КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А
про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі
без проведення судового засідання
08 травня 2023 року № 320/15152/23
Суддя Київського окружного адміністративного суду Перепелиця А.М., ознайомившись з позовною заявою і доданими до неї матеріалами ОСОБА_1 до Петрівської сільської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В:
До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з позовом до Петрівської сільської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити певні дії, в якому просить:
- визнати протиправною бездпільність Відділу соціального захисту Петрівської сільської ради Київської області, щодо виплати допомоги на проживання ОСОБА_1 та ОСОБА_2 за березень, квітень і травень 2022 року;
- зобов`язати відділ соціального захисту Петрівської сільської ради Київської області здійснити призначення, нарахування та виплату допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам ОСОБА_1 та ОСОБА_2 на підставі заяви ОСОБА_1 від 20.04.2022, за березень, квітень і травень 2022 року.
Спір виник з публічно-правових відносин та відповідно до ст.19 КАС України належить до юрисдикції адміністративних судів і підлягає розгляду у порядку адміністративного судочинства.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим ст.160, 161 та 172 КАС України, та подана з дотриманням правил підсудності особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність.
Підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, немає.
Відповідно до положень ст.257 КАС України справа підлягає розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідно до ч.2 ст.49 КАС України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору. Вступ третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, не має наслідком розгляд адміністративної справи спочатку.
Згідно ч.5 ст.49 КАС України про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі.
Суд звертає увагу, що предметом розгляду цієї справи є обставини щодо призначення, нарахування та виплату допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.
В свою чергу, у відповідності п.8, 9 Порядку надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, п.2-І Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи саме Міністерство цифрової трансформації України передає засобами Порталу Дія інформацію, подану через Портал Дія, до інформаційної системи Мінсоцполітики для включення до Єдиної формаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб
Отже, враховуючи предмет розгляду цієї справи, суд приходить до висновку, що рішення у даній справі може вплинути на реалізацію Міністерством цифрової трансформації України державної політики в сфері надання електронних та адміністративних послуг щодо реєстрації ВПО та надання допомоги на проживання ВПО.
Таким чином, керуючись вищевикладеним, суд дійшов до висновку про необхідність залучення в якості третьої особи без самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Міністерство цифрової трансформації України, оскільки рішення у даній справі може вплинути на його права та обов`язки.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.49, 171, 243, 248, 257, 259-262 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі.
2. Справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
3. Залучити в якості третьої особи без самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача - Міністерство цифрової трансформації України (адреса: 03150, місто Київ, вулиця Ділова, будинок 24, код ЄДРПОУ 43220851).
4. Зобов`язати позивача не пізніше двох днів з дня одержання копії вказаного судового рішення направити на адресу Міністерства цифрової трансформації України копію позовної заяви з додатками до неї, а докази такого направлення надати на адресу суду.
5. Запропонувати відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
Роз`яснити відповідачу, що відповідно до ч.3, 4 ст.162 КАС України до відзиву мають бути додані документи, що підтверджують надіслання (надання) відзиву і доданих до нього доказів іншим учасникам справи.
У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.
6. Запропонувати позивачу протягом п`яти днів з дня отримання відзиву на позовну заяву подати до суду відповідь на відзив та/або клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.
7. Запропонувати відповідачу подати до суду заперечення щодо наведених позивачем у відповіді на відзив пояснень, міркувань та аргументів протягом п`яти днів з дня отримання відповіді на відзив.
8. Запропонувати третій особі надати до суду пояснення щодо позову з наданням доказів надіслання (надання) пояснень і доданих до них доказів іншим учасникам справи.
9. Роз`яснити учасникам справи про можливість отримання інформації по справі, що розглядається, на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за посиланням: http://adm.ko.court.gov.ua/sud1070/.
10. Копію ухвали суду надіслати (вручити, надати) учасникам справи (їх представникам), зокрема, шляхом направлення тексту ухвали електронною поштою, факсимільним повідомленням (факсом, телефаксом), телефонограмою.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя Перепелиця А.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.05.2023 |
Оприлюднено | 11.05.2023 |
Номер документу | 110733185 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них внутрішньо переміщених осіб |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Перепелиця А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні