Рішення
від 11.05.2023 по справі 440/10126/22
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 травня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/10126/22

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Гіглави О.В., розглянувши у порядку письмового провадження справу за позовом Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" до Південного офісу Держаудитслужби в особі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Амітрейд", про визнання протиправним та скасування висновку,

В С Т А Н О В И В:

Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Південного офісу Держаудитслужби в особі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, у якій просить визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" за ДК 021:2015:38550000-5 "Лічильники" за відкритою процедурою торгів №UA-2022-01-22-000022-а, складений Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та оприлюднений 07.11.2022.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що за результатами моніторингу закупівлі Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" лічильників газу мембранних відповідачем 07.11.2022 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-01-22-000022-а, який позивач вважає протиправним, посилаючись на те, що позивач не є замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та його дія не поширюється на нього.

Ухвалою суду від 28.11.2022 позовну заяву Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" до Південного офісу Держаудитслужби в особі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про визнання протиправним та скасування висновку залишено без руху. Встановлено позивачеві строк для усунення недоліків позовної заяви - десять днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху шляхом надання до Полтавського окружного адміністративного суду один примірник належним чином завірених копій позовної заяви з доданими до неї документами для відповідача.

06.12.2022 Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" направило до суду заяву про усунення недоліків з доданим до неї одним примірником належним чином завірених копій позовної заяви та доданих до неї документів для відповідача. Вказані матеріали надійшли до суду 12.12.2022, що підтверджується вхідним штампом суду.

Відтак, позивачем усунуто недоліки позовної заяви, визначені в ухвалі суду від 28.11.2022.

Як наслідок, ухвалою суду від 13.12.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №440/10126/22 за позовом Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" до Південного офісу Держаудитслужби в особі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про визнання протиправним та скасування висновку. Вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

24.01.2023 до суду надійшов відзив Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на позовну заяву, у якому представник відповідача просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Посилається на те, що відповідачем під час проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-01-22-000022-а за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців першого та третього пункту 1, абзаців першого та другого пункту 2, абзаців першого та третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини п`ятої статті 41 Закону. Зазначає, що відповідно до інформації, розміщеної позивачем в електронній системі закупівель, а саме: - відповідно до пункту 4 форми річного плану закупівель АТ "Лубнигаз" на 2022 рік з ідентифікатором UA-Р-2022-01-22-000084-b позивач зазначив, що він є замовником, який здійснює закупівлі відповідно до цього Закону та має категорію замовника: "Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання"; - відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-01-22-000022-а щодо закупівлі "Лічильників газу мембранних" позивач також зазначив, що він є замовником, який здійснює закупівлі відповідно до цього Закону та має категорію замовника: "Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання". Поряд з цим, постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.06.2017 №848 ПАТ по газопостачанню та газифікації "Лубнигаз" видана ліцензія на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу в межах території міста Лубни та Лубенського, Гребінківського, Пирятинського та Оржицького районів Полтавської області, де знаходиться газорозподільна система, що перебуває у власності, господарському віданні, користуванні чи експлуатації. Постановами НКРЕКП від 24.10.2019 №2223, від 16.12.2020 №2513 внесені зміни до постанови НКРЕКП від 29.06.2017 №848 в частині зміни назви ліцензіата та місця дії ліцензії. Як зазначено в постанові НКРЕКП від 29.06.2017 №848 видана позивачу ліцензія на право провадження господарської діяльності з розподілу природного газу діє в межах території міста Лубни та Лубенського, Гребінківського, Пирятинського та Оржицького районів Полтавської області, але тільки там, де знаходиться газорозподільна система, що перебуває у власності, господарському віданні, користуванні чи експлуатації позивача. В позовній заяві позивач не навів доказів, що будь-який суб`єкт господарювання має право користуватися чи здійснювати експлуатацію газорозподільної системи, яку експлуатує позивач. Разом з тим, контекст позовної заяви свідчить, що АТ "Лубнигаз" має виключні права на державне майно, яке використовується позивачем для провадження господарської діяльності з розподілу природного газу. Отже, права, якими наділений позивач відносно майна, що забезпечує провадження господарської діяльності з розподілу газу, обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, та впливають істотно на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Враховуючи викладене, позивач відповідає ознакам, які встановлені пунктом 4 частини першої статті 22 Закону, як наслідок є замовником в розумінні Закону /том 1 а.с. 66-85/.

У відповіді на відзив на позовну заяву, що надійшла до суду 07.02.2023, позивач наполягає на тому, що відповідач надав доручення про проведення моніторингу лише при розгляді цієї справи, а ніяк не на підтвердження своїх повноважень при проведенні моніторингу, як цього вимагає Положення про Південний офіс Держаудитслужби. Тому, Управління не мало права без підтвердження своїх повноважень проводити моніторинг закупівлі, а у позивача були всі підстави не надавати документи і пояснення без підтвердження повноважень відповідача. Окрім цього, з системи електронних закупівель вбачається, що процедура закупівлі UA-2022-01-22-000022-а, відповідно до якої складено висновок, що оскаржується, проводилась за власні кошти товариства (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується оголошенням про проведення відкритих торгів, де вказано джерело фінансування закупівлі "Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)". Відповідно до пункту 7.1 Статуту АТ "Лубнигаз" в редакції від 23.04.2019, майно товариства формується за рахунок: доходів від реалізації, робіт, послуг та здійснення товариством іншої виробничо-господарської та комерційної діяльності; грошових коштів, майна, майнових і немайнових прав, що вносяться інвесторами в рахунок оплати акцій товариства; надходжень від випуску товариством інших цінних паперів; доходів, отриманих від участі в господарських товариствах та від володіння корпоративними правами (акціями, частками, паями) інших юридичних осіб; інших джерел, що не заборонені чинним законодавством України. Тобто, відповідно до Статуту товариства у АТ "Лубнигаз" наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності. Таким чином, АТ "Лубнигаз" не є суб`єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому притаманна перша ознака суб`єкта господарювання державного сектору економіки. В той же час відповідно до пункту 3.2 Статуту АТ "Лубнигаз" акціонерами товариства є юридичні особи різних форм власності та фізичні особи України та інших країн, які набули право власності на акції товариства. Таким чином, оскільки акції АТ "Лубнигаз" належать юридичним та фізичним особам, а не державі, то АТ "Лубнигаз" не відноситься до суб`єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п`ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб`єктів, а відтак, АТ "Лубнигаз" не притаманна і друга ознака суб`єкта державного сектору. Поряд з цим, товариство не використовує кошти Державного бюджету України.

Ухвалою суду від 28.02.2023 залучено до участі у справі №440/10126/22 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Товариство з обмежено відповідальністю "Амітрейд".

Третя особа правом на подання письмових пояснень по суті цього спору у встановлений судом строк не скористалась.

Згідно з частиною п`ятою статті 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Статтею 258 КАС України визначено, що суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Зважаючи на достатність наданих сторонами доказів та повідомлених обставин, суд розглянув справу у порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" (ідентифікаційний код 05524713) зареєстроване юридичною особою, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань /том 1 а.с. 37/.

Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" розміщено оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2022-01-22-000022-а на закупівлю лічильників газу мембранних в кількості 5950 шт /том 1 а.с. 10/.

За результатами торгів Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" (покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Амітрейд" (постачальник) укладений договір поставки №05/04-2022 від 05.04.2022, з урахуванням додаткової угоди №1 до нього від 01.07.2022 та специфікації /том 1 а.с. 98-107/.

Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було отримано лист Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022 "Про надання доручення", яким було доручено провести моніторинг процедури закупівлі, в тому числі й процедури закупівлі UA-2022-01-22-000022-а /том 2 а.с. 94-97/.

17.10.2022 на виконання доручення Державної аудиторської служби України Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області прийнято наказ №35-З "Про початок моніторингу закупівель", яким відповідно до частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби від 12.10.2016 №8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, наказано почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається /том 2 а.с. 83, 94-97/.

Пунктом 3 додатку до наказу від 17.10.2022 №35-З визначено моніторинг закупівлі щодо оголошення про проведення процедури закупівлі №UA-2022-01-22-000022-а /а.с. 84-85/.

07.11.2022 начальником Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Яковлєвим Д.Т. затверджений висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-22-000022-а, яким АТ "Лубнигаз" зобов`язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом визнання недійсними умов додаткової угоди №1 до договору про закупівлю №05/04-2022 та припинення зобов`язань за договором про закупівлю №05/04-2022 /том 2 а.с. 86-93/.

Позивач не погодився з висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-22-000022-а від 07.11.2022 та звернувся до суду з позовом у цій справі.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає Закон України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні".

Відповідно до статті 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, в тому числі суб`єктах господарювання, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належить суб`єктам господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Згідно зі статтею 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.

Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон № 922-VIII) .

Згідно з частиною 1 статті 3 Закону № 922-VIII цей Закон застосовується:

1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;

2) до замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень;

3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частин другої, третьої і сьомої цієї статті.

За визначенням, наведеним в пункті 11 частини 1 статті 1 Закону № 922-VIII, замовники - це суб`єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.

Статтею 2 Закону № 922-VIII визначено умови, за яких цей Закон застосовується до замовників.

Так, згідно з пунктом 4 частини 1 статті 2 Закону № 922-VIII до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи та/або суб`єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак:

- органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб`єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб`єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб`єкта господарювання;

- наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об`єктивних критеріїв.

При цьому, для цілей пункту 4 частини першої цієї статті діяльність в окремих сферах господарювання - діяльність, що здійснюється в одній або декількох із таких сфер: 1) забезпечення транспортування, розподілу, зберігання (закачування, відбору) та постачання природного газу на користь третіх осіб (замовників), видобутку природного газу та надання послуг установки LNG.

Таким чином, лише здійснення діяльності в окремих сферах, зокрема, розподілу природного газу, не достатньо для того, щоб суб`єкт господарювання вважався замовником в розумінні Закону, а необхідно ще володіння однією із ознак, передбачених статтею 2 Закону - наявність спеціальних або ексклюзивних прав.

Згідно зі статутом Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" позивач є юридичною особою приватного права, є приватним акціонерним товариством; основною метою (цілями) його діяльності є отримання прибутку; він на свій розсуд користується та розпоряджається майном, що знаходиться у його власності /том 1 а.с. 38-51/.

Відповідно до інформаційної довідки ПАТ "Національний депозитарій України" №182182 від 11.05.2019 державна частка в статутному капіталі позивача відсутня /том 1 а.с. 20/.

При дослідженні обставин щодо наділення позивача спеціальними та ексклюзивними правами судом з`ясовано наступне.

Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" є ліцензіатом, який здійснює діяльність з розподілу природного газу на підставі ліцензії, виданою постановою НКРЕКП України №848 від 29.06.2017 та є оператором газорозподільної системи /том 1 а.с. 21-26/.

При цьому, наявність ліцензії на розподіл природного газу не є спеціальним або ексклюзивним правом, оскільки право провадження суб`єктом господарювання визначеного Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" виду діяльності на підставі ліцензії не обмежує провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом однією чи кількома особами, у зв`язку з однаковими умовами для отримання ліцензії будь-яким суб`єктом господарювання у разі дотримання ним встановлених відповідним законодавством вимог, тому не може розглядатись як спеціальне чи ексклюзивне право.

Згідно із статтею 1 глави 1 розділу І Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП 30.09.2015 №2494, оператор газорозподільної системи - суб`єкт господарювання, що на підставі ліцензії здійснює діяльність з розподілу природного газу газорозподільною системою, яка знаходиться у його власності або користуванні відповідно до законодавства, та здійснює щодо неї функції оперативно - технологічного управління.

Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про природні монополії" природна монополія - це стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв`язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб`єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв`язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги), а суб`єкт природної монополії - це суб`єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності, який виробляє (реалізує) товари на ринку, що перебуває у стані природної монополії.

Суб`єкти природних монополій можуть мати спеціальні або ексклюзивні права з явною забороною будь-яким іншим підприємствам надавати таку послугу, однак сам факт діяльності у сфері природної монополії конкретного підприємства не означає, що таке підприємство володіє спеціальними або ексклюзивними правами в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі".

Отже поняття "спеціальні права" або "ексклюзивні права", а не статус "суб`єкта природної монополії", має ключове значення для визначення замовників, зазначених у пункті 4 частини першої та частини другої статті 2 Закону № 922-VIII, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону.

Законодавство України не містить виключного переліку суб`єктів господарювання, які можуть здійснювати діяльність з розподілу природного газу. Існує лише вимога відповідних ліцензійних умов щодо наявності у такого суб`єкта у власності, користуванні або експлуатації розподільних мереж, в тому числі державних та комунальних.

"Спеціальні чи ексклюзивні права" не виникають при передачі суб`єкту господарювання державою чи органом місцевого самоврядування окремого індивідуально визначеного майна, яке може бути складовою частиною розподільної мережі, на виконання договорів чи в ході інших господарських операцій.

Крім того, законодавство не передбачає заборони для інших приватних суб`єктів господарювання мати у власності, користуванні чи на інших законних підставах газорозподільні системи чи їх складові, окрім заборони перебування газорозподільних систем державної власності у господарському віданні недержавних суб`єктів господарювання (частина перша статті 37 Закону України "Про ринок природного газу").

Таким чином, суд доходить висновку, що Акціонерне товариство "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" не є замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки не відповідає жодній з визначених у статті 2 Закону №922-VIII ознак.

Здійснення позивачем спірної закупівлі через електронну систему закупівель ProZorro пояснюється наступним.

Так, відповідно до вимог до провадження господарської діяльності з розподілу природного газу, встановлених Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з розподілу природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 16.02.2017 № 201, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен використовувати кошти, отримані за рахунок надання послуг розподілу природного газу, передбачені структурою тарифу (річної планової виручки) у визначеному розмірі та за цільовим призначенням та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Отже, проведення закупівлі через електронну систему закупівель ProZorro здійснено виключно з метою дотримання Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" відкритості та прозорості своєї діяльності, зокрема в частині використання власних коштів, отриманих від господарської діяльності з розподілу природного газу в межах затвердженої Регулятором структури тарифу та наявності обґрунтованих пояснень витраченим коштам.

У зв`язку із вищенаведеним, посилання відповідача у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-22-000022-а на порушення Акціонерним товариством "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" вимог Закону України "Про публічні закупівлі" є безпідставним, оскільки його дія не поширюється на позивача.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-22-000022-а від 07.11.2022.

Отже, адміністративний позов Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" обґрунтований та підлягає задоволенню.

Частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 139, 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Позов Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" (вул. Л. Толстого, 87, м. Лубни, Полтавська область, 37503, ідентифікаційний код 05524713) до Південного офісу Держаудитслужби в особі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (вул. Спаська, 42-а, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 41168670), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Товариство з обмежено відповідальністю "Амітрейд" (пр-т В. Лобановського, 39а, к.3, м. Київ, 03110, ідентифікаційний код 41372674) про визнання протиправним та скасування висновку задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-22-000022-а від 07.11.2022.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на користь Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Лубнигаз" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 2481,00 грн (дві тисячі чотириста вісімдесят одна гривня нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Гіглава

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.05.2023
Оприлюднено15.05.2023
Номер документу110798237
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них

Судовий реєстр по справі —440/10126/22

Рішення від 11.05.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 28.02.2023

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 13.12.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 28.11.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні