Рішення
від 02.05.2023 по справі 925/1071/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 травня 2023 року м. Черкаси Справа № 925/1071/22

Господарський суд Черкаської області в складі головуючого судді Довганя К.І., із секретарем судового засідання Дяченко Т.В. за участю представників: позивача Лугова І.В., адвокат за ордером, відповідача не з`явився, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси справу за позовом Черкаської районної ради до Канівської міської ради Черкаської області про усунення перешкод у користуванні майном,

ВСТАНОВИВ:

19 жовтня 2022 року Черкаська районна рада звернулась з позовною заявою, в якій просила суд зобов`язати Канівську міську раду усунути перешкоди у користуванні Черкаській районній раді нерухомим майном, а саме: адміністративної будівлі літ. A-3 за адресою: м. Канів, вулиця Олега Кошового, 3, шляхом його звільнення.

Позов обґрунтований тим, що на підставі Акту обстеження майна від 05.08.2022 позивачем - Черкаською районною радою було встановлено, що відповідач - Канівська міська рада без належної правової підстави на даний час займає належні позивачу приміщення, не сплачує орендну плату за користування приміщеннями на користь позивала та не звільняє його.

Позивач зазначив, що у зв`язку із фактичним користуванням та розміщенням відповідача протягом 2021-2022 років у службових приміщеннях Будинку рад за адресою вул. Олега Кошового, 3 ум. Каневі, площею 1338,97 кв.м. без законних підстав та без укладення відповідного договору оренди з власником будівлі, унеможливлює здійснення правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктом права комунальної власності законного власника такого нерухомого майна - адміністративної будівлі літ. А-3., в тому числі усі майнові операції, передбачені законодавством, зокрема, але не виключно, здавати його в оренду, завдяки чому отримувати орендну плату та наповнювати бюджет, а натомість несе лише збитки.

Справа призначена до розгляду в порядку загального позовного провадження.

10.11.2022 відповідач подав відзив на позов, в якому просив суд у задоволенні позовної заяви відмовити повністю вважаючи поданий позов недоречним, оскільки Північним апеляційним господарським судом було відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Черкаської районної ради на рішення Господарського суду Черкаської області від 01 серпня 2022 року у справі № 925/1846/21 за позовом Канівської міської ради Черкаської області, м. Канів,Черкаської області до Черкаської районної ради, м. Черкаси за участі третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Господарського управління експлуатації приміщень Черкаської районної ради, с. Червона Слобода, Черкаського району, Черкаської області та комунального підприємства «Райтеплоенергія» Черкаської районної ради, с. Пекарі, Черкаського району, Черкаської області про визнання незаконними та скасування рішень, зобов`язання передати майно (в тому числі і нежитлові приміщення Будинку рад загальною площею 1 417,5 кв.м., який складається: Будівля рад - "А-3", прибудова "а", ґанок, цокольний поверх - ц/п, стіна підпірна №1, ґанок №2, ґанок №3, вимощення - 1 і розташований за адресою: вул. Кошового Олега, буд. 3, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2302243871200).

Як зазначив відповідач, предметом розгляду справи № 925/1846/21 було питання передачі саме права власності на майно - нежитлове приміщення Будинку рад, яке розташоване за адресою: вул. Кошового Олега, буд.3, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2302243871200, і у разі прийняття Північним апеляційним господарським судом у справі № 925/1846/21 рішення про відмову у задоволенні апеляційної скарги Черкаської районної ради та залишення в силі рішення Господарського суду Черкаської області (суду першої інстанції) у даній справі, то зазначене майно перейде у власність територіальній громаді - Канівській міській раді Черкаської області (вул. О.Кошового, 3, м. Канів, Черкаської області, ідентифікаційний код 33362991).

На думку відповідача, Черкаська районна рада протиправно володіє, користується та розпоряджається майном - нежитловим приміщенням Будинку рад загальною площею 1 417,5 кв.м., який складається: Будівля рад «А-3», прибудова "а", ґанок, цокольний поверх - ц/п, стіна підпірна №1, ґанок №2, ґанок №3, вимощення - 1 і розташований за адресою: вул. Кошового Олега, буд. З, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2302243871200, а задоволенням позову у справі № 925/1071/22 буде порушено права територіальної громади м. Канева в особі Канівської міської ради Черкаської області.

Ухвалою від 04.04.2023 підготовче провадження закрито та призначено справу до судового розгляду по суті на 12 год. 00 хв. 02 травня 2023 року.

Представник позивача в судовому засіданні заявлені вимоги підтримали, просили їх задовольнити повністю з підстав, викладених у позовній заяві.

Суд, вислухавши представників сторін, оцінивши наявні у справі докази встановив наступне.

Предметом спору у даній справі є усунення перешкод у користування нерухомим майном шляхом його звільнення.

Судом встановлено, що відповідно підпункту 23 пункту 1 Постанови Верховної Ради України від 17 липня 2020 року №807-IX «Про утворення та ліквідацію районів» в Черкаській області утворено Черкаський район (з адміністративним центром у місті Черкаси) у складі територій Балаклеївської сільської, Березняківської сільської, Білозірської сільської, Бобрицької сільської, Будищенської сільської, Городищенської міської, Кам`янської міської. Канівської міської, Корсунь-Шевченківської міської, Леськівської сільської, Ліплявської сільської, Медведівської сільської, Михайлівської сільської, Млїївської сільської, Мошнівської сільської, Набутівської сільської, Ротмістрівської сільської, Руськополянської сільської, Сагунівської сільської, Смілянської міської, Степанецької сільської, Степанківської сільської, Тернівської сільської, Червонослобідської сільської, Черкаської міської, Чигиринської міської територіальних громад, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з підпунктом 23 пункту 3 цієї ж постанови, було ліквідовано Канівський район, у зв`язку з цим, Канівська районна рада (код ЄДРПОУ 25727252) на підставі рішення Черкаської районної ради від 11 грудня 2020 року №2-2/VIII «Про реорганізацію Канівської районної ради шляхом приєднання» була реорганізована шляхом приєднання до Черкаської районної ради, яка стала правонаступником всього майна, прав та обов`язків Канівської районної ради.

На підставі підпункту 2 пункту 4 постанови від 17 липня 2020 року № 807-IX повноваження депутатів районних рад у районах, ліквідованих відповідно до пункту 3 цієї Постанови, припиняються в день набуття повноважень депутатів районних рад, обраних на перших виборах до районних рад у районах, утворених відповідно до пункту 1 цієї Постанови.

16 грудня 2020 року внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань № 1000231120036000152 щодо припинення Канівської районної ради - юридичної особи в результаті її реорганізації.

28 січня 2021 року Черкаською районною радою було прийнято рішення №5-4/VIII «Про затвердження передавальних актів».

Відповідно до пункту 1 цього рішення, Черкаська районна рада затвердила передавальний акт майна, активів та зобов`язань Канівської районної ради, зокрема: нежитлового приміщення Будинку рад за адресою: вул. Олега Кошового, 3, м. Канів.

Опис об`єкта: загальна площа 1417,5 м2, будівля рад, прибудова, ганок, цокольний поверх, ц/п, стіна підпірна, ґанок, ганок, вимощення.

Разом з об`єктом передається:

- інвентаризаційна справа №379 на приміщення;

- свідоцтво на право власності на нерухоме майно серія ЯЯЯ №655948 від 10 січня 2007 року;

- Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно серія ССС №073155 від 10 січня 2007 року;

- Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою серія ЯЯ №340095 від 07 листопада 2008 року.

28 січня 2021 року Черкаською районною радою було прийнято рішення №5-5/ VIII «Про передачу майна».

На підставі пунктів 1-2 цього рішення Черкаська районна рада передала безоплатно із спільної власності територіальних громад Канівського району у власність Канівської територіальної громади комунальний заклад «Районний будинок культури» Канівської районної ради (ЄДРПОУ 02135997) за адресою: вул. Героїв Небесної Сотні, 66, м. Канів, 19003 та майно призначене для його обслуговування і вийшла зі складу засновника зазначеного комунального закладу.

Відповідно пунктів 6-7 вищевказаного рішення Черкаська районна рада вирішила:

Передати на баланс Господарського управління експлуатації приміщень Черкаської районної ради:

з балансу Канівської районної ради:

нежилі приміщення Будинку рад за адресою: вул. Кошового Олега, 3, м. Канів;

гаражі.

Закріпити об`єкти, зазначені в пункті 6 цього рішення, на праві господарського відання за Господарським управлінням експлуатації приміщень Черкаської районної ради».

Згідно рішення Черкаської районної ради від 28 січня 2021 року № 5-6/VIII «Про зміну найменування юридичної особи та затвердження її Статуту» змінено найменування підприємства з Канівського районного підприємства «Райтеплоенергія» на комунальне підприємство «Райтеплоенергія» Черкаської районної ради.

02 квітня 2021 року Черкаською районною радою було прийнято рішення № 8-5/VIII «Про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», на виконання якого було виключено зі складу засновників Канівську районну раду (код - 25727252) та включено, як засновника Черкаську районну раду (код - 25659510) юридична адреса: вул. В`ячеслава Чорновола,157, м. Черкаси, 18003".

В подальшому 28 травня 2021 року Черкаською районною радою було прийнято рішення №10-7/VIII «Про зміни юридичної особи - Канівське районне комунальне підприємство «Райтеплоенергія», яким було виключено зі складу засновників Канівську районну раду (код - 25727252) та включено Черкаську районну раду (код - 25659510) юридична адреса: вул. В`ячеслава Чорновола, 157, м. Черкаси, 18003 і змінено повне найменування з Канівського районного комунального підприємства «Райтеплоенергія» (код 32342749) на комунальне підприємство «Райтеплоенергія» Черкасько районної ради та скорочене найменування з «Канівське РКП «Райтеплоенергія» на «КП «Райтеплоенергія».

На підставі вище вказаних рішень Черкаська районна рада зареєструвала право власності на зазначені об`єкти нерухомості.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 №728-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Черкаської області» до Канівської міської територіальної громади, крім міста Канів увійшло 5 територіальних громад раніше існуючого Канівського району: Конончанська, Межиріцька, Пекарівська, Хмільнянська, Яблунівська, які в своєму складі об`єднували по Декілька населених пунктів.

Станом на час розгляду справи до Канівської міської територіальної громади увійшло 10 сіл раніше існуючого Канівського району: Кононча, Гамарня, Межиріч, Бабичі, Лука, Пекарі, Хмільна, Михайлівна, Хутір Хмільна, Яблунів.

До реорганізації, ці села входили до складу Канівського району Черкаської області.

Відповідно до положень ч.3 ст.8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» об`єднана територіальна громада є правонаступником всього майна, прав та обов`язків територіальних громад, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною такою об`єднаною територіальною громадою.

Порядок набуття у комунальну власність територіальної громади майна передбачено п. 2 ч. 9 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до якої сільські, селищні, міські, районні в містах (у разі їх створення) ради мають право на переважне придбання в комунальну власність приміщень, споруд, інших об`єктів, розташованих на відповідній території, якщо вони можуть бути використані для забезпечення комунально-побутових та соціально-культурних потреб територіальних громад.

Суд враховує, що цим же Законом визначено спеціальний порядок передачі певних об`єктів комунальної власності.

Згідно ч.ч.3, 4, 8 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» територіальні громади сіл, селищ, міст, районів у містах безпосередньо або через органи місцевого самоврядування можуть об`єднувати на договірних засадах на праві спільної власності об`єкти права комунальної власності, а також кошти місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, установ та організацій і створювати для цього відповідні органи і служби.

Районні та обласні ради від імені територіальних громад сіл, селищ, міст здійснюють управління об`єктами їхньої спільної власності, що задовольняють спільні потреби територіальних громад.

Визначення місцезнаходження комунального підприємства, установи, організації, що перебуває в управлінні відповідної районної, обласної ради, яке зазначається в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань при державній реєстрації зазначеного комунального підприємства, установи, організації як юридичної особи або державній реєстрації змін до відомостей про таку юридичну особу, здійснюється відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України.

Право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб`єктів. Об`єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб`єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.

Згідно з абзацами 2, 3 пункту 10 Розділу V (Прикінцеві та перехідні положення) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (в редакції, чинній до 05 грудня 2020 року) майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні та обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу. За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об`єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад.

Суд бере до уваги правову позицію, викладену Верховним Судом у постанові від 15.02.2022 у справи №904/4109/21 про те, що за своїм змістом норма абзацу 3 пункту 10 Розділу V (Прикінцеві та перехідні положення) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (в редакції, чинній до 05 грудня 2020 року) має імперативний характер, позаяк у співвідношенні з частиною 8 статті 60 цього Закону встановлює дві виняткові підстави обов`язкового відчуження районною чи обласною радою об`єктів права спільної власності територіальних громад на користь конкретної місцевої територіальної громади району чи області незалежно від наявності згоди інших територіальних громад району чи області на вилучення вказаних об`єктів, а саме:

1) окремі об`єкти права спільної власності територіальних громад знаходяться на території місцевої територіальної громади (сільської, селищної, міської, об`єднаної);

2) зазначені об`єкти задовольняють колективні потреби виключно тієї територіальної громади, на території якої вони знаходяться.

Пункт 10 розділу V був доповнений новим абзацом - четвертим, згідно із Законом України від 17 листопада 2020 року №1009-ІХ, редакція вказаного Закону діє з 06 грудня 2020 року.

Так, відповідно до чинної редакції пункту 10 розділу V Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що з набранням чинності цим Законом майно, яке до прийняття Конституції України у встановленому законодавством порядку передане державою до комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст.

Майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні і обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу.

За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об`єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад.

Правонаступник районної ради району, ліквідованого Верховною Радою України, після припинення відповідних районних рад як юридичних осіб, але не пізніше 1 липня 2021 року, зобов`язаний передати у комунальну власність територіальних громад усі об`єкти спільної власності територіальних громад району, які знаходяться на території цих територіальних громад, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, встановлених Бюджетним кодексом України.

Правовий режим майна спільної власності територіальних громад визначається законом.

Кабінет Міністрів України разом з Фондом державного майна України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом подають на розгляд Верховної Ради України проект закону про комунальну власність.

Відповідно до ч.3ст.11 ЦК України цивільні права та обов`язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

Незважаючи на те, що після змін внесених Законом України від 17 листопада 2020 року №1009-ІХ норма абзацу 3 пункту 10 Розділу V (Прикінцеві та перехідні положення) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» залишилася чинною, з нової імперативної норми абзацу 4 пункту 10 Розділу V Закону у Черкаської районної ради, як правонаступника Канівської районної ради виникло зобов`язання передати не пізніше 1 липня 2021 року у комунальну власність територіальних громад усі об`єкти спільної власності територіальних громад району, які знаходяться на території цих територіальних громад, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, встановлених Бюджетним кодексом України.

При цьому, необхідно враховувати розмежування видатків між бюджетами територіальних громад, а не бюджетні видатки між районною радою та відповідною територіальною громадою.

Зокрема, абзацом 4 пункту 10 Розділу V Закону передбачено передачу не окремих об`єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад, а усіх об`єктів та не залежно від колективних потреб громад.

Отже, в даному випадку Черкаська районна рада, як правонаступник припиненої Канівської районної ради зобов`язана була передати у період з 06 грудня 2020 року, але не пізніше 01 липня 2021 року усі об`єкти до відповідних територіальних громад, а не лише бюджетні установи. Також, Черкаська районна рада для належного виконання свого обов`язку не була позбавлена можливості самостійно з`ясувати питання про розмежування видатків між бюджетами територіальних громад, що входять до складу району.

Рішенням Господарського суду Черкаської області від 01.08.2022 у справі № 925/1846/21 зобов`язано Черкаську районну раду (вул. В.Чорновола, 157, м. Черкаси, ідентифікаційний код 25659510) передати у комунальну власність територіальної громади - Канівської міської ради Черкаської області (вул. О.Кошового, 3, м. Канів, Черкаської області, ідентифікаційний код 33362991) об`єкти спільної власності територіальної громади, а саме:

1)нежитлові приміщення Будинку рад загальною площею 1 417,5 кв.м., який складається: Будівля рад А-3, прибудова а, ґанок, цокольний поверх - ц/п, стіна підпірна №1, ґанок №2, ґанок №3, вимощення - 1 і розташований за адресою: вул. Кошового Олега, буд. 3, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2302243871200;

2)гараж загальною площею 19,7 кв.м., який складається: літ. 1 Б гараж, оглядова яма і розташований за адресою: вул. Енергетиків, 154в/2, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459410571080;

3)гараж загальною площею 22,7 кв.м., який складається: літ. Б гараж та розташований за адресою: вул. Енергетиків, 154 в/4, м. Канів,Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459120671080;

4)гараж загальною площею 19,1 кв.м., який складається: літ.Б-1 гараж; оглядова яма та розташований за адресою: вул. Енергетиків, 154в/5, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459190871080;

5)гараж загальною площею 19,2 кв.м., який складається: літ. Б та розташований за адресою: вул. Енергетиків, 154 в/6, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459267171080;

6)гараж загальною площею 20,1 кв.м., який складається: літ. 1Б гараж; оглядова яма та розташований за адресою: вул. Енергетиків, 154в/7, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459341671080;

7)гараж загальною площею 38,6 кв.м., який складається: літ. 1Б гараж; оглядова яма та розташований за адресою: вул. Енергетиків. 154в/8-9, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459300271080:

8)гараж загальною площею 20,2 кв.м., який складається: літ. 1Б гараж; оглядова яма та розташований за адресою: вул. Енергетиків, 154в/10, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459392671080:

9)гараж загальною площею 54,2 кв.м., який складається: літ. Б та розташований за адресою: вул. Енергетиків,30/9-10, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2459073771080;

10)гараж загальною площею 27,6 кв.м., який складається: літ. Б та розташований за адресою: вул. Енергетиків. 30/11, м. Канів, Черкаський район, Черкаська область, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2462218471080;

11)комунальне підприємство Райтеплоенергія Черкаської районної ради, код ЄДРПОУ 32342749, яке розташоване за адресою: вул. Шевченка, 68, с. Пекарі, Черкаський район, Черкаська область.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 05.04.2023 вище вказане рішення суду від 01.08.2022 залишене без змін і 25.04.2023 Господарським судом Черкаської області виданий наказ на виконання цього рішення.

Згідно положень ч.4 ст.75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Суд бере до уваги, що преюдиціальність - обов`язковість фактів, установлених судовим рішенням, що набрало законної сили в одній справі для суду при розгляді інших справ. Преюдиціально встановлені факти не підлягають доказуванню, оскільки їх з істинністю вже встановлено у рішенні чи вироку і немає необхідності установлювати їх знову, тобто піддавати сумніву істинність і стабільність судового акта, який вступив у законну силу. Суть преюдиції полягає в неприпустимості повторного розгляду судом одного й того ж питання між тими ж сторонами.

Оскільки, рішенням Господарського суду Черкаської області та постановою Північного Апеляційного Господарського суду від 05.04.2023 у справі № 925/1846/21 Черкаську районну раду зобов`язано передати у комунальну власність територіальної громади - Канівської міської ради Черкаської області об`єкти спільної власності територіальної громади до переліку яких входить нежиле приміщення Будинку рад, розташоване за адресою: м. Канів, вулиця Олега Кошового, 3, то суд вважає, що у позивача відсутні правові підстави вимагати від відповідача усунення перешкод у користуванні зазначеним нерухомим майном.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що вимоги позивача не підлягають до задоволення.

Відтак, суд приходить до переконання, що у задоволенні заявлених вимог необхідно відмовити повністю.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 129, ст. ст.232, 233, 236-241 ГПК України суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні позову відмовити повністю.

Рішення може бути оскаржене до Північного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного рішення.

Повне рішення складено 12.05.2023.

Суддя К.І.Довгань

Дата ухвалення рішення02.05.2023
Оприлюднено15.05.2023
Номер документу110813826
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/1071/22

Рішення від 02.05.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 04.04.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 16.02.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 24.01.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 08.12.2022

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 17.11.2022

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

Ухвала від 20.10.2022

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Довгань К.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні