Рішення
від 04.05.2023 по справі 1.380.2019.002820
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1.380.2019.002820

провадження № 380.01.1.380.2019.002820

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 травня 2023 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді Сидор Н.Т.,

за участю секретаря судового засідання Гавінської М.В.,

представник позивача не прибув,

представниці відповідача Угриновської Ю.В.,

представник третьої особи не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a>, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства «Айсберг» про зобов`язання до вчинення дій,

в с т а н о в и в :

на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a>, в якій позивач просить:

- зобов`язати відповідача за власні кошти демонтувати самовільно встановлені кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку № 3 на пл.Катедральній у м.Львові.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що відповідач самовільно, без отримання необхідних дозвільних документів, встановив кондиціонери та приточно-витяжну вентиляцію на дворовому фасаді будинку №3 на пл. Катедральній. У зв`язку з цим Галицькою районною адміністрацією 21.02.2019 прийнято розпорядження №66 «Про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції на дворовому фасаді будинку №3 на пл. Катедральній». Оскільки таке розпорядження відповідачем не виконано, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Щодо процесуальних дій, вчинених у зв`язку із розглядом цієї справи, суд зазначає наступне.

Ухвалою судді від 06.06.2019 відкрито провадження у справі в порядку загального позовного провадження; залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівське міське комунальне підприємство «Айсберг».

Ухвалою суду від 24.07.2019 зупинено провадження у справі за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a>, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства «Айсберг» про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції до перегляду ухвали Львівського окружного адміністративного суду від 06.06.2019 у справі №1.380.2019.002820 в порядку апеляційного провадження Восьмим апеляційним адміністративним судом та повернення адміністративної справи після такого перегляду.

Ухвалою суду від 13.11.2019 поновлено провадження у справі № 1.380.2019.002820 за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю Літалі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства Айсберг про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції.

Ухвалою суду від 16.12.2019 зупинено провадження у справі за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю Літалі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства Айсберг про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції до набрання чинності рішенням Львівського окружного адміністративного суду у справі № 1.380.2019.003722.

Ухвалою суду від 03.04.2020 поновлено провадження у справі № 1.380.2019.002820 за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю Літалі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства Айсберг про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції.

Ухвалою суду від 03.08.2020 клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі задоволено; зупинено провадження у справі № 1.380.2019.002820 за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю Літалі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства Айсберг про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції до набрання законної сили судовим рішенням Верховного Суду у справі № 1.380.2019.003722 за позовом ТзОВ "Літалі" до Галицької районної адміністрації Львівської міської ради про визнання протиправним і скасування розпорядження Галицької районної адміністрації від 21 лютого 2019 року № 66 «Про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції на дворовому фасаді будинку № 3 на пл. Катедральній».

Ухвалою суду від 05.01.2023 поновлено провадження у справі №1.380.2019.002820 за позовом Галицької районної адміністрації Львівської міської ради до товариства з обмеженою відповідальністю Літалі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства Айсберг про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції.

Ухвалою від 02.03.2023 суд закрив підготовче провадження у справі та призначив справу до судового розгляду по суті.

Представник позивача подав заяву про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримав та просив такі задовольнити.

Представниця відповідача, присутня у судовому засіданні, проти задоволення позовних вимог заперечила у повному обсязі.

Представник третьої особи, належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання, в таке не прибув.

Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Товариству з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a> (далі ТзОВ «Літалі») належать у будинку АДРЕСА_1 :

- на право власності нежитлові приміщення в підвалі з « 30-7» по « 30-22», загальною площею 153,8 кв.м. на підставі договору купівлі-продажу №2294 від 22.06.2009, посвідченого приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Попович Г.І. та зареєстрованого в реєстрі №913;

- на праві колективної власності приміщення загальною площею 204,8 кв.м. на підставі договору купівлі-продажу №46-А (650) від 24.04.1997, посвідченого приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Попович Г.І. та зареєстрованого в реєстрі за №3208; угоди про внесення змін і доповнень до договору від 24.04.1997.

Львівське міське комунальне підприємство «Айсберг» 03.10.2018 скерувало керівнику ТзОВ «Літалі» Опалко Г.М. попередження №613, у якому зобов`язало у термін до 08.10.2018 надати дозвільні документи на встановлення кондиціонерів та дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 , вентиляційної труби з проводами на сходовій клітці 1-го поверху вищенаведеного будинку. У випадку невиконання даного попередження зобов`язало 09.10.2018 о 10:00 з`явитись у ЛМКП «Айсберг» за адресою м.. Львів, пр. Свободи, 39 для надання пояснення та підписання протоколу про адміністративне правопорушення згідно чинного законодавства, в іншому випадку протокол буде складено без присутності керівника ТзОВ «Літалі».

Постановою №800А від 29.11.2018 на ОСОБА_1 накладено адміністративне стягнення за порушення ст. 150 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Згідно з витягом із протоколу №5 засідання міжвідомчої комісії Галицького району від 12.02.2019, вирішено ТзОВ «Літалі» (керівник ОСОБА_1 ) власнику нежитлових приміщень загальною площею 204,8 кв.м. та площею153,8 кв.м. на пл. Катедральній, 3 за власні кошти демонтувати самовільно встановлені кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку №3 на пл. Катедральній.

14.02.2019 Львівське міське комунальне підприємство «Айсберг» направило керівнику ТзОВ «Літалі» Опалко Г.М попередження №96, яким зобов`язало демонтувати кондиціонери на дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 та приточно-витяжну вентиляцію у під`їзді вказаного будинку.

Розпорядженням Галицької районної адміністрації Львівської міської ради від 21.02.2019 №66 «Про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції на дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 » (далі Розпорядження №66), затверджено висновок міжвідомчої комісії Галицького району (протокол №5 від 12.02.2019); ТзОВ «Літалі» (керівник ОСОБА_1 ) власнику нежитлових приміщень загальною площею 204,8 кв.м. та площею

153,8 кв.м. на пл. Катедральній, 3 за власні кошти демонтувати самовільно встановлені кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку АДРЕСА_1 .

Згідно з актом від 25.04.2019, складеним комісією в складі майстрів дільниць Львівського міського комунального підприємства «Айсберг» ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , керівником нежитлового приміщення ТзОВ «Літалі» у будинку №3 на пл. Катедральній ОСОБА_1 не виконано розпорядження Галицької районної адміністрації №66 від 21.02.2019 «Про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції на дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 ».

Вважаючи такі дії відповідача протиправними, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Вирішуючи спір по суті позовних вимог, суд застосовує такі норми права та виходить з таких мотивів.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ч. 3 ст. 24 Закону України від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі Закон № 280/97-ВР) органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

За змістом п. 7 ст. 30 Закону №280/97-ВР до відання виконавчих органів міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема: організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначає Закон України від 06 вересня 2005 року № 2807-IV «Про благоустрій населених пунктів» (далі Закон №2807-IV).

Статтею 5 вищевказаного Закону встановлено, що управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.

Пунктом 1 частини першої статті 9 до повноважень місцевих державних адміністрацій у сфері благоустрою населених пунктів віднесено забезпечення реалізації державної політики у цій сфері.

Суб`єктами у сфері благоустрою населених пунктів, у розумінні ч. 1 ст. 12 Закону №2807-IV, є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни.

Згідно із пунктом 2.2 розділу VІ ухвали Міської ради від 08 липня 2010 року № 3704 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради», (далі Ухвала № 3704) до повноважень районних адміністрацій, зокрема, належить: здійснення контролю за станом благоустрою житлового фонду, а також прилеглих територій, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

Отже, на Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради покладено як на виконавчий орган міської ради покладено повноваження з організації благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

З матеріалів справи встановлено, що згідно з витягом із протоколу №5 засідання міжвідомчої комісії Галицького району від 12.02.2019, вирішено ТзОВ «Літалі» (керівник ОСОБА_1 ) власнику нежитлових приміщень загальною площею 204,8 кв.м. та площею 153,8 кв.м. на пл. Катедральній, 3 в м. Львові за власні кошти демонтувати самовільно встановлені кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку №3 на пл. Катедральній.

Розпорядженням Галицької районної адміністрації Львівської міської ради від 21.02.2019 №66 «Про демонтаж кондиціонерів та приточно-витяжної вентиляції на дворовому фасаді будинку №3 на пл. Катедральній», затверджено висновок міжвідомчої комісії Галицького району (протокол №5 від 12.02.2019); ТзОВ «Літалі» (керівник Опалко Галина Михайлівна) власнику нежитлових приміщень загальною площею 204,8 кв.м. та площею 153,8 кв.м. на пл. Катедральній, 3 за власні кошти демонтувати самовільно встановлені кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку АДРЕСА_1 .

Оскільки Розпорядження №66 добровільно не виконано відповідачем (що підтверджується актом від 25.04.2019), позивач просить зобов`язати відповідача за власні кошти демонтувати самовільно встановлені кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку АДРЕСА_1 .

Притім, суд звертає увагу, що Розпорядження №66 було оскаржене відповідачем у судовому порядку.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 12.11.2019 у справі №1.380.2019.003722 визнано протиправним та скасовано розпорядження Галицької районної адміністрації Львівської міської ради від 21.02.2019 №66 «Про демонтаж кондиціонерів та приточно витяжної вентиляції на дворовому фасаді будинку АДРЕСА_1 ».

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 26.02.2020 апеляційну скаргу Галицької районної адміністрації Львівської міської ради задоволено; рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2019 року у справі №1.380.2019.003722 скасовано та прийнято нове, яким в позові Товариства з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a> до Галицької районної адміністрації Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження відмовлено.

Постановою Верховного Суду від 23.09.2021 у справі №1.380.2019.003722 касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a> задоволено; постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 26 лютого 2020 року скасовано, рішення Львівського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2019 року залишено в силі.

У постанові від 23.09.2021 у справі №1.380.2019.003722 Верховний Суд дійшов висновку, що у відповідача не виникло заснованих на законі правових підстав для видання спірного розпорядження щодо демонтажу розміщених позивачем технічних елементів (кондиціонерів) з огляду на таке.

На момент встановлення приточно-витяжної вентиляції діяло Положення про порядок розміщення технічних елементів (пристроїв) на фасадах та зовнішніх частинах будинків і споруд на території м. Львова, затверджене рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 01 лютого 2002 року № 28 (далі Положення № 28).

За приписами п. 2. Положення №28 технічними елементами (пристроями), що розміщуються ззовні на будівельних конструкціях житлової, громадської і виробничої забудови є, зокрема, 2.8.5 пристрої і устаткування систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря.

Згідно з підп. 2.8.5. п. 2.8. Положення №28 технічними елементами (пристроями), що розміщуються ззовні на будівельних конструкціях житлової, громадської і виробничої забудови є, зокрема, пристрої і устаткування систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря.

Відповідно до п. 3.1, підп. 3.3.2 п. 3.3 Положення № 28 забороняється розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв), перелічених у пунктах 2.8.4. та 2.8.5., на видимих зі сторони вулиць та площ фасадах, стінах будинків і споруд, які знаходяться на території історичної забудови, включеної у Список світової спадщини ЮНЕСКО, а також на видимих зі сторони вулиць (площ) фасадах, стінах будинків і споруд - пам`ятках архітектури.

Заборонено встановлення без відповідного дозволу технічних елементів (пристроїв), перелічених у підпунктах 2.8.3, 2.8.4. та 2.8.5 пункту 2.8 на видимих зі сторони вулиць (площ) фасадах, стінах будинків і споруд - у межах історико-культурної заповідної території м. Львова.

Питання відповідальності за порушення порядку розміщення технічних елементів (пристроїв), врегульовано п. 5 Положення № 28.

Вказаним пунктом Положенням № 28 передбачено, що у випадках виявлення розміщення технічних елементів (пристроїв), що не відповідають вимогам цього Положення відповідальні житлово-експлуатаційні контори, комунальні підприємства з експлуатації житлового фонду і житлово-експлуатаційні контори інших відомств видають особі, що встановила технічний елемент (пристій), припис про усунення у місячний термін порушень.

У випадках зволікання з усуненням порушень та випадках самовільного встановлення технічних елементів (пристроїв), перелічених у підпунктах 2.8.1, 2.8.2, 2.8.3, 2.8.4, 2.8.5 житлово-експлуатаційні контори, комунальні підприємства з експлуатації житлового фонду і відомчі житлово-експлуатаційні контори передають у районну адміністрацію акт обстеження технічного елементу (пристрою) та матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності фізичної чи юридичної особи для подальшого розгляду цього питання на міжвідомчій комісії районної адміністрації.

Міжвідомча комісія у двотижневий термін готує висновок про відповідність чи невідповідність розміщення технічного елементу (пристрою) для підготовки відповідного розпорядження голови районної адміністрації.

Голова районної адміністрації у двотижневий термін на підставі підготовлених матеріалів приймає розпорядження про демонтаж технічного елементу (пристрою) чи його подальше розміщення; копія розпорядження голови районної адміністрації про демонтаж технічного елементу (пристрою) надсилається юридичній чи фізичній особі, яка вчинила правопорушення.

Отже, до повноважень районних у місті Львові адміністрацій належить, окрім іншого, затвердження висновків міжвідомчої комісії при відповідній районній адміністрації про впорядкування розміщення технічних елементів на фасадах будинків, в тому числі з питань, які стосуються демонтажу таких елементів.

Поряд із цим, варто зауважити, що право на реалізацію таких повноважень виникає у відповідача лише у разі виявлення самовільно встановлених елементів на фасадах будинків.

За визначенням п. 2.2 Положення №28 самовільним встановленням технічних елементів (пристроїв) визнається встановлення технічних елементів (пристроїв) ззовні будинків і споруд без оформлення у встановленому порядку дозволу на їх розміщення та без дотримання вимог цього Положення.

Однак, у разі розташування кондиціонерів не на видимому зі сторони вулиць фасаді будинку, а на фасаді, який виходить у внутрішній двір, як у даному випадку, встановлення та розміщення кондиціонерів у цій частині будинку не потребує надання дозволу для його встановлення відповідно до пункту 3 Положення №28.

Обов`язковість одержання відповідного дозволу стосується лише розміщення технічних елементів (пристроїв) на видимих зі сторони вулиць (площ) фасадах, стінах будинків і споруд, розташованих у межах історико-культурної заповідної території м. Львова.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом у постановах від 18 вересня 2018 року у справі №461/5403/15-а та від 27 квітня 2020 року у справі № 461/1439/15-а.

Відтак, зважаючи на те, що відповідачем з дотриманням вимог законодавства встановлено кондиціонери на дворовому фасаді та приточно-витяжну вентиляцію, яка проходить через під`їзд на дворовий фасад будинку № 3 на пл. Катедральній у м. Львові, демонтаж яких є предметом цього позову, суд доходить висновку про відсутність підстав для задоволення заявленої позовної вимоги.

Відповідно до ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч. 2 ст. 77 КАС України).

Перевіривши обґрунтованість доводів сторін та оцінивши зібрані у справі докази в їх сукупності, суд доходить переконання про відсутність підстав для задоволення позову.

Щодо судового збору, то відповідно до ст. 139 КАС України, такий стягненню з відповідача не підлягає.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 90, 139, 242-246, 255, 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

в задоволенні позову Галицької районної адміністрації Львівської міської ради (79000, м. Львів, вул. Ф.Ліста, 1; код ЄДРПОУ 20847537) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Літалі»</a> (79008, м. Львів, пл. Катедральна, 3; код ЄДРПОУ 19356129), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Львівського міського комунального підприємства «Айсберг» (79007, м. Львів, пр. Свободи, 39; код ЄДРПОУ 20772578) про зобов`язання до вчинення дій, відмовити повністю.

Судові витрати покласти на позивача.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII «Перехідні положення» та п. 3 Розділу VI «Прикінцеві положення» Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 15.05.2023

Суддя Сидор Н.Т.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.05.2023
Оприлюднено18.05.2023
Номер документу110888465
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері містобудування; архітектурної діяльності

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.002820

Рішення від 04.05.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 02.03.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 05.01.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 03.08.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 03.04.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 13.11.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Постанова від 08.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні