Ухвала
від 23.05.2023 по справі 295/6104/23
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/6104/23

1-кс/295/2641/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23.05.2023 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянув винесене в кримінальному провадженні № 42019061020000060 прокурором Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В :

В клопотанні прокурор Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 зазначає, що у провадженні СВ Житомирського ВП ГУНП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного 08.04.2019 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019061020000060, з приводу можливого вчинення службовими особами Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » розтрати бюджетних коштів при проведенні закупівлі робіт з будівництва світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 , та виконанні договорів №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частиною третьою статті 191 КК України.

Так, встановлено, що 30 жовтня 2018 року, на підставі рішення 40 сесії ІНФОРМАЦІЯ_3 7 скликання №1173 від 27.09.2018 року Житомирським міським головою погоджено зміни до плану використання бюджетних коштів щодо виділення Комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради 701580,00 гривень за призначенням капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів (код Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування 0217442-Утримання та розвиток інших об`єктів транспортної інфраструктури).

15 листопада 2018 року між вказаним Комунальним підприємством та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №4-11-18 на будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 .

Згідно пункту 2.1. договору підряду ціна робіт є динамічною, включає відшкодування витрат підрядника за виконану ним роботу, визначається кошторисом та становить 618223,64 гривень, в т.ч. ПДВ 103037,27 гривень.

Як вбачається із завдання на проектування об`єкта «Будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 », погодженого інженером-проектувальником ОСОБА_4 (р.№7213), характеристики запроектованого об`єкта включають влаштування регульованого пішоходними світлофорами переходу для пішоходів по вул. Київське шосе та влаштування пішоходного переходу по вулиці Поліській, влаштування підняття над проїзною частиною острівців безпеки з установкою бетонного бортового каменю, влаштування дорожнього одягу на острівцях безпеки з елементів фігурного мощення.

Кошторисна документація на будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 , розроблена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на замовлення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », містить розрахунок вартості робіт та матеріалів не лише безпосередньо для монтажу світлофорного об`єкта, а й для проведення вищенаведених дорожніх робіт.

Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт за 11-12 міс. 2018 року, складеного та підписаного сторонами договору 04.12.2018 року, підрядником виконано підготовчі роботи, зокрема - зрізку рослинного ґрунту вручну, розбирання асфальтобетонних покритів, навантаження та перевезення сміття і ґрунту, копання ям для стояків вручну, а також, роботи зі встановлення світлофора улаштування бетонних фундаментів, установлення світлофорних опор, монтаж дев`яти сигнальних світлофорів, заземлення світлфорних опор тощо, на загальну суму - 185467,09 грн.

На підставі вказаного акту, 07.12.2018 року КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 185467,09 грн.

08.02.2019 року між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №4-11-19 про будівництво світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 , тобто з предметом договору, що аналогічний договору №4-11-18 від 15.11.2018 року.

Згідно пункту 2.1. договору підряду №4-11-19 від 08.02.2019 року, ціна робіт є твердою, включає відшкодування витрат підрядника за виконану ним роботу та визначається кошторисом, на 2019 рік становить - 432756,55 грн. У 2019 році буде профінансовано 242834, 74 грн. Зобов`язання в сумі 189821,81 грн. будуть профінансовані у разі наявних призначень та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок замовника.

Відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконано, а КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » прийнято виконання робіт на суму 242834,74 грн., а саме монтаж дев`яти сигнальних світлофорів, встановлення дорожніх знаків, підвішування проводів, встановлення автоматичного вимикача, встановлення диференційного двохмодульного автомату, монтаж дорожнього контролера, встановлення однофазного лічильника, встановлення та настроювання систем багатоконтурних автоматичного регулювання, розведення по пристроях і підключення жил кабелів пристроїв, апаратів і приладів до зовнішньої мережі тощо.

15.02.2019 року на рахунок підрядника перераховано 242834,74 грн. за виконані роботи по договору №4-11-2019 від 08.02.2019 року.

При цьому, обстеження фактичного стану виконання робіт після проведення оплати за їх виконання засвідчило, що встановлені світлофори по АДРЕСА_1 , не працювали та роботи зі встановлення та монтажу пристроїв тривали.

З огляду на викладене, наявні підстави в межах кримінального провадження проведення досудового розслідування щодо можливої розтрати бюджетних коштів при проведенні закупівлі робіт з будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 , та виконанні договорів №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року.

На даний час, з метою встановлення обставин кримінального провадження, виникла необхідність в отриманні документів, що стосуються укладення та виконання вищенаведених договорів, зокрема - договорів підряду №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року з КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради щодо будівництва світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 , додаткових угод до них, проектної та кошторисної документації, звітних документів щодо виконання вказаних договорів (акти КБ-2, КБ-3), документів щодо здійснення оплати за виконані договори №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року (рахунки, платіжні доручення), матеріалів здійснення технічного та авторського нагляду, документів щодо придбання та якості обладнання та матеріалів, що використовувалося під час виконання робіт та встановлені на об`єкті (видаткові, податкові накладні, рахунки, сертифікати якості тощо), трудових договорів, цивільних договорів з особами, які фактично виконували роботи будівництва світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 , табелів обліку робочого часу працівників за жовтень-листопад 2018 року, лютий 2019 року, інші періоди фактичного виконання договорів, інших документів, що стосуються виконання договорів №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року.

Вищенаведені документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (юридична адреса: АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Враховуючи те, що зазначені документи мають суттєве значення для встановлення обставин справи, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, з метою досягнення повноти, всебічності при розслідуванні даного кримінального правопорушення, необхідно отримати тимчасовий доступ до вищенаведених речей та документів, з можливістю ознайомлення та вилучення останніх.

У відповідності до ст. 99 КПК України, сторона кримінального провадження зобов`язана надавати суду для дослідження оригінали документів.

У випадку отримання тимчасового доступу до вказаних речей та документів, інформація, котра в них міститься, може бути використана як доказ, надасть можливість встановити обставини та спосіб вчинення даного кримінального правопорушення, дозволить проводити подальші слідчі дії, для проведення яких необхідні оригінали документів.

Прокурор в судове засідання не з?явилася, надала заяву про розгляд клопотання без її участі.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни, переховування або знищення документів.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи вищевикладене та те, що з клопотання та доданих до нього матеріалів вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані у клопотанні документи, мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів, які іншим способом неможливо отримати, керуючись ст.ст. 159-166 КПК України слідчий суддя,-

У Х В А Л И В:

Надати прокурорам з групи прокурорів, а саме прокурорам Житомирської окружної прокуратури ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , слідчим з групи слідчих слідчим СВ Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області - ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ, з правом ознайомлення та вилучення речей і документів, що перебувають у володінні Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (юридична адреса: АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме документів, що стосуються укладення та виконання вищенаведених договорів №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року, зокрема - договорів підряду №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року з КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради щодо будівництва світлофорного об`єкта по АДРЕСА_1 , додаткових угод до них, проектної та кошторисної документації, звітних документів щодо виконання вказаних договорів (акти КБ-2, КБ-3), документів щодо здійснення оплати за виконані договори №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року (рахунки, платіжні доручення), матеріалів здійснення технічного та авторського нагляду, документів щодо придбання та якості обладнання та матеріалів, що використовувалося під час виконання робіт та встановлені на об`єкті (видаткові, податкові накладні, рахунки, сертифікати якості тощо), трудових договорів, цивільних договорів з особами, які фактично виконували роботи з будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_1 , табелів обліку робочого часу вказаних працівників за жовтень-листопад 2018 року, лютий 2019 року, інші періоди фактичного виконання договорів, документів щодо оплати за виконання робіт особами, згідно цивільно правових угод, інших документів, що стосуються виконання договорів №4-11-18 від 15.11.2018 року та №4-11-19 від 08.02.2019 року.

Встановити строк дії ухвали до 31.05.2023 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку, згідно з положеннями КПК України, з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення23.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111025680
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/6104/23

Ухвала від 23.05.2023

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Полонець С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні