Рішення
від 05.05.2023 по справі 911/145/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" травня 2023 р. Справа № 911/145/23

Господарський суд Київської області у складі судді Бацуци В. М.

розглянувши матеріали справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання (без виклику учасників справи)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ін Форс Груп», (03189, вул. Здановської Юлії, буд. 71Г, м. Київ)

до Товариства з обмеженою відповідальністю «СП «Мир», (08130, вул. Велика Кільцева, буд. 4-Б, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинський район, Київська область)

про стягнення 94 418, 29 грн

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

ТОВ «Ін Форс Груп» звернулось в Господарський суд Київської області із позовом до ТОВ «СП «Мир» про стягнення 94 178, 33 грн основної заборгованості, 239, 96 грн 3 % річних.

Позовні вимоги обґрунтовані позивачем неналежним виконанням відповідачем свого обов`язку щодо своєчасної оплати у повному обсязі виконаних робіт за договором на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626 від 04.10.2021 р. Також, у своїй позовній заяві позивач просить суд зазначити в резолютивній частині рішення про стягнення 3 % річних від суми основної заборгованості до моменту повного виконання рішення суду.

Крім того, позивач у відповідності до положень ч. 1 ст. 90 Господарського процесуального кодексу України просить відповідача надати відповіді на запитання про обставини, що мають значення для справи, перелік яких зазначений у позовній заяві.

Ухвалою Господарського суду Київської області від 17.01.2023 р. відкрито провадження у справі № 911/145/23 за позовом ТОВ «Ін Форс Груп» до ТОВ «СП «Мир» про стягнення 94 418, 29 грн і визначено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання (без виклику учасників справи), встановлено сторонам строки для подачі відповідних заяв по суті спору.

18.01.2023 р. через систему «Електронний суд» до суду від позивача надійшло клопотання б/н від 18.01.2023 р. про долучення доказів, що долучені судом до матеріалів справи.

17.03.2023 р. через систему «Електронний суд» до суду від позивача надійшло клопотання б/н від 17.03.2023 р. про доручення доказів, що долучені судом до матеріалів справи.

Відповідач про розгляд даної справи за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання (без виклику учасників справи) був повідомлений належним чином, відзив на позовну заяву та інші заяви по суті спору не надав. Обов`язок по повідомленню відповідача про час та місце судового засідання судом виконано, так як усі процесуальні документи по справі направлені відповідачу за його адресою реєстрації місцезнаходження: 08130, вул. Велика Кільцева, буд. 4-Б, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинський район, Київська область, та за всіма іншими адресами, що вказані у позовній заяві і містяться у матеріалах справи. Про зміну адреси місцезнаходження відповідач позивача і суд не повідомляв.

Відповідно до ч. 9 ст. 165 Господарського процесуального кодексу України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази, суд

ВСТАНОВИВ:

04.10.2021 р. між позивачем (надалі Виконавець) та відповідачем (надалі Замовник) було укладено договір на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626, згідно умов п. 2.1. якого у порядку, строки та на умовах, визначених цим Договором і його невід`ємними додатками, Виконавець зобов`язується виконати певні Роботи для Замовника, а Замовник зобов`язується прийняти й оплатити їх.

Пунктом 1.1.2. передбачено, що Запасні частини або Запчастини або Товар запасні і складові частини, експлуатаційні рідини, інструменти, прилади та інші комплектуючі і матеріали, необхідні для експлуатації, технічного обслуговування і ремонту Сільськогосподарської техніки.

Відповідно до п. 1.1.3. Договору Роботи роботи (послуги) з технічного обслуговування, капітального або поточного ремонту Сільськогосподарської техніки, для підтримання або відновлення її справності і працездатності, у т.ч. її огляд, діагностика, налаштування, відновлення або заміна зношених і ушкоджених Запчастин.

Пунктом 2.5. Договору визначено, що Сторони домовилися про те, що для підтвердження господарських операцій будуть здійснювати документообіг в формі електронних документів (далі ЕД), з застосуванням до них кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП), за допомогою онлайн-сервісу електронного документообігу.

Згідно з п. 3.11. Договору по завершенню виконання Робіт Виконавець оформляє декілька примірників акту виконаних робіт, які надсилає Замовнику або вручає його представникам.

Відповідно до п. 3.12. Договору акт виконаних робіт повинен бути підписаний Замовником в формі електронного документу з застосуванням до нього КЕП і повернутий Виконавцю протягом 7 (семи) календарних днів з дня його отримання Замовником. Якщо Замовник не згоден з таким актом, то у вказаний вище строк він зобов`язаний передати Виконавцю заперечення на акт з обґрунтуванням причин відмови від його підписання. Акт виконаних робіт, переданий Виконавцем Замовнику, вважається узгодженим Замовником, а Роботи по ньому прийнятими, якщо протягом 7 (семи) календарних днів з дня його отримання Замовник не надіслав Виконавцю заперечення на нього.

Пунктом 3.16. Договору передбачено, що передання і прийняття Робіт також може підтверджуватися й іншими документами, зокрема, прийняття Робіт Замовником також може бути оформлено шляхом внесення про це відомостей до наряду-замовлення і проставлення підпису під ним уповноваженим представником Замовника. У такому випадку складення і підписання акту виконаних робіт не потребується, оскільки наряд-замовлення одночасно є й актом виконаних робіт.

Пунктом 4.1. Договору встановлено, що ціна Робіт вказується в таких документах: в рахунку або у видатковій накладній, або в наряді-замовленні. Ціна Робіт вказана в цих документах є базовою їх ціною. Повною ціною Робіт яку Замовник зобов`язується сплатити Виконавцю, є його базова ціна разом із сумою її індексації (порядку визначення якої наведено далі). Ціна Робіт не включає в себе ціну Запчастин, якщо інше не буде вказано в документі.

Згідно з п. 4.3. Договору Замовник зобов`язується оплатити Роботи на умовах їх повної попередньої оплати, якщо Сторони не домовляться про інше, а також зобов`язується відшкодувати Виконавцю витрати, що не включаються до ціни Робіт, не пізніше дати завершення їх виконання.

Відповідно до п. 4.4. Договору якщо в рахунку або в наряді-замовленні не буде вказаний строк (гранична дата) переказу Замовником суми попередньої оплати або авансового платежу, то Замовник зобов`язується переказати їх Виконавцю протягом 5 (п`яти) банківських днів від дня їх складання. Якщо Замовник прострочить оплату будь-якого платежу (попередньої оплати, авансового платежу), своєчасно не оплатить вже виконані Роботи, то Виконавець має право в односторонньому порядку пропорційно, на час прострочення Замовника, продовжити строк виконання Робіт або взагалі повністю або частково відмовитись від виконання Робіт, не несучи за це відповідальність. Виконавець має право виконати Роботи і до отримання від Замовника попередньої оплати або авансових платежів, і такі дії Виконавця не є порушенням ним зобов`язань за цим Договором.

Пунктом 4.6. Договору передбачено, що оплата Робіт здійснюється Замовником у гривнях через банки у безготівковій формі шляхом переказу платіжним дорученням коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник за свій рахунок несе всі витрати, пов`язані з виконанням своїх грошових зобов`язань за Договором. Роботи вважаються (частково, повністю) оплаченими Замовником в момент їх надходження коштів на поточний рахунок Виконавця.

Згідно з п. 4.7. Договору Замовник, здійснюючи оплату Робіт, зобов`язаний вказувати в призначенні платежу реквізити (номер і дату) цього Договору, а також реквізити (номер і дату) рахунку або наряду-замовлення, накладної або акту виконаних робіт. Якщо Замовник цього не дотримується, то Виконавець має право сам, на власний розсуд, визначити в рахунок яких Робіт договору або іншого зобов`язання між Сторонами зарахувати платіж Замовника, незалежно від вказаного в платіжному дорученні призначення платежу. Якщо інше не буде вирішено Виконавцем, то кошти, зо надійшли від Замовника, погашають грошові зобов`язання (платежі) Замовника за цим Договором у хронологічній послідовності строків (термінів) їх виконання, тобто в першу чергу, починаючи із зобов`язань (платежів) із найбільш ранніми строками виконання. У разі прострочення Замовником виконання грошових зобов`язань за цим Договором, Виконавець має право самостійно вирішити, в погашення яких саме його вимог (зі сплати штрафних санкцій або процентів,певних витрат або збитків, або осново боргу тощо), в першу чергу зарахувати кошти, що надійшли від Замовника, незалежно від вказаного ним призначення платежу, з повідомленням Замовника про таке зарахування.

Пунктом 5.1. Договору встановлено, що Виконавець зобов`язується у випадках, коли це вимагається законодавством України, в порядку і у строки, встановлені Податковим кодексом України, відправляти на реєстрацію податкові накладні, розрахунки коригувань (надалі ПН/РК), а також належним чином виконувати інші свої податкові обов`язки. У разі порушення Виконавцем свої податкових обов`язків, що призвело до втрати Замовником права на податковий кредит з ПДВ, Виконавець зобов`язується сплатити Замовнику, за вимогою останнього, збитки в розмірі втраченого Замовником податкового кредиту, якщо вжиті Виконавцем та/або Замовником заходи з оскарження рішень податкових органів не призвели до отримання Замовником такого права.

Відповідно до п. 8.1. Договору Договір є укладеним з моменту його підписання Сторонами і діє до кінця року, в якому він був укладений. Якщо в наступних роках Сторони не укладуть новий договір, предметом якого буде виконання Робіт і поставка Запчастин, а Виконавцем будуть виконуватися Роботи для Замовника, здійснюватися поставка йому Запчастин, то цей Договір продовжуватиме діяти та регулювати умови Робіт і поставки Запчастин між Сторонами і в наступних роках аж до дати укладання ними нового договору на виконання Роботи і поставку Запчастин. Усі Роботи і поставки Виконавцем Замовнику Запчастин в період дії цього Договору регулюється цим Договором. Усі підписані представниками Сторін у період дії цього Договору наряди-замовлення та інші документи на Роботи, на поставку Запчастин є невід`ємними додатками цього Договору, навіть якщо в них немає посилання на реквізити цього Договору.

На виконання умов договору на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626 від 04.10.2021 р. позивачем протягом жовтня 2021 р. січня 2022 р. було виконано для відповідача роботи на загальну суму 234 279, 08 грн, що підтверджується актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 1042 від 07.10.2021 р. на суму 12 844, 80 грн, видатковою накладною № 2900 від 07.10.2021 р. на суму 61 437, 01 грн, видатковою накладною № 3291 від 03.11.2021 р. на суму 8 715, 88 грн, видатковою накладною № 3541 від 29.11.2021 р. на суму 4 600, 32 грн, актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 1274 від 29.11.2021 р. на суму 3 640, 80 грн, видатковою накладною № 3723 від 15.12.2021 р. на суму 51 242, 70 грн, актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2 від 04.01.2022 р. на суму 13 575, 60 грн, видатковою накладною № 4 від 04.01.2022 р. на суму 12 778, 30 грн, видатковою накладною № 3 від 04.01.2022 р. на суму 23 843, 68 грн, видатковою накладною № 16 від 13.01.2022 р. на суму 2 400, 00 грн, видатковою накладною № 19 від 13.01.2022 р. на суму 39 199, 99 грн, зареєстрованими податковими накладними № 64 від 03.11.2021 р., № 373 від 24.11.2021 р., № 374 від 24.11.2021 р., № 185 від 15.12.2021 р., № 2 від 04.01.2022 р., № 3 від 04.01.2022 р., № 31 від 13.01.2022 р., № 32 від 13.01.2022 р., наявними в матеріалах справи.

За період дії договору та на його виконання відповідачем було лише частково виконано свій обов`язок по оплаті виконаних позивачем робіт та перераховано позивачу грошові кошти у розмірі 140 100, 75 грн, що підтверджується відповідними виписками з особового рахунку позивача за період з 07.10.2021 р. по 09.11.2022 р., розрахунком ціни позову, наявними у матеріалах справи.

У листопаді 2022 р. позивач звернувся до відповідача з листом-вимогою Вих. № 1-28/11 від 28.11.2022 р. про погашення заборгованості та повернення екземплярів документів, у якому вимагав від відповідача у термін до 07.12.2022 р. погасити існуючу заборгованість за договором на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626 від 04.10.2021 р. у розмірі 94 178, 33 грн і підписати та повернути договір, видаткові накладні, акти виконаних робіт, додані позивачем до листа-вимоги. Факт направлення відповідачу вказаного листа-вимоги з додатками підтверджується фіскальним чеком № 0227368 0208934 від 28.11.2022 р., накладною № 0318707176920 від 28.11.2022 р., описом вкладення у цінний лист № 0318707176920 від 28.11.2022 р., наявними у матеріалах справи.

Регулювання відносин, що виникають у зв`язку із наданням послуг, виконанням робіт, здійснюється Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, іншими нормативно-правовими актами і безпосередньо договором.

Статтею 193 Господарського кодексу України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Статтею 526 Цивільного кодексу України визначено, що зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Згідно ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Статтею 854 цього ж кодексу передбачено, що якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов`язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.

Підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором.

Згідно ст. 901 цього ж кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Частиною 1 ст. 530 цього ж кодексу закріплено, що якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Згідно ст. 610 цього ж кодексу порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 цього ж кодексу боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

У встановлений договором строк і станом на час розгляду справи відповідач обов`язок щодо своєчасної оплати виконаних робіт у повному обсязі не виконав і його основна заборгованість перед позивачем складає 94 178, 33 грн, що підтверджується договором на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626 від 04.10.2021 р., актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 1042 від 07.10.2021 р. на суму 12 844, 80 грн, видатковою накладною № 2900 від 07.10.2021 р. на суму 61 437, 01 грн, видатковою накладною № 3291 від 03.11.2021 р. на суму 8 715, 88 грн, видатковою накладною № 3541 від 29.11.2021 р. на суму 4 600, 32 грн, актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 1274 від 29.11.2021 р. на суму 3 640, 80 грн, видатковою накладною № 3723 від 15.12.2021 р. на суму 51 242, 70 грн, актом здачі-приймання робіт (надання послуг) № 2 від 04.01.2022 р. на суму 13 575, 60 грн, видатковою накладною № 4 від 04.01.2022 р. на суму 12 778, 30 грн, видатковою накладною № 3 від 04.01.2022 р. на суму 23 843, 68 грн, видатковою накладною № 16 від 13.01.2022 р. на суму 2 400, 00 грн, видатковою накладною № 19 від 13.01.2022 р. на суму 39 199, 99 грн, зареєстрованими податковими накладними № 64 від 03.11.2021 р., № 373 від 24.11.2021 р., № 374 від 24.11.2021 р., № 185 від 15.12.2021 р., № 2 від 04.01.2022 р., № 3 від 04.01.2022 р., № 31 від 13.01.2022 р., № 32 від 13.01.2022 р., рахунком на оплату № 4421 від 04.10.2021 р. на суму 74 281, 81 грн, рахунком на оплату № 4499 від 03.11.2021 р. на суму 28 309, 28 грн, рахунком на оплату № 5521 від 22.11.2021 р. на суму 4 600, 32 грн, рахунком на оплату № 5522 від 22.11.2021 р. на суму 3 640, 80 грн, рахунком на оплату № 5938 від 15.12.2021 р. на суму 51 242, 70 грн, рахунком на оплату № 5807 від 07.12.2021 р. на суму 26 353, 90 грн, рахунком на оплату № 5947 від 15.12.2021 р. на суму 23 843, 68 грн, рахунком на оплату № 64 від 13.01.2022 р. на суму 2 400, 00 грн, рахунком на оплату № 65 від 13.01.2022 р. на суму 39 199, 99 грн, листом-вимогою позивача Вих. № 1-28/11 від 28.11.2022 р., наявними у матеріалах справи.

Відповідно до приписів ч. 3 ст. 13 та ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Згідно з ст. 86 цього ж кодексу суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

У процесі розгляду справи відповідачем у відповідності до ч. 3 ст. 13 та ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України не було надано суду жодних належних та допустимих доказів, що б підтверджували належне виконання ним своїх обов`язків щодо оплати у повному обсязі виконаних позивачем робіт за договором на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626 від 04.10.2021 р.

Отже, вимоги позивача про стягнення із відповідача основної заборгованості у розмірі 94 178, 33 грн за договором на технічне обслуговування і ремонт сільськогосподарської техніки № ІФГ-626 від 04.10.2021 р. є законними і обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Крім того, позивач просить стягнути із відповідача 239, 96 грн 3% річних за періоди прострочення відповідачем виконання обов`язку по оплаті виконаних робіт з 14.12.2022 р. по 13.01.2023 р. у відповідності до виконаного ним розрахунку.

Згідно ст. 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 цього ж кодексу боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Частиною 2 ст. 625 цього ж кодексу передбачено, що боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Розрахунок 3% річних від суми основної заборгованості, виконаний позивачем, є обґрунтованим та вірним, а тому суд дійшов висновку про задоволення вимог позивача в частині стягнення із відповідача 3% річних від суми основної заборгованості за договором у вищевказані періоди у розмірі 239, 96 грн.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини справи, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.

Крім того, як було зазначено вище, позивач у своїй позовній заяві просить суд зазначити в резолютивній частині рішення про стягнення 3 % річних від суми основної заборгованості у розмірі 94 178, 33 грн до моменту повного виконання рішення суду.

Згідно з ч. 10 ст. 238 Господарського процесуального кодексу України суд, приймаючи рішення про стягнення боргу, на який нараховуються відсотки або пеня, може зазначити в рішенні про нарахування відповідних відсотків або пені до моменту виконання рішення з урахуванням приписів законодавства України, що регулюють таке нарахування.

Остаточна сума відсотків (пені) у такому випадку розраховується за правилами, визначеними у рішенні суду, органом (особою), що здійснює примусове виконання рішення суду і відповідні дії (рішення) якого можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому розділом VI цього Кодексу.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, обставини справи, та вищевказану заяву позивача, суд дійшов висновку, що при прийнятті рішення суду у даній справі на підставі та у відповідності до положень ч. 10 ст. 238 Господарського процесуального кодексу України наявні всі правові підстави для зазначення у рішенні суду про проведення нарахування органом (особою), що здійснюватиме примусове виконання рішення суду 3 % річних від суми основної заборгованості у розмірі 94 178, 33 грн до моменту виконання рішення суду в частині стягнення такої основної заборгованості.

Керуючись ст. ст. 123, 129, 233, 236 - 240 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1.Позов задовольнити повністю.

2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «СП «Мир» (08130, вул. Велика Кільцева, буд. 4-Б, с. Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинський район, Київська область; ідентифікаційний код 38851695) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ін Форс Груп» (03189, вул. Здановської Юлії, буд. 71Г, м. Київ; ідентифікаційний код 43516421) 94 178 (дев`яносто чотири тисячі сто сімдесят вісім) грн 33 (тридцять три) коп. основної заборгованості, 239 (двісті тридцять дев`ять) грн 96 (дев`яносто шість) коп. 3 % річних та судові витрати 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн 00 (нуль) коп. судового збору.

3.Органу (особі), що здійснюватиме примусове виконання рішення суду у даній справі, проводити нарахування до моменту виконання рішення суду в частині стягнення 94 178, 33 грн основної заборгованості у повному обсязі:

- 3 % річних від суми основної заборгованості у загальному розмірі 94 178, 33 грн за формулою: сума непогашеної заборгованості х 3 % річних х кількість днів прострочення / кількість днів у відповідному році, починаючи з 14.01.2023 р.

4.Рішення набирає законної сили після закінчення строку на його апеляційне оскарження, а у разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Рішення може бути оскаржено протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання апеляційної скарги до Північного апеляційного господарського суду.

Суддя В.М.Бацуца

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення05.05.2023
Оприлюднено11.05.2023
Номер документу110742158
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —911/145/23

Рішення від 05.05.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

Ухвала від 17.01.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Бацуца В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні