Ухвала
від 16.05.2023 по справі 520/8765/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

УХВАЛА

Харків

16 травня 2023 року № 520/8765/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Білова О.В. розглянувши у порядку письмового провадження клопотання відповідача в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Красота та Здоров`я" (вул. Сомівська, буд. 12-Б,м. Харків,61001, код ЄДРПОУ36226540) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ43005393) про визнання протиправними та скасування рішень,-

В С Т А Н О В И В:

До Харківського окружного адміністративного суду звернувся позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Красота та Здоров`я" з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, в якому просить суд:

визнати протиправними і скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України про неврахування таблиць даних платника податку - Товариства з обмеженою відповідальністю "Красота та здоров`я" (код ЄДРПОУ 36226540), а саме:

1) рішення комісії № 7519214/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 05.05.2020 р. за № 9096040722, врахованої згідно з рішенням комісії від 12.05.2020 р. № 1560472/36226540;

2) рішення комісії № 7519280/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 12.05.2020 р. за № 9100889058, врахованої згідно з рішенням комісії від 18.05.2020 р. № 1568831/36226540;

3) рішення комісії № 7519282/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 12.05.2020 р. за № 9100899178. врахованої згідно з рішенням комісії від 18.05.2020 р. № 1568834/36226540;

4) рішення комісії № 7519284/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 03.11.2020 р. за № 9285950236. врахованої згідно з рішенням комісії від 09.11.2020 р. № 2116387/36226540;

5) рішення комісії № 7519286/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 11.08.2021 р. за № 9228758991. врахованої згідно з рішенням комісії від 17.08.2021 р. № 2993925/36226540;

6) рішення комісії № 7519288/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 19.08.2021 р за № 9239164789. врахованої згідно з рішенням комісії від 27.08.2021 р. № 3025959/36226540;

7) рішення комісії № 7519290/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 21.10.2022 р. за № 9216959095. врахованої згідно з рішенням комісії від 26.07.2022 р. № 7509438/36226540;

8) рішення комісії № 7519208/36226540 від 27.10.2022 р. про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 07.12.2017 р. за № 1, врахованої згідно з рішенням комісії від 11.12.2017 р. № 392693/36226540.

Суд призначив розгляд даної справи відповідно до ч. 5 ст. 262 в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Представник відповідача через кабінет Електронного суду 12.05.2023 подав відзив на адміністративний позов, в якому виклав клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін, посилаючись на те, що рішення, винесені у судових спорах, пов`язаних зі здійсненням податковими органами своїх функцій, безпосередньо пов`язані з наповненням Державного бюджету України та місцевих бюджетів територіальних громад, а також важливістю для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі дотримання принципу змагальності сторін, забезпечення реалізації суб`єктом владних повноважень права на участь у судових засіданнях.

Розглядаючи подане клопотання, суд виходить з таких приписів діючого законодавства.

Відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 4 КАС України адміністративною справою незначної складності (малозначною справою) є адміністративна справа, у якій характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо не вимагають проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.

Згідно з п. 2 ч. 6 ст. 262 КАС України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін: якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Отже, за приписами КАС України суд при визначенні порядку розгляду справи має виходити, в першу чергу, з характеру спірних правовідносин та предмету доказування, та враховуючи їх, визначати найбільш процесуально оптимальний та направлений на досягнення мети адміністративного судочинства вид судового провадження та потребу у проведенні відкритого судового засідання для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Враховуючи характер спірних правовідносин, обраний позивачем спосіб захисту, обсяг доказів та предмет доказування у справі, суд в ухвалі від 01.05.2023 зазначив, що вважає відсутніми підстави для призначення справи до судового розгляду в судовому засіданні з повідомленням сторін.

Стосовно посилань представника відповідача на необхідність надати особисті пояснення щодо обставин справи, суд зазначає, що предмет спору не свідчить про можливість доведення певних обставин справи усними поясненнями сторони, а належними доказами є письмові докази, які можуть бути подані учасниками справи, та які містять правове обґрунтування прийнятих рішень.

Також щодо усних пояснень з приводу заперечень проти вимог та доводів позивача, суд зазначає, що відповідно до ст. 162 КАС України відповідачу надано право викласти заперечення проти позову у відзиві, крім того, законом при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження (крім випадків, встановлених ст. 263 КАС України) відповідачу також надано право подавати заперечення, в яких відповідач може викласти свої пояснення, міркування та аргументи щодо наведених позивачем у відповіді на відзив пояснень, міркувань та аргументів, мотиви їх визнання або відхилення. Відповідно ст. 166 КАС України учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування тощо щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань.

Відтак, визначений судом порядок розгляду справи в порядку, визначеному ч. 5 ст. 262 КАС України (в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами), не позбавляє відповідача права викладати всі свої аргументи та доводи в письмовому вигляді та не порушує прав сторін та принципу змагальності сторін в адміністративному судочинстві.

Отже, представник відповідача не навів належних обґрунтувань щодо необхідності призначення справи до розгляду з викликом сторін у відкритому судовому засіданні. Судом такі обставини також не встановлені.

Зазначене є підставою для відмови в задоволенні клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін.

На підставі викладеного, керуючись ст. 4, 11, 77, 256, 257-262, 294 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала не підлягає оскарженню.

Повний текст ухвали виготовлено 16.05.2023.

Суддя Білова О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.05.2023
Оприлюднено19.05.2023
Номер документу110920298
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/8765/23

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 28.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 16.10.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

П’янова Я.В.

Рішення від 30.06.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 16.05.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 01.05.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні