049-с), договір №6-КПвід 18.05.2021 на загальну суму 2.7 млн.грн., договір №7-КПвід 09.07.2021 службовимиособами КП«Добробут Полтавськоїгромади» Полтавськоїміської радиза формальнихпідстав відхиленопропозиції іншихучасників аукціону,в якихціновапропозиція буланижчою,та вподальшому укладенодоговір зТОВ «Фудмікспостач»(ЄДРПОУ44395736) (найвища цінова пропозиція), що призвело до нанесення збитків комунальному підприємству на загальну суму понад 1,5 млн. грн.

Товар поставлявся без документального підтвердження якості та безпеки товару відповідно затверджених в Україні ДСТУ відповідного продукту або ТТУ виробника, та ціна якої штучно завищена, з метою подальшого одержання неправомірної вигоди та розподілення її між учасниками злочинної групи.

Відповідно до довідки № 201620-23/187-з від 14.12.2021 складеної Управлінням північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в Полтавській області установлено. що станом на 22.12.2021 товар, передбачений Специфікаціями до вказаних Договорів закупівлі оплачений та отриманий Підприємством в повному обсязі і розташоване у нежитлових приміщеннях харчоблоків та їдалень закладів середньої освіти, які орендовані КП «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради.

У специфікаціях до вищезазначених договір указано тільки назву товару (обладнання), не зазначено марку, модель, технічні характеристики, розміри тощо.

У провадженні СУ Головного управляння Національної поліції в Полтавській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021172060000198 від 25.11.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 191 КК України.

Відповідно до рапорту прокурора Полтавської окружної прокуратури Полтавської області внесено відомості за фактом розтрати грошових коштів місцевого бюджету під час здійснення закупівель продуктів харчування до навчальних закладів службовими особами Комунального підприємства «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» (код ЄДРПОУ 43965125).

Рішенням сесії Полтавської міської ради від 19.03.2021 створено Комунальне Підприємство «Добробут Полтавської громади» Полтавської міської ради (код ЄДРПОУ 43965125), основний вид діяльності: організація харчування. Директором призначено ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

За наявною інформацією ТОВ «БС-ФУД» в зазначених закупівлях приймало участь, як технічний кандидат (імітація боротьби з конкурентами). Як відомо із відкритих джерел, службові особи комунальної установи з формальних підстав відхиляли учасників торгів, а перемогу як правило отримувало ТОВ «Фудмікспостач».

При цьому, під час проведення моніторингу зазначених закупівель встановлено, що у складі тендерних пропозицій службові особи ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД» подавали документальні матеріали, які мають певні докази їх пов`язаності, зокрема, під час подачі установчих документів в обох СГД відслідковується стилістичні недоліки (міжрядкові інтервали, забрудненість сторінок, надписи, на місці підпису засновника змістились ідентично тощо).

Також, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, а також дата та час формування виписки зазначених СГД зроблена з інтервалом в декілька хвилин.

Накази про призначення директорів від 29.03.2021 ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД» друкувались на одній комп`ютерній техніці, принтері, в один час.

Тендерні пропозиції ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД», для участі у вказаних закупівлях, подавалися з однієї ІР-адреси.

За наявними даними, керівник комунальної установи був обізнаний про що вищезазначені СГД мають певні ознаки пов`язаності, при цьому, допустив до участі в торгах ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-Фуд», та в подальшому обрав одного з СГД переможцем закупівель без фактичної конкуренції та зниження вартості предмета торгів.

Таким чином, зазначені дії службових осіб ТОВ «Фудмікспостач» та ТОВ «БС-ФУД», за сприяння службових осіб КП «Добробут Полтавської громади», свідчать про їх узгодженість, що стосуються спотворення результатів аукціону та порушенням п. 4 ч. 2 ст. 6 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», в подальшому дало змогу переможцю торгів, постачати товарно-матеріальні цінності за вартістю, що є значно вищою за ринкову.

Так, під час закупівлі «Обладнання для закладів громадського харчування» UA-2021-05-13-000420-b), договір № 1-КП від 18.06.2021 на загальну суму 4,3 млн, грн.; «Електричні побутові прилади» (UA-2021-05-13-001063-b), договір № 3-КП від 18.06.2021 на загальну суму 4,1 млн. грн.; «Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв» (UA-2021-05-13-001362-b), договір № 2-КП від 18.06.2022 загальною вартістю 2,8 млн. грн.; «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання» (UA-2021-05-13-005049-с), договір №6-КПвід 18.06.2021 на загальну суму 2.7 млн.грн., договір №7-КПвід 09.07.2021 службовимиособами КП«Добробут Полтавськоїгромади» Полтавськоїміської радиза формальнихпідстав відхиленопропозиції іншихучасників аукціону,в якихціновапропозиція буланижчою,та вподальшому укладенодоговір зТОВ «Фудмікспостач»(ЄДРПОУ44395736) (найвища цінова пропозиція), що призвело до нанесення збитків комунальному підприємству на загальну суму понад 1,5 млн. грн.

У специфікаціях до вищезазначених договір указано тільки назву товару (обладнання), не зазначено марку, модель, технічні характеристики, розміри тощо.

Крімцьоговстановленомайно, яке поставлялося за вищевказаними договорами, а саме:

За договором № 1-КП від 18.06.2021

1.Стілвиробничий в кількості 140 шт., на загальну суму 434700 грн;

2.Стілвиробничий без полиці в кількості 4 шт., на загальну суму 7880 грн;

3.Стелажвиробничий з гратчастимиполицями в кількості 66 шт., на заг суму 469722 грн;

4.Стелажвиробничий з суцільнимиполицями в кількості 30 шт., на заг. суму 154470 грн;

5.Полиці для сушіння посуду 800мм в кількості 12 шт., на загальну суму 28476 грн;

6.Полиці для сушіння посуду 600мм в кількості 4 шт., на загальну суму 7 932 грн;

7.Ванна мийна 1-но секційна в кількості 24 шт., на загальну суму 109944 грн;

8.Ванна мийна 2-х секційна в кількості 19 шт., на загальну суму 107749 грн;

9.Ванна мийна 3-х секційна в кількості 9 шт., на загальну суму 75993 грн;

10.Мийкавиробнича 1-но секційна в кількості 7 шт., на загальну суму 55 139 грн;

11.Прилавок для приладів і підносів в кількості 15 шт., на загальну суму 163800 грн;

12.Лініяроздачі: нейтральнийелемент в кількості 4 шт., на загальну суму 67444 грн;

13.Касовемісце з нержавіючоїсталі в кількості 12 шт., на загальну суму 117504 грн;

14.Посудомийна машина купольна у комплекті в кільк. 20 шт., на заг. суму 1982520 грн;

15.Посудомийна машина у комплекті в кількості 11 шт., на загальну суму 579766 грн.

За договором № 2-КП від 18.06.2021

1.Тістомісильна машина спіральна, об`ємом 22л, в кільк. 10 шт., на заг. суму 390480 грн;

2.Тістомісильна машина спіральна, об`ємом 48л, в кільк. 13 шт., на заг. суму 746603 грн;

3.Шафажарочнатрисекційна в кількості 6 шт., на загальну суму 134034 грн;

4.Плита 4-х конфорочна на підставці в кількості 7 шт., на загальну суму 117551 грн;

5.Плита 4-х конфорочна з духовкою в кількості 10 шт., на загальну суму 213330 грн;

6.Плита 6-и конфорочна з духовкою в кількості 1 шт., на загальну суму 28 366 грн;

7.Овочерізка для сирих та варениховочів в комплекті з дисками в кількості 12 шт., на загальну суму 801096 грн;

8.Електром`ясорубкавиробнича в кількості 20 шт., на загальну суму 438720 грн.

За договором № 3-КП від 18.06.2021

1.Бойлер об`ємом 100 л в кількості 17 шт., на загальну суму 164526 грн;

2.Бойлер об`ємом 75 л в кількості 2 шт., на загальну суму 17 524 грн;

3.Бойлер об`ємом 150 л в кількості 4 шт., на загальну суму 48 416 грн;

4.Проточнийводонагрівач 10,5 Kw в кількості 3 шт., на загальну суму 17730 грн;

5.Проточнийводонагрівач 7,0 Kw в кількості 4 шт., на загальну суму 23080 грн;

6.Котел харчовийоб`ємом 100 л в кількості 3 шт., на загальну суму 153450 грн;

7.Марміт для перших страв на 3 конфорки з двома полочками 1500 мм в кількості 18 шт., на загальну суму 448 308 грн;

8.Марміт для перших страв на 3 конфорки без поличок 1500 мм в кількості 1 шт., на загальну суму 23436 грн;

9.Марміт для перших страв на 3 конфорки з двомаполичками 1200 мм в кількості 2 шт., 48672 грн;

10.Марміт для других страв в комплекті в кількості 17 шт., на загальну суму 444567 грн;

11.Електрочайникоб`ємом 1,5 л в кількості 6 шт., на загальну суму 8574 грн;

12.Сковорода перекидна (електрична) 36 л в кількості 5 шт, на загальну суму 133420 грн;

13.Пароконвектомат 5 рівнів в комплекті, в кількості 11 шт., на загальну суму 772695 грн;

14.Пароконвектомат 7 рівнів в комплекті, в кількості 10 шт., на загальну суму 923070 грн;

15.Пароконвектомат 11 рівнів в комплекті, в кількості 7 шт., на загальну суму 930951 грн.

За договором № 6-КП від 18.06.2021

1.Холодильнашафа 2-х дверна, в кількості 14 шт., на загальну суму 944440 грн;

2.Холодильник двокамерний в кількості 52 шт., на загальну суму 674492 грн;

3.Холодильник однокамерний в кількості 11 шт., на загальну суму 162 745 грн;

4.Горизонтальна морозильна камера в кількості 26 шт., на загальну суму 429260 грн;

5.Вертикальна морозильна камера в кількості 1 шт., на загальну суму 19156 грн;

6.Прилавок охолоджувальний з кубом в кількості 2 шт., на загальну суму 129120 грн;

7.Кондитерськавітрина в кількості 7 шт., на загальну суму 349594 грн.

За договором № 7-КП від 09.07.2021

1.Сушка для столового посуду в кількості 33 шт., на загальну суму 277860 грн;

2.Ваги електронні до 15 кг, в кількості 80 шт., на загальну суму 119600 грн;

3.Ваги електроннінапольніторгівельні до 300 кг, в кільк. 32 шт., на заг. суму 153504 грн;

4.Противень для випікання в кількості 100 шт., на загальну суму 125000 грн;

5.Контейнер харчовий, прямокутний, плаский 23 л, в кільк. 35 шт., на заг. суму 7560 грн;

6.Контейнер харчовий, прямокутний, плаский 17 л, в кільк 69 шт., на заг. суму 12 420 грн;

7.Контейнер харчовий, прямокутний, плаский 5 л, в кільк. 173 шт., на заг суму 11 764 грн;

8.Сковорода з рифленим дном та кришкою і бакелітовій ручкою в кількості 60шт., на загальну суму 12240 грн;

9.Сковорода з кришкою, діаметр 28 см, в кількості 32 шт., на загальну суму 26720 грн;

10.Сковорода з кришкою, діаметр 24 см, в кількості 11 шт., на загальну суму 7722 грн;

11.Каструляоб`ємом 50 л, в кількості 68 шт., на загальну суму 166668 грн;

12.Каструляоб`ємом 42 л, в кількості 38 шт., на загальну суму 99978 грн;

13.Каструляоб`ємом 28 л, в кількості 87 шт., на загальну суму 146160 грн;

14.Каструляоб`ємом 21 л, в кількості 101 шт., на загальну суму 117766 грн;

15.Каструляоб`ємом 14 л, в кількості 35 шт., на загальну суму 26180 грн;

16.Каструляоб`ємом 10.5 л, в кількості 98 шт., на загальну суму 63112 грн;

17.Каструляоб`ємом 6 л, в кількості 104 шт., на загальну суму 44200 грн;

18.Каструляоб`ємом 3 л, в кількості 142 шт., на загальну суму 45582 грн;

19.Сотейник об`ємом 1.8 л, в кількості 6 шт., на загальну суму 1992 грн;

20.Сотейник об`ємом 2.7 л, в кількості 3 шт., на загальну суму 2 223 грн;

21.Сотейник об`ємом 7 л, в кількості 9 шт., на загальну суму 2 223 грн;

22.Сотейник об`ємом 5 л, в кількості 42 шт., на загальну суму 21 126 грн;

23.Сотейник об`ємом 10 л, в кількості 42 шт., на загальну суму 21 126 грн;

24.Відро з кришкою 10 л, в кількості 11 шт., на загальну суму 18436 грн;

25.Відро з кришкою 6 л, в кількості 50 шт., на загальну суму 3300 грн;

26.Сито професійне в кількості 78 шт., на загальну суму 37518 грн;

27.Сотейник об`ємом 0.75 л, в кількості 114 шт., на загальну суму 36 936 грн;

28.Кухонніножиці в кількості 39 шт., на загальну суму 6864 грн;

29.Щипцінержавіючі з вініловимпокриттямв кількості 119 шт., на заг. суму 10115 грн;

30.Таця в кількості 930 шт., на загальну суму 47430 грн;

31.Миска об`ємом 20 л, в кількості 238 шт., на загальну суму 66 640 грн;

32.Миска об`ємом 10 л, в кількості 102 шт., на загальну суму 15 912 грн;

33.Миска об`ємом 5.5 л, в кількості 172 шт., на загальну суму 31 476 грн;

34.Миска об`ємом 3.35 л, в кількості 62 шт., на загальну суму 5 642 грн;

35.Відрооб`ємом 8 л, в кількості 36 шт., на загальну суму 10764 грн;

36.Ополоникоб`ємом 472 мл в кількості 80 шт., на загальну суму 7920 грн;

37.Ополоникоб`ємом 240 мл в кількості 80 шт., на загальну суму 5 440 грн;

38.Ложка гарнірна/роздаткова в кількості 158 шт., на загальну суму 16432 грн;

39.Чайник 3 л., в кількості 63 шт., на загальну суму 21294 грн;

40.Терка прямокутна в кількості 78 шт., на загальну суму 15210 грн;

41.Скалка дерев`яна з ручками в кількості 34 шт., на загальну суму 2210 грн;

42.Форма для випіканняхліба в кількості 20 шт., на загальну суму 2480 грн;

43.Шумовка в кількості 68 шт., на загальну суму 7548 грн;

44.Друшляк в кількості 64 шт., на загальну суму 16128 грн;

45.Тарілкаобідня, в кількості 13550 шт., на загальну суму 406500 грн;

46.Тарілкаглибока в кількості 13550 шт., на загальну суму 447150 грн;

47.Виделкастолова в кількості 13550 шт., на загальну суму 243900 грн;

48.Ложка столова в кількості 13550 шт., на загальну суму 243900 грн;

49.Чашка в кількості 13550 шт., на загальну суму 271000 грн;

50.Дошка для нарізання в кількості 306 шт., на загальну суму 105570 грн;

51.Тримачмагнітний для ножів в кількості 105 шт., на загальну суму 9240 грн.

03.03.2023 призначено судову товарознавчу експертизу та за вихідним 2152/115/24/05-2023 направлено для виконання до ННЦ Інститут судових експертиз імені Заслуженого професора М.С. Бокаріуса.

27.04.2023 від експерта ННЦ Інститут судових експертиз імені Заслуженого професора М.С. Бокаріуса надійшло клопотання № 1240-1252 за вихідним № 1542/17-18/23 від 25.04.2023 про уточнення лінійних параметрів об`єктів дослідження та необхідністю безпосереднього обстеження експертом об`єктів дослідження.

З огляду на викладене є необхідність у проведенні огляду навчальних закладів освіти м. Полтави, у тому числі КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Полтавської міської ради Полтавської області», код ЄДРПОУ 21065667, який знаходиться за адресою: 36011, м. Полтава, вул. Шевченка, буд. 19, з метою встановлення місцезнаходження обладнання зазначених у специфікаціях до договорів, їх огляд, з залученням спеціалістів - судових експертів ННЦ Інститут судових експертиз імені Заслуженого професора М.С. Бокаріуса. За результатами проведеного огляду будуть призначені судові товарознавчі, економічні експертизи з метою встановлення вартості обладнання, розрахування шкоди, заподіяну державному бюджету.

Слідчий в судовому засіданні прохав клопотання задовольнити, пояснення надав аналогічно викладеним в клопотанні.

Згідно статті237КПК Україниз метоювиявлення тафіксації відомостейщодо обставинвчинення кримінальногоправопорушення слідчий,прокурор проводятьогляд місцевості,приміщення,речей тадокументів . Відповідно до ч.5 ст.237 КПК України при проведенні огляду дозволяється вилучення лише речей і документів, які мають значення для кримінального провадження, та речей, вилучених з обігу. Усі вилучені речі і документи підлягають негайному огляду і опечатуванню із завіренням підписами осіб, які брали участь у проведенні огляду. У разі якщо огляд речей і документів на місці здійснити неможливо або їх огляд пов`язаний з ускладненнями, вони тимчасово опечатуються і зберігаються у такому вигляді доти, доки не буде здійснено їх остаточні огляд і опечатування.

Оскільки за змістом ч.2 ст.234 КПК України огляд житла чи іншого володіння особи здійснюється згідно з правилами цього Кодексу, передбаченими для обшуку житла чи іншого володіння особи, тому до клопотання слідчого про огляд необхідно застосовувати відповідні вимоги кримінального процесуального закону.

Так, згідно вимог ст. 234 КПК України у разі необхідності провести обшук слідчий за погодженням з прокурором або прокурор звертається до слідчого судді з відповідним клопотанням, яке повинно містити відомості про: 1) найменування кримінального провадження та його реєстраційний номер; 2) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з розслідуванням якого подається клопотання; 3) правову кваліфікацію кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 4) підстави для обшуку; 5) житло чи інше володіння особи або частину житла чи іншого володіння особи, де планується проведення обшуку; 6) особу, якій належить житло чи інше володіння, та особу, у фактичному володінні якої воно знаходиться; 7) речі, документи або осіб, яких планується відшукати. До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими прокурор, слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання.

Враховуючи вищевикладене, з метою встановлення істини у кримінальному провадженні слідчий суддя приходить до висновку про задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 110, 234, 235,237, 370, 372 КПК України, слідчий суддя,

У Х В А Л И В:

Клопотання - задовольнити.

Надати дозвіл слідчим групи слідчихСУ ГУНП в Полтавській області: ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , на проведення огляду нежитлового приміщення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Полтавської міської ради Полтавської області», код ЄДРПОУ 21065667, який знаходиться за адресою: 36011, м. Полтава, вул. Шевченка, буд. 19, за участю спеціалістів - судових експертів ННЦ Інститут судових експертиз імені Заслуженого професора М.С. Бокаріуса, з метою встановлення місцезнаходження обладнання зазначених у специфікаціях до договорів, їх обмірів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Строк дії ухвали 1 місяць.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення01.05.2023
Оприлюднено08.05.2023
Номер документу110674615
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про огляд житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —554/1022/22

Ухвала від 08.01.2024

Кримінальне

Полтавський апеляційний суд

Томилко В. П.

Ухвала від 21.12.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 21.11.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 26.07.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 12.05.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 01.05.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 01.05.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 01.05.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 01.05.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Бугрій В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні