Рішення
від 19.05.2023 по справі 420/11225/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/11225/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 травня 2023 року 17:00 год. м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., за участю секретаря судового засідання Рижук В.І., представника заявника Бутрик А.О., представника відповідача адвоката Боври Д.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду заяву Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків,

ВСТАНОВИВ:

17.05.2023 року об 11:22 год. до суду надійшла заява Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД про підтвердження обґрунтованості рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД згідно рішення ГУ ДПС в Одеській області від 17.05.2023 року.

В обґрунтування вимог заявник зазначив, що ГУ ДПС в Одеській області було додержано всіх законодавчо визначених підстав щодо проведення фактичної перевірки ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД, тому відмова відповідача у допуску до проведення фактичної перевірки підприємства є підставою для застосування адміністративного арешту майна платника податків, відповідно до підпункту 94.2.3 п.94.2 ст.94 Податкового кодексу України.

Ухвалою від 17.05.2023 року прийнято до розгляду заяву Головного управління ДПС в Одеській області та відкрито провадження по справі. Ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження (з викликом сторін). Призначено судове засідання для розгляду справи на 19 травня 2023 року о 14:00 год. Встановлено відповідачу строк для подання відзиву на заяву до 16:00 год. 18 травня 2023 року.

У судове засідання, призначене на 19 травня 2023 року на 14:00 год., з`явились представник заявника та представник відповідача.

Під час судового розгляду справи представник заявника заявлені вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача проти задоволення заяви заперечував, вважав її необґрунтованою, зазначив, що як вбачається зі змісту наказу Головного управлінням ДПС в Одеській області від 09.05.2023 року №3229-п "Про проведення фактичної перевірки ТОВ "ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД", цей наказ не містить жодних посилань на конкретні (фактичні) підстави призначення перевірки, крім зазначення норми Податкового кодексу України, якою лише визначаються певні підстави для проведення фактичної перевірки. Також, в наказі не відображено, в рамках яких заходів контролюючого органу встановлено невідповідність діяльності ТОВ "ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД" вимогам чинного законодавства, що свідчить про неналежне оформлення наказу на проведення фактичної перевірки від 09.05.2023 року №32290-п в частині не відображення в наказі підстав проведення перевірки.

На думку відповідача, враховуючи відсутність у наказі Головного управління ДПС в Одеській області від 09.05.2023 року №3229-п "Про проведення фактичної перевірки ТОВ "ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД" конкретних підстав для проведення фактичної перевірки, зважаючи на не зазначення в наказі інформації, яка б свідчила про порушення відповідачем законодавства або про можливі його порушення, і в якому порядку цю інформацію було отримано, не видається за можливе ідентифікувати передбачену законодавством фактичну підставу для призначення фактичної перевірки ТОВ "ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД". Також відповідач зазначив, що перевіряючими не було надано направлення на перевірку.

Заслухавши вступне слово представника заявника, представника відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, суд встановив наступні обставини.

Судом встановлено, що ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД зареєстроване Юридичним департаментом Одеської міської ради 28.08.2018 року за №15561020000067291.

ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД перебуває за основним місцем обліку як платник податків у ГУ ДПС в Одеській області, Київська ДПІ з 28.08.2018 року та зареєстроване за №155118200836.

10.02.2022 року ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД отримало від ГУ ДПС в Одеській області Ліцензію №15030414202200057 на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), термін дії з 10.02.2022 року до 10.02.2027 року (а.с. 56).

11.11.2022 року ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД отримало від ГУ ДПС в Одеській області Ліцензію №990614202201619 на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, термін дії з 11.11.2022 року до 11.11.2027 року (а.с. 55).

У зв`язку з наявною податковою інформацією, отриманою в рамках проведеного аналізу господарської діяльності суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за ідентичними адресами з іншими платниками податків, на підставі п.п.191.1.4 п.191.1 ст.191, п.п.191.1.14 п.191.1 ст.191, ст.20, п.п.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України, ГУ ДПС в Одеській області видано наказ від 09.05.2023 року №3229-п «Про проведення фактичної перевірки ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (а.с. 48-49).

Наказано провести фактичну перевірку ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» за податковою адресою: Одеська область, м. Одеса, Київський район, пр-т Небесної Сотні, буд. 47/3 та адресою господарської діяльності: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вул. Промислова, 1, з 10.05.2023 року тривалістю 10 діб, перевіряємий період з 30.11.2021 року - по дату закінчення фактичної перевірки, з метою здійснення контролю дотримання вимог діючого законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв.

09.05.2023 року позивачем були видані направлення на перевірку №6300/15-32, №6301/15-32 (а.с. 50-51).

На підставі наказу від 09.05.2023 року №3229-п та направлень на перевірку від 09.05.2023 року №6300/15-32, №6301/15-32 посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області 16.05.2023 року о 13 год. 07 хв. був здійсненний вихід з метою проведення фактичної перевірки ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» за адресою: пр-т Небесної Сотні, буд. 47/3, м. Одеса.

Представник підприємства адвокат Бовра Д.Ю. відмовив посадовим особам ГУ ДПС в Одеській області у допуску до проведення перевірки.

У зв`язку з відмовою адвоката Боври Д.Ю., який надає правову допомогу ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» на підставі договору, у допуску до проведення фактичної перевірки, посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області складено Акт відмови від допуску посадових осіб до перевірки/відмови від проведення перевірки (зареєстровано в контролюючому органі 16.05.2023 за №1792/15-32-09-02) (а.с. 52).

Також 16.05.2023 року посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області складено Акт відмови керівника платника податків або уповноваженої їм особи поставити свій підпис у направленні на проведення перевірки (а.с. 53).

16.05.2023 року начальник управління контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС в Одеській області звернувся до заступника начальника ГУ ДПС в Одеській області з письмовим зверненням про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків (а.с. 57).

17.05.2023 року о 09:02 год. заступником начальника ГУ ДПС в Одеській області було прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42416853) у зв`язку з не допуском до проведення фактичної перевірки (а.с. 58).

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.16.1 ст.16 Податкового кодексу України, платник податків зобов`язаний, зокрема, не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов`язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи; допускати посадових осіб контролюючого органу під час проведення ними перевірок до обстеження приміщень, територій (крім житла громадян), що використовуються для одержання доходів чи пов`язані з утриманням об`єктів оподаткування, а також для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадках, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Згідно з п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) (пп.75.1.3 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України).

Статтею 80 Податкового кодексу України визначений порядок проведення фактичної перевірки.

Згідно з п.80.1 ст.80 Податкового кодексу України, фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

За приписами пп.80.2 ст.80 Податкового кодексу України, фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема:

80.2.5. у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах і пального, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, та/або масовими витратомірами, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Як встановлено судом з матеріалів справи, фактична перевірка ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» призначена наказом Головного управління ДПС в Одеській області від 09.05.2023 року №3229-п на підставі п.п.191.1.4 п.191.1 ст.191, п.п.191.1.14 п.191.1 ст.191, ст.20, п.п.80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України, у зв`язку з наявною податковою інформацією, отриманою в рамках проведеного аналізу, що свідчить про можливі порушення вимог законодавства в сфері обігу пального.

Підставою для прийняття даного наказу слугувала наявність податкової інформації, отриманої в рамках проведеного аналізу господарської діяльності суб`єктів господарювання, які здійснювали закупівлю пального, при цьому отримали ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за ідентичними адресами з іншими платниками податків.

За приписами пп.80.2.5 п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України фактична перевірка здійснюється контролюючим органом, зокрема, на реалізацію функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Так, відповідно до ст.19-1 Податкового кодексу України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу:

19-1.1.4. здійснюють контроль, зокрема за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, наявністю торгових патентів;

19-1.1.14. здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері.

Отже, у даному випадку, підставою для проведення контролюючим органом фактичної перевірки, відповідно до підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 ПК України, є здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального, що узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеною у постановах від 07.06.2022 року по справі №360/4140/20, від 08.12.2022 року по справі №140/2889/21.

Таким чином, суд погоджується з доводами заявника, що підстава перевірки у наказі №3229-п зазначена.

Під час розгляду заяв про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків адміністративний суд здійснює оцінку обґрунтованості рішення контролюючого органу щодо адміністративного арешту майна платника податків шляхом перевірки наявності підстав для прийняття відповідного рішення та правильності юридичної кваліфікації дій платника податків, які стали підставою для прийняття такого рішення. Обґрунтованість причин відмови у допуску посадових осіб податкового органу до проведення податкової перевірки з боку платника податків входять до предмета доказування у справах, передбачених пунктом 2 частини першої статті 283 КАС України.

З огляду на вищевказане правове регулювання та обставини справи, суд не бере до уваги доводи ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» стосовно відсутності підстав для допуску до проведення фактичної перевірки, яку призначено на підставі пп.19-1.1.4, пп.19-1.1.14 п.19-1 ст.19-1, ст.20, пп. 80.2.5 п.80.2 ст.80 Податкового кодексу України.

Згідно з п.80.5 ст.80 Податкового кодексу України, допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення фактичної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу.

Як передбачено п.81.1 ст.81 Податкового кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

Посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;

копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

службового посвідчення осіб (належним чином оформленого відповідним контролюючим органом документа, що засвідчує посадову (службову) особу), які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється.

При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.

У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови.

Посадовими особами було пред`явлено службові посвідчення, направлення на перевірку від 09.05.2023 року №6300/15-32, №6301/15-32, та надано копію наказу Головного управління ДПС в Одеській області від 09.05.2023 року №3229-п адвокату Боврі Денису Юрійовичу, який на підставі договору за №01/07 від 30.07.2019 (ордер серійний № ВН 1247439) надає правову допомогу ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (код 42416853).

Адвокат ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (код 42416853) Бовра Д.Ю. відмовив посадовим особам Головного управління ДПС в Одеській області у допуску до проведення фактичної перевірки. Підстави недопуску були відображені в акті про відмову від допуску до перевірки, а саме: зазначено, що відсутня діяльність під час воєнного стану, а також вважають перевірку не законною та безпідставною.

При цьому, представник відповідача при відмові від допуску не зазначив про те, що йому не було пред`явлено направлень на перевірку. Тому такі доводи відповідача, викладені у відзиві, суд до уваги не бере.

Посадовими особами Головного управління ДПС в Одеській області складено 16.05.2023 року о 13 год. 07 хв. акт відмови від допуску до перевірки (зареєстровано у наступному в контролюючому органі 16.05.2023 за № 1792/15-32-09-02).

Даний акт був вручений та підписаний адвокатом ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (код 42416853) Боврою Д.Ю.

Посилання представника відповідача на відсутність законних підстав для призначення фактичної перевірки суд до уваги не бере, оскільки наказ про призначення фактичної перевірки не є предметом оскарження у даній справі.

У випадку наявності судового рішення про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту, платник податків не позбавлений можливості звернутися із заявою про його припинення, якщо в подальшому наказ про проведення перевірки буде визнано незаконним.

Натомість, слід зауважити, що наказ на перевірку та направлення відповідають вимогам п.81.1 ст.81 ПК України, а тому передбачених вказаною нормою підстав для не допуску уповноважених осіб ГУ ДПС в Одеській області до перевірки суд не вбачає.

Таким чином, Головним управлінням ДПС в Одеській області було додержано всіх законодавчо визначених підстав щодо проведення відповідної фактичної перевірки ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (код 42416853).

Пунктом 94.1 статті 94 Податкового кодексу визначено, що адміністративний арешт майна платника податків (далі арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов`язків, визначених законом.

Відповідно до пункту 94.2 статті 94 Податкового кодексу арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин, зокрема:

94.2.3. платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

Згідно п.94.3 ст.94 Податкового кодексу України, арешт майна полягає у забороні платнику податків вчиняти щодо свого майна, яке підлягає арешту, дії, зазначені у пункті 94.5 цієї статті.

За приписами п.94.4 ст.94 Податкового кодексу України арешт може бути накладено контролюючим органом на будь-яке майно платника податків, крім майна, на яке не може бути звернено стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

Арешт майна може бути повним або умовним (п.94.5 ст.94 Податкового кодексу України).

Повним арештом майна визнається заборона платнику податків на реалізацію прав розпорядження або користування його майном. У цьому випадку ризик, пов`язаний із втратою функціональних чи споживчих якостей такого майна, покладається на орган, який прийняв рішення про таку заборону. Умовним арештом майна визнається обмеження платника податків щодо реалізації прав власності на таке майно, який полягає в обов`язковому попередньому отриманні дозволу керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу на здійснення платником податків будь-якої операції з таким майном. Зазначений дозвіл може бути виданий керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу, якщо за висновком податкового керуючого здійснення платником податків окремої операції не призведе до збільшення його податкового боргу або до зменшення ймовірності його погашення.

Пунктом 94.6 статті 94 Податкового кодексу України встановлено, що керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків, яке надсилається: платнику податків з вимогою тимчасово зупинити відчуження його майна; іншим особам, у володінні, розпорядженні або користуванні яких перебуває майно такого платника податків, з вимогою тимчасово зупинити його відчуження.

Арешт коштів на рахунку/електронному гаманці платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду.

У відповідності з п.94.10 ст.94 Податкового кодексу України, арешт на майно може бути накладено рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.

Відповідно до п.94.11 ст.94 Податкового кодексу України, рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу щодо арешту майна може бути оскаржене платником податків в адміністративному або судовому порядку.

Судом встановлено, що за наявності обставин, передбачених пп.94.2.3 п.94.2 ст.94 Податкового кодексу України, заступником начальника Головного управління ДПС в Одеській області прийнято рішення від 17.05.2023 року про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків ТОВ «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД».

Враховуючи, що відповідно до п.94.10 ст.94 Податкового кодексу України, арешт на майно накладається рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом, Головне управління ДПС в Одеській області своєчасно звернулося до Одеського окружного адміністративного суду із заявою в порядку ст.283 КАС України про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.

Згідно з ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись ст.ст. 77, 90, ч.2 ст.139, ст.ст. 271, 272, 283 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Заяву Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) до Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД» (адреса: пр-т Небесної Сотні, 47/3, м. Одеса, 65114, код ЄДРПОУ 42416853) про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків задовольнити.

Підтвердити обґрунтованість рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна ТОВ ТРАНС СЕРВІС ТРЕЙД (код ЄДРПОУ 42416853) згідно рішення ГУ ДПС в Одеській області від 17.05.2023 року.

Рішення підлягає негайному виконанню.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.

Подання апеляційної скарги на рішення суду не перешкоджає його виконанню.

Суддя В.В. Андрухів

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.05.2023
Оприлюднено22.05.2023
Номер документу110969428
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/11225/23

Рішення від 19.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

Ухвала від 17.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні