КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 травня 2023 року м. Кропивницький Справа №340/11031/21
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянув у порядку спрощеного провадження (письмового провадження) в м. Кропивницькому адміністративну справу
за позовом: ОСОБА_1
до відповідача: Суботцівської сільської ради
про визнання протиправним та скасування рішення.
ОСОБА_1 звернувся з позовом до Суботцівської сільської ради про:
- визнання протиправним та скасувати рішення Суботцівської сільської ради щодо відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою 25.11.2021 року №2342;
- зобов`язання Суботцівської сільської ради повторно розглянути заяву від 11.11.2021 року про надання ОСОБА_1 дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га для ведення особистою селянського господарства, яка розташована на території Суботцівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що звернувся до Суботцівської сільської ради із проханням надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 2 га для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Суботцівської сільської ради Знам`янського району Кіровоградської області. Рішенням від 25.11.2021 р. №2342 відповідач відмовив позивачу у наданні дозволу. Позивач вважає відмову відповідача протиправною.
Відповідачем подано відзив на позовну заяву у якому він заперечив проти позову (а.с.13-19, 63-68). Відповідач вказує, що 11.11.2021 р. позивач звернувся із заявою до Суботцівської сільської ради про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2,00 га, яка розташована на території Суботцівської сільської ради та знаходиться поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289. 25.11.2021 р. відбулося засідання 16 сесії 8 скликання Суботцівської сільської ради на якій була розглянута заява ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо виділення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства та прийнято рішення, яким відхилено проект рішення гр. ОСОБА_1 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність» як такий, що не набрав необхідної кількості голосів відповідно до ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Відповідач зазначив, що оскільки відповідно до абз.2 ч.2 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради щодо безоплатної передачі земельної ділянки комунальної власності у приватну власність (крім земельних ділянок, що перебувають у користуванні громадян, та випадків передачі земельної ділянки власнику розташованого на ній жилого будинку , іншої будівлі, споруди) приймається не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу ради, то рішення ради №2342 від 25.11.2021 р. «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність гр. ОСОБА_1 » було відхилено у зв`язку з тим, що не набрало необхідної кількості голосів. Тобто за дане рішення не проголосували більшість присутніх на сесії депутатів, а саме 14 осіб, відтак відповідач як колегіальний орган був повноважний прийняти вказане рішення шляхом відхилення. У зв`язку з неприйняттям рішення №2342 від 25.11.2021 року, Суботцівська сільська рада 11 січня 2022 року направила позивачу гр. ОСОБА_1 листа №036-16/113 про перенесення розгляду заяви від 11.11.2022 р. на наступну чергову сесію Суботцівської сільської ради, яка відбудеться 04 лютого 2022 року.
Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 29.12.2021 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (а.с.12).
28.01.2022 р. проведено перше судове засідання та розпочато розгляд справи по суті (а.с.110).
Інші процесуальні дії у справі не вчинялися.
Дослідивши подані позивачем документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,
ВСТАНОВИВ:
16.11.2021 р. ОСОБА_1 подано до Суботцівської сільської ради клопотанням від 11.11.2021 р. (індекс Х-1851/03-25) про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га, на території Суботцівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289 (а.с.8, 21, 70). До клопотання додано копії паспорта (а.с.5-6, 23-24, 72-73), ідентифікаційного коду (а.с.7, 25, 74), УБД (а.с.7, 25. 74) та фото місця розташування земельної ділянки (а.с.9, 22, 71).
Рішенням шістнадцятої сесії восьмого скликання Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області від 25.11.2021 р. №2342 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність гр. ОСОБА_1 » відхилено проект рішення гр. ОСОБА_1 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність» для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ 01.03) загальною площею 2,0000 га на території Суботцівської сільської ради Кропивницького району, Кіровоградської області як такий, який не набрав потрібної кількості голосів (а.с.10, 20).
З огляду на зміст протоколу шістнадцятої сесії восьмого скликання Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області від 25.11.2021 р. встановлено, що за результатами голосування стосовно проекту рішення з питання надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення особистого господарства гр. ОСОБА_1 «за» 0 депутатів, «проти» 4 депутати, «утрималися» 14 депутатів, «не голосували» 1 депутат, як наслідок, рішення №2342 не прийнято (а.с.28-58, 72-106).
Листом Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області від 11.01.2022 р. №05-16/113 повідомлено ОСОБА_2 , що відповідно до рішення Суботцівської сільської ради №2342 від 25.11.2021 р. було відхилено проект рішення гр. ОСОБА_1 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність» для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ 01.03.) загальною площею 2,0000 га на території Суботцівської сільської ради Кропивницького району, Кіровоградської області як такий, що не набрав потрібної кількості голосів. У зв`язку з чим, розгляд заяви від 16.11.2021 р. відбудеться на черговій сесії Суботцівської сільської ради 04 лютого 2022 року (а.с.62, 107).
Відповідачем не надано суду доказів розгляду клопотання ОСОБА_1 на черговій сесії Суботцівської сільської ради 04 лютого 2022 року.
Згідно з ч.2 ст.14 Конституції України право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Відповідно до п.«б» ч.1 ст.81 Земельного кодексу України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.
Частиною 1 статті 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
З огляду на ч.2 ст.116 Земельного кодексу України набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
При цьому, відповідно до змісту пп.«в» ч.3 ст.116 Земельного кодексу України, безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
На підставі п.«б» ч.1 ст.121 Земельного кодексу України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства не більше 2,0 гектара.
Відповідно до ч.ч.6, 7 ст.118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність особи, якій належить право власності на об`єкт нерухомості (жилий будинок, іншу будівлю, споруду), розташований на такій земельній ділянці, або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб`єктами господарювання, які є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін.
Повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування передбачені статтею 122 Земельного кодексу України.
Згідно з ч.1 ст.122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Відповідно до ч.1 ст.83 Земельного кодексу України землі, які належать на праві власності територіальним громадам є комунальною власністю.
Пунктами «а», «б» ч.1 ст.12 Земельного кодексу України визначено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.
Статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 р. №280/97-ВР установлено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Відповідно до п.34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Згідно з ч.1 ст.46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.
Відповідно до ч.ч.1-3 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Рішення ради приймаються відкритим поіменним голосуванням, окрім випадків, передбачених пунктами 4 і 16 статті 26, пунктами 1, 29 і 31 статті 43 та статтями 55, 56 цього Закону, в яких рішення приймаються таємним голосуванням.
З огляду на ч.ч.2-4, 6 ст.49 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обов`язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення.
На час сесій, засідань постійних комісій рад, а також для здійснення депутатських повноважень в інших, передбачених законом випадках, депутат звільняється від виконання виробничих або службових обов`язків з відшкодуванням йому середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов`язаних з депутатською діяльністю, за рахунок відповідного місцевого бюджету.
Депутат зобов`язаний брати участь у роботі сесій ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.
Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.
Отже, до повноважень Суботцівської сільської ради як представницького органу місцевого самоврядування належить розпорядження землями комунальної власності Суботцівської територіальної громади, у тому числі передача земельних ділянок безоплатно у власність громадянам у порядку, передбаченому статтею 118 Земельного кодексу України, за встановленими статтею 121 цього Кодексу нормами.
Як свідчать результати поіменного голосування шістнадцятої сесії восьмого скликання Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області від 25.11.2021 року стосовно проекту рішення з питання надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення особистого господарства гр. ОСОБА_1 рішення не прийнято, оскільки під час голосування із 18 депутатів сільської ради та селищного голови проголосували «за» 0, «проти» 4, «утрималися» 14, «не голосували» 1 (а.с.27, 58, 76, 106). Як наслідок проект рішення відхилено, позаяк він не набрав потрібної кількості голосів. При цьому прийнято рішення від 25.11.2021 р. №2342 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність гр. ОСОБА_1 ».
Судом встановлено, що оскаржуване рішення за своїм змістом не є рішенням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність гр. ОСОБА_1 . Зазначене рішення також не є рішенням органу місцевого самоврядування про відмову у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду, які згідно з частинами 10, 11 статті 118 ЗК України можуть бути оскаржені до суду. Цим рішенням оформлено процедурне питання щодо відхилення проекту рішення селищної ради, яке при голосуванні депутатів не отримало необхідної більшості голосів для його прийняття.
Суд враховує, що ні Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», ні Регламент Суботцівської сільської ради (територіальної громади) восьмого скликання, затвердженого рішенням першої сесії Суботцівської сільської ради восьмого скликання від 08.12.2020 р. №5, чинного на час прийняття оскаржуваного рішення, не передбачено оформлення відхилення проекту рішення ради, яке через нерезультативне голосування не отримало необхідної більшості голосів на його підтримку, окремим рішенням (актом) ради, натомість такий результат голосування фіксується у протоколі пленарного засідання ради.
Таким чином оскаржуване рішення від 25.11.2021 р. №2342 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність гр. ОСОБА_1 » прийнято відповідачем безпідставно та необґрунтовано, а позов про визнання його протиправним та скасування підлягає задоволенню.
Частиною 1 статті 2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з ч.1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Відповідно до ч.2 ст.9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
За правовою позицією, висловленою Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 09.04.2018 р. у справі №П/9901/137/18 (№800/426/17), під протиправною бездіяльністю суб`єкта владних повноважень слід розуміти зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.
Суд вважає, що у спірних правовідносинах Суботцівська сільська рада, як представницький орган місцевого самоврядування та розпорядник землями комунальної власності, допустила протиправну бездіяльність, оскільки за клопотанням позивача від 11.11.2021 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га, на території Суботцівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289 не прийняла рішення, передбачене нормами Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» про надання дозволу на розробку проекту землеустрою або про відмову у наданні такого дозволу.
Суд наголошує, що Суботцівська сільська рада є представницьким органом місцевого самоврядування, який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення з питань регулювання земельних відносин, які належать до її відання. Ухилення окремих депутатів ради від голосування за рішення ради з питань регулювання земельних відносин та відсутність інших депутатів під час голосування не є обставинами, які виправдовують бездіяльність відповідача як суб`єкта владних повноважень у спірних правовідносинах.
Отже, бездіяльність Суботцівської сільської ради щодо прийняття рішення за клопотанням ОСОБА_1 від 11.11.2021 р. про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га, на території Суботцівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289, підлягає визнанню протиправною.
З огляду на висновок суду про протиправність бездіяльності відповідача щодо прийняття рішення за клопотанням ОСОБА_1 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га, на території Суботцівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289, підлягає задоволенню з конкретизацією змісту позовна вимога про зобов`язання Суботцівської сільської ради повторно розглянути заяву від 11.11.2021 року про надання ОСОБА_1 дозволу на розробку проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2 га для ведення особистою селянського господарства, яка розташована на території Суботцівської сільської ради.
Згідно з ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до п.13 ч.1 ст.5 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 р. №3674-VI позивач звільнений від сплати судового збору (а.с.7). Доказів понесення інших судових витрат позивачем до суду не надано.
Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення шістнадцятої сесії восьмого скликання Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області від 25 листопада 2021 року №2342 «Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність гр. ОСОБА_1 ».
3. Визнати протиправною бездіяльність Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області щодо прийняття рішення за клопотанням ОСОБА_1 від 11 листопада 2021 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га, на території Суботцівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289.
4. Зобов`язати Суботцівську сільську раду Кропивницького району Кіровоградської області повторно розглянути клопотанням ОСОБА_1 від 11 листопада 2021 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки орієнтовною площею 2,0000 га, на території Суботцівської ОТГ для ведення особистого селянського господарства поблизу земельної ділянки з кадастровим номером 3522280800:02:000:0289.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.
Дата складання повного рішення суду 19 травня 2023 року.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Г.М. МОМОНТ
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2023 |
Оприлюднено | 22.05.2023 |
Номер документу | 110972882 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.М. МОМОНТ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні