Герб України

Ухвала від 16.05.2023 по справі 607/8656/23

Тернопільський міськрайонний суд тернопільської області

Новинка

ШІ-аналіз судового документа

Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.

Реєстрація

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16.05.2023 Справа №607/8656/23

Слідчий суддя Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі клопотання прокурора Тернопільської окружної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 32016210000000016 від 03.03.2016 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.212, ч.5 ст.27 ч.3 ст.212 КК України ,-

ВСТАНОВИВ:

15 травня 2023 року прокурор Тернопільської окружної прокуратури ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді із клопотанням у кримінальному провадженні, дані про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32016210000000016 від 03.03.2016 року заознаками кримінальнихправопорушень,передбачених ч.3 ст.212, ч.5 ст.27 ч.3 ст.212 КК України, про накладення арешту на майно, яке вилучено у ході проведення обшуку 11.05.2023 у нежитлових приміщення, які знаходяться за адресою: м. Тернопіль, вул. Д.Лук`яновича, будинок, 1, за місцем реєстраціїТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552), зокрема:

1.Копію Договору оренди нежитлових приміщень № 01/08/22 від 01 серпня 2022 на 7 арк.;

2.Копію Додатку № 1 до Договору оренди нежитлових приміщень

01/08/22 від 01 серпня 2022 на 1 арк.;

3.Копію Витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 255975289 на 2 арк.;

4.Копію технічного паспорта будівлі та споруди вул. Лукяновича, 1, м. Тернопіль станом на 12 квітня 2021 року на 14 арк.;

5.Копію видаткової накладної № 7 від 10 серпня 2018 року на 1 арк.;

6.Копію податкової наклалної від 10.08.2018 № 1 на 1 арк.;

7.Копію акту звірки взаємних розрахунків за період 01.01.2016 11.05.2023 між ТзОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» і ТзОВ «АТ 2015» на 1 арк.;

8.Копію Податкової накладної від 05.09.2016 № 54 на 1 арк.;

9.Копію Податкової накладної від 05.09.2016 № 55 на 1 арк.;

10.Копію Податкової накладної від 31.10.2016 № 57 на 1 арк.;

11.Копію Податкової накладної від 30.11.2016 № 59 на 1 арк.;

12.Копію Податкової накладної від 28.11.2016 № 58 на 1 арк.;

13.Копію Податкової накладної від 22.01.2018 № 26 на 1 арк.;

14.Копію Податкової накладної від 19.03.2018 № 76 на 1 арк.;

15.Копію Податкової накладної від 07.06.2018 № 137 на 1 арк.;

16.Копію Податкової накладної від 12.06.2018 № 140 на 1 арк.;

17.Копію Податкової накладної від 05.08.2016 № 48 на 1 арк.;

18.Копію Податкової накладної від 08.08.2016 № 49 на 1 арк.;

19.Копію Податкової накладної від 16.08.2016 № 51 на 1 арк.;

20.Копію Податкової накладної від 16.08.2016 № 53 на 1 арк.;

21.Копію Податкової накладної від 27.07.2016 № 44 на 1 арк.;

22.Копію Податкової накладної від 27.07.2016 № 42 на 1 арк.;

23.Копію Податкової накладної від 29.07.2016 № 47 на 1 арк.;

24.Копію Податкової накладної від 28.07.2016 № 46 на 1 арк.;

25.Копію Податкової накладної від 27.06.2016 № 38 на 1 арк.;

26.Копію Податкової накладної від 27.06.2016 № 36 на 1 арк.;

27.Копію Податкової накладної від 30.06.2016 № 40 на 1 арк.;

28.Копію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 29.04.2016 № 8 до податкової декларації від 26.04.2016 № 34 на 1 арк.;

29.Копію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 29.04.2016 № 9 до податкової декларації від 25.04.2016 № 33 на 1 арк.;

30.Копію Податкової накладної від 25.04.2016 № 33 на 1 арк.;

31.Копію Податкової накладної від 26.04.2016 № 34 на 1 арк.;

32.Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 5 на 1 арк.;

33.Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 7 на 1 арк.;

34.Копію Податкової накладної від 03.03.2016 № 4 на 1 арк.;

35.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 14 на 1 арк.;

36.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 13 на 1 арк.;

37.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 11 на 1 арк.;

38.Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 9 на 1 арк.;

39.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 12 на 1 арк.;

40.Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 6 на 1 арк.;

41.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 19 на 1 арк.;

42.Копію Податкової накладної від 14.03.2016 № 22 на 1 арк.;

43.Копію Податкової накладної від 14.03.2016 № 21 на 1 арк.;

44.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 17 на 1 арк.;

45.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 16 на 1 арк.;

46.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 15 на 1 арк.;

47.Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 18 на 1 арк.;

48.Копію Податкової накладної від 14.03.2016 № 20 на 1 арк.;

49.Копію Податкової накладної від 17.03.2016 № 25 на 1 арк.;

50.Копію Податкової накладної від 17.03.2016 № 24 на 1 арк.;

51.Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 26 на 1 арк.;

52.Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 28 на 1 арк.;

53.Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 27 на 1 арк.;

54.Копію Податкової накладної від 028.03.2016 № 29 на 1 арк.;

55.Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 30 на 1 арк.;

56.Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 31 на 1 арк.;

57.Копію розрахунку № 5 від 28.03.2016 коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 14.03.2016 № 21 на 1 арк.;

58.Копію розрахунку № 6 від 28.03.2016 коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 28.03.2016 № 27 на 1 арк.;

59.Копію розрахунку № 7 від 30.03.2016 коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 28.03.2016 № 26 на 1 арк.;

60.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000051 від 30.03.2016 на 1 арк.;

61.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000057 від 30.03.2016 на 1 арк.;

62.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000058 від 30.03.2016 на 1 арк.;

63.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000044 від 30.03.2016 на 1 арк.;

64.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000045 від 30.03.2016 на 1 арк.;

65.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000048 від 30.03.2016 на 1 арк.;

66.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000049 від 30.03.2016 на 1 арк.;

67.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000026 від 30.03.2016 на 1 арк.;

68.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000027 від 30.03.2016 на 1 арк.;

69.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000029 від 30.03.2016 на 1 арк.;

70.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000031 від 30.03.2016 на 1 арк.;

71.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000032 від 30.03.2016 на 1 арк.;

72.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000033 від 30.03.2016 на 1 арк.;

73.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000035 від 30.03.2016 на 1 арк.;

74.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000036 від 30.03.2016 на 1 арк.;

75.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000037 від 30.03.2016 на 1 арк.;

76.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000007 від 30.03.2016 на 1 арк.;

77.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000006 від 30.03.2016 на 1 арк.;

78.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000005 від 30.03.2016 на 1 арк.;

79.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000081від 30.03.2016 на 1 арк.;

80.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000050 від 30.03.2016 на 1 арк.;

81.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000038 від 30.03.2016 на 1 арк.;

82.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000034 від 30.03.2016 на 1 арк.;

83.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000028 від 30.03.2016 на 1 арк.;

84.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000025 від 05.03.2016 на 1 арк.;

85.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000024 від 05.03.2016 на 1 арк.;

86.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000023 від 05.03.2016 на 1 арк.;

87.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000022 від 05.03.2016 на 1 арк.;

88.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000090 від 30.03.2016 на 1 арк.;

89.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000089 від 30.03.2016 на 1 арк.;

90.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000088 від 30.03.2016 на 1 арк.;

91.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000087 від 30.03.2016 на 1 арк.;

92.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000086 від 30.03.2016 на 1 арк.;

93.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000085 від 30.03.2016 на 1 арк.;

94.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000080 від 30.03.2016 на 1 арк.;

95.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000079 від 30.03.2016 на 1 арк.;

96.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000078 від 30.03.2016 на 1 арк.;

97.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000077 від 30.03.2016 на 1 арк.;

98.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000076 від 30.03.2016 на 1 арк.;

99.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000075 від 30.03.2016 на 1 арк.;

100.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000074 від 30.03.2016 на 1 арк.;

101.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000073 від 30.03.2016 на 1 арк.;

102.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000069 від 30.03.2016 на 1 арк.;

103.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000070 від 30.03.2016 на 1 арк.;

104.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000071 від 30.03.2016 на 1 арк.;

105.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000072 від 30.03.2016 на 1 арк.;

106.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000068 від 30.03.2016 на 1 арк.;

107.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000021 від 05.03.2016 на 1 арк.;

108.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000020 від 05.03.2016 на 1 арк.;

109.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000019 від 05.03.2016 на 1 арк.;

110.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000018 від 05.03.2016 на 1 арк.;

111.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000017 від 05.03.2016 на 1 арк.;

112.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000016 від 05.03.2016 на 1 арк.;

113.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000015 від 05.03.2016 на 1 арк.;

114.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000014 від 05.03.2016 на 1 арк.;

115.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000013 від 05.03.2016 на 1 арк.;

116.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000011 від 05.03.2016 на 1 арк.;

117.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000012 від 05.03.2016 на 1 арк.;

118.Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000009 від 05.03.2016 на 1 арк.;

119.Копію фінансової звітності ТзОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» - баланс на 31 грудня 2022 на 1 арк.;

120.Копію фінансової звітності ТзОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» - баланс на 31 грудня 2016 на 1 арк.;

121.Копію оборотно сальдової відомості по рахунку 131 за 01.01.2016 11.05.2023 ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» на 10 арк.;

122.Оригінал наглядової справи по архіву ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» на 35 арк.;

123.Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

124.Акт технічного огляду стану № 36 від 30.09.2020 на 1 арк.;

125.Оприбуткування товарів № 4 від 30.09.2020 на 1 арк.;

126.Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

127.Акт технічного огляду стану № 35 від 30.09.2020 на 1 арк.;

128.Оприбуткування товарів № 5 від 30.09.2020 на 1 арк.;

129.Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

130.Акт технічного огляду стану № 32 від 30.09.2020 на 1 арк.;

131.Оприбуткування товарів № 3 від 30.09.2020 на 1 арк.;

132.Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

133.Акт технічного огляду стану № 37 від 30.09.2020 на 1 арк.;

134.Оприбуткування товарів № 6 від 30.09.2020 на 1 арк.;

135.Акт на списання основних засобів № АД000000002 від 29.02.2020 на 1 арк.;

136.Акт технічного стану № 7 від 28.02.2020 на 1 арк.;

137.Копію оборотно сальдової відомості по рахунку 10 за 01.01.2016 11.05.2023 ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» на 6 арк.;

138.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 08 листопада 2019 на 9 арк.;

139.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95и, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 6 арк.;

140.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95к, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 21 січня 2020 на 4 арк.;

141.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95ж, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 8 арк.;

142.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95к, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 4 арк.;

143.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95 з, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 7 арк.;

144.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95дІІ, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 21 січня 2020 на 4 арк.;

145.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95пІ, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 21 січня 2020 на 4 арк.;

146.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95д, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 9 арк.;

147.Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами нежитлове приміщення №1 вулиця С. Бандери, № 95ж, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 22 липня 2021 на 6 арк.

Подане клопотаннямотивоване тим,що слідчими четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Тернополі) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні№32016210000000016 від 03.03.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.212, ч.5 ст.27, ч.3 ст.212КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_4 , будучи одноособовим власником та засновником даного підприємства, здійснюючи загальне керівництво його діяльністю, діючи за попередньою змовою з фінансовим директором ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» ОСОБА_5 та колишнім директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_6 , розробив злочинний план спрямований на ухилення від сплати акцизного податку та податку на додану вартість за ввезену у січні 2016 року на митну територію України тютюнову неферментовану сировину із звільненням від оподаткування на пільгових умовах всупереч діючого законодавства.

З метою реалізації свого злочинного плану, ОСОБА_4 02.03.2016 у м. Борщів укладено договір купівлі-продажу частки у статутному фонді ТзОВ «АТ 2015», згідно умов якого ним придбано у громадянина ОСОБА_7 право власності на частку в статутному фонді товариства у розмірі 113 тис. грн., що відповідно до статуту товариства становить 100% статутного капіталу (фонду) товариства.

Того ж дня загальними зборами учасників (засновників) ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 прийнято до складу засновників товариства та затверджено на посаді директора.

Водночас, ОСОБА_4 усвідомлював, що придбане ним підприємство причетне до ухилення від сплати акцизного податку та податку на додану вартість за ввезену у січні 2016 року на митну територію України тютюнову неферментовану сировину на підставі зовнішньо-економічний контракт №PA-01 з фірмою «DARDYAL PRIVAT LIMITED» (м. Ісламабад, Пакистан) із звільненням, всупереч діючого законодавства, від оподаткування на пільгових умовах.

Реалізуючи свій злочинний умисел, направлений на умисне ухилення від сплати податків, директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , усвідомлюючи та завідомо знаючи від останнього про вказані зміни в законодавстві, а також те, що очолюване ним товариство не отримувало ліцензії на виробництво тютюнових виробів, а тому не мало права в січні 2016 року на ввезення тютюнової сировини на пільгових умовах, а несплачена сума акцизного податку та податку на додану вартість в подальшому буде стягнена з підприємства, в тому числі шляхом накладення арешту на наявні активи (основні засоби, продукцію), в березні 2016 року отримавши згоду на сприяння від фінансового директора ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» ОСОБА_5 , здійснив їх відчуження, що надалі призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів в особливо великих розмірах.

Зокрема, відповідно до реєстру податкових накладних, директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 упродовж березня здійснив реалізацію основних засобів (приміщення, автотранспорт, обладнання) на адресу ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552) на загальну суму 13055, 7 тис. грн., а саме:

- 03.03.2016 директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 реалізував ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (податкова накладна №3) кіоск 1 шт. на суму 40000 грн., сушарка 25 шт. на суму 1842220 грн., камера ферметаційна 5 шт. на суму 7500 грн., а всього на загальну суму 2267664 грн.;

- 04.03.2016 директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 реалізував ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (податкова накладна №5) барабан підсушки БПРТ-2 з калорифером 8 на суму 13454,8 грн., барабан зволожування на суму 11964,9 грн., вакуумна установка 1 зволожувальна на суму 8133,69 грн., лінія відділки жилки 2 на суму 92630 грн., лінійний змішувач на суму 45649,92 грн., прес гідравлічний на суму 9259,89 грн., прес гідравлічний 2 на суму 9259,89 грн., механічний прес 3649,89 грн., транспортер сортувальний на суму 9999,89 грн., транспортер сортувальний жила на суму 9999,89 грн., торгорозщиплююча установка №2 на суму 4443,5 грн., транспортер подачі різаного тютюну на суму 3466,5 грн., станок для порізки тютюну малогабаритний на суму 2827,89 грн., прес тютюновий 1 на суму 4010 грн., прес тютюновий 2 на суму 4010 грн., прес тютюновий 3 на суму 4010 грн., прес тютюновий 4 на суму 4010 грн., прес тютюновий 5 на суму 4010 грн., а всього на загальну суму 244790,65 грн.;

- 04.03.2016 директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 реалізував ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (податкова накладна №6) конструкції для сушарок 1 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 2 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 3 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 4 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 5 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 6 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 7 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 8 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 9 на суму 95247,63 грн., конструкції для сушарок 10 на суму 95247,63 грн., спалювач відходів деревини на суму 175000 грн., котел на суму 8000 грн., котел твердопаливний 1 на суму 76917 грн., котел твердопаливний 2 на суму 76917 грн., котел твердопаливний 3 на суму 76917 грн., котел твердопаливний 4 на суму 76917 грн., котел паровий 1 на суму 16500 грн., котел паровий 2 на суму 16500 грн., шкафна газова установка з регулятором обміну газу на суму 99425 грн., насос 1 на суму 16023 грн., насос 2 на суму 16023 грн., насос 3 на суму 16023 грн., насос 4 на суму 16023 грн., упаковщик овальних сигарет на суму 43500 грн., прес гідравлічний на суму 9060 грн., сушильна камера 1 на суму 3500 грн., сушильна камера 2 на суму 3500 грн., сушильна камера 3 на суму 3500 грн., сушильна камера 4 на суму 3500 грн., трансформатор 1 на суму 202500 грн., трансформатор 1 на суму 202500 грн., а всього на загальну суму 2464465,56 грн.;

- 04.03.2016 директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 реалізував ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (податкова накладна №7) склад №1 на суму 617580 грн., нежитлове приміщення складу №2 на суму 829290 грн., котельня на суму 712120 грн., нежитлове приміщення у складі пожежний резервуар на суму 11630 грн., нежитлове приміщення вбиральні з надвірними спорудами на суму 8030 грн., нежитлове приміщення у складі: заправка, резервуар 1, 2 на суму 39330 грн., а всього на загальну суму 2661576 грн.;

- 04.03.2016 директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 реалізував ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (податкова накладна №9) склад А на суму 664803 грн., склад Б на суму 1479847 грн., котельня на суму 65593 грн., прохідна на суму 13920 грн., сарай Д на суму 4330 грн., сарай Ж на суму 4986 грн., вбиральня на суму 4626 грн., криниця на суму 1388 грн., ворота на суму 1151 грн., огорожа 1 на суму 24872 грн., огорожа 2 на суму 29909 грн., огорожа 3 на суму 39600 грн., змощення на суму 281512 грн., водонапірна башта на суму 13247 грн., трансформаторна підстанція на суму 13668 грн., а всього на загальну суму 3172142,4 грн.

Окрім того, відповідно до договорів купівлі-продажу, директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 09.03.2016 здійснив відчуження об`єктів нерухомого майна, приміщень за адресами: Тернопільська область, м. Борщів, вул. Степана Бандери, 95 та вул. Об`їздна, 3 на адресу ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552) на загальну суму 4861,432 тис. грн., а саме:

- нежитлове приміщення заправки, площею 19,6 кв.м, з резервуаром 1 та резервуаром 2, які знаходяться по вул. Степана Бандери, 95л в м. Борщів, Тернопільської області, балансовою вартістю 32650 грн., реалізовано за ціною 39330 грн.;

- нежитлове приміщення вбиральні площею 7,1 кв.м, з надвірними спорудами (ворота, огорожа), які знаходяться по вул. Степана Бандери, 95к в м. Борщів, Тернопільської області, балансовою вартістю 34881,80 грн., реалізовано за ціною 8030 грн.;

- нежитлове приміщення пожежного резервуару, загальною площею 67,7 кв.м, теплиці площею 22,3 кв.м, сторожової будки площею 25,3 кв.м, які знаходяться по вул. Степана Бандери, 95И в м. Борщів, Тернопільської області, балансовою вартістю 31612 грн., реалізовано за ціною 11630 грн.;

- нежитлове приміщення складу №2 загальною площею 10565,5 кв.м, яке знаходяться по вул. Степана Бандери, 95д в м. Борщів, Тернопільської області, балансовою вартістю 1432000,80 грн., реалізовано за ціною 829290 грн.;

- нежитлове приміщення, яке знаходяться по вул. Степана Бандери, 95ж в м. Борщів, Тернопільської області, балансовою вартістю 267064,10 грн., реалізовано за ціною 617580 грн.;

- нежитлове приміщення, яке знаходяться по вул. Степана Бандери, 95 в м. Борщів, Тернопільської області, балансовою вартістю 72095,45 грн., реалізовано за ціною 712120 грн.;

- будівлі та споруди, загальною площею 4966,60 кв.м, які знаходяться по АДРЕСА_1 , балансовою вартістю 2592342,97 грн., реалізовано за ціною 2643452 грн.

Надалі, з метою реалізації свого злочинного плану, ОСОБА_4 19.03.2019 у м. Львові уклав договір купівлі-продажу частки у статутному фонді ТзОВ «АТ 2015», згідно умов якого ним реалізовано ОСОБА_5 право власності на частку в статутному фонді товариства у розмірі 113 тис. грн., що відповідно до статуту товариства становить 100% статутного капіталу (фонду) товариства.

Того ж дня загальними зборами учасників (засновників) ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_5 прийнято до складу засновників товариства.

Водночас, ОСОБА_5 було достовірно відомо, що відповідно до акту ГУ ДПС у Тернопільській області №188/1407/34255323 від 05.05.2016 «Про результати документальної невиїзної перевірки дотримання ТОВ «АТ 2015» (код ЄДРПОУ 34255323) вимог законодавства України з питань державної митної справи», сума заниження податкових зобов`язань даного підприємства з акцизного податку та податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (тютюнова неферментована сировина) становить 32063649,41 грн.

Також, йому було відомо, що 26.05.2016 за результатами даної перевірки ГУ ДФС у Тернопільській області прийняті податкові повідомлення-рішення №0001341407, №0001361407, судове оскарження яких тривало.

Враховуючи наведене, 26.02.2020 ОСОБА_5 , діючи як пособник, за вказівкою ОСОБА_4 та з метою реалізації його злочинного плану, прийняв одноособове рішення про припинення господарської діяльності товариства шляхом його ліквідації у добровільному порядку, чим сприяв в ухиленні підприємством від сплати податків в особливо великих розмірах.

21.10.2020 державним реєстратором внесені відомості до Єдиного державного реєстру про припинення юридичної особи ТОВ «АТ 2015» (код ЄДРПОУ 34255323).

Надалі, постановою від 28.07.2021 Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду прийнято остаточне рішення, за яким податкові повідомлення-рішення №0001341407, №0001361407 залишено в силі, однак стягнення податкових зобов`язань не надається можливим через ліквідацію підприємства.

Внаслідок таких злочинних дій директор ТзОВ «АТ 2015» ОСОБА_4 , діючи за попередньою змовою з ОСОБА_5 та ОСОБА_6 ухилився від сплати акцизного податку та податку на додану вартість на загальну суму 17 917132 грн., що є особливо великим розміром і складає 26004,54 неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

11 травня 2023 року на підставі ухвали слідчого судді Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області проведено обшук у нежитлових приміщення, які знаходяться за адресою: м. Тернопіль, вул. Д.Лук`яновича, будинок, 1, за місцем здійснення діяльності ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552) та вилучено зазначені вище документи.

У ході здійснення досудового розслідування постановою слідчого від 12.05.2023 вищевказані документи визнані речовими доказами.

Посилаючись на те, вищевказані документи, які були вилучені в ході проведення обшуку 11.05.2023 року, є матеріальними об`єктами, які могли зберегти на собі сліди злочину, містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, прокурор у клопотанні, з посиланням на положення п.1 ч.2 ст.170 КПК України, ставить питання про накладення арешту на вищевказане майно, з метою збереження речових доказів у кримінальному провадженні.

Прокурор Тернопільської окружної прокуратури ОСОБА_3 , в судове засідання не з`явився, однак подав слідчому судді заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує та просить задовольнити.

Будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду клопотання, власник майна - представник ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» в судове засідання не з`явився, заяв та клопотань не подавав.

Відповідно до ч.1 ст.172 КПК України, клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється, оскільки в судове засідання не прибули всі особи, які беруть участь у судовому провадженні.

Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню, з таких підстав.

Слідчим суддеювстановлено,що слідчими четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Тернополі) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні№32016210000000016 від 03.03.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.212, ч.5 ст.27, ч.3 ст.212КК України.

У клопотанні прокурора наведені відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, які в сукупності з доданими матеріалами кримінального провадження дають слідчому судді підстави дійти висновку, що було вчинено вказане кримінальне правопорушення, що підтверджується долученими до клопотання доказами: витягом з ЄРДР №32016210000000016 від 03.03.2016 року, протоколом обшуку від 11 травня 2023 року.

Прокурор уклопотанні проситьнакласти арештна речіта предмети,які буливилучені вході проведенняобшуку 11.05.2023року у нежитлових приміщення, які знаходяться за адресою: м. Тернопіль, вул. Д.Лук`яновича, будинок, 1, за місцем реєстраціїТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552),з метою збереження речових доказів.

12 травня 2023 року у кримінальному провадженні №32016210000000016 від 03.03.2016 року, старшим слідчим Четвертого слідчого відділу (з дислокацією у м. Тернополі) Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові ОСОБА_8 , винесено постанову про визнання вищевказаних документів речовими доказами.

Слід зазначити, що на даному етапі слідчий суддя не вирішує питання, які має вирішувати суд під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема, оцінювати докази з точки зору їх достатності, допустимості для визнання особи винуватою чи невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення. Слідчий суддя на підставі розумної оцінки сукупності отриманих даних прийшов до висновку, що надані суду матеріали є достатніми для застосування в рамках даного кримінального провадження такого заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна.

Відповідно до ч.1 ст.167 КПК України тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення. Частиною другою цієї статті визначено, що тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони: підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди; є предметом кримінального правопорушення.

З клопотанням про арешт майна до слідчого судді має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором (ч.1 ст.171 КПК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 7 ч.2 ст.131 КПК України передбачено такий вид заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна.

Згідно з ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів, що передбачено п. 1 ч.2 ст.170 КПК України. Правилами ч.3 ст.170 КПК України передбачено, що в такому випадку арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

У статті 98 КПК України визначені такі критерії щодо речових доказів: матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони місять ознаки, зазначені у частині першій цієї статті.

На переконанняслідчого судді,стороною кримінальногопровадження,яка звернуласьз клопотанням,доведено наявністьдостатніх підставвважати,що речіта предмети,які буливилучені вході проведенняобшуку 11.05.2023року у нежитлових приміщення, які знаходяться за адресою: м. Тернопіль, вул. Д.Лук`яновича, будинок, 1, за місцем реєстраціїТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552), містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, відтак, належить до категорії майна, що має значення речового доказу у даному кримінальному провадженні, та відповідає критеріям, зазначеним у ч.1 ст.98, п.1 ч.2, ч.3 ст.170 КПК України, а тому з метою запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження цього речового доказу, є необхідність у накладені на нього арешту з метою збереження речових доказів до з`ясування всіх обставин кримінального провадження.

Негативнихнаслідків відзастосування такогозаходу забезпеченнякримінального провадженняяк арештмайна слідчимсуддею невстановлено.Отже,накладення арештуна речіта предмети,які буливилучені вході проведенняобшуку 11.05.2023року у нежитлових приміщення, які знаходяться за адресою: м. Тернопіль, вул. Д.Лук`яновича, будинок, 1, за місцем реєстраціїТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552), відповідає співвідношенню критерію розумності та співрозмірності обмеження права власності та завдань кримінального провадження, з огляду на те, що вказане майно може бути використане, як доказ для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

На підставі викладеного, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання прокурора та накладення арешту на вище вказані документи.

Керуючись ст.ст. 167, 170, 172, 173, 309 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора Тернопільської окружної прокуратури ОСОБА_3 , про арешт майна у кримінальному провадженні № 32016210000000016 від 03.03.2016 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.212, ч.5 ст.27 ч.3 ст.212 КК України задовольнити.

Накласти арешт, шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування, на майно, яке вилучено у ході проведення обшуку 11.05.2023 у нежитлових приміщення, які знаходяться за адресою: м. Тернопіль, вул. Д.Лук`яновича, будинок, 1, за місцем реєстрації ТОВ «ПАРТНЕР-ОВЕРСІЗ» (код ЄДРПОУ 37246552), зокрема:

1. Копію Договору оренди нежитлових приміщень № 01/08/22 від 01 серпня 2022 на 7 арк.;

2. Копію Додатку № 1 до Договору оренди нежитлових приміщень

01/08/22 від 01 серпня 2022 на 1 арк.;

3. Копію Витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 255975289 на 2 арк.;

4. Копію технічного паспорта будівлі та споруди вул. Лукяновича, 1, м. Тернопіль станом на 12 квітня 2021 року на 14 арк.;

5. Копію видаткової накладної № 7 від 10 серпня 2018 року на 1 арк.;

6. Копію податкової наклалної від 10.08.2018 № 1 на 1 арк.;

7. Копію акту звірки взаємних розрахунків за період 01.01.2016 11.05.2023 між ТзОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» і ТзОВ «АТ 2015» на 1 арк.;

8. Копію Податкової накладної від 05.09.2016 № 54 на 1 арк.;

9. Копію Податкової накладної від 05.09.2016 № 55 на 1 арк.;

10. Копію Податкової накладної від 31.10.2016 № 57 на 1 арк.;

11. Копію Податкової накладної від 30.11.2016 № 59 на 1 арк.;

12. Копію Податкової накладної від 28.11.2016 № 58 на 1 арк.;

13. Копію Податкової накладної від 22.01.2018 № 26 на 1 арк.;

14. Копію Податкової накладної від 19.03.2018 № 76 на 1 арк.;

15. Копію Податкової накладної від 07.06.2018 № 137 на 1 арк.;

16. Копію Податкової накладної від 12.06.2018 № 140 на 1 арк.;

17. Копію Податкової накладної від 05.08.2016 № 48 на 1 арк.;

18. Копію Податкової накладної від 08.08.2016 № 49 на 1 арк.;

19. Копію Податкової накладної від 16.08.2016 № 51 на 1 арк.;

20. Копію Податкової накладної від 16.08.2016 № 53 на 1 арк.;

21. Копію Податкової накладної від 27.07.2016 № 44 на 1 арк.;

22. Копію Податкової накладної від 27.07.2016 № 42 на 1 арк.;

23. Копію Податкової накладної від 29.07.2016 № 47 на 1 арк.;

24. Копію Податкової накладної від 28.07.2016 № 46 на 1 арк.;

25. Копію Податкової накладної від 27.06.2016 № 38 на 1 арк.;

26. Копію Податкової накладної від 27.06.2016 № 36 на 1 арк.;

27. Копію Податкової накладної від 30.06.2016 № 40 на 1 арк.;

28. Копію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 29.04.2016 № 8 до податкової декларації від 26.04.2016 № 34 на 1 арк.;

29. Копію розрахунку коригування кількісних і вартісних показників від 29.04.2016 № 9 до податкової декларації від 25.04.2016 № 33 на 1 арк.;

30. Копію Податкової накладної від 25.04.2016 № 33 на 1 арк.;

31. Копію Податкової накладної від 26.04.2016 № 34 на 1 арк.;

32. Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 5 на 1 арк.;

33. Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 7 на 1 арк.;

34. Копію Податкової накладної від 03.03.2016 № 4 на 1 арк.;

35. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 14 на 1 арк.;

36. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 13 на 1 арк.;

37. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 11 на 1 арк.;

38. Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 9 на 1 арк.;

39. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 12 на 1 арк.;

40. Копію Податкової накладної від 04.03.2016 № 6 на 1 арк.;

41. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 19 на 1 арк.;

42. Копію Податкової накладної від 14.03.2016 № 22 на 1 арк.;

43. Копію Податкової накладної від 14.03.2016 № 21 на 1 арк.;

44. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 17 на 1 арк.;

45. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 16 на 1 арк.;

46. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 15 на 1 арк.;

47. Копію Податкової накладної від 09.03.2016 № 18 на 1 арк.;

48. Копію Податкової накладної від 14.03.2016 № 20 на 1 арк.;

49. Копію Податкової накладної від 17.03.2016 № 25 на 1 арк.;

50. Копію Податкової накладної від 17.03.2016 № 24 на 1 арк.;

51. Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 26 на 1 арк.;

52. Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 28 на 1 арк.;

53. Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 27 на 1 арк.;

54. Копію Податкової накладної від 028.03.2016 № 29 на 1 арк.;

55. Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 30 на 1 арк.;

56. Копію Податкової накладної від 28.03.2016 № 31 на 1 арк.;

57. Копію розрахунку № 5 від 28.03.2016 коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 14.03.2016 № 21 на 1 арк.;

58. Копію розрахунку № 6 від 28.03.2016 коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 28.03.2016 № 27 на 1 арк.;

59. Копію розрахунку № 7 від 30.03.2016 коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної від 28.03.2016 № 26 на 1 арк.;

60. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000051 від 30.03.2016 на 1 арк.;

61. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000057 від 30.03.2016 на 1 арк.;

62. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000058 від 30.03.2016 на 1 арк.;

63. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000044 від 30.03.2016 на 1 арк.;

64. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000045 від 30.03.2016 на 1 арк.;

65. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000048 від 30.03.2016 на 1 арк.;

66. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000049 від 30.03.2016 на 1 арк.;

67. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000026 від 30.03.2016 на 1 арк.;

68. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000027 від 30.03.2016 на 1 арк.;

69. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000029 від 30.03.2016 на 1 арк.;

70. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000031 від 30.03.2016 на 1 арк.;

71. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000032 від 30.03.2016 на 1 арк.;

72. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000033 від 30.03.2016 на 1 арк.;

73. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000035 від 30.03.2016 на 1 арк.;

74. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000036 від 30.03.2016 на 1 арк.;

75. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000037 від 30.03.2016 на 1 арк.;

76. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000007 від 30.03.2016 на 1 арк.;

77. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000006 від 30.03.2016 на 1 арк.;

78. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000005 від 30.03.2016 на 1 арк.;

79. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000081від 30.03.2016 на 1 арк.;

80. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000050 від 30.03.2016 на 1 арк.;

81. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000038 від 30.03.2016 на 1 арк.;

82. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000034 від 30.03.2016 на 1 арк.;

83. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000028 від 30.03.2016 на 1 арк.;

84. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД0000000025 від 05.03.2016 на 1 арк.;

85. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000024 від 05.03.2016 на 1 арк.;

86. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000023 від 05.03.2016 на 1 арк.;

87. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000022 від 05.03.2016 на 1 арк.;

88. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000090 від 30.03.2016 на 1 арк.;

89. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000089 від 30.03.2016 на 1 арк.;

90. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000088 від 30.03.2016 на 1 арк.;

91. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000087 від 30.03.2016 на 1 арк.;

92. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000086 від 30.03.2016 на 1 арк.;

93. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000085 від 30.03.2016 на 1 арк.;

94. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000080 від 30.03.2016 на 1 арк.;

95. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000079 від 30.03.2016 на 1 арк.;

96. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000078 від 30.03.2016 на 1 арк.;

97. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000077 від 30.03.2016 на 1 арк.;

98. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000076 від 30.03.2016 на 1 арк.;

99. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000075 від 30.03.2016 на 1 арк.;

100. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000074 від 30.03.2016 на 1 арк.;

101. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000073 від 30.03.2016 на 1 арк.;

102. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000069 від 30.03.2016 на 1 арк.;

103. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000070 від 30.03.2016 на 1 арк.;

104. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000071 від 30.03.2016 на 1 арк.;

105. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000072 від 30.03.2016 на 1 арк.;

106. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000068 від 30.03.2016 на 1 арк.;

107. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000021 від 05.03.2016 на 1 арк.;

108. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000020 від 05.03.2016 на 1 арк.;

109. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000019 від 05.03.2016 на 1 арк.;

110. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000018 від 05.03.2016 на 1 арк.;

111. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000017 від 05.03.2016 на 1 арк.;

112. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000016 від 05.03.2016 на 1 арк.;

113. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000015 від 05.03.2016 на 1 арк.;

114. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000014 від 05.03.2016 на 1 арк.;

115. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000013 від 05.03.2016 на 1 арк.;

116. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000011 від 05.03.2016 на 1 арк.;

117. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000012 від 05.03.2016 на 1 арк.;

118. Копію акту приймання передачі (внутрішнього приміщення) основних засобів № АД000000009 від 05.03.2016 на 1 арк.;

119. Копію фінансової звітності ТзОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» - баланс на 31 грудня 2022 на 1 арк.;

120. Копію фінансової звітності ТзОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» - баланс на 31 грудня 2016 на 1 арк.;

121. Копію оборотно сальдової відомості по рахунку 131 за 01.01.2016 11.05.2023 ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» на 10 арк.;

122. Оригінал наглядової справи по архіву ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» на 35 арк.;

123. Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

124. Акт технічного огляду стану № 36 від 30.09.2020 на 1 арк.;

125. Оприбуткування товарів № 4 від 30.09.2020 на 1 арк.;

126. Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

127. Акт технічного огляду стану № 35 від 30.09.2020 на 1 арк.;

128. Оприбуткування товарів № 5 від 30.09.2020 на 1 арк.;

129. Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

130. Акт технічного огляду стану № 32 від 30.09.2020 на 1 арк.;

131. Оприбуткування товарів № 3 від 30.09.2020 на 1 арк.;

132. Акт на списання основних засобів № АД000000006 від 30.09.2020 на 1 арк.;

133. Акт технічного огляду стану № 37 від 30.09.2020 на 1 арк.;

134. Оприбуткування товарів № 6 від 30.09.2020 на 1 арк.;

135. Акт на списання основних засобів № АД000000002 від 29.02.2020 на 1 арк.;

136. Акт технічного стану № 7 від 28.02.2020 на 1 арк.;

137. Копію оборотно сальдової відомості по рахунку 10 за 01.01.2016 11.05.2023 ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» на 6 арк.;

138. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 08 листопада 2019 на 9 арк.;

139. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95и, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 6 арк.;

140. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95к, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 21 січня 2020 на 4 арк.;

141. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95ж, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 8 арк.;

142. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95к, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 4 арк.;

143. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95 з, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 7 арк.;

144. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95дІІ, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 21 січня 2020 на 4 арк.;

145. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95пІ, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 21 січня 2020 на 4 арк.;

146. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами вулиця С. Бандери, № 95д, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 14 червня 2019 на 9 арк.;

147. Технічний паспорт на виробничі будівлі з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами нежитлове приміщення №1 вулиця С. Бандери, № 95ж, місто Борщів, Борщівського району, Тернопільської області ТОВ «ПАРТНЕР ОВЕРСІЗ» станом на 22 липня 2021 на 6 арк.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора Тернопільської окружної прокуратури ОСОБА_3 .

Роз`яснити, що відповідно до ч.1 ст. 174 КПК України, особи, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання під час досудового розслідування розглядається слідчим суддею, а під час судового провадження судом. Арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Апеляційна скарга на ухвалу слідчого судді може бути подана безпосередньо до Тернопільського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області ОСОБА_1

СудТернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення16.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу110897755
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —607/8656/23

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Ромазан В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні