Рішення
від 02.05.2023 по справі 909/211/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02.05.2023 м. Івано-ФранківськСправа № 909/211/23

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Максимів Т. В. , , розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін

за позовом: Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром"

до відповідача: Публічного акціонерного товариства виробничо-торгова кондитерська фірма "Ласощі"

про стягнення заборгованості за скид стічних вод з наднормативним вмістом забруднюючих речовин сумі 67 062 грн 58 коп.

без виклику сторін

встановив: Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" звернулось до Господарського суду Івано-Франківської області з позовом до Публічного акціонерного товариства виробничо-торгова кондитерська фірма "Ласощі" про стягнення заборгованості за скид стічних вод з наднормативним вмістом забруднюючих речовин в сумі 67062 грн 58 коп.

Вирішення судом процесуальних питань.

09.03.2022 суд відкрив провадження у справі та ухвалив здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами; встановив відповідачу строк для подання заяви у разі наявності заперечень проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження з відповідним обґрунтуванням.

Копію ухвали про відкриття провадження у справі суд надіслав відповідачу на адресу, що зазначена в позовній заяві та Витязі з Єдиного державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Поштове відправлення, яке суд надсилав відповідачу, повернулось до суду із відміткою відділення Укрпошти "за закінченням терміну зберігання".

За приписами ч. 1 ст. 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Відповідно до п. 4 ч. 6 ст. 242 ГПК України, днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.

Отже, у разі якщо ухвалу про вчинення відповідної процесуальної дії суд направив за належною адресою, тобто повідомленою суду стороною, і повернуто підприємством зв`язку з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про вчинення відповідної процесуальної дії.

Факт неотримання відповідачем кореспонденції, якою суд з додержанням вимог процесуального закону надсилав ухвали для вчинення відповідних дій за належною адресою та які повернулися до суду у зв`язку з їх неотриманням адресатом, не може вважатися поважною причиною невиконання вимог суду, оскільки зумовлено не об`єктивними причинами, а суб`єктивною поведінкою сторони щодо отримання кореспонденції, яка надходила на його адресу.

09.03.2022 суд встановив відповідачу для подання відзиву на позов п`ятнадцятиденний строк з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі.

Відповідач у встановлений судом строк відзиву на позов не подав.

Згідно з ч. 1 ст. 118 ГПК України, право на вчинення процесуальних дій втрачається із закінченням встановленого законом або призначеного судом строку.

Статтею 178 ГПК України передбачене право відповідача подати суду відзив на позовну заяву. Разом з тим, як визначено в ч. 3 цієї статті, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.

Оскільки клопотань про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін до суду не надходило та з огляду на відсутність у суду підстав для виклику сторін з власної ініціативи, згідно з ч. 5 ст. 252 ГПК України справа розглядається за наявними у ній матеріалами.

Відповідно до частини 4 статті 240 Господарського процесуального кодексу України, у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, суд підписує рішення без його проголошення.

Позиція позивача.

Заявлені вимоги мотивовані неналежним виконанням відповідачем умов договору №531 про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення від 14.01.2015 в частині оплати перевищення допустимих концентрацій забруднюючих речовин які виявлені при відборі проб стічних вод на об`єкті водокористування відповідача, що відповідно породжує обов`язок відповідача сплатити додаткову плату за скид стічних вод з понаднормовим забрудненням в сумі 67062 грн 58 коп. Обґрунтовані позовні вимоги ст.526, 530, 610, 611 ЦК України, ст. 173, 193 ГК України, ст. 44 Водного кодексу України.

Позиція відповідача.

Відповідач відзиву на позов не подав, проти позову не заперечив, доказів погашення заборгованості не надав.

Обставини справи. Оцінка доказів.

14.01.2015 Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" (Виробник) та Публічне акціонерне товариство виробничо-торгова кондитерська фірма "Ласощі" (Споживач) уклали договір №531 про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення (далі- договір).

Відповідно до п. 1.1 договору, Виробник зобов`язується надавати Споживачу послуги централізованого водопостачання і водовідведення у обсягах, зазначених у Додатку №1, а Споживач зобов`язується своєчасно оплачувати спожиті послуги за встановленими тарифами у строки та на умовах, що передбачені цим договором.

Згідно з п.3.1.1 Виробник зобов"язався забезпечувати об"єкти споживача згідно дислокації (додаток №1), у разі приєднання до мереж централізованого водопостачання-питною водою, яка відповідає чинному стандартові та дозволу Міністерства охорони здоров"я України на відхилення від стандарту з максимальною подачею з 06:00 до 23:00 або іншими режимами водопостачання, затвердженими місцевими органами виконавчої влади чи індивідуально узгодженими з споживачем, а також приймати, транспортувати та очищати стічні води, в т.ч., які вивозяться асенізаційним транспортом до централізованої системи водовідведення м.Івано-Франківська, згідно "Правил користування системи централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України" в подальшому Правила -1 та "Правил приймання стічних вод споживачів у каналізаційну систему м.Івано-Франківська" в подальшому Правила -2.

Сторони у п.3.2.2 договору погодили, що споживач повинен здійснювати щоквартальний лабораторний контроль за скидом стічних вод до мереж централізованого водовідведення. Скид стічних вод у міську каналізацію проводити згідно встановлених показників якості. Показники якості стічних вод контролюються Виробником в контрольному колодязі, який позначається на схемі зовнішніх мереж з прив"язкою до місцевості. При неможливості доступу до контрольного колодязя допускається відбір проб з труби на випуску в міську каналізацію. У випадку перевищення показників якості Споживач зобов"язаний оплачувати за скинуті стічні води з застосуванням до діючих тарифів коефіцієнт кратності, який встановлюється згідно Правил-2.

Відповідно до п.3.3.3 договору виробник має право контролювати якість, кількість та режим скиду стічних вод Споживача.

Споживач згідно з п.3.4.7 договору, має право перевіряти розрахунки допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах виконаних виробником та оскаржувати їх. Звертатися до господарського суду з оскарженням неправомірно (на їх погляд) виставлених рахунків та вимагати проведення аналізу.

За змістом п. 9.1 договору, цей договір набирає чинності з дня його підписання і укладається на термін до 31 грудня 2015 року. Договір вважається продовженим на наступний календарний рік, якщо протягом останнього місяця терміну дії договору жодною із сторін не буде заявлено про його припинення або перегляд умов.

10.03.2020 інспекцією промислового водовідведення проведений відбір проб стічних вод з контрольного колодязя, що знаходиться за адресою вул.Ленкавського 12А м. Івано-Франківськ в присутності уповноваженого представника відповідача Мачей Є.М.

За наслідками перевірки представники позивача склали акт № 173 відбору проб стічних вод згідно наказу на перевірку №75-01/407 від 11.12.2019, який представник позивача підписав без зауважень, щодо порядку відбору проб для контролю якості стічних вод. У вказаному акті є примітка в якій зазначено, що арбітражна проба вручається представнику споживача, який зобов`язаний забезпечити її зберігання належним чином і в разі незгоди з результатами даних виробника, доставити її в акредитовану лабораторію. Розпломбування проб здійснюється в присутності уповноваженого представника виробника і оформляється відповідним актом. Доказів оскарження результатів проведення лабораторних досліджень матеріали справи не містять.

Як вбачається з Протоколу вимірювань показників складу та властивостей вод №43-20 від 18.03.2020, перевищення гранично допустимих концентрацій виявлене в таких показниках: ХСК- 1458,0 мг/дм3 при нормативному значенні 500 мг/дм3, БСК5 - 862 мг/дм3 при нормативному значенні 350 (мг/дм3).

19.03.2020 позивач на адресу відповідача направив повідомлення про результати аналізу стічних вод та протокол №43 - 20 вимірювань показників складу та властивостей вод, докази направлення приєднані до матеріалів справи.

На підставі вказаних документів, у зв`язку з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин в стічних водах відповідача, позивач здійснив розрахунок плати за скид стічних вод споживача з понаднормативними забрудненнями на загальну суму 67062 грн 58 коп.

25.03.2020 позивач на адресу відповідача направив рахунок №531/ГДК та два розрахунки плати за скид стічних вод з перевищенням гранично - допустимих концентрацій, докази чого приєднані до матеріалів справи.

17.06.2020 позивач звернувся до відповідача з листом №685/75.4.1-11 про оплату заборгованості за скид стічних вод з перевищенням гранично - допустимих концентрацій. Суд встановив, що при розрахунку плати позивач керувався "Правилами приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Івано-Франківська", які затверджені рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради №1200 від 08.10.2019, оскільки "Правила приймання стічних вод споживачів у каналізаційну систему м.Івано-Франківська" втратили чинність.

Однак вказана вимога залишена відповідачем без відповіді та виконання, у зв"язку з чим позивач звернувся до суду за захистом порушеного права.

Норми права та мотиви, якими суд керувався при ухваленні рішення.

Регулювання відносин, що виникають у зв`язку із наданням послуг з водопостачання та водовідведення здійснюється Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про житлово-комунальні послуги", Законом України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення", Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 316 від 01.12.2017 р. "Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та Порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення", Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 190 від 27.06.2008 р. "Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України", іншими нормативно-правовими актами і безпосередньо договором.

Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Статтею 526 Цивільного кодексу України визначено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про питну воду", питне водопостачання та водовідведення" питне водопостачання - діяльність, пов`язана з виробництвом, транспортуванням та постачанням питної води споживачам питної води, охороною джерел та систем питного водопостачання; централізоване водовідведення - господарська діяльність із відведення та очищення стічних вод за допомогою системи централізованого водовідведення.

Згідно з ст. 11 Закону України "Про питну воду" до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, належить, зокрема, затвердження правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення.

Абзацами 3-5, 8 цього ж закону передбачено, що скидання стічних вод у водні об`єкти допускається лише за умови дотримання нормативів гранично допустимих концентрацій та нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин.

Місцеві правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення населеного пункту встановлюють вимоги щодо приймання стічних вод населеного пункту.

Місцеві правила розробляються на підставі та з урахуванням вимог правил приймання стічних вод та порядку визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 316 від 01.12.2017 р. затверджено Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та Порядок визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення.

Положеннями Розділу VI вищезазначених правил передбачено, зокрема, що споживачі, які скидають стічні води до системи централізованого водовідведення або безпосередньо на каналізаційні очисні споруди виробника, повинні забезпечити можливість проведення виробником у будь-який час доби контролю за скидом стічних вод.

Для визначення вмісту забруднень у стічних водах споживачів використовуються дані лабораторії виробника, у разі її відсутності - інших лабораторій, що здійснюють свою діяльність у цій галузі відповідно до вимог Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність".

З метою контролю якості стічних вод споживачів виробник здійснює відбір контрольних проб. Виявлені в цих пробах перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах є достатньою підставою для нарахування плати за скид понаднормативних забруднень.

Відбір контрольних проб стічних вод споживачів виконує уповноважений представник виробника, що фіксується у спеціальному журналі або акті, який підписують як представник виробника, так і представник споживача.

У разі виявлення перевищення ДК забруднюючих речовин, встановлених цими Правилами та місцевими правилами приймання, виробник у строк не більше п`яти робочих днів з дати відбору контрольної проби направляє споживачу лист-повідомлення про виявлене перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах споживача та результати хімічного аналізу.

У строк, що не перевищує шести місяців після визначення перевищення допустимих концентрацій, виробник направляє споживачу рахунок за скид стічних вод з перевищенням ДК забруднюючих речовин та копії підтвердних документів.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради №1200 від 08.10.2019 затверджені Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Івано-Франківська" (далі - Місцеві правила).

Згідно з п. 1.3. Місцевих правил ці Правила поширюються на комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром" (код 32360815), яке надає послуги з централізованого водовідведення (відведення та/або очищення стічних вод) (далі - Виробник), на юридичних осіб незалежно від форм власності та відомчої належності, фізичних осіб - підприємців, фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність і взяті на облік як самозайняті особи у контролюючих органах згідно з Податковим кодексом України, які скидають стічні води до систем централізованого водовідведення або безпосередньо у каналізаційні очисні споруди (далі - Споживач).

В цих Правилах установлюються допустимі концентрації (далі - ДК) для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися Споживачами в систему централізованого водовідведення, а також відображаються місцеві особливості приймання стічних вод Споживачів до системи централізованого водовідведення м. Івано-Франківська (п. 1.6. Місцевих правил).

При перевищенні рівня вмісту забруднюючих речовин у стічних водах Споживачів, що скидаються ними у систему централізованого водовідведення, порівняно з встановленими місцевими Правилами, Споживачі сплачують Виробнику плату за скид понаднормативних забруднень, яка нараховується за тарифом на послугу централізованого водовідведення з урахуванням коефіцієнту кратності, який враховує рівень небезпеки скинутих забруднень для технологічних процесів очищення стічних вод та екологічного стану водойми (п. 1.14.4 Місцевих правил).

Відповідно до п. 2.3. Місцевих правил, споживач зобов"язаний здійснювати систематичний контроль за режимом, кількістю та якістю стічних вод, які скидаються ними до систем централізованого водовідведення, згідно з графіком відбору проб, погодженим із Виробником (при погіршенні якості стічних вод-негайно), надавати Виробнику інформацію про режими, обсяги та якісний склад стічних вод, які скидають до систем централізованого водовідведення.

У разі виявлення перевищення ДК забруднюючих речовин, встановлених місцевими Правилами, Виробник у строк не більше п"яти робочих днів з дати відбору контрольної проби направляє споживачу лист-повідомлення про виявлене перевищення ДК забруднюючих речовин у стічних водах Споживача та результати хімічного аналізу. У строк, що не перевищує шести місяців після визначення перевищення допустимих концентрацій, Виробник направляє Споживачу рахунок за скид стічних вод з перевищенням ДК забруднюючих речовин та копії підтвердних документів (п. 8.11. Місцевих правил.).

У разі незгоди Споживача з результатами даних лабораторії Виробника щодо якості стічних вод згідно з аналізом контрольної проби, за результатами якого зроблено висновок про наявність у стічних водах Споживача перевищень ДК забруднюючих речовин, Споживач має право звернутися до незалежної лабораторії, що здійснює свою діяльність у цій галузі відповідно до вимог Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", для проведення аналізу арбітражної проби, яка відбирається одночасно з контрольною пробою і зберігаються належним чином Виробником та Споживачем. Результати аналізів арбітражної проби приймаються за основу Споживачем та Виробником ( п.8.12. Місцевих правил).

Згідно з п.п. 6.10 та 6.11 Місцевих правил, плата за скид споживачем стічних вод із перевищенням ДК забруднюючих речовин, що встановлено аналізом контрольної проби та підтверджено актом, стягується за період від попереднього відбору контрольної проби, проведенного Виробником, до дати зафіксованого порушення, але не більше дев`яноста днів. Підвищена плата стягується за весь обсяг стічних вод, скинутих споживачем за цей період з певного об`єкта. Плата за скид стічних вод до систем централізованого водовідведення у разі порушення вимог щодо якості і режиму їх скидання вноситься споживачем на рахунок виробника у порядку та в строки, що передбачені договором.

Статтею 530 Цивільного кодексу України закріплено, що якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства .

Згідно ст. 610 Цивільного кодексу України, порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом ( ч. 1 ст. 612 Цивільного кодексу України).

Відповідно до вимог ч.1 ст.73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Згідно ч.1 ст.74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

У відповідності до ст.76 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Зі змісту ст. 77 ГПК України, вбачається, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Докази, одержані з порушенням закону, судом не приймаються.

Статтею 86 ГПК України, встановлено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частинами ч. ч. 1, 2, 3 ст. 13 ГПК України, встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Висновок суду.

Суд встановив факт скидання відповідачем у міську каналізацію стічних з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин та порушенням вимог Місцевих правил, відтак у позивача виникло право на отримання додаткової плати, розрахованої внаслідок такого порушення, а у відповідача обов`язок здійснити таку оплату відповідно до отриманого рахунку.

Доказів, що б підтверджували належне виконання відповідачем свого обов`язку із здійснення оплати за скид стічних вод у міську каналізацію з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин, а також заперечень щодо порядку проведення відбору проб та результатів проведеного аналізу відповідач не подав, матеріали справи не містять.

Отже, вимога позивача про стягнення із відповідача заборгованості в сумі 67062 грн 58 коп. як додаткової оплати, нарахованої внаслідок скидання стічних вод у міську каналізацію з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин, є законною обґрунтованою та належить до задоволення.

Судові витрати.

Згідно з ч. 1 ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

При зверненні з позовом позивач сплатив судовий збір в сумі 2684 грн 00 коп., що підтверджується платіжним дорученням №17017 від 06 березня 2023 року.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Суд, враховуючи задоволення позовних вимог судовий збір в сумі 2684 грн 00 коп. покладає на відповідача.

Керуючись статтями 129, 237, 238, 240, 241, 256 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

позов Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром" до Публічного акціонерного товариства виробничо-торгова кондитерська фірма "Ласощі" про стягнення заборгованості за скид стічних вод з наднормативним вмістом забруднюючих речовин в сумі 67062 грн 58 коп. задовольнити.

Стягнути з Публічного акціонерного товариства "Виробничо-торгова кондитерська фірма "Ласощі", вул. Ленкавського, буд. 12 А, м. Івано-Франківськ, 76010 (код 00382102) на користь Комунального підприємства "Івано-Франківськводоекотехпром", вул. Ботанічна, буд.2, м. Івано-Франківськ, 76014 (код 32360815 ) 67062 (шістдесят тисяч шістдесят дві) грн 58 коп. заборгованості додатковї плати за скид стічних вод з наднормативним вмістом забруднюючих речовин , а також 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 коп. судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення господарського суду може бути оскаржено до Західного апеляційного господарського суду в порядку та строк, встановлений розділом IV Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 08.05.2023

Суддя Т. В. Максимів

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення02.05.2023
Оприлюднено09.05.2023
Номер документу110688481
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —909/211/23

Рішення від 02.05.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

Ухвала від 09.03.2023

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Максимів Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні