Справа № 592/6700/23
Провадження № 1-кс/592/2955/23
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
18 травня 2023 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м.Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023202510000034 від 17.03.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , своє клопотання обґрунтовує тим, що в провадженні слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області перебуває кримінальне провадження №42023202510000034 від 17.03.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України, за фактом завищення обсягів будівельно-монтажних робіт на виконання договору № 115 при проведенні капітального ремонту будівлі 1/5 (котельня) за адресою: АДРЕСА_1 , що спричинило розтрату бюджетних коштів в умовах воєнного стану посадовими особами ПП « ОСОБА_4 » за попередньою змовою з ФОП ОСОБА_5 .
Так, 16.03.2023 до Окружної прокуратури міста Суми надійшло повідомлення про кримінальне правопорушення від ІНФОРМАЦІЯ_1 від 08.03.2023 щодо неправомірних дій посадових осіб вищевказаних суб`єктів господарювання, які полягали у завищенні обсягів будівельно - монтажних робіт.
Зокрема, посадовими особами відділення запобігання, виявлення злочинів та інших правопорушень ІНФОРМАЦІЯ_1 проведено перевірку в квартирно - експлуатаційному відділі міста Суми надалі - ІНФОРМАЦІЯ_2 ) за фактом завищення обсягів будівельно - монтажних робіт, що спричинило розтрату грошових коштів на суму 4,12 тисяч гривень.
В ході перевірки встановлено, що 01.06.2022 між ІНФОРМАЦІЯ_3 ( АДРЕСА_1 ) та ФОП ОСОБА_5 ( АДРЕСА_2 ) (м.т. НОМЕР_1 ) укладено договір № 115 Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі 1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » згідно ДБН А.2.2.-3-2014.
Про виконання робіт за договором складені акти приймання виконаних будівельних робіт (Акт №1 від 17.08.2022 за серпень 2022 року, Акт №2 від 22.11.2022 за листопад 2022 року, Акт №3 від 16.12.2022 за грудень 2022 року).
Представником ІНФОРМАЦІЯ_2 при підписанні вказаних актів виступив начальник ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 , а від підрядника ОСОБА_5 . Згідно запису в Акті №1, Акті №2 та Акті №3 обсяги виконаних робіт перевірив ОСОБА_7 , підпис мається.
20.06.2022 між ІНФОРМАЦІЯ_2 та Приватним підприємством « ОСОБА_4 », в особі директора ОСОБА_7 (м.т. НОМЕР_2 ) ( АДРЕСА_3 ) укладено договір №131 про здійснення технічного нагляду на об`єкті «Капітальний ремонт будівлі №1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 ».
Про виконання робіт з технічного нагляду на об`єкті «Капітальний ремонт будівлі №1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » складено Акт № 1 виконаних робіт від 10.08.2022 та Акт №2 виконаних робіт від 16.12.2022, які підписані від Замовника начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_6 , а від виконавця директором ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_7 .
Згідно довідки ІНФОРМАЦІЯ_2 про оплату за здійснення будівельно-монтажних робіт та послуг з технічного нагляду перераховані кошти:
ФОП ОСОБА_5 : - платіжним дорученням від 17.08.2022 № 714 на суму 733394,00 гривень;
-платіжним дорученням від 17.08.2022 №715 на суму 795038,00 гривень:
-платіжним дорученням від 18.08.2022 №739 на суму 1374177 гривень;
-платіжним дорученням від 23.11.2022 №1505 на суму 135613 гривень;
-платіжним дорученням від 23.11.2022 №1506 на суму 2177271 гривень;
-платіжним дорученням від 17.12.2022 №1890 на суму 43504, 14 гривень;
--платіжним дорученням від 17.12.2022 №1889 на суму 1592623 гривень.
ПП « ОСОБА_4 »:
- платіжним дорученням від 10.08.2022 №660 на суму 33107, 00 гривень;
- платіжним дорученням від 16.12.2022 №1898 на суму 46488, 00 гривень.
B аудиторському звіті 2 територіального ІНФОРМАЦІЯ_4 від 22.11.2022 №535/31/4 зазначається про завищення обсягу виконаних робіт на суму 4,12 тис. грн. (установлення баків розширювальних місткістю від 2,5 м3 до 4 м3 - 2,14 тис. грн.; монтаж пальника газового масою до 0,07 т 0,45 тис. грн. та інші).
Таким чином встановлено, що підрядником ОСОБА_5 з метою заволодіння бюджетними коштами внесені недостовірні відомості до Акту №1 від 17.08.2022 за серпень 2022 року, а саме до п. 13 внесені дані про установлення баків розширювальних місткістю від 2,5 м3 до 4 м3, але фактично вони не встановлені, та до п.15 внесені дані про монтаж пальника газового масою до 0,07 т, а по факту його встановлення не закінчене.
Перевіряючи об`єми виконаних робіт директор ПП « ОСОБА_4 » не зазначив про внесення недостовірних відомостей та про фактичне завищення обсягу виконаних робіт ФОП ОСОБА_5 , а отже його дії (бездіяльність) відбувалися за попередньої домовленості із підрядником ФОП ОСОБА_5 .
Про вказані розбіжності в об`ємі виконаних робіт за результатами аудиту складено акт перевірки фактично виконаних робіт від 24.10.2022, який підписаний представниками КЕВ, технічного нагляду та підрядника.
Факт внесення недостовірних відомостей до Актів виконаних робіт підтверджує у своїх поясненнях начальник проектно-кошторисної групи КЕВ 4. Суми ОСОБА_8 та визнання своєї провини підтверджується ФОП ОСОБА_5 , враховуючи повернення отриманих коштів від завищеного обсягу робіт на суму 4121,82 гривень.
Таким чином, у діях посадової особи ФОП ОСОБА_5 та директора ПП « ОСОБА_4 » ОСОБА_7 попередньо вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.191 КК України (заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб, в умовах воєнного стану).
Враховуючи викладене, відповідно до вимог ч.1 ст.214 КПК України, відомості за вказаним фактом внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочато досудового розслідування метою належного виконання вимог чинного КПК України щодо всебічного, повного, об`єктивного і неупередженого дослідження обставин вчиненого кримінального правопорушення.
На теперішній час у органу досудового розслідування існує нагальна потреба у дослідженні документів, які стосуються обставин укладання та виконання умов договору підряду №115 Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі 1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » згідно ДБН А.2.2.-3-2014 від 08.06.2022 та № 131 про здійснення технічного нагляду (Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі 1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » згідно ДБН А.2.2.-3-2014 від 20.06.2022, з метою підтвердження або спростування факту внесення до них завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів з метою заволодіння бюджетними коштами.
В судове засідання слідчий відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_3 , не з`явився.
Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з тих підстав, що документи до яких заявлено клопотання про надання доступу можуть містити інформацію, необхідну для встановлення обставин вчинення протиправних дій та бути визнані доказами у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 163, 164 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Надати тимчасовий доступ до документів зазначеній в ухвалі особі.
2. Документи, до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів чи належним чином завірених копій вказаних документів:
-документи,з можливістювилучення оригіналівабо/чиналежним чиномзавірених копійдокументів,які перебуваютьу володінні ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:
1.1. Документи по договору №131 про здійснення технічного нагляду (Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі 1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » згідно ДБН А.2.2.-3-2014 від 20.06.2022 року, а саме:
-Договір № 131 про здійснення технічного нагляду від 20.06.2022 з додатками;
-Журнали ведення технічного та авторського нагляду;
-Акти виконаних робіт (приймання послуг із технічного нагляду)
-Акти перевірок та обстежень об`ємів, якості виконаних робіт, дотримання графіку виконання робіт щодо виконання робіт;
-Інші документи, які стосуються обставин виконання умов договору № 131 від 20.06.2022 про здійснення технічного нагляду.
-1.2. Документи по договору підряду № 115 Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі 1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » згідно ДБН А.2.2.-3-2014 від 08.06.2022, а саме:
-Договір підряду № 115 від 08.06.2022 з додатками;
-Проєктно - кошторисна документація в повному обсязі по договору № 115 Код за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі 1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 » згідно ДБН А.2.2.-3-2014 від 08.06.2022;
-Експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації по договору підряду № 115 від 08.06.2022;
-Технічне завдання на перелік, кількість та обсяг наданих послуг згідно договору підряду № 115 від 08.06.2022;
-Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3;
-Акти форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт по договору підряду № 115 від 08.06.2022;
-Акти форми КБ-2в приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості по договору підряду № 115 від 08.06.2022;
-Розрахунки загальновиробничих витрат до актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в;
-Підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в;
-Дефектні акти;
-Акти приймання-здачі прихованих робіт;
-Журнали прихованих робіт;
-Технічний паспорт на об`єкт будівництва - будівля №1/5 (Котельня) за адресою: АДРЕСА_1 );
-Акти перевірок та обстежень об`ємів, якості виконаних робіт, дотримання графіку виконання робіт щодо виконання робіт;
-Інші документи, які стосуються обставин виконання умов договору № 115 від 08.06.2022.
-1.3. Організаційно - розпорядчі та адміністративно - господарські документи ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ):
-Положення (статут) ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 );
-Посадова інструкція директора/керівника/уповноваженої особи від останніх ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), який виконував роботу щодо надання послуг з технічного нагляду, згідно договору № 131 від 20.06.2022;
-Податкова/реєстраційна справа ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 );
-Накази про призначення/звільнення найманих працівників (також і за цивільно - правовими договорами) ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) за період з 08.06.2022 по 17.03.2023рр.;
-Інформацію стосовно найманих працівників (також і за цивільно - правовими договорами), за яких ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) звітував та здійснював перерахування коштів, за періодз 08.06.2022по 17.03.2023рр., із зазначенням періоду та сум здійсненого перерахування коштів;
-Номерів розрахункових рахунків (відкритих/закритих/зупинених тощо) ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_3 , у банківських установ;
-Документи первинного бухгалтерського обліку та фінансової звітності, що підтверджують розмір сплачених грошових коштів на користь ПП « ОСОБА_4 » та ФОП ОСОБА_5 за надані послуги (виконані роботи та технічний нагляд), згідно договорів № 115 від 08.06.2022 та № 131 від 20.06.2022, а саме: платіжні доручення, банківські виписки тощо;
-Матеріали листування між ПП « ОСОБА_4 » та ІНФОРМАЦІЯ_6 і ФОП ОСОБА_5 з приводу укладання та виконання умов договорів № 115 від 08.06.2022 та № 131 від 20.06.2022.
3. Тимчасовий доступ до речей та документів має надати уповноважена особа ПП « ОСОБА_4 » (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ), за адресою: АДРЕСА_3 .
4. Строк дії ухвали тридцять днів з дня винесення ухвали.
Право тимчасового доступу до речей та документів надається слідчому СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , або іншому слідчому із складу групи слідчих у кримінальному провадженні №42023202510000034 від 17.03.2023року ( ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 .
Відповідно до вимог ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала виготовлена у двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження.
Примірник 2 та завірена копія - надано слідчому.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 110942908 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Котенко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні