Рішення
від 26.04.2023 по справі 500/627/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/627/23

26 квітня 2023 рокум.ТернопільТернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючої судді Подлісної І.М.

за участю:

секретаря судового засідання Паряк Тетяни Дмитрівни

представника позивача Полівчак С.С.

представника відповідача Чайківська М.Я.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Купава-5" до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Купава-5" з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до Податкового повідомлення-рішення №00009130405 від 13.02.2023р. ГУ ДПС у Тернопільській області застосовано штраф у сумі 27 381,55 грн. до ТОВ «КУПАВА-5» за порушення пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України - граничних строків реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН), встановленого Актом від 12.01.2023р. №210/19-00-04-05/33357824 про результати камеральної перевірки даних податкової звітності з податку на додану вартість та даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ «КУПАВА-5» (код 33357824) за період з 30.06.2019р. по 06.12.2022р. (надалі - Акт перевірки).

Керуючись п.86.7. ст. 86 Податкового кодексу України - ТОВ «КУПАВА-5» було подано Заперечення №05 від 24.01.2023р. до Акту від 12.01.2023р. №210/19-00-04-05/33357824 про результати камеральної перевірки даних податкової звітності з податку на додану вартість та даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ «КУПАВА-5» (код 33357824) за період з 30.06.2019р. по 06.12.2022р.

Згідно Повідомлення про розгляд заперечення від 06.02.2023р. №1612/6/19-00-04-02-10 - висновки Акту перевірки залишено без змін.

Позивач вважає, що відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення №00009130405 від 13.02.2023р. в частині застосування штрафу в сумі 9 583,33 грн. - неправомірно, необґрунтовано та за відсутності фактичного порушення позивачем чинного податкового законодавства, а тому просить суд відновити порушене право шляхом скасування податкового повідомлення-рішення.

Ухвалою від 03.03.2023 судом прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) судом вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні). Відповідачу надано п`ятнадцятиденний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позовну заяву.

Відповідач скористався правом на подання відзиву на позовну заяву, який надійшов на адресу суду із відповідними письмовими доказами 21.03.2023. У відзиві відповідач не погоджується з позовними вимогами та доводами, викладеними в адміністративному позові, та в обґрунтування своїх заперечень зазначає наступне.

Як свідчать обставини справи, ТОВ «Купава-5» порушено граничні терміни реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та, відповідно до п. 120.1. 1 ст. 120.1 Глави 11 розділу II Податкового кодексу України, ГУ ДПС у Тернопільській області за відповідні порушення винесено податкове повідомлення-рішення №00009130405 від 13.02.2023р., яким застосовано штрафні санкції у розмірі 27 381,55 коп.

Відповідач зазначив, що позивачем неправильно трактуються норми податкового законодавства, визначених пп. 69.2 ст. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідних положень» ПК України, в яких вказується, що податкові перевірки не розпочинаються, а розпочаті перевірки зупиняються; крім: а) камеральних перевірок.

Камеральні податкові перевірки податкових декларацій з податку на додану вартість та уточнюючих розрахунків до них за звітні податкові періоди: лютий, березень, квітень, травень 2022 року - розпочинаються на наступний день після 20 липня 2022 року та завершуються не пізніше 20 вересня 2022 року; червень, липень 2022 року - розпочинаються на наступний день після 20 серпня 2022 року та завершуються не пізніше 20 жовтня 2022 року.

У вищевказаній нормі жодним чином не зазначається перевірка щодо дотримання термінів реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, а застосовується до перевірки податкових декларацій, що в даній камеральній перевірці не були предметом.

Якщо автору протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

Отже, у разі якщо платником протягом встановленого строку після відправки податкової накладної не надійшла перша квитанція, яка засвідчує факт і час отримання ДПС податкової накладної, така податкова накладна вважається не одержаною ДПС та такою, яка не зареєстрована в ЄРПН.

Варто наголосити на тому, що на платника покладається обов`язок вчасно зареєструвати податкову накладну і, оскільки, у нього є доступ до кабінету, має можливість перегляду в режимі реального часу даних ЄРПН, він повинен самостійно здійснювати контроль за дотриманням покладеного обов`язку.

Тобто, платник податків був обізнаний та мав можливість дотримання норм чинного законодавства в частині своєчасної реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, однак не вжив достатніх заходів для цього.

Це діяння платника податків вважається винним зважаючи, що позивач мав можливість для дотримання правил та норм, за порушення яких Податковим кодексом України передбачена відповідальність, проте не вжив достатніх заходів щодо їх дотримання.

На підставі викладеного, Головне управління ДПС у Тернопільській області просить у задоволенні позову відмовити.

24.03.2023 до Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла відповідь на відзив від представника позивача, відповідно до якої вказано на безпідставність та необґрунтованість відзиву відповідача, оскільки зазначені в ньому відомості не відповідають дійсності. Представник позивача вказав, що якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, Відповідач не виконавши свою функцію щодо забезпечення належної роботи Єдиного реєстру податкових накладних та не надіславши квитанції про прийняття, неприйняття або зупинення реєстрації податкових накладних:

№951 від 31.10.2022р. на суму 275 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45 833,33 грн.

№943 від 31.10.2022р. на суму 270 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45 000,00 грн.

Протягом операційного дня 15.11.2022р., які були своєчасно (14:49 та 14:50 год. 15.1 1.2022р.) направлені на реєстрацію позивачем, в наслідок чого, такі податкові накладні вважаються зареєстрованими в день їх направлення - в силу прямої норми Податкового кодексу України (вказаної вище) - Відповідач, при цьому, намагається поставити на противагу Податковому кодексу України - підзаконні нормативні акти (Порядок №557), який виданий на виконання зокрема і Податкового кодексу України та припускає, що позивач нібито мав би робити ще якісь додаткові дії за-для належної реєстрації зазначених податкових накладних, які не передбачені ні Податковим кодексом України, ні самим Порядком №557.

Ухвалою суду від 28.03.2023 ухвалено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін у судове засідання та призначено судове засідання на 26.04.2023 о 11:00 год.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив позов задовольнити з мотивів наведених у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні адміністративний позов не визнала з підстав, викладених у відзиві на позов, просила у його задоволенні відмовити повністю.

Заслухавши сторін, дослідивши подані до суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Головним управління ДПС у Тернопільській області проведено камеральну перевірку даних податкової звітності з податку на додану вартість та даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ «Купава-5» за період з 30.069.2019 р. по 06.12.2022р., якою встановлено порушення вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, пп. 69.1 ст. 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідних положень» ПКУ (з урахуванням змін, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану») а саме: порушено граничні терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН (акт перевірки від 12.01.2023р. №210/19-00-04-05/33357824).

Відповідно до податкового повідомлення-рішення №00009130405 від 13.02.2023р. ГУ ДПС у Тернопільській області застосовано штраф у сумі 27 381,55 грн. до ТОВ «КУПАВА-5» за порушення пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України - граничних строків реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН), встановленого Актом від 12.01.2023р. №210/19-00-04-05/33357824 про результати камеральної перевірки даних податкової звітності з податку на додану вартість та даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ «КУПАВА-5» (код 33357824) за період з 30.06.2019р. по 06.12.2022р. (надалі - Акт перевірки).

Керуючись п.86.7. ст. 86 Податкового кодексу України - ТОВ «КУПАВА-5» було подано Заперечення №05 від 24.01.2023р. до Акту від 12.01.2023р. №210/19-00-04-05/33357824 про результати камеральної перевірки даних податкової звітності з податку на додану вартість та даних Єдиного реєстру податкових накладних ТОВ «КУПАВА-5» (код 33357824) за період з 30.06.2019р. по 06.12.2022р.

Згідно Повідомлення про розгляд заперечення від 06.02.2023р. №1612/6/19-00-04-02-10 - висновки Акту перевірки залишено без змін.

Не погодившись із винесеним податковим повідомленням-рішенням №00009130405 від 13.02.2023р. в частині застосування штрафу в сумі 9 583,33 грн., позивач звернувся до з даним позовом.

Визначаючись щодо спірних правовідносин, що виникли між сторонами, суд виходив з наступного.

Відповідно до ч.2ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, визначений Конституцією та законами України.

Згідно п.102.1. ст.102 Податкового кодексу України - контролюючий орган, крім випадків, визначених пунктом 102.2 цієї статті, має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов`язань платника податків у випадках, визначених цим Кодексом, не пізніше закінчення 1092 дня (2555 у разі проведення перевірки операцій відповідно до статтей 39 і 39-2 цього Кодексу), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної пунктом 133.4 статті 133 цього Кодексу, та/або граничного стоку сплати податкових зобов`язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов`язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов`язання (тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до змін внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу Україні та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» №2260-ІХ від 12.05.2022р., а саме до п.69.2. підрозділі 10 (Інші перехідні положення) Податкового кодексу України визначено:

«Камеральні податкові перевірки податкових декларацій з податку на додану вартість та уточнюючих розрахунків до них за звітні податкові періоди

лютий, березень, квітень, травень 2022 року - розпочинаються на наступний день після 20 лиши 2022 року та завершуються не пізніше 20 вересня 2022 року;

червень, липень 2022 року - розпочинаються на наступний день після 20 серпня 2022 року та завершуються не пізніше 20 жовтня 2022 року.

Контролюючим органом при складанні даного Акту перевірки порушено пряму норму Податкового кодексу України - п.69.2. підрозділу 10 (Інші перехідні положення), яка встановлює граничні терміни проведення та завершення камеральної перевірки - не пізніше 20 жовтня 2022 року та складено Акт перевірки 12.01.2023р.

Крім того, пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій: постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податковий накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є зафіксовані дата та час відправки таких.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у раз зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації і: зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладні вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України Постановою Кабінет Міністрів України від 2S грудня 2010 року №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних (далі Порядок №1246), відповідно до пункту 8 якого податкова накладна складається та реєструється постачальником (продавцем) - платником податку.

Згідно із пунктом 11 Порядку №1246 після накладення електронного цифрового підпису платиш податку здійснює шифрування податкової накладної в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем: урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документі та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку.

Пунктами 13 та 14 Порядку №1246 встановлено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної (далі - квитанція). Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

За приписами пунктів 2-3 Порядку №1246, операційний день - частина дня, протягом якого здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації. Операційний день триває в робочі дні з 8-ї до 20-ї години.

Порядок №1246 не містить визначення поняття «реєстрація податкової накладної». Водночас, за визначенням підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПК України єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Враховуючи наведене, реєстрація податкової накладної в ЄРПН є обов`язком постачальника товарів чи послуг. Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, ще забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в ЄРПН.

Таким чином, в процедурі внесення інформації (відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування) до Єдиного реєстру податкових накладних є дві окремі стадії:

1) надання платником податку на додану вартість податкової накладної (розрахунку коригування);

2) прийняття/неприйняття податкової накладної (розрахунку коригування) та внесення відомостей щодо неї (нього) безпосередньо до Єдиного реєстру податкових накладних.

Перша із цих стадій залежить від платника податку на додану вартість і є результатом дій такого, тоді як друга - це результат виконання роботи програмного забезпечення, що контролюється органом ДПС, та/або безпосередніх дій працівників ДПС, на яку (які) платник податку не має впливу.

Основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб`єктами господарювання та ДПС визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 6 червня 2017 року № 557 (далі - Порядок №557).

Відповідно до пунктів 8, 9, 11 Порядку №557, у разі якщо адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка. Автоматизоване перевірка здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення. Перше квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі - протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Законодавцем не передбачено будь-яких інших вимог до платника податку на додану вартість щодо вчинення ним додаткових дій після направлення податкових накладних до Єдиного реєстру податковий накладних.

Технічні питання роботи сервера ДПС України, пов`язані з реєстрацією податкових накладних і Єдиному реєстрі податкових накладних, знаходяться поза межами впливу платника податку, а тому не можуть братися до уваги при вирішенні питання щодо виконання платником податку покладеного не нього обов`язку щодо реєстрації податкової накладної.

Відповідно, належним доказом реєстрації податкової накладної (наміру її реєстрації), з урахуванням положень пункту 201.10 статті 201 ПК України та Порядку №1246, є квитанція про прийняття податкової накладної, про неприйняття або про зупинення реєстрації такої із зазначенням причин, яка надсилається протягом операційного дня.

Так, враховуючи наведені вище законодавчі норми позивачем були вчинені наступні дії:

Податкова накладна №951 від 31.10.2022р. на суму 275 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45 833,33 гри (граничний термін реєстрації якої припадає на 15.11.2022р. включно) відповідно до даних програмного забезпечення M.E.DOC версії 11.02.094 була складена, підписана електронним цифровим підписом та надіслана до Державної податкової служби 15.11.2022р. о 14:49 год. Податкова накладна №943 від 31.10.2022р. на суму 270 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45 000,00 грн (граничний термін реєстрації якої припадає на 15.11.2022р. включно) відповідно до даних програмного забезпечення M.E.DOC версії 11.02.094 була складена, підписана електронним цифровим підписом та надіслана до Державної податкової служби 15.11.2022р. о 14:50 год.

Вказане підтверджує, що відправку на реєстрацію вказаних податкових накладних було здійснено платником за більш як 5 годин до завершення останнього операційного дня терміну реєстрації для таких

Поряд із цим, квитанції про прийняття, чи не прийняття вказаних вище податкових накладних Відповідачем були надіслані лише 16.11.2022р.

За наявності обставин вчинення платником усіх необхідних дій щодо своєчасної реєстрації податкових накладних, при цьому, її реєстрація була здійснена відповідачем з порушенням граничного терміну з незалежних від платника податку причин, у такому випадку відсутній склад податкового правопорушення, як наслідок - відсутні підстави для притягнення до відповідальності на підставі статті 120-1 ПК України.

Тому, у зв`язку із не надісланням органом ДПС протягом операційного дня (до 20:00 год 15.11.2022р.) квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, такі податкові накладні вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних в день їх відправлення - останній день терміну реєстрації, відповідно за такими не має місця порушення терміну реєстрації відповідно до Абзацу 13 пункту 201.10 статті 201 ПКУ.

Наведене доводить, що висновок податкового органу щодо реєстрації вказаних вище податкових накладних із порушенням встановленого терміну є законодавчо необґрунтованим.

Оскільки, позивачем було виконано свій обов`язок щодо складання, підписання та направлення до податкового органу, протягом встановлених ПК України строків, податкових накладних, а тому позивач не може нести відповідальності у вигляді накладення на нього штрафу за те, що такі податкові накладні були зареєстровані податковим органом в Єдиному реєстрі податкових накладних після спливу граничних строків. Тому, Відповідачем неправомірно та безпідставно застосовано штраф в сумі 9 583,33 грн. за ніби-то порушення граничного терміну реєстрації податкових накладних: №951 від 31.10.2022р. на суму 275 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45 833,33 грн. та №943 від 31.10.2022р. на суму 270 000,00 грн. в т.ч. ПДВ 45 000,00 грн. (порядковий номер 47 та 48 Розрахунку штрафу - Додаток до податкового повідомлення-рішення від 13.02.2023р. №000091330405). А тому позов слід задовольнити повністю.

Відповідно до статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Виходячи з вищенаведеного, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, належним чином не заперечені відповідачем, а тому підлягають до задоволення в повному обсязі.

Відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

При задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (частина перша статті 139 КАС України).

Оскільки, позов підлягає до задоволення, то до відшкодування позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягає сплачена сума судового збору у розмірі 2684,00 грн. згідно квитанції №2763 від 27.02.2023.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю. Визнати протиправним і скасувати податкове повідомлення - рішенняГоловного управління ДПС у Тернопільській області від 13.02.2023 р. №000091330405.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Тернопільській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Купава-5" понесені ним судові витрати зі сплати судового збору в сумі 2 684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) гривні 00 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 01 травня 2023 року.

Реквізити учасників справи:

позивач:

- Товариство з обмеженою відповідальністю "Купава-5" (місцезнаходження/місце проживання: вул. Гайова, 38А,м.Тернопіль,46006 код ЄДРПОУ/РНОКПП 33357824);

відповідач:

- Головне управління ДПС у Тернопільській області (місцезнаходження/місце проживання: вул. Білецька, 1,м. Тернопіль,46003 код ЄДРПОУ/РНОКПП 44143637).

Головуючий суддяПодлісна І.М.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.04.2023
Оприлюднено15.05.2023
Номер документу110799089
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —500/627/23

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желтобрюх І.Л.

Постанова від 06.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 21.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Рішення від 26.04.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Рішення від 26.04.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 28.03.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

Ухвала від 03.03.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Подлісна Ірина Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні