ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 травня 2023 року Справа № 280/1523/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Семененко М.О., за участю секретаря судового засідання: Тетерюк Н.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663) до Товариства з обмеженою відповідальністю УКРІНДУСТРІЯ-1 (69037, м.Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, буд. 45-Б; код ЄДРПОУ 31473500) про стягнення податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі позивач, ГУ ДПС у Запорізькій області) до Товариства з обмеженою відповідальністю УКРІНДУСТРІЯ-1 (далі відповідач, ТОВ УКРІНДУСТРІЯ-1), в якій позивач просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНДУСТРІЯ-1» кошти у сумі податкового боргу у розмірі 14 440,94 грн, з яких:
- податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 14 017,74 грн, які зарахувати: р/р UA 218999980313010029000008001; отримувач - ГУК у Запорізький області/ Запорізька область, код отримувача - 37941997, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП) МФО 899998, код класифікації доходів бюджету 14060100;
- податок на прибуток приватних підприємств у сумі 423,18 грн, які зарахувати: р/р UA 218999980333139318000008479; отримувач - ГУК у Запорізький області / ТГ м. Запоріжжя, код отримувача - 37941997, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП) МФО 899998, код класифікації доходів бюджету 11021000, з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків та за рахунок готівки, що належить такому платнику податків.
В обґрунтування заявлених вимог посилається на те, що станом на день звернення до суду з позовом за підприємством обліковується податковий борг з податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 14 017,76 грн та з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 423,18 грн. Платнику податків направлено податкову вимогу про сплату боргу, однак сума податкового боргу самостійно не сплачена. Просить позов задовольнити.
Ухвалою суду від 20.03.2023 відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
На зареєстровану адресу місцезнаходження відповідача за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань судом направлено копію ухвали про відкриття провадження у справі від 20.03.2023 рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, який повернувся без вручення з відміткою пошти від 03.05.2023 з причиною повернення за закінченням терміну зберігання.
Відповідно до пункту 5 частини 6 статті 251 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) днем вручення судового рішення є: день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, що зареєстровані у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.
Згідно з пунктами 99, 116, 117, 119 Правил надання послуг поштового зв`язку (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 березня 2009 року №270) у разі відсутності адресата поштові відправлення повертаються об`єктом поштового зв`язку відправнику за закінченням встановленого строку зберігання.
Водночас до повноважень адміністративних судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв`язку з позначками за закінченням терміну зберігання, адресат вибув, адресат відсутній і т. п., з врахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов`язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Аналогічний підхід застосовано Верховним Судом у постанові від 28.01.2021 у справі № 820/1400/17, від 13.10.2021 у справі №340/4259/20, від 24.11.2021 у справі №280/228/20, від 29.08.2022 у справі № 522/3598/16-а тощо.
Враховуючи наведене, наявні підстави вважати, що відповідач вважається таким, що повідомлений про судовий розгляд належним чином.
На підставі наявних у суду матеріалів встановлено такі обставини.
За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та податкового обліку ТОВ УКРІНДУСТРІЯ-1 (код ЄДРПОУ 31473500) зареєстровано як юридична особа, дата запису: 09.04.2001, основний вид діяльності (код КВЕД): 46.46 Оптова торгівля фармацевтичними товарами.
За даними інтегрованої картки платника податків станом ТОВ УКРІНДУСТРІЯ-1 має податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 14 017,76 грн., який виник з таких підстав:
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 06.05.2020 №1610/08-01-50-04/31473500 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення (Форма «Ш») №0079695004 від 26.06.2020, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 150,00 грн за затримку до 30 днів сплати грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 10%, а також податкове повідомлення-рішення (Форма «Ш») №0079705004 від 26.06.2020, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 3968,20 грн за затримку понад 30 днів сплати грошового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 30% Податкові повідомлення-рішення надіслані на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримані платником 13.07.2020 (а.с. 20-22);
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 29.10.2020 №0410/08-01-04-13/31473500 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення (Форма ПС) №0037210413 від 25.11.2020, яким до відповідача застосовано штрафні санкції за порушення терміну подання податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2020 року в розмірі 340,00 грн. Податкове повідомлення-рішення надіслано на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримано 04.12.2020 (а.с.23-24);
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 29.01.2021 №0591/08-01-18-07/31473500, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення (Форма Н) від 19.02.2021 №0020111807, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 766,67 грн. за несвоєчасне сплату узгоджених податкових зобов`язань з податку на додану вартість. Податкове повідомлення-рішення направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримано 05.03.2021 (а.с.25-26);
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 03.03.2021 №1749/08-01-18-07/31473500, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення (Форма ПС) від 26.03.2021 №0045461807, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 340,00 грн. за несвоєчасне подання податкової декларації з податку на додану вартість за січень 2021 року. Податкове повідомлення-рішення направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримано 31.03.2021 (а.с.27-28);
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 14.09.2021 №8623/08-01-18-07/31473500, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення (Форма ПС) від 07.10.2021 №0142041807, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 6120,00 грн. за несвоєчасне подання податкової декларації з податку на додану вартість за лютий-липень 2021 року. Податкове повідомлення-рішення направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримано 12.10.2021 (а.с.29-30);
- на підставі висновків Акту камеральної перевірки від 05.11.2021 №10766/08-01-18-07/31473500, контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення (Форма ПС) від 26.11.2021 №0178011807, яким до відповідача застосовано штрафні санкції в сумі 1020,00 грн. за несвоєчасне подання податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2021 року. Податкове повідомлення-рішення направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та отримано (а.с.31-32);
- на підставі пп.129.1.2 п.129.1 ст.129 Податкового кодексу України (далі ПК України) нарахована пеня у зв`язку з порушенням граничного строку сплати грошового зобов`язання в розмірі 1312,89 грн (а.с.33-39).
Також, за даними інтегрованої картки платника податків ТОВ УКРІНДУСТРІЯ-1 має податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 423,18 грн., який виник з таких підстав:
- на підставі висновків акту камеральної перевірки №2356/08-01-10-06/3147350 від 08.08.2019 контролюючим органом прийнято податкове повідомлення-рішення (Форма Ш) №0127545006 від 24.09.2019, яким до відповідача застосовано штраф за несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов`язань у сумі 200,00 грн. Податкове повідомлення-рішення направлялось на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та повернулось за зворотною адресою з причин, незалежних від контролюючого органу (а.с.17-19);
- на підставі пп.129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України нарахована пеня у зв`язку з порушенням граничного строку сплати грошового зобов`язання в розмірі 223,18 грн (а.с.13-16).
Контролюючий орган направляв на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення податкову вимогу форми Ю №22996-50/829 від 05.07.2019 на суму 28667,69 грн, яка повернулась без вручення з незалежних від контролюючого органу причин (а.с.40).
У зв`язку з несплатою відповідачем грошового зобов`язання з податку на додану вартість та з податку на прибуток приватних підприємств протягом граничних строків, позивач звернувся до суду з даним позовом на виконання наданих ПК України повноважень.
Суд зазначає, що відповідно до ст.67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Пунктом 14.1.39 ПК України (тут і в подальшому в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом, вважається податковим боргом.
Тобто виникнення податкового боргу є юридичним фактом, який пов`язаний з несплатою узгодженої суми податкового зобов`язання протягом установленого строку.
Згідно з пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
За приписами ст.31 ПК України строком сплати податку та збору визначається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку і сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.
У силу п.36.1 ст.36 ПК України податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені Податковим кодексом, законами з питань митної справи.
Виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк (п.38.1 ст.38 ПК України).
Відповідно до пп.47.1.1 п.47.1 ст.47 ПК України відповідальність за неподання, порушення порядку заповнення документів податкової звітності, порушення строків їх подання контролюючим органам, недостовірність інформації, наведеної у зазначених документах, несуть: юридичні особи, постійні представництва нерезидентів, які відповідно до цього Кодексу визначені платниками податків, а також їх посадові особи.
Згідно з п.120.1 ст.120 ПК України неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до пункту 49.2 статті 49 цього Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов`язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов`язок подання якої до контролюючих органів передбачено цим Кодексом, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 340 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Відповідно до п.126.1 ст.126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання (крім випадків, передбачених пунктом 126.2 цієї статті) протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
Згідно з пп. 54.3.3 п.54.3 ст.54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.
Відповідно до п.57.3 ст.57 ПК України у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Згідно з п.58.2 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Згідно п.42.2 ПК України документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Абзацом 6 п.42.4 ст.42 ПК України визначено, що у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.
Як встановлено судом, контролюючий орган виконав обов`язок щодо направлення на адресу відповідача податкових повідомлень-рішень, які вручені платнику належним чином, у тому числі в порядку, передбаченому п.42.4 ст.42 ПК України, а отже, враховуючи відсутність доказів оскарження податкових повідомлень-рішень в адміністративному або судовому порядку, визначена ними сума грошового зобов`язання є узгодженою та набула статусу податкового боргу.
Крім того, пп.129.1.1. п.129.1 ст.129 ПК України встановлено, що нарахування пені розпочинається: при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).
Пунктом 129.4 ст.129 ПК України передбачено, що на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Відповідно до п.131.1. ст.131 ПК України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків.
З матеріалів справи встановлено, що відповідачу нарахована пеня за несвоєчасну сплату податкового зобов`язання у розмірі 223,18 грн та 1312,89 грн.
Відповідно до п.59.1 ст.59 ПК України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з п.59.5 даної статті ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.
У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Судом встановлено, що відповідачу у встановленому порядку було направлено податкову вимогу, яка повернулась без вручення з незалежних від контролюючого органу причин, отже вважається врученою належним чином.
Відповідно до пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно з п.95.1 ст.95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктом 95.2 ст.95 ПК України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 30 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Відповідно до п.95.3 ст.95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Пунктом 95.4 ст.95 ПК України визначено, що контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Суд також враховує, що відповідно до абзацу 10 п.52-2 підрозділу 10 розділу XX ПК України на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених статтею 102 цього Кодексу.
Отже, позивачем заявлено про стягнення податкового боргу без порушення строку давності, встановленого статтею 102 ПК України.
Крім того, за даними інтегрованої картки платника податків вбачається, що ТОВ УКРІНДУСТРІЯ-1 має податковий борг з податку на додану вартість в розмірі 14 017,76 грн., що також відповідає даним довідки про заборгованість.
Однак позивачем в прохальній частині позову визначений борг з податку на додану вартість складає 14017,74 грн, що не відповідає даним інтегрованої картки на 0,02 грн. При цьому, загальну суму податкового боргу в позові визначено правильно - 14 440,94 грн.
Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що сума узгодженого податкового зобов`язання з податку на додану вартість у розмірі 14 017,76 грн та з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 423,18 грн, які є податковим боргом відповідача, який ним не сплачено, отже відповідач зобов`язаний погасити податковий борг у вищезазначеному розмірі.
Доказів, які б свідчили про погашення заборгованості, що є предметом стягнення, або спростовували наявність податкового боргу, суду не надано.
Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що позивачем доведено наявність у відповідача податкового боргу у розмірі 14 440,94 грн., у зв`язку з чим позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Позивачем не надано доказів понесення витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, у зв`язку з чим розподіл судових витрат не здійснюється.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.2, 5, 9, 77, 132, 139, 143, 205, 243-246, 255, 262, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІНДУСТРІЯ-1» у всіх банках, що обслуговують такого платника податків, а також за рахунок готівки, що належить такому платнику податків, податковий борг у розмірі 14 440,94 грн (чотирнадцять тисяч чотириста сорок гривень 94 коп.), з яких:
- податок на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 14 017,76 грн (чотирнадцять тисяч сімнадцять гривень 76 коп.), які зарахувати: р/р UA 218999980313010029000008001; отримувач - ГУК у Запорізький області/ Запорізька область, код отримувача - 37941997, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП) МФО 899998, код класифікації доходів бюджету 14060100;
- податок на прибуток приватних підприємств у сумі 423,18 грн (чотириста двадцять три гривні 18 коп.), які зарахувати: р/р UA218999980333139318000008479; отримувач - ГУК у Запорізький області / ТГ м. Запоріжжя, код отримувача - 37941997, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП) МФО 899998, код класифікації доходів бюджету 11021000.
Розподіл судових витрат не здійснюється.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.
Повне найменування сторін та інших учасників справи:
Позивач Головне управління ДПС у Запорізькій області, місцезнаходження: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 166; код ЄДРПОУ ВП 44118663.
Відповідач Товариства з обмеженою відповідальністю УКРІНДУСТРІЯ-1, місцезнаходження: 69037, м.Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, буд. 45-Б; код ЄДРПОУ 31473500.
Повне судове рішення складено 12.05.2023.
Суддя М.О. Семененко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2023 |
Оприлюднено | 15.05.2023 |
Номер документу | 110830493 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні