Ухвала
від 22.05.2023 по справі 295/6103/23
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/6103/23

1-кс/295/2640/23

УХВАЛА

Іменем України

22.05.2023 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання про надання доступу до речей і документів, внесене прокурором Житомирської окружної прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42019061020000060 від 08.04.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, та додані до нього матеріали,-

ВСТАНОВИВ:

Прокурор звернулася до слідчого судді з клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ, з правом ознайомлення та вилучення, до речей і документів, які перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме документів, що стосуються укладення договорів підряду №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 , та додаткових угод до них, проектної та кошторисної документації, звітних документів щодо виконання вказаних договорів, документів щодо здійснення оплати за виконані договори №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019, договори щодо здійснення технічного та авторського нагляду, матеріали здійснення технічного та авторського нагляду, в т.ч. договорів підряду, актів КБ-2, кб-3, кошторисної документації, робочого проєкту, платіжних доручень, журналів технічного та авторського нагляду, матеріалів виявлених порушень в ході виконання робіт, інших документів, що стосуються виконання договорів №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019.

У клопотанні вказано, що в ході досудового розслідування встановлено, що 30.10.2018 року на підставі рішення 40 сесії ІНФОРМАЦІЯ_3 7 скликання №1173 від 27.09.2018 Житомирським міським головою погоджено зміни до плану використання бюджетних коштів щодо виділення комунальному підприємству « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради 701580,00 гривень за призначенням капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів (код Тимчасової класифікації видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування 0217442-Утримання та розвиток інших об`єктів транспортної інфраструктури).

15 листопада 2018 року між вказаним комунальним підприємством та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №4-11-18 на будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 .

Згідно пункту 2.1. договору підряду ціна робіт є динамічною, включає відшкодування витрат підрядника за виконану ним роботу, визначається кошторисом та становить 618 223,64 гривень, в т.ч. ПДВ 103037,27 гривень.

Як вбачається із завдання на проектування об`єкту «Будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 », погодженого інженером-проектувальником ОСОБА_4 (р.№7213), характеристики запроектованого об`єкта включають влаштування регульованого пішоходними світлофорами переходу для пішоходів по вул. Київське шосе та влаштування пішоходного переходу по вулиці Поліській, влаштування підняття над проїзною частиною острівців безпеки з установкою бетонного бортового каменю, влаштування дорожнього одягу на острівцях безпеки з елементів фігурного мощення.

Кошторисна документація на будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 , розроблена ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на замовлення КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », містить розрахунок вартості робіт та матеріалів не лише безпосередньо для монтажу світлофорного об`єкту, а й для проведення вищенаведених дорожніх робіт.

Згідно акту приймання виконаних будівельних робіт за 11-12 міс. 2018 року, складеного та підписаного сторонами договору 04.12.2018, підрядником виконано підготовчі роботи, зокрема зрізку рослинного ґрунту вручну, розбирання асфальтобетонних покритів, навантаження та перевезення сміття і ґрунту, копання ям для стояків вручну, а також роботи з встановлення світлофора улаштування бетонних фундаментів, установлення світлофорних опор, монтаж дев`яти сигнальних світлофорів, заземлення світлфорних опор тощо, на загальну суму 185 467,09 грн.

На підставі вказаного акту 07.12.2018 КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перераховано 185 467,09 грн.

08.02.2019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір підряду №4-11-19 про будівництво світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 , тобто з предметом договору, що аналогічний договору №4-11-18 від 15.11.2018.

Згідно пункту 2.1. договору підряду №4-11-19 від 08.02.2019 ціна робіт є твердою, включає відшкодування витрат підрядника за виконану ним роботу та визначається кошторисом, на 2019 рік становить 432 756,55 грн. У 2019 році буде профінансовано 242834, 74 грн. Зобов`язання в сумі 189 821,81 грн. будуть профінансовані у разі наявних призначень та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок замовника.

Відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2019 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконано, а КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » прийнято виконання робіт на суму 242834,74 грн., а саме монтаж дев`яти сигнальних світлофорів, встановлення дорожніх знаків, підвішування проводів, встановлення автоматичного вимикача, встановлення диференційного двохмодульного автомату, монтаж дорожнього контролера, встановлення однофазного лічильника, встановлення та настроювання систем багатоконтурних автоматичного регулювання, розведення по пристроях і підключення жил кабелів пристроїв, апаратів і приладів до зовнішньої мережі тощо.

15.02.2019 на рахунок підрядника перераховано 242834,74 грн. за виконані роботи по договору №4-11-2019 від 08.02.2019.

При цьому, обстеження фактичного стану виконання робіт після проведення оплати за їх виконання засвідчило, що встановлені світлофори по АДРЕСА_2 не працювали та роботи з встановлення та монтажу пристроїв тривали.

З огляду на викладене, наявні підстави в межах кримінального провадження проведення досудового розслідування щодо можливої розтрати бюджетних коштів при проведенні закупівлі робіт з будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 та виконанні договорів №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019.

В обґрунтування клопотання вказано, що зазначені документи мають суттєве значення для встановлення обставин справи, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, з метою досягнення повноти, всебічності при розслідуванні даного кримінального правопорушення, необхідно отримати тимчасовий доступ до вищенаведених речей та документів з можливістю ознайомлення та вилучення останніх.

Прокурором ОСОБА_3 заявлено клопотання про проведення розгляду справи без її участі та без участі особи, у володінні якої знаходяться такі документи.

Відповідно до ч. 2. ст. 163 КПК України, розгляд клопотання проведено у відсутності особи, у володінні якої знаходяться документи.

Слідчий суддя, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, дійшов наступного висновку.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до п. 7 ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, обставини кримінального провадження, значення документів, до яких прокурор просить надати тимчасовий доступ, за допомогою яких може бути виконане завдання, для досягнення якого ініційовано відповідне клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про можливість задовольнити подане клопотання.

Керуючись ст. ст. 159, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати прокурорам групи прокурорів, а саме прокурорам Житомирської окружної прокуратури: ОСОБА_3 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , слідчим з групи слідчих: слідчим СВ Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ з правом ознайомлення та вилучення речей і документів, що перебувають у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Житомирської міської ради (юридична адреса: АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме документів, що стосуються укладення договорів підряду №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » щодо будівництва світлофорного об`єкту по АДРЕСА_2 , та додаткових угод до них, проектної та кошторисної документації, звітних документів щодо виконання вказаних договорів, документів щодо здійснення оплати за виконані договори №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019, договори щодо здійснення технічного та авторського нагляду, матеріали здійснення технічного та авторського нагляду, в т.ч. договорів підряду, актів КБ-2, кб-3, кошторисної документації, робочого проєкту, платіжних доручень, журналів технічного та авторського нагляду, матеріалів виявлених порушень в ході виконання робіт, інших документів, що стосуються виконання договорів №4-11-18 від 15.11.2018 та №4-11-19 від 08.02.2019.

Встановити строк дії ухвали до 05.06.2023 року.

Особа, яка зазначена в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів як володілець речей або документів, зобов`язана надати тимчасовий доступ до зазначених в ухвалі речей і документів особі, зазначеній у відповідній ухвалі слідчого судді, суду.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБогунський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення22.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111058064
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/6103/23

Ухвала від 22.05.2023

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Чішман Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні