1-кс/754/1166/23
Справа № 754/5988/23
У Х В А Л А
Іменем України
09 травня 2023 року
Слідчий суддя Деснянського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого Деснянського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Деснянської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023102030000049 від 27.03.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, про арешт майна, -
В С Т А Н О В И В:
05 травня 2023 року до слідчого судді звернувся слідчий Деснянського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 з клопотанням про арешт майна, в обґрунтування якого зазначив, що в провадженні Деснянського УП ГУНП у м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування №42023102030000049 від 27.03.2023 за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами Деснянської районної у м. Києві адміністрації у період з 2021 по 2022 роки, шляхом зловживання своїм службовим становищем за попередньою змовою із невстановленими особами ТОВ «Три.КА» код ЄДРПОУ 43082343, ТОВ «НВП Системи Захисту» код ЄДРПОУ 42945066, ТОВ «Експерт 112» код ЄДРПОУ 42944209, ТОВ «Охорона-система Безпеки» код ЄДРПОУ 43193268, ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , здійснили можливе привласнення бюджетних коштів під час дії воєнного стану, при проведенні ремонту, технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, а також встановлення та обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу, чим вчинили кримінальне правопорушення передбачене ч.4 ст.191 КК України.
04.05.2023 на підставі ухвали слідчого судді Деснянського районного суду м. Києва, слідчим було проведено обшук в приміщенні Управління освіти Деснянської районної у м. Києві Державної адміністрації, що за адресою: м. Київ, Закревського, буд. 15-А, в ході якого було виявлено та вилучено документи, а саме: договори, додатки до них, кошториси, платіжні доручення, звіти, накази, акти виконаних робіт, довідки, технічну документацію, а всього 1626 документів.
Виходячи з того, що для досягнення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування, зокрема з метою недопущення пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження, розпорядження майном, з метою збереження речових доказів та проведення відповідних експертиз, слідчий просив накласти арешт на вилучені документи.
Прокурор у судове засідання не з`явився. Подав до суду заяву, в якій просив розгляд клопотання проводити без його участі.
Представник власника майна, адвокат ОСОБА_9 у судове засідання не з`явилась. Подала до суду письмові пояснення, в яких пояснила, що представником власника документів було добровільно надано слідчому всі вказані в ухвалі слідчого судді документи. Однак незважаючи на це, слідчим все одно було проведено обшук в ході якого були вилучені документи, які не мають відношення до досудового слідства по кримінальному провадженню і стосуються угод укладених Управлінням з юридичними особами, які не зазначені у витязі з ЄРДР та не мають відношення до обставин, щодо яких проводиться слідство. На підставі цього, представник власника вилученого майна заперечувала в задоволені клопотання в частині накладення арешту на документи, які не стосуються кримінального провадження, а саме документів вказаних починаючи з 13 сторінки додатку до протоколу обшуку. Просила розглянути клопотання без її участі.
Дослідивши в судовому засіданні матеріали додані до клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання про накладення арешту є таким що підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
27.03.2023 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості №42023102030000049 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами Деснянської районної у м. Києві адміністрації у період з 2021 по 2022 роки, шляхом зловживання своїм службовим становищем за попередньою змовою із невстановленими особами ТОВ «Три.КА» код ЄДРПОУ 43082343, ТОВ «НВП Системи Захисту» код ЄДРПОУ 42945066, ТОВ «Експерт 112» код ЄДРПОУ 42944209, ТОВ «Охорона-система Безпеки» код ЄДРПОУ 43193268, ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , здійснили можливе привласнення бюджетних коштів під час дії воєнного стану, при проведенні ремонту, технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, а також встановлення та обслуговування пожежної сигналізації та голосового оповіщення про пожежу.
04.05.2023 на підставі ухвали слідчого судді Деснянського районного суду м. Києва, слідчим було проведено обшук в приміщенні Управління освіти Деснянської районної у м. Києві Державної адміністрації, що за адресою: м. Київ, Закревського, буд. 15-А, в ході якого було виявлено та вилучено документи, а саме: договори, додатки до них, кошториси, платіжні доручення, звіти, накази, акти виконаних робіт, довідки, технічну документацію, а всього 1626 документів.
Представником власника вилучених документів адвокатом ОСОБА_9 були залишені зауваження до протоколу обшуку, у яких остання зазначила, що начальником Управління освіти Деснянської районної у м. Києві адміністрації ОСОБА_10 були добровільно надані слідчому усі без виключення документи, які були зазначені в ухвалі слідчого судді від 27.04.2023. Однак слідчим все одно було проведено обшук, в ході якого були вилучені документи які не зазначені в ухвалі слідчого судді. Прокурором не були зазначені підстави на яких вилучались документи, які не зазначені в ухвалі слідчого судді. Всі документи вказані в додатку до протоколу обшуку, починаючи з 13 сторінки, не мають відношення до матеріалів кримінального провадження.
Відповідно до ч.3ст.170 КПК Україниу випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Відповідно до ч.1ст.170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Відповідно до п.1 ч.2ст.170 КПК Україниарешт майна допускається з метою збереження речових доказів.
Відповідно до ч.3ст.170 КПК Україниу випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Згідно положень ст.98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчим суддею встановлено, що ухвалою слідчого судді Деснянського районного суду м. Києва ОСОБА_11 від 27 квітня 2023 року по справі № 754/5448/23 клопотання слідчого було задоволено, надано дозвіл на проведення обшуку в приміщенні Управління освіти Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації, з метою відшукання та вилучення документів, які стосуються державної закупівлі ДК 021:2015:50410000-2, договір №63 від 20.04.2021 та державної закупівлі ДК 021:2015:5041000-5, договір №5 від 11.03.2022, а також договорів та фінансово-господарських документів, які стосуються угод укладених Управлінням з наступними юридичними особами: ТОВ «НВП Системи Захисту» код ЄДРПОУ 42945066, ТОВ «Три.КА» код ЄДРПОУ 43082343, ТОВ «Експерт 112» код ЄДРПОУ 42944209, ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_12 .
Відповідно до витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань, досудове розслідування по кримінальному провадженню №42023102030000049 від 27.03.2023 року проводиться по факту можливої розтрати бюджетних коштів посадовим особами Управління освіти Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації за попередньою змовою з невстановленими особами ТОВ «Три.КА» код ЄДРПОУ 43082343, ТОВ «НВП Системи Захисту» код ЄДРПОУ 42945066, ТОВ «Експерт 112» код ЄДРПОУ 42944209, ТОВ «Охорона-система Безпеки» код ЄДРПОУ 43193268, ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 .
Як вбачається з клопотання та документів доданих до нього, а саме протоколу обшуку від 04.05.2023 з додатком, слідчим під час проведення обшуку в Управлінні освіти було вилучено 1626 найменувань документів. При детальному вивченні вилучених документів слідчим суддею встановлено, що документи, виявлення та вилучення яких було заявлено метою обшуку, було вилучено слідчим та поміщено до спец пакету № SUD4002229 (документи з №1 по №418). Решта вилучених слідчим документів стосуються угод укладених Управлінням освіти з суб`єктами господарювання, відомості про яких не внесенні до Єдиного реєстру досудових розслідувань, і які не мають відношення до кримінального провадження №42023102030000049 від 27.03.2023 року, в рамках якого проводився обшук.
При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимог КПК України та судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.
Зокрема, при вирішенні питання про арешт майна для прийняття законного та справедливого рішення слідчий суддя, згідно ст.ст.94, 132, 173 КПК України, повинен врахувати правову підставу для арешту майна, можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні або застосування щодо нього конфіскації, в тому числі і спеціальної, наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також наслідки арешту майна для підозрюваного, третіх осіб.
У кожному конкретному кримінальному провадженні слідчий суддя, застосовуючи вид обтяження, в даному випадку арешт майна, має неухильно дотримуватись вимог закону. При накладенні арешту на майно слідчий суддя має обов`язково переконатися в наявності доказів на підтвердження вчинення кримінального правопорушення. При цьому закон не вимагає аби вони були повними та достатніми на даній стадії кримінального провадження, однак вони мають бути такими, щоб слідчий суддя був впевнений у тому, що дані докази можуть дати підстави для пред`явлення обґрунтованої підозри у вчиненні того чи іншого злочину. Крім того, наявність доказів у кримінальному провадженні має давати слідчому судді впевненість в тому, що в даному кримінальному провадженні необхідно накласти вид обмеження з метою уникнення негативних наслідків.
У відповідності до усталеної практики Європейського Суду з прав людини в контексті вищевказаних положень, володіння майном повинно бути законним (див. рішення у справі «Іатрідіс проти Греції» [ВП], заява N 31107/96, п. 58, ECHR 1999-II). Вимога щодо законності у розумінні Конвенції вимагає дотримання відповідних положень національного законодавства та відповідності принципові верховенства права, що включає свободу від свавілля (див. рішення у справі «Антріш проти Франції», від 22 вересня 1994 року, Series А N 296-А, п. 42, та «Кушоглу проти Болгарії», заява N 48191/99, пп. 49 - 62, від 10 травня 2007 року). Будь-яке втручання державного органу у право на мирне володіння майном повинно забезпечити «справедливий баланс» між загальним інтересом суспільства та вимогами захисту основоположних прав конкретної особи. Необхідність досягнення такого балансу відображена в цілому в структурі статті 1 Першого протоколу. Необхідного балансу не вдасться досягти, якщо на відповідну особу буде покладено індивідуальний та надмірний тягар (див., серед інших джерел, рішення від 23 вересня 1982 року у справі «Спорронг та Льонрот проти Швеції», пп. 69 і 73, Series A N 52). Іншими словами, має існувати обґрунтоване пропорційне співвідношення між засобами, які застосовуються, та метою, яку прагнуть досягти (див., наприклад, рішення від 21 лютого 1986 року у справі «Джеймс та інші проти Сполученого Королівства», n. 50, Series A N 98).
При вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, на підставі наданих ініціатором клопотання матеріалів, повинен з`ясовувати обставини, визначені ч.2 ст.173 КПК України, зокрема, правову підставу для арешту майна.
Слідчий суддя вважає, що слідчим не доведено існування правових підстав для накладення арешту на ту частину документів, яка не стосується державної закупівлі ДК 021:2015:50410000-2, договір №63 від 20.04.2021 та державної закупівлі ДК 021:2015:5041000-5, договір №5 від 11.03.2022, а також договорів та фінансово-господарських документів, які стосуються угод укладених Управлінням з наступними юридичними особами: ТОВ «НВП Системи Захисту» код ЄДРПОУ 42945066, ТОВ «Три.КА» код ЄДРПОУ 43082343, ТОВ «Експерт 112» код ЄДРПОУ 42944209, ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_12 та не надано доказів, що вказані документи відповідають критеріям, зазначеним у ст. 98 КПК України.
Таким чином, розглянувши клопотання та долучені до нього матеріали слідчий суддя приходить до переконання про часткову наявність правових підстав для застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна.
Керуючись ст.ст. 170-173, 309, 376, 395 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого Деснянського УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Деснянської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023102030000049 від 27.03.2023 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, про арешт майна, задовольнити частково.
Накласти арешт на документи вилучені 04.056.2023 року під час обшуку приміщення Управління освіти Деснянської районної у м. Києві Державної адміністрації, що за адресою: м. Київ, Закревського, буд. 15-А, а саме:
Оригінал договору № 208 від 10.09.2019 на 5 арк;
Додаток 2 до договору № 208 від 10.09.2019 на 1 арк.;
Додаток 2 до протоколу № 208 від 10.09.2019 на 2 аркушах;
Карта руху проекту договору на 10 арк.;
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 10.09.2019 на 20 арк.;
Пояснювальна записка (послуги у вигляді обробки дерев`яних конструкцій горищ дошкільних навчальних закладів на 10 арк;
Локальний кошторис на будівельні роботи 3-1-1 (дошкільний навчальний заклад № № 12;
Локальний кошторис на будівельні роботи 3-1-3 на 3 арк. ( м. Київ, вул. Братиславська, 4-а) на 3 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи 3-1-4 (м. Київ, Милославська, 12Б ) на 3 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи 3-1-5 (м. Київ, Братиславська, 16А ) на 3 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи 3-1-6 (м. Київ, Закревського, 37а на 3 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи 3-1-7 (м. Київ, Сабурова, 19А) на 3 арк.;
Пояснювальна записка на 10 аркушах;
Оригінал платіжного доручення № 864 від 27.04.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1090 від 12.05.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1087 від 12.05.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1338 від 10.06.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1751 від 29.07.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1872 від 11.08.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2151 від 08.09.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2586 від 17.10.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2975 від 10.11.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3579 від 22.12.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3785 від 23.12.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 241 від 09.02.2023 1 арк;
Оригінал платіжної інструкції № 746 від 13.03.2023 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 11.03.2022 по 04.05.2023 2 арк;
Оригінал платіжної інструкції № 765 від 13.03.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 224 від 09.02.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3629 від 23.12.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3612 від 23.12.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2978 від 10.11.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2617 від 17.10.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2155 від 08.09.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1874 від 11.08.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1756 від 29.07.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1341 від 13.06.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1095 від 13.05.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1094 від 13.05.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 865 від 28.04.2022 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 11.03.2022 по 04.05.2023 2 арк;
Оригінал платіжного доручення № 868 від 27.04.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1072 від 12.05.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1068 від 12.05.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1317 від 10.06.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1755 від 29.07.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1870 від 11.08.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2129 від 08.09.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2577 від 17.20.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2966 від 10.11.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3637 від 23.12.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3556 від 22.12.2022 1 арк;
Оригінал платіжної інструкції № 729 від 13.03.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 238 від 09.02.2023 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 11.03.2022 по 04.05.2023 2 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5589 від 29.10.2019 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5187 від 08.10.2019 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 10.09.2019 по 31.12.2019 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1834 від 19.05.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3117 від 16.06.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3681 від 22.07.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4756 від 19.08.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5591 від 23.09.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 6454 від 27.10.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 7433 від 29.11.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 8052 від 23.12.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 8053 від 23.12.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 441 від 21.02.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 866 від 27.04.2022 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 20.04.2021 по 04.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 1836 від 20.05.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 2961 від 10.06.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 3697 від 23.07.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4768 від 19.08.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5616 від 24.09.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 6637 від 28.10.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 7445 від 30.11.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 8054 від 24.12.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 8055 від 24.12.2021 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 442 від 22.02.2022 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 867 від 28.04.2022 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 20.04.2021 по 04.05.2023 1 арк;
Оригінали платіжних доручень за договором № 63 від 20.04.2021 (ТОВ «ТРИ.КА») на 11 арк;
Звіт за господарськими операціями з 20.04.2021 по 04.05.2023 2 арк;
Оригінали платіжних доручень за договором № 11 від 22.07.2022 (ТОВ «НВП» Системи захисту») на 3 арк;
Звіт за господарськими операціями з 22.07.2022 по 03.05.2023 3 арк;
Оригінали платіжних доручень за договором № 56 від 30.08.2022 (ТОВ «НВП» Системи захисту») на 3 арк;
Звіт за господарськими операціями з 22.07.2022 по 03.05.2023 3 арк;
Оригінали платіжних доручень за договором № 226 від 09.009.2021 (ТОВ «НВП» Системи захисту») на 3 арк;
Звіт за господарськими операціями з 09.09.2021 по 22.07.2022 3 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5507 від 16.09.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5037 від 28.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5038 від 28.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5105 від 31.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5166 від 01.09.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5103 від 31.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5308 від 09.09.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5101 від 31.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5307 від 09.09.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5104 від 31.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4765 від 19.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4764 від 19.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 5102 від 31.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4762 від 19.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4763 від 19.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінал платіжного доручення № 4764 від 19.08.2021 - 1 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 1 арк;
Оригінали платіжних доручень по договору № 100 (ФОП ОСОБА_5 ) від 26.05.2021 9 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 2 арк;
Оригінали платіжних доручень по договору № 100 (ФОП ОСОБА_5 ) від 26.05.2021 9 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 2 арк;
Оригінали платіжних доручень по договору № 100 (ФОП ОСОБА_5 ) від 26.05.2021 9 арк;
Звіт за господарськими операціями з 26.05.2021 по 03.05.2023 2 арк;
Кошторис 1 на виконання робіт від 10.09.2019 (Київ, Жукова, 30а) на 10 арк.;
Кошторис 1 на виконання робіт від 10.09.2019 (Київ, Радистів, 61) на 10 арк.;
Кошторис 1 на виконання робіт від 10.09.2019 (Київ, Братиславська, 4а) на 10 арк.;
Кошторис 1 на виконання робіт від 10.09.2019 (Київ, Закревського, 37а) на 10 арк.;
Кошторис 1 на виконання робіт від 10.09.2019 (Київ, Сабурова, 19а) на 10 арк.;
Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк.;
Загальновиробничі витрати на будову вогнезапальної обробки дерев`яних конструкцій дошкільних навчальних закладів на 1 арк;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22.09.2022 на 4 арк.;
Додаткова угода №4 до договору №63 від 20.04.20212 на 1 арк.;
Додаток до договору № 63 від 20.04.2021 на 2 арк.;
Додаток 2 до договору № 63 від 20.04.2021 на 5 арк.;
Карта руху проект додаткової угоди на 10 арк.;
Додаткова угода №3 від 22.12.2021 на 1 арк.;
Видаток 2 до договору 63 від 20.04.2021 на 3 арк;
Карта руху проекту додаткової угоди на 1 арк.;
Додаткова угода №3 від 22.12.2021 до договору 63 від 20.04.2021 на 1 арк
Додаток №2 до договору 63 від 20.04.2021 на 3 арк.
Карта руху проекту додаткової угоди на 1 арк.;
Додаткова угода №2 від 09.12.2021 до договору 63 від 20.04.2021 на 1 арк
Карта руху проекту додаткової угоди на 1 арк.;
Додаткова угода №1 від 20.04.2021 до договору 63 від 20.04.2021 на 1 арк
Додаток №2 до договору 63 від 20.04.2021 на 3 арк.
Карта руху проекту додаткової угоди на 1 арк.;
Договір 63 від 20.04.2021 на 4 арк.;
Додаток 1 до Договору 63 від 20.04.2021 на 2 арк.;
Додаток 2 до Договору № 63 від 20.04.2021 на 3 арк.;
Додаток 3 до Договору3 63 від 20.04.2021 на 1 арк.;
Карта руху проекту договору на 1 арк. ;
Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.04.2021 на 1 арк.;
Додаткова угода № 2 до Договору №11 від 22.07.2022 від 10.08.2022 на закупівлю 1 аркуш;
Карта рахунку до додаткової угоди на 2 арк;
Додаткова угода № 3 до Договору № 11 від 22.07.2022 на 3 аркушах;
Карта рахунку до додаткової угоди на 2 арк;
Договір 11 від 22.07.2022 на 4 аркушах;
Картка руху до договору на 1 арк.;
Додаток до Договору 11 від 22.07.2022 на 1 арк.
Технічні вимоги на 3 арк;
Додаток 3 до договору 11 від 22.07.2022 на 3 аркушах;
Додаткова угода 1 до договору 56 від 30.08.2022 від 29.09.2022 на 1 арк;
Додаток 2 до договору 56 від 30.08.2022 на 6 арк.;
Додаток 4 до Договору 56 від 30.08.2022 на 5 арк;
Картка руху проекту додаткової угоди на 1 арк.;
Договір 56 від 30.08.2022 на 5 арк.;
Калькуляція 56 на 1 арк;
Додаток 2 до Договору 56 від 30.08.22 на 6 арк;
Додаток 3 до Договору 56 від 30.08.22 на 1 арк.;
Додаток 4 до Договору 56 від 30.08.2022на 5 арк.;
Звід на 4 аркушах ;
Карта руху проекту додаткової угоди
Додаткова угода 4 до договору 5 від 11.03.22 від 23.01.23 на 1 арк.;
Додаток 2 до договору 5 від 11.03.22 на 3 арк.;
Карта руху на 1 арк.;
Додаткова угода 3 до Договору 5 від 11.03.22 від 12.12.22 на 1 арк;
Карта руху проекту додаткової угоди ;
Додаткова угода 2 до договору 5 від 11.03.22 від 12.12.2022 на 1 арк;
Карта руху проекту додаткової угоди ;
Додаткова угода 1 від 11.03.2022 на 1 арк.;
Додаткова угода № 2 до Договору № 5 від 11.03.2022 га 3 арк;
Договір 5 від 11.03.2022 на 4 арк;
Додаток 1 договору 5 від 11.03.2022 на 1 арк.
Додаток 2 договору 5 від 11.03.2022 на 1 арк.;
Додаток 3 до договору 5 від 11.03.2022 на 1 арк.;
Звіт на 3 арк.;
Додаткова угода 1 до договору 5 від 11.03.2022 на 1 арк.;
Додаток 2 до договору 5 від 11.03.2022 на 3 арк.;
Договір 5 від 11.03.2022 на 4 аркушах ;
Додаток 1 до Договору 5 від 11.03.22 на 2 арк.;
Додаток 2 до Договору 5 від 11.03.22 на 3 арк.;
Додаток 3 до Договору 5 від 11.03.22 ;
Договір підряду 201 від 09.08.21 на 6 арк;
Картка руху на 1 арк.;
Договірна ціна на будівництво дошкільного навчального закладу на 2 арк.;
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта на 2 арк.;
Дефектний акт від 09.08.21 на 1 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на 4 акр.;
Підсумкова відомість ресурсів (м. Київ, вул. Космонавта Волкова, 22-А на 3 арк;
Пояснювальна записка на 1 арк.;
Договір підряду 199 від 09.08.2022 на 6 арк.;
Картка руху на 1 арк.;
Договірна ціна в поточних цінах станом на 2021 рік, на 2 арк.;
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва (Київ, Лісовий, 6б) на 2 арк.;
Дефектний акт від 09.08.21 на 1 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на 4 арк.;
Підсумкова відомість ресурсів на 3 аркушах;
Пояснювальна записка на 1 арк.;
Договір підряду 199 від 09.08.2022 на 6 аркушах;
Карта руху на 1 арк.;
Договірна ціна в поточних цінах станом 2021 рік, на 2 арк;
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта на 2 арк.;
Дефективний акт від 09.08.2021 на 1 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на 4 арк.;
Підсумкова відомість ресурсів на 3 арк.;
Пояснювальна записка (Київ, Лісовий, 6Б) на 2 арк.
Додаткова угода № 1 від 30.09.2021 до Договору № 226 від 09.09.2021 1 арк. (оригінал);
Картка руху проекту додаткової угоди - 1 арк. (оригінал);
Договір № 226 від 09.09.2021 5 арк.; (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Додаток № 1 до договору № 226 від 09.09.2021 -1 арк. (оригінал);
Додаток № 2 до договору № 226 від 09.09.2021 -3 арк. (оригінал);
Додаток № 3 до договору № 226 від 09.09.2021 -1 арк. (оригінал);
Звіт про результати проведення закупівлі UA-2021-07-29-001788-а від 10.09.2021 5 арк.;
Договір підряду № 224 від 31.08.2021 6 арк.; (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 31.08.2021 2 арк.; (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1 3 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 31.08.2021 1 арк.; (оригінал);
Пояснювальна записка 2 арк.; (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк.; (оригінал);
Пояснювальна записка 1 арк. (оригінал);
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 3-1-1 3 арк. (оригінал);
Договір підряду № 203 від 09.08.2021 6 арк.; (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 1 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 09.08.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 09.08.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 3 арк.; (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк.; (оригінал);
Пояснювальна записка 3 арк. (оригінал);
Договір підряду № 202 від 09.08.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 09.08.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 09.08.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1 4 арк. (оригінал);
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 3-1-1 3 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 4 арк.; (оригінал);
Пояснювальна записка 3 арк. (оригінал);
Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Фізична особа-підприємець ОСОБА_5 2 арк.;
Копія витягу № 2026583400109 2 арк.;
Копія паспорту та ІПН ОСОБА_5 3 арк.;
Копія довідки № 146 від 22.09.2020 1 арк.;
Копія довідки № 145 від 22.09.2020 1 арк.;
Договір підряду № 198 від 09.08.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 09.08.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 09.08.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 3-1-1 2 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 3-1-1 3 арк. (оригінал);
Об`єктний кошторис № 3-1 1 арк. (оригінал);
Відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису № 3-1 1 арк. (оригінал);
Кошторисний розрахунок № П130 1 арк.;(оригінал)
Кошторисний розрахунок № П147 1 арк.;(оригінал)
Пояснювальна записка 2 арк. (оригінал);
Договір підряду № 197 від 09.08.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 09.08.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 09.08.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 4 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 3 арк. (оригінал);
Договір підряду № 171 від 21.07.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 21.07.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 21.07.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 4 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 4 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 2 арк. (оригінал);
Договір підряду № 170 від 21.07.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 21.07.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 21.07.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 4 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 3 арк. (оригінал);
Договір підряду № 169 від 21.07.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 21.07.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 21.07.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 2 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 2 арк. (оригінал);
Договір підряду № 168 від 21.07.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 21.07.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 21.07.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 4 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 2 арк. (оригінал);
Договір підряду № 166 від 21.07.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 21.07.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 21.07.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 3 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 2 арк. (оригінал);
Договір підряду № 167 від 21.07.2021 6 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору 1 арк. (оригінал);
Договірна ціна 2 арк.; (оригінал);
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва від 21.07.2021 2 арк.; (оригінал);
Дефектний акт від 21.07.2021 1 арк.; (оригінал);
Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 3 арк. (оригінал);
Підсумкова відомість ресурсів 3 арк. (оригінал);
Пояснювальна записка 4 арк. (оригінал);
Додаткова угода № 5 від 06.06.2022 до Договору № 100 від 26.05.2021 1 арк. (оригінал);
Додаток № 2 до Договору № 100 від 26.05.2021 року (нова редакція) 3 арк. (оригінал);
Картка руху проекту додаткової угоди 1 арк. (оригінал);
Додаткова угода № 4 від 17.01.2022 до Договору № 100 від 26.05.2021 1 арк. (оригінал);
Додаток № 2 до Договору № 100 від 26.05.2021 року (нова редакція) 3 арк. (оригінал);
Таблиця з зазначенням адрес 2 арк.;
Картка руху проекту додаткової угоди 1 арк. (оригінал);
Додаткова угода № 3 від 8.12.2021 до Договору № 100 від 26.05.2021 1 арк. (оригінал);
Додаток 2 до Договору № 100 від 26.05.2021 (нова редакція) 3 арк. (оригінал);
Картка руху проекту додаткової угоди 1 арк. (оригінал);
Додаткова угода № 2 від 09.12.2021 до Договору № 100 від 26.05.2021 1 арк. (оригінал);
Картка руху проекту додаткової угоди 1 арк. (оригінал);
Додаткова угода № 1 від 26.05.2021 до Договору № 100 від 26.05.2021 1 арк. (оригінал);
Додаток № 2 до Договору № 100 від 26.05.2021 року 3 арк. (оригінал);
Картка руху проекту додаткової угоди 1 арк. (оригінал);
Договір № 100 від 26.05.2021 4 арк. (оригінал)
Додаток 1 до Договору № 100 від 26.05.2021 2 арк. (оригінал);
Додаток 2 до Договору № 100 від 26.05.2021 3 арк. (оригінал);
Додаток 3 до Договору № 100 від 26.05.2021 1 арк. (оригінал);
Картка руху проекту договору -1 арк. (оригінал);
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-28-004051-c, дата формування звіту 26.05.2021 3 арк.;
Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Фізична особа-підприємець ОСОБА_5 2 арк.;
Завірена копія витягу № 2026583400109 2 арк.;
Завірена копія паспорту та ІПН ОСОБА_5 3 арк.;
Завірена копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.10.2020 7 арк.;
Завірена копія довідки № 146 від 22.09.2020 1 арк.;
Завірена копія довідки № 145 від 22.09.2020 1 арк.;
Акт № 1-з приймання-передачі виконаних робіт від 29.10.2021 3 арк;
Акт № 13 надання послуг від 10.08.2022 1 арк;
Додаток 3 до договору № 11 від 22.07.2022 3 арк;
Акт № 1 приймання-передачі виконаних робіт за березень 2022 від 11.04.2022 3 арк оригінал;
Акт № 2 приймання-передачі виконаних робіт за квітень 2022 від 03.05.2022 3 арк оригінал;
Акт № 3/П приймання-передачі виконаних робіт за травень 2022 від 01.06.2022 3 арк оригінал;
Акт № 4/П приймання-передачі виконаних робіт за червень 2022 від 19.07.2022 3 арк оригінал;
Акт № 5 приймання-передачі виконаних робіт за липень 2022 від 01.08.2022 3 арк оригінал;
Акт № 6/П приймання-передачі виконаних робіт за серпень 2022 від 31.08.2022 3 арк оригінал;
Акт № 7/П приймання-передачі виконаних робіт за вересень 2022 від 03.10.2022 3 арк оригінал;
Акт № 8/П приймання-передачі виконаних робіт за жовтень 2022 від 01.11.2022 3 арк оригінал;
Акт № 9/П приймання-передачі виконаних робіт за листопад 2022 від 13.12.2022 3 арк оригінал;
Акт № 10 приймання-передачі виконаних робіт за грудень 2022 від 21.12.2022 3 арк оригінал;
Акт № 11/П приймання-передачі виконаних робіт за січень 2023 від 31.01.2022 3 арк оригінал;
Акт № 12/П приймання-передачі виконаних робіт за лютий 2023 від 27.02.2022 3 арк оригінал;
Акт № 1/Ш приймання-передачі виконаних робіт від 29.09.2022 5 арк оригінал;
Акт № 1 приймання-передачі виконаних робіт за квітень 2021 від 05.05.2021 3 арк оригінал;
Акт № 2 приймання-передачі виконаних робіт за травень 2021 від 01.06.2021 3 арк оригінал;
Акт № 3 приймання-передачі виконаних робіт за червень 2021 від 09.07.2021 3 арк оригінал;
Акт № 4 приймання-передачі виконаних робіт за липень 2021 від 05.08.2021 3 арк оригінал;
Акт № 5 приймання-передачі виконаних робіт за серпень 2021 від 03.09.2021 3 арк оригінал;
Акт № 6 приймання-передачі виконаних робіт за вересень 2021 від 19.10.2021 3 арк оригінал;
Акт № 7 приймання-передачі виконаних робіт за жовтень 2021 від 18.11.2021 3 арк оригінал;
Акт № 8 приймання-передачі виконаних робіт за листопад 2021 від 16.12.2021 3 арк оригінал;
Акт № 9 приймання-передачі виконаних робіт за грудень 2021 від 20.12.2021 3 арк оригінал;
Акт № 10 приймання-передачі виконаних робіт за січень 2022 від 08.02.2022 3 арк оригінал;
Акт № 11 приймання-передачі виконаних робіт за лютий 2022 від 11.03.2022 3 арк оригінал;
Акт надання послуг № 120 від 01.10.2019 1 арк. оригінал;
Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2019 року «Послуги з вогнезахисної обробки дерев`яних конструкцій горищ дошкільних навчальних закладів (ясла-садків) Деснянського району міста Києва» - 7 арк. Оригінал;
Оригінал переліку дошкільних навчальних закладів (ясла-садків) Деснянського району міста Києва 1 арк.;
Оригінал довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2019 р. від 01.10.2019 1 арк.;
Підсумкова відомість ресурсів 2 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за І квартал 2021 року від 14.04.2021 12 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за перше півріччя 2021 року від 12.07.2021 9 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за дев`ять місяців 2021 року від 12.10.2021 12 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за 2021 рік від 20.01.2022 12 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за 2022 рік від 20.01.2023 12 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за дев`ять місяців 2022 року від 12.10.2022 12 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за перше півріччя 2022 року від 15.07.2022 12 арк.;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2 м) за І квартал 2022 року від 15.04.2022 12 арк.;
Службова записка від 24.10.22 на 3 арк.;
Службова записка від 24.10.22 на 3 арк.;
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта від 25.10.22 на 2 арк.;
Пояснювальна записка на 2 арк.;
Договірна ціна від 25.10.22 на 2 арк;
Об`єктний кошторис №0201 на 1 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 6 арк. ;
Підсумкова відомість № 02-01-01 на 2 арк.;
Дефектний акт 24.10.22 на 2 арк.;
Пропозиції щодо закупівлі товарів та послуг;
Договірна ціна складена в поточних цінах станом на 25.10.22 на 2 арк.;
Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта на 2 арк.;
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на 6 арк. ;
Підсумкова відомість № 02-01-01 на 2 арк.;
Дефектний акт на 2 арк.;
Обгрунтування технічних та якісних характеристик на 2 арк.;
Службова записка на 3 арк.;
Додаток на 3 арк.;
Придбання вогнегасників та настільних кріплень на 6 арк.
Придбання вогнегасників та настільних кріплень на 6 арк.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик на 1 арк.;
Технічна документація від 26.10.22 на 3 арк.,
Вказані документи поміщено до спец. пакету № SUD4002229.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її проголошення.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її проголошення.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не буде подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Деснянський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.05.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 110782758 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Деснянський районний суд міста Києва
Мельник І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні