ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"25" травня 2023 р. справа № 300/3973/22
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі судді Т.Боршовського, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Державного підприємства Прикарпатський військовий лісгосп до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, -
ВСТАНОВИВ:
Державне підприємство Прикарпатський військовий лісгосп (далі позивач, ДП Прикарпатський військовий лісгосп) звернулося до суду з адміністративним позовом до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Івано-Франківській області (далі відповідач, РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області), в якому просить суд: визнати протиправними дії щодо відмови у перереєстрації транспортних засобів: 1. BA3 21099, об`єм двигуна 1499, шaci № Y9L2109902L001774, кузов № НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_2 , видане 07.03.2008 р. 1-ше MPB ДАI в м. Івано-Франківську; 2. ВA3 2121, об`єм двигуна 1570, кузов № НОМЕР_3 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_4 , видане 16.04.2009 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 3. ГАЗ 2410, об`єм двигуна 2445, шасі № 297258/3401, кузов № НОМЕР_5 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_6 , видане 24.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 4. ГКБ 8352, об`єм двигуна -, шасі № 0029636. кузов № -, свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_7 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську: 5. КС 2573 УРАЛ 4320, об`єм двигуна 10850, шaci № 297259/3401, кузов № НОМЕР_8 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_9 , на 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ м. - Франківську; 6. УАЗ 469, об`єм двигуна 2445, шасі № 297260/3401, кузов № НОМЕР_10 , свідоцтво про НОМЕР_11 , видане 30.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 7. УA3 3151, об`єм двигуна 2445, шaci № 297256/3401, кузов № НОМЕР_12 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_13 , видане 25.04 2008 р. 1-ше MPB ДАІ в м. Івано-Франківську; 8. УРАЛ 43203, об`єм двигуна 10850, шасі № 297262/3401, кузов № НОМЕР_14 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_15 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 9. УРАЛ 4320, об`єм двигуна 10850, шасі № 297268/3401, кузов № НОМЕР_16 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_17 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 10. ЗИЛ 131, об`єм двигуна 6000, шaci № 297264/3401, кузов № НОМЕР_18 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_19 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 11. MAZDA 6 SDN, об`єм двигуна 1798, шасі № -. кузов № НОМЕР_20 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_21 , видане 25.01.2008 р. 1-е МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську (далі транспортні засоби), та зобов`язати Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Івано-Франкiвськiй області здійснити перереєстрацію транспортних засобів: 1. BA3 21099, об`єм двигуна 1499, шaci № Y9L2109902L001774, кузов № НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_2 , видане 07.03.2008 р. 1-ше MPB ДАI в м. Івано-Франківську; 2. ВA3 2121, об`єм двигуна 1570, кузов № НОМЕР_3 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_4 , видане 16.04.2009 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 3. ГАЗ 2410, об`єм двигуна 2445, шасі № 297258/3401, кузов № НОМЕР_5 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_6 , видане 24.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 4. ГКБ 8352, об`єм двигуна -, шасі № 0029636. кузов № -, свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_7 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську: 5. КС 2573 УРАЛ 4320, об`єм двигуна 10850, шaci № 297259/3401, кузов № НОМЕР_8 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_9 , на 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ м. - Франківську; 6. УАЗ 469, об`єм двигуна 2445, шасі № 297260/3401, кузов № НОМЕР_10 , свідоцтво про НОМЕР_11 , видане 30.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 7. УA3 3151, об`єм двигуна 2445, шaci № 297256/3401, кузов № НОМЕР_12 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_13 , видане 25.04 2008 р. 1-ше MPB ДАІ в м. Івано-Франківську; 8. УРАЛ 43203, об`єм двигуна 10850, шасі № 297262/3401, кузов № НОМЕР_14 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_15 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 9. УРАЛ 4320, об`єм двигуна 10850, шасі № 297268/3401, кузов № НОМЕР_16 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_17 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 10. ЗИЛ 131, об`єм двигуна 6000, шaci № 297264/3401, кузов № НОМЕР_18 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_19 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 11. MAZDA 6 SDN, об`єм двигуна 1798, шасі № -. кузов № НОМЕР_20 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_21 , видане 25.01.2008 р. 1-е МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську за Державним пiдприємством Прикарпатський військовий лісгосп.
Позовні вимоги мотивовано тим, що на підставі наказу Міністерства оборони України від 04.03.2019 № 94 реорганізовано Державне підприємство «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» та виділено з його складу відокремлений підрозділ ДП Прикарпатський військовий лісгосп, якому згідно акту приймання-передачі активів та зобов`язань від 01.07.2019 передано транспортні засоби. ДП «Прикарпатський військовий лісгосп» звернулось до відповідача із заявою про перереєстрацію транспортних засобів, за результатом розгляду якої Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Івано-Франківській області листом № 31/9/1/1315 від 13.09.2022 повідомив позивача про відмову в перереєстрації таких транспортних засобів, оскільки останні перебувають під арештом. Позивач вважає протиправними дії відповідача щодо відмови у перереєстрації транспортних засобів, оскільки такі транспортні засоби є власністю держави в особі Міністерства оборони України, а внаслідок реорганізації Державного підприємства «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» змінився лише користувач транспортних засобів, а не власник. Позивач звернув увагу на те, що підпунктом 3 пункту 41 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків, визначено, що не вважається відчуженням передача транспортного засобу іншому структурному підрозділу (територіальному органу) в межах одного органу державної влади. За вказаних обставин, ДП «Прикарпатський військовий лісгосп» вважає, що в спірному випадку відсутні будь-які перешкоди для здійснення РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франкiвськiй області перереєстрації транспортних засобів, які передані позивачу Державним підприємством «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» згідно акту приймання-передачі активів та зобов`язань від 01.07.2019.
Ухвалою суду від 10.10.2022 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України та надано строк для усунення недоліків. Позивач у вказаний в ухвалі строк усунув недоліки.
Ухвалою суду від 19.10.2023 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), витребувано: в Державного підприємства Прикарпатський військовий лісгосп належним чином засвідчені копії талонів на реєстраційні дії та заяв на реєстрацію транспортних засобів від 25.08.2022; в РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області належним чином засвідчені копії заяв на реєстрацію транспортних засобів від 25.08.2022 з всіма долученими документами та рішень про відмову в реєстрації транспортних засобів.
08.11.2022 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшов відзив РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 07.11.2022 № 31/9-3891-2022 на позовну заяву. У відзиві відповідач заперечив проти задоволення позову. Представник відповідача вказав, що згідно з пунктом 15 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків, у разі наявності відомостей про розшук транспортного засобу його реєстрація, перереєстрація, зняття з обліку не проводиться. Так, відповідно до Єдиного державного реєстру МВС транспортні засоби, що зареєстровані за ДП «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» перебувають у розшуку, а тому відсутня можливість перереєструвати автомобілів з ДП «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» на ДП «Прикарпатський військовий лісгосп» на підставі акту приймання-передачі. Представник відповідача звернув увагу на те, що твердження позивача про передачу автомобілів між структурними підрозділами не відповідають дійсності, оскільки ДП «Прикарпатський військовий лісгосп» не є структурним підрозділом ДП «Івано-Франківський військовий лісокомбінат», а є новоутвореною юридичною особою. Окрім цього, представник відповідача зазначив, що перед зверненням про перереєстрацію транспортних засобів позивачу необхідно було погодити такі дії з органами Державної виконавчої служби або оскаржити постанови про накладені арешти. За вказаних обставин, відповідач просить суд відмовити в задоволенні позову (а.с. 138-172).
08.11.2022 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла заява РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 07.11.2022 № 31/9-3892-2022 про залучення Відділу Державної виконавчої служби у місті Івано-Франківську Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (м.Івано-Франківськ) як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача (а.с. 175-177).
08.11.2022 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду також надійшла заява РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 07.11.2022 № 31/9-3892-2022 про розгляд цієї справи за правилами загального позовного провадження (а.с. 173-174).
Ухвалою від 17.11.2022 відмовлено в задоволенні заяв Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 07.11.2022 № 31/9-3892-2022 про залучення Відділу Державної виконавчої служби у місті Івано-Франківську Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (м.Івано-Франківськ) як третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача, та від 07.11.2022 № 31/9-3892-2022 про розгляд справи № 300/3973/22 за правилами загального позовного провадження.
07.12.2022 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду на виконання вимог ухвали від 19.10.2023 про відкриття провадження в частині витребування доказів надійшов лист РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 06.12.2022 № 31/9-4379-2022, згідно якого відповідач повідомив суд про відсутність заяв позивача про перереєстрацію транспортних засобів та відповідно відсутність будь-яких рішень відповідача за результатом розгляду таких заяв. Представник відповідача зазначив, що ДП «Прикарпатський військовий лісгосп» помилково вважає відповідь РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 13.09.2022 № 31/9/1/1315 на заяву позивача про надання інформації, відмовою в перереєстрації транспортних засобів (а.с. 186-192).
Обставини справи, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин:
На підставі наказу Міністерства оборони України від 04.03.2019 № 94 «Про реорганізацію державного підприємства «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» реорганізовано Державне підприємство «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» шляхом виділу з його складу відокремлених підрозділів та створення державних підприємств, серед яких ДП Прикарпатський військовий лісгосп, до яких перейшли за розподільчим балансом у відповідній частині майно, права та обов`язки (а.с. 9-14).
Так, 01.07.2019 між представниками ДП "Івано-Франківського військового ліспромкомбінату" та ДП " Прикарпатський військовий лісгосп" складено акти передачі майна, згідно яких позивач отримав транспортні засоби: 1. BA3 21099, об`єм двигуна 1499, шaci № Y9L2109902L001774, кузов № НОМЕР_1 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_2 , видане 07.03.2008 р. 1-ше MPB ДАI в м. Івано-Франківську; 2. ВA3 2121, об`єм двигуна 1570, кузов № НОМЕР_3 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_4 , видане 16.04.2009 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 3. ГАЗ 2410, об`єм двигуна 2445, шасі № 297258/3401, кузов № НОМЕР_5 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_6 , видане 24.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 4. ГКБ 8352, об`єм двигуна -, шасі № 0029636. кузов № -, свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_7 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську: 5. КС 2573 УРАЛ 4320, об`єм двигуна 10850, шaci № 297259/3401, кузов № НОМЕР_8 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_9 , на 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ м. - Франківську; 6. УАЗ 469, об`єм двигуна 2445, шасі № 297260/3401, кузов № НОМЕР_10 , свідоцтво про НОМЕР_11 , видане 30.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 7. УA3 3151, об`єм двигуна 2445, шaci № 297256/3401, кузов № НОМЕР_12 , свідоцтво про реєстрацію серія НОМЕР_13 , видане 25.04 2008 р. 1-ше MPB ДАІ в м. Івано-Франківську; 8. УРАЛ 43203, об`єм двигуна 10850, шасі № 297262/3401, кузов № НОМЕР_14 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_15 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 9. УРАЛ 4320, об`єм двигуна 10850, шасі № 297268/3401, кузов № НОМЕР_16 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_17 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 10. ЗИЛ 131, об`єм двигуна 6000, шaci № 297264/3401, кузов № НОМЕР_18 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_19 , видане 25.04.2008 р. 1-ше МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську; 11. MAZDA 6 SDN, об`єм двигуна 1798, шасі № -. кузов № НОМЕР_20 , свідоцтво про реєстрацію серiя НОМЕР_21 , видане 25.01.2008 р. 1-е МРВ ДАІ в м. Івано-Франківську (а.с. 37-63).
25.08.2022 ДП "Прикарпатський військовий лісгосп" звернулось до РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області з листом № 155, в якому позивач просив надати інформацію про наявні арешти та обмеження на перереєстрацію вказаних вище транспортних засобів. До зазначеного листа від 25.08.2022 № 155 позивач долучив копії наказу від 04.03.2019 № 94 та актів приймання-передачі транспортних засобів (а.с. 92-109).
За результатом розгляду листа від 25.08.2022 № 155 РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області листом від 13.09.2022 № 31/9/1/1315 «Про надання інформації» повідомив ДП "Прикарпатський військовий лісгосп", що транспортні засоби станом на 13.09.2022 згідно бази даних «Автомобіль» перебувають під арештом. Також наявна інформація про обмеження у витязі з Державного реєстру обтяжень рухомого майна. До вказаного листа відповідач долучив витяги про арешти по кожному транспортному засобу та витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 04.11.2022 № 81090566, в якому міститься інформація про обтяження № 28400554 податкову заставу Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, боржник ДП «Івано-Франківський військовий лісокомбінат» (а.с. 159-171).
Вважаючи протиправними дії відповідача щодо відмови у перереєстрації транспортних засобів, ДП "Прикарпатський військовий лісгосп" звернувся до суду з цим позовом, в якому просить зобов`язати РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франкiвськiй області здійснити перереєстрацію транспортних засобів.
При прийнятті рішення суд керується такими нормами права та мотивами щодо їх застосування до спірних правовідносин:
Правові та соціальні основи дорожнього руху з метою захисту життя та здоров`я громадян, створення безпечних і комфортних умов для учасників руху та охорони навколишнього природного середовища визначає Закон України «Про дорожній рух» від 30.06.1993 № 3353-XII (далі - Закон № 3353-XII).
Відповідно до статті 34 Закон № 3353-XII державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.
Згідно з частиною другою статті 34 Закону № 3353-XII державний облік зареєстрованих транспортних засобів включає в себе процес реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників.
Водночас, єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків встановлюється Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388 (далі - Порядок №1388).
Відповідно до пункту 2 Порядку № 1388 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) цей Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх. Представники власників транспортних засобів виконують обов`язки та реалізують права таких власників у межах наданих їм повноважень.
Згідно з пунктом 3 Порядку № 1388 державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.
Суб`єкт господарювання, який уклав з Головним сервісним центром МВС відповідний договір, здійснює видачу власнику транспортного засобу або уповноваженому представнику належним чином оформленого рішення сервісного центру МВС про відмову в здійсненні державної реєстрації транспортного засобу із зазначенням підстави (підстав) для такої відмови.
Державний облік зареєстрованих транспортних засобів передбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення, зберігання і передачу інформації про такі засоби та відомостей про їх власників, які вносяться до Єдиного державного реєстру МВС.
Пунктом 6 Порядку № 1388 визначено, що транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами в сервісних центрах МВС або через центри надання адміністративних послуг.
Відповідно до пункту 7 Порядку № 1388 власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники (далі - власники) зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини). У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев`яноста днів.
Відповідно до пункту 8 Порядку № 1388 державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність, для юридичних осіб - організаційно-розпорядчий документ про проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів та видана юридичною особою довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Не допускаються до державної реєстрації транспортні засоби з правим розташуванням керма (за винятком транспортних засобів, які були зареєстровані в підрозділах Державтоінспекції до набрання чинності Законом України "Про дорожній рух").
У разі коли під час реєстрації (перереєстрації) транспортні засоби не підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС, подання заяви та документів, необхідних для отримання номерних знаків та реєстраційних документів, перевірка поданих документів можуть здійснюватися із застосуванням засобів електронного кабінету водія функціональної підсистеми єдиної інформаційної системи МВС (далі - електронний кабінет водія) або через Єдиний державний вебпортал електронних послуг.
Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку: договори, укладені на товарних біржах на зареєстрованих в уповноваженому органі МВС бланках; укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений між покупцем та суб`єктом господарювання, який є власником зареєстрованого за ним транспортного засобу і здійснює оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, підписаний уповноваженою особою такого суб`єкта господарювання та скріплений печаткою (у разі наявності); укладені та оформлені в центрах надання адміністративних послуг у присутності адміністраторів таких центрів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; договори купівлі-продажу транспортних засобів, що підлягають першій державній реєстрації в сервісних центрах МВС, за якими продавцями виступають суб`єкти господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами, і які підписані від імені таких суб`єктів уповноваженою особою; договір комісії між власником транспортного засобу і суб`єктом господарювання, який за таким договором є комісіонером, та договір купівлі-продажу транспортного засобу, за яким продавцем є такий суб`єкт господарювання, які підписані від імені суб`єкта господарювання уповноваженою особою, - у разі продажу транспортних засобів суб`єктами господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами на підставі договору комісії, укладеного з власником транспортного засобу; свідоцтва про право на спадщину, видані нотаріусом або консульською установою, чи їх дублікати; рішення про закріплення транспортних засобів на праві оперативного управління чи господарського відання, прийняті власниками транспортних засобів чи особами, уповноваженими управляти таким майном; рішення власників майна, уповноважених ними органів про передачу транспортних засобів з державної в комунальну власність чи з комунальної власності в державну власність; копія рішення суду, засвідчена в установленому порядку, із зазначенням юридичних чи фізичних осіб, які визнаються власниками транспортних засобів, марки, моделі, року випуску таких засобів, а також ідентифікаційних номерів їх складових частин; довідка органу соціального захисту населення або управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що виділили автомобіль або мотоколяску; акт приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 6, виданий підприємством-виробником або підприємством, яке переобладнало чи встановило на транспортний засіб спеціальний пристрій згідно із свідоцтвом про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, із зазначенням ідентифікаційних номерів такого транспортного засобу та конкретного одержувача; митна декларація на бланку єдиного адміністративного документа на паперовому носії або електронна митна декларація, або видане митним органом посвідчення про реєстрацію в уповноважених органах МВС транспортних засобів чи їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери; договір фінансового лізингу та договір купівлі-продажу предмета лізингу; акт про проведений електронний аукціон або постанова та акт про передачу майна стягувачу в рахунок погашення боргу, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем. рішення про безоплатну передачу конфіскованого майна, винесене комісією, утвореною відповідно до пункту 11 Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 985 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1371); акт про придбання майна на аукціоні з продажу майна боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність); договір купівлі-продажу транспортного засобу, укладений за результатами прилюдних торгів (аукціону) або електронних торгів, за яким продавцем виступає Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, або акт про реалізацію активів на електронних торгах, виданий Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; акт про придбання товару на електронному аукціоні, виданий митним органом у разі продажу транспортних засобів у випадках, передбачених статтею 243 Митного кодексу України; договір купівлі-продажу, оформлений в електронному вигляді через електронний кабінет водія або Єдиний державний вебпортал електронних послуг.
Для державної реєстрації транспортних засобів, що перебували в експлуатації і зняті з обліку в уповноважених органах МВС, крім зазначених у цьому пункті документів, що підтверджують правомірність їх придбання, подається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) та копія реєстраційної картки, що додається до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на пластиковій основі, з відміткою уповноваженого органу МВС про зняття транспортного засобу з обліку. Переобладнання (крім переобладнання для роботи на газових паливах), відчуження (крім транспортних засобів, які перейшли у власність спадкоємця на підставі свідоцтва про право на спадщину), передача права користування і (або) розпорядження придбаних транспортних засобів, не зареєстрованих у уповноважених органах МВС, не допускається.
Державна реєстрація транспортних засобів проводиться за умови сплати їх власниками передбачених законодавством податків і зборів (обов`язкових платежів), а також внесення в установленому порядку платежів за державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків.
У разі проведення державної реєстрації транспортних засобів через центри надання адміністративних послуг документи, необхідні для отримання адміністративної послуги, приймаються з урахуванням положень інформаційної картки на таку послугу, яка надається сервісними центрами МВС органам, що утворили центри надання адміністративних послуг.
Форма бланків актів приймання-передачі транспортних засобів підприємств - виробників таких засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, наведена в додатку 6.
Згідно з пунктом 15 Порядку № 1388 під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортних засобів у зв`язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання, отримання чи перезакріплення індивідуального номерного знака або номерного знака з відповідною комбінацією цифр, а також видачі реєстраційних документів для виїзду за кордон (їх повернення) або тимчасового реєстраційного талона під час передачі права користування та/або розпорядження транспортними засобами, видачі тимчасового реєстраційного талона під час передачі права користування та/або розпорядження транспортними засобами, вибракування їх у цілому) підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними в поданих власником для реєстрації документах. За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, робиться відповідна відмітка або складається акт огляду. Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб (інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу) проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Експертне дослідження проводиться фахівцями експертної служби МВС або судовими експертами державних спеціалізованих установ, які мають присвоєну в установленому Законом України "Про судову експертизу" порядку кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. За результатами дослідження складається висновок експертного дослідження, який додається до документів, що подаються для державної реєстрації. Установлення відповідності конструкції, перевірка за Єдиним державним реєстром транспортних засобів, автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, банком даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірка відомостей про обмеження відчуження за Державним реєстром обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, а також про реєстрацію місця проживання за Єдиним державним демографічним реєстром (крім внутрішньо переміщених осіб, які подають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або пред`являють її відображення в електронній формі на Єдиному державному вебпорталі електронних послуг Портал Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія), відомостей про особу за Єдиним реєстром боржників, дійсності довіреності за Єдиним реєстром довіреностей, дійсності сертифіката відповідності за Державним реєстром сертифікатів відповідності транспортних засобів, виданих уповноваженими органами або органами із сертифікації, та реєстром виданих сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання, що формується за повідомленнями уповноважених органів, і сертифікатів відповідності нових транспортних засобів, виданих виробником, документів, що підтверджують правомірність придбання, отримання, а також відомостей щодо митного оформлення транспортних засобів проводяться уповноваженими особами сервісного центру МВС.
Після проведення перевірок на заяві власника транспортного засобу робиться запис щодо наявності або відсутності відомостей про розшук, арешт, заборону на зняття з обліку та/або перереєстрацію, відомостей про обмеження відчуження в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна, відомостей про особу в Єдиному реєстрі боржників, що засвідчується підписом уповноваженої особи сервісного центру МВС із зазначенням прізвища, імені, по батькові і дати.
У разі наявності відомостей про розшук транспортного засобу його реєстрація, перереєстрація (крім випадків, визначених абзацом четвертим пункту 40 цього Порядку), зняття з обліку не проводиться. Реєстрація транспортного засобу, щодо якого в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна є відомості про обмеження відчуження, проводиться за наявності письмової згоди обтяжувача (заставодержателя), крім випадків переходу права власності на транспортний засіб у порядку спадкування, правонаступництва або виділення частки в спільному майні.
Пунктом 33 Порядку № 1388 визначено, що перереєстрація транспортних засобів проводиться в разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або непридатного для користування, зміни їх власників, місця реєстрації або найменування власників - юридичних осіб (крім зміни найменування юридичної особи у зв`язку із зміною типу акціонерного товариства або у зв`язку з перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство), місця проживання або прізвища, власного імені, по батькові (за наявності) фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також у разі заміни номерних знаків, отримання чи перезакріплення індивідуальних номерних знаків, зміни кольору, переобладнання транспортного засобу чи заміни кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Відповідно до пункту 34 Порядку № 1388 перереєстрація транспортних засобів, які передаються у зв`язку з реорганізацією юридичних осіб, проводиться на підставі актів приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 2, свідоцтва про реєстрацію, а також засвідчених у встановленому порядку копій рішень власників про реорганізацію.
Згідно з пунктом 39 Порядку № 1388 у разі перереєстрації транспортного засобу свідоцтво про реєстрацію підлягає заміні на загальних підставах.
Пунктом 41 Порядку № 1388 визначено, що забороняється перереєстрація на нового власника та зняття з обліку транспортних засобів, які перебувають в розшуку або щодо яких у Єдиному державному реєстрі транспортних засобів є відомості про накладення арешту або заборону на зняття з обліку та/або перереєстрацію на підставі судового рішення чи постанови державного або приватного виконавця.
Перереєстрація на нового власника транспортного засобу, щодо якого в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна є відомості про обмеження відчуження, здійснюється за наявності письмової згоди обтяжувача (заставодержателя), крім випадків переходу права власності на транспортний засіб у порядку спадкування, правонаступництва або виділення частки в спільному майні.
З огляду на зміст вищевказаних положень Порядку № 1388, можна дійти висновку про те, що державна перереєстрація транспортних засобів проводиться на підставі відповідної заяви, а за наявності підстав для відмови в реєстрації сервісний центру МВС приймає рішення про відмову в здійсненні державної реєстрації транспортного засобу із зазначенням підстави (підстав) для такої відмови.
Так, в позовній заяві представник позивача зазначив, що ДП «Прикарпатський військовий лісгосп» звернулося до відповідача із заявою про перереєстрацію транспортних засобів, за результатом розгляду якої РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області листом № 31/9/1/1315 від 13.09.2022 повідомив позивача про відмову в перереєстрації таких транспортних засобів, оскільки останні перебувають під арештом.
Суд встановив, що 25.08.2022 ДП "Прикарпатський військовий лісгосп" звернулось до РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області з листом № 155, в якому позивач просив надати інформацію про наявні арешти та обмеження на перереєстрацію вищевказаних транспортних засобів. До зазначеного листа від 25.08.2022 № 155 позивач долучив копії наказу від 04.03.2019 № 94 та актів приймання-передачі транспортних засобів (а.с. 92-109).
Так, з огляду на зміст вказаного листа від 25.08.2022 № 155, такий лист не містить жодних прохань, звернених до відповідача, щодо проведення перереєстрації транспортних засобів, а лише містить прохання про надання інформації про наявні арешти та обмеження на перереєстрацію вищевказаних транспортних засобів.
Таким чином, з огляду на волевиявлення представника позивача, викладеного в листі ДП "Прикарпатський військовий лісгосп" від 25.08.2022 № 155, такий лист не є заявою позивача про необхідність здійснення перереєстрації транспортних засобів.
При цього, суд звертає увагу на те, що згідно вимог пункту 34 Порядку № 1388 для перереєстрації транспортних засобів, які передаються у зв`язку з реорганізацією юридичних осіб, необхідно надати окрім актів приймання-передачі транспортних засобів за формою згідно з додатком 2 та засвідчених у встановленому порядку копій рішень власників про реорганізацію, також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Так, до листа від 25.08.2022 № 155 позивач долучив лише копії наказу від 04.03.2019 № 94 та актів приймання-передачі транспортних засобів, водночас відсутня будь-яка інформація про долучення до такого листа свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (а.с. 92).
Ухвалою від 10.10.2022 про залишення позовної заяви без руху суд зобов`язав ДП "Прикарпатський військовий лісгосп" подати до Івано-Франківського окружного адміністративного суду належним чином засвідчені копії: заяви про перереєстрацію транспортних засобів із переліком долучених до неї додатків, а також прийнятого Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Івано-Франківській області за результатом розгляду такої заяви рішення про відмову в здійсненні державної реєстрації транспортних засобів; свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
14.10.2022 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло клопотання позивача від 13.10.2022 № 2, в якому повідомлено, що головний бухгалтер ДП "Прикарпатський військовий лісгосп" 22.08.2022 через вебсайт hsc.gov.ua отримала талони № 16 та № 133 про прийом в ТСЦ МВС № 2641, який є структурним підрозділом ГСЦ МВС в Івано-Франківській області, на 25.08.2022 о 09:32 год. та 15:31 год. Так, 25.08.2022 подано до ТСЦ МВС № 2641 лист від 25.08.2022 № 155, до якого долучено копії наказу від 04.03.2019 № 94 та актів приймання-передачі транспортних засобів. Також спеціалісту ТСЦ МВС № 2641 надано квитанції від 18.08.2022 про оплату послуг перереєстрації згідно рахунків та оплату послуг з експертного дослідження транспортних засобів (а.с. 87-129).
Пунктами 5 та 6 ухвали від 19.10.2023 про відкриття провадження в адміністративній справі суд витребував: в ДП Прикарпатський військовий лісгосп належним чином засвідчені копії талонів на реєстраційні дії та заяв на реєстрацію транспортних засобів від 25.08.2022; в РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області належним чином засвідчені копії заяв на реєстрацію транспортних засобів від 25.08.2022 з всіма долученими документами та рішень про відмову в реєстрації транспортних засобів.
07.12.2022 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду на виконання вимог ухвали від 19.10.2023 про відкриття провадження в частині витребування доказів надійшов лист РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області від 06.12.2022 № 31/9-4379-2022, згідно якого відповідач повідомив суд про відсутність заяв позивача про перереєстрацію транспортних засобів та відповідно відсутність будь-яких рішень відповідача за результатом розгляду таких заяв (а.с. 186-192).
Водночас, ДП Прикарпатський військовий лісгосп вимоги пункту 5 ухвали від 19.10.2023 про відкриття провадження не виконав, жодних пояснень суду не надав.
Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з частиною четвертою статті 9 КАС України суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Частинами першою, четвертою, п`ятою та шостою статті 77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Суд не може витребовувати докази у позивача в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, окрім доказів на підтвердження обставин, за яких, на думку позивача, відбулося порушення його прав, свобод чи інтересів.
Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
В спірному випадку, суд здійснив передбачені Кодексом адміністративного судочинства України заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи. Однак позивач не надав суду належним чином засвідчені копії заяв про перереєстрацію транспортних засобів із переліком долучених до неї додатків.
Щодо копій талонів № 16 та № 133 про прийом в ТСЦ МВС № 2641 на 25.08.2022 о 09:32 год. та 15:31 год., які надані представником позивача, то суд звертає увагу на те, що такі талони стосуються лише двох транспортних засобів з державними номерами НОМЕР_22 та НОМЕР_23 із одинадцяти (а.с. 91-92). Будь-яких доказів про запис представників ДП Прикарпатський військовий лісгосп на прийом до ТСЦ МВС № 2641 з метою проведення реєстраційних дій щодо решти дев`яти транспортних засобів, суду не надано. Окрім цього, суд звертає увагу на те, що сам талон лише підтверджує факт запису на прийом до сервісного центру, однак не може свідчити про безпосереднє відвідання сервісного центру та участь у такому прийомі у спосіб подання заяв про реєстрацію (перереєстрацію) транспортних засобів установленої форми згідно Порядку № 1388, або, в разі відмови відповідача в наданні та оформленні бланків таких заяв, заяви (заяв) довільної форми, яка б максимально відповідала змісту типової форми, і з якої можна було б встановити волевиявлення особи щодо реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів, з долученням до неї всіх передбачених порядком документів, необхідних для таких реєстраційних дій. Однак таких доказів суду не подано.
Щодо листа від 13.09.2022 № 31/9/1/1315 РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області «Про надання інформації», направленого позивачу за результатом розгляду листа від 25.08.2022 № 155, то такий лист відповідача не є рішенням про відмову в перереєстрації транспортних засобів, а є лише відповіддю РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області на лист позивача про надання інформації.
Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Згідно з частиною другою статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Статтею 5 КАС України, визначено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Аналіз наведених норм свідчить, що адміністративне судочинство спрямоване на захист порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин; задоволенню в адміністративному судочинстві підлягають лише ті вимоги, які відновлюють порушені права чи інтереси особи в сфері публічно-правових відносин. При зверненні до суду позивачеві необхідно обирати такий спосіб захисту, який би міг відновити його становище та захистити порушене, на його думку право. Застосування конкретного способу захисту права залежить як від змісту суб`єктивного права, за захистом якого звернулась особа, так і від характеру його порушення.
Відсутність порушеного права або неправильний спосіб захисту встановлюються при розгляді справи по суті і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.
Керуючись вказаними засадами, за встановлених судом вище обставин цієї справи, суд не виявив порушених прав позивача щодо перереєстрації транспортних засобів, оскільки ДП Прикарпатський військовий лісгосп не зверталося до відповідача в установленому порядку з проханням здійснити дії з перереєстрації таких транспортних засобів, а тому в РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області не було підстав розпочинати передбачену Порядком № 1388 процедуру розгляду заяв позивача про перереєстрацію транспортних засобів та не прийнято жодного рішення за результатами такої процедури.
Підсумовуючи, суд дійшов висновку відмовити в задоволенні позову ДП Прикарпатський військовий лісгосп до РСЦ ГСЦ МВС в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій.
Судові витрати згідно з статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на відмову в позові, за відсутності доказів їх понесення відповідачами, судом не розподілялися.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ВИРІШИВ:
Відмовити в задоволенні позову Державного підприємства Прикарпатський військовий лісгосп до Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
Позивач: Державне підприємство Прикарпатський військовий лісгосп, ідентифікаційний код 43075818, вулиця Січових Стрільців, 112, село Вістова, Калуський район, Івано-Франківська область, 77300.
Відповідач: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Івано-Франківській області, ідентифікаційний код 43611802, вулиця Юності, 23, місто Івано-Франківськ, 76492.
Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2023 |
Оприлюднено | 29.05.2023 |
Номер документу | 111103446 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні