Рішення
від 15.05.2023 по справі 400/777/23
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 травня 2023 р. № 400/777/23 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Мороз А. О. у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, в письмовому провадженні, розглянув адміністративну справу

за позовом:Товариства з обмеженою відповідальністю "Соптек", вул. Будівельна, 42,Первомайськ,Миколаївська область,55200,

до відповідачів:1. Головного управління ДПС у Волинській області, Київський майдан, 4,Луцьк,43010, 2. Державної податкової служби України, Львівська площа, 8,Київ,04053,

про:визнання протиправним та скасування рішення від 28.12.2022 № 7964826/40057100; зобов`язання зареєструвати податкову накладну від 09.05.2022 № 19,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Соптек" (надалі - позивач або ТОВ «Соптек») звернулось з позовом до Головного управління ДПС у Волинській області (надалі - відповідач 1) та Державної податкової служби України (надалі - відповідач 2), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації Головного управління ДПС у Волинській області № 7964826/40057100 від 28.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної № 19 від 09.05.2022р., подану товариством з обмеженою відповідальністю «Соптек».

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю «Соптек» № 19 від 09.05.2022 року датою її подання.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що за результатами здійснення господарських операцій, позивачем сформовано та направлено на реєстрацію у Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну. Проте, за результатами обробки, реєстрацію податкових накладних зупинено, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК. На виконання цієї пропозиції, позивач надав пояснення щодо зупинених податкової накладної, однак відповідачем прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вважаючи, що рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних винесено протиправно, позивач звернувся до суду з позовом.

Відповідач 1 подав до суду відзив, в якому проти позовних вимог заперечує зазначаючи, що оскаржувані рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної платника податків ґрунтуються не на факті зупинення реєстрації податкових накладних, а на ненаданні позивачем відповідачу 1 на його пропозицію доказів здійснення господарських операцій, в графі додаткова інформація зазначено про відсутність первинних документів щодо походження цементу. Обов`язок довести реальність господарської операції та підтвердити її належними документами покладається виключно на позивача. Вказані первинні документи повинні відповідати стандартам бухгалтерського обліку та вимогам Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність".

Судом відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Суд розглянув справу відповідно до вимог ст. 262 КАС України без проведення судового засідання, в порядку письмового провадження, на підставі матеріалів справи.

Вирішуючи спір, суд враховує наступне.

ТОВ «Соптек» є юридичною особою, яка у відповідності до чинного законодавства України створена засновником та здійснює свою господарську діяльність з оптової торгівлі металами (код УКТ ЗЕД 46.72, основний вид діяльності), оптової торгівлі деревиною, будівельними матеріалами (код УКТ ЗЕД 46.73), іншими видами роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах (код УКТ ЗЕД 47.19), а також з вантажного автомобільного транспорту (код УКТ ЗЕД 49.41).

Для здійснення власної господарської діяльності підприємство використовує автомобільний транспорт, зокрема вантажний автомобіль марки «DAF CF 65.220» (шасі НОМЕР_1 ), орендовані офісне та складське приміщення. Інформація про наявну техніку була задекларована підприємством у звіті по формі 20-ОПП, який був поданий до податкових органів в установленому порядку. Крім того, в штаті підприємства працює 3 водія. Нарахування заробітної плати цим працівникам відображено у звітах, поданих до органів ДПС та Пенсійного фонду України. Для здійснення своєї виробничої діяльності ТОВ «Соптек» 29.04.2020р. уклало договір №80ПК-18324/20 з ТОВ «ОККО-Бізнес Партнер» на придбання паливно мастильних матеріалів з використанням паливних карток. Придбання паливно мастильних матеріалів - дизельного пального в кількості 2 735,36 л. згідно вище вказаного договору підтверджується за період з 01.05.2022р по 31.05.2022р. видатковою накладною ВН № 80ПК-18324/20-9135089444 від 31.05.2022р. Оплата за придбані паливно-мастильні матеріали (передоплата) здійснювалася шляхом перерахування коштів з поточного банківського рахунку ТОВ «Соптек» на рахунок ТОВ «ОККО-Бізнес Партнер», що підтверджується платіжним дорученням № 113 від 06.05.2022р. З метою забезпечення безперебійної роботи вантажних автомобілів позивач - ТОВ «Соптек» уклало договори з ТОВ «Трейд-Опт», ФОП ОСОБА_1 , ТОВ «Омега Авто» та іншими, за якими постійно придбавало запасні частини та витратні матеріали для автомобілів. Також підприємством 05.05.2021р. був укладений договір поставки № 275/21 з ТОВ «ДАКО-ГРУП ЛТД» (код ЄДРПОУ 40810967). За укладеним договором позивач ТОВ «Соптек» придбало в 2021 році для наступного роздрібного продажу цемент марки «ПЦ І 500» (тарований, 25 кг) в кількості 112 тон. Відповідні рахунки на оплату, копії платіжних доручень та накладні на передачу товарів ТОВ «Соптек» додаються до позовної заяви.

Для виконання статутних завдань, а саме роздрібна торгівля будівельних матеріалів та перевезення вантажів, - ТОВ «Соптек» 21.05.2018р. було укладено договір поставки № 119. На виконання цього договору згідно рахунку № 283 від 09.05.2022р. позивачем було реалізовано ФГ «АСО» (код ЄДРПОУ 24793459) цемент в кількості 10 тон та надано супутні послуги з перевезення цього вантажу.

Відвантаження товару на адресу ФГ «АСО» здійснювалося позивачем на підставі видаткової накладної № 406 від 09.05.2022р., а надання послуг з перевезення вантажів на підставі акту надання послуг № 406 від 09.05.2022р. та товарно-транспортної накладної № Р406 від 09.05.2022р.

На виконання вимог пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (надалі - ПК України) позивачем складено та направлено до податкового органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - ЄРПН): податкову накладну № 19 від 09.05.2022 року.

Квитанцією про реєстрацію податкової накладної було зупинено реєстрацію в ЄРПН податкової накладної №19 від 17.10.2022. Підставою для зупинення зазначено: Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, , у зв`язку із тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

24.12.2022 Позивачем направлено повідомлення щодо надання пояснень про підтвердження реальності здійснення операцій по податковим накладним, реєстрація якої зупинена, а також подані всі первинні документи: договір поставки від 21.05.2018 №С-119; штатний розпис ТзОВ «Соптек» на 2022; товарно транспортна накладна від 09.05.2022 №Р406; протокол перевірки у технічного стану транспортного засобу; рахунок на оплату від 09.05.2022 №283; рахунок на оплату від 25.05.2022 №93; рахунок на оплату від 15.03.2022 №1137; накладна на вiдпуск товарів № 80ПК-18324/20-9135089444 від 31.05.2022 за період з 01.05.2022 по 31.05.2022; ліцензія Державної служби України з безпеки на транспорті №982 від 27.12.2016; договір купівлі продажу товарів з використанням паливних карток від 29.04.2020 №80ПК-18324/20; довіреність від 04.01.2022 №1; видаткова накладна від 04.11.2021 №34360, від 09.11.2021 №237, від 24.11.2021 №37538; видаткова накладна від 15.03.2022 №8086; видаткова накладна від 09.05.2022 №406; видаткова накладна від 25.05.2022№94; акт виконаних робіт від 06.11.2021 №9228; акт надання послуг від 09.05.2022 №406; виписка за рахунком з 09.05.2022 по 09.05.2022; платіжна інструкція від 27.05.2022 №130; платіжна інструкція від 06.05.2022 №113; платіжна інструкція від 18.03.2022 №62; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Рішенням про реєстрацію / відмову в реєстрації ПН / РК в ЄРПН від 28.12.2022 №7964826/40057100 було відмовлено в реєстрації в ЄРПН податкової накладної від 09.05.2022 №19.

Підставою для прийняття зазначеного рішень стало: «Ненадання платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів) (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.». У графі додаткова інформація було вказано «про відсутність первинних документів щодо походження цементу».

Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України, передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Пунктом 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (надалі - Порядок № 1246) визначено, що податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

З 01.02.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (надалі - Порядок № 1165), яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165, автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп. "а" або "б" п. 185.1 ст. 185, пп. "а" або "б" п. 187.1 ст. 187, абзацу 1 п. 201.1, 201.7, 201.10 ст. 201 ПК України за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до п. 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як вбачається із змісту квитанцій про зупинення реєстрації податкових накладних, підставою для такого зупинення став п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку.

Відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку (додаток № 1 до Порядку № 1165), відсутність товару/послуги, зазначеної в ПН, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПК/РК до ПН на збільшення суми податкових зобов`язань, яку подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку.

Суд звертає увагу, що посилання у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних на п. 1 Критеріїв ризиковості не розкриває зміст та не конкретизує підстав зупинення реєстрації податкових накладних, а також не відображає переліку документів, необхідних податковому органу для реєстрації таких накладних.

Верховний Суд у постановах від 16.04.2019 року у справі № 826/10649/17, від 28.11.2019 року у справі № 1640/2650/18, від 03.11.2021 року у справі № 360/2460/20 вказав, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

Відповідно до матеріалів справи, у квитанції не конкретизовано, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкової накладної стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до неї, які визначені пунктом 11 Порядку № 1165.

Формальне зазначення у квитанціях пропозиції "надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній/розрахунку коригування для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН" є лише дублюванням норми пп. 3 п. 11 Порядку № 1165.

Умови такої пропозиції дають підстави позивачу самостійно визначати перелік необхідних документів, що в подальшому виключає посилання відповідача на їх недостатність чи неповноту та спростовує доводи про недостатність документів, поданих позивачем на підтвердження реальності проведених операцій.

Таким чином, жодних відомостей стосовно господарської операції з контрагентом відповідач 1 у квитанціях не зазначає, але витребує документи та пояснення, які спростовують цю податкову інформацію, не зазначаючи при цьому їх перелік.

За таких умов, рішення податкового органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії та породжує неоднозначне їх трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 року затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок № 520).

Згідно п. 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами п. 5 Порядку № 520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

За приписами п. 11 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Тобто чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.

З оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних вбачається, що вони не містять конкретної інформації, щодо причин та підстав для прийняття таких рішень, а лише містить загальну фразу про те, що причиною їх прийняття є Ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних).

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем виконано вимоги контролюючого органу та надано відповідні пояснення до яких долучено копії наявних документів, що підтверджують реальність здійснення господарських операцій.

Суд дійшов висновку, що позивачем надано повний пакет документів щодо постачання товару ФГ «АСО», а саме:

- договір поставки від 21.05.2018 №С-119;

- штатний розпис ТзОВ «Соптек» на 2022;

- товарно транспортна накладна від 09.05.2022 №Р406;

- протокол перевірки у технічного стану транспортного засобу;

- рахунок на оплату від 09.05.2022 №283;

- рахунок на оплату від 25.05.2022 №93;

- рахунок на оплату від 15.03.2022 №1137;

- накладна на вiдпуск товарів № 80ПК-18324/20-9135089444 від 31.05.2022 за період з 01.05.2022 по 31.05.2022;

- ліцензія Державної служби України з безпеки на транспорті №982 від 27.12.2016;

- договір купівлі продажу товарів з використанням паливних карток від 29.04.2020 №80ПК-18324/20;

- довіреність від 04.01.2022 №1;

- видаткова накладна від 04.11.2021 №34360, від 09.11.2021 №237, від 24.11.2021 №37538;

- видаткова накладна від 15.03.2022 №8086;

- видаткова накладна від 09.05.2022 №406;

- видаткова накладна від 25.05.2022№94;

- акт виконаних робіт від 06.11.2021 №9228;

- акт надання послуг від 09.05.2022 №406;

- виписка за рахунком з 09.05.2022 по 09.05.2022;

- платіжна інструкція від 27.05.2022 №130;

- платіжна інструкція від 06.05.2022 №113;

- платіжна інструкція від 18.03.2022 №62;

- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Не надаючи оцінки наданим позивачем первинним документам, податковий орган прийняв рішення про відмову в реєстрації податкової накладної № 19 від 09.05.2022 р.

Доказів та обґрунтувань того, що подані документи складені або оформлені з порушенням вимог чинного законодавства відповідачем не надано.

Наявні в матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують реальність вищевказаних господарських операцій, за наслідками яких складено та направлено для реєстрації податкові накладні.

Таким чином, відповідачем 1 не доведено правомірність рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних та неврахування таблиці даних платника податків, відтак спірні рішення підлягають скасуванню.

Позов задовольнити.

Судові витрати розподіляються відповідно до ст. 139 ч. 1 КАС України. Судовими витратами в даній справі є судовий збір, який позивач сплатив у розмірі 2684 грн. Зважаючи на те, що позовні вимоги задоволено повністю і враховуючи, що саме внаслідок дій відповідача 1 виник спір між сторонами, судові витрати належить стягнути за рахунок його бюджетних асигнувань в сумі 2684 грн.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Соптек" (вул. Будівельна, 42,Первомайськ,Миколаївська область,55200 40057100) до Головного управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4,Луцьк,43010 44106679) Державної податкової служби України (Львівська площа, 8,Київ,04053 43005393) задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування або відмову в такій реєстрації Головного управління ДПС у Волинській області № 7964826/40057100 від 28.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної № 19 від 09.05.2022р., подану товариством з обмеженою відповідальністю «Соптек».

3. Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну товариства з обмеженою відповідальністю «Соптек» № 19 від 09.05.2022 року датою її подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Волинській області (Київський майдан, 4,Луцьк,43010 44106679) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Соптек" (вул. Будівельна, 42,Первомайськ,Миколаївська область,55200 40057100) судовий збір в розмірі 2684 грн. (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні).

5. Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя А. О. Мороз

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2023
Оприлюднено17.05.2023
Номер документу110857195
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —400/777/23

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 26.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 02.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 07.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 13.06.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 15.05.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

Ухвала від 13.02.2023

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мороз А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні