Справа № 761/8464/23
Провадження № 3/761/2465/2023
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 березня 2023 року суддя Шевченківського районного суду міста Києва Чайка О.С., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, що надійшли з Головного управління ДПС у місті Києві Державної податкової служби України, про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , директора ТОВ «МАРКЕР ДРІЛЛІНГ ВЕЛЛ СЕРВІСІЗ ЮКРЕЙН» (код ЄДРПОУ 42946735), за частиною 1 статтею 163-1 КУпАП
установив:
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення від 28.02.2023 № 8202/і/26-15-07-01-03, ОСОБА_1 , директор ТОВ «МАРКЕР ДРІЛЛІНГ ВЕЛЛ СЕРВІСІЗ ЮКРЕЙН» (код ЄДРПОУ 42946735), вчинив правопорушення, а саме порушення порядку ведення податкового обліку за ч. 1 ст.163-1 КУпАП. Документальною позаплановою виїзною перевіркою встановлено порушення ТОВ «МАРКЕР ДРІЛЛІНГ ВЕЛЛ СЕРВІСІЗ ЮКРЕЙН» вимог п. 200.1, п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями, в частині достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за жовтень 2022 та відповідно пп. «в» пункту 200.14 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями відмовлено у бюджетному відшкодуванні податку на додану вартість за листопад 2022 року у сумі 208 357 гривень.
Суд, дослідивши матеріали адміністративної справи, вважає, що їх необхідно повернути з наступних підстав.
Відповідно до ч. 2 ст 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Відповідно до вимог ст. 245, 256, 280 КУпАП одним із завдань провадження у справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об`єктивне з`ясування обставин кожної справи. Необхідно також встановити, чи вчинено правопорушення, чи винна особа у його вчиненні, а також інші обставини, які мають значення для справи. Наявним у матеріалах справи доказам, суд повинен дати належну оцінку.
Згідно вимог ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.
При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Разом з тим, як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, складеного відносно ОСОБА_1 він не відповідає вимогам ст.256 КУпАП, оскільки не містить підпису ОСОБА_1 , що свідчить про те, що останньому не роз`яснювались процесуальні права, а тому він був позбавлений можливості дати будь-які пояснення по суті правопорушення. Відомостей про відмову особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підпису в протоколі не міститься.
Крім того, як в
Відповідно до ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення.
Враховуючи наведене, суд позбавлений можливості повно й об`єктивно розглянути справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 та прийняти законне й обґрунтоване рішення, тому вона підлягає поверненню для належного оформлення, в ході якого необхідно усунути зазначені вище недоліки.
При поверненні справи про адміністративне правопорушення для належного оформлення, суд керується постановою Пленуму Верховного суду України №14 від 23.12.2005 в якій зазначено, що визнається правильною практика тих суддів, які вмотивованими постановами повертають протоколи про адміністративні правопорушення, складені не уповноваженою на те посадовою особою або без додержання вимог ст. 256 КУпАП, відповідному органу для належного оформлення.
Керуючись ст.ст. 163-1, 256, 278 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд
постановив:
Матеріали справи про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за частиною 1 статті 163-1 КУпАП повернути до Головного управління ДПС у м. Києві Державної податкової служби України для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя О.С.Чайка
Суд | Шевченківський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.03.2023 |
Оприлюднено | 10.05.2023 |
Номер документу | 110709422 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Шевченківський районний суд міста Києва
Чайка О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні