ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
13 липня 2010 р. Справа №2а-12818/09/8/0170
(16:01год.) м. Сімферополь
Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Кушнової А.О. , при секрета рі ГнатенкоІ.О., розглянув у ві дкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Кримського рес публіканського відділення Ф онда соціального захисту інв алідів Міністерства праці та соціальної політики України
до Кримської республікан ської організації "Вокально- хореографічний ансамбль "Та врія" ім. Л.Д. Чернишової"
про стягнення
За участю сторін:
від позивача - Бахарева Н аталія Юріївна, довіреніст ь № 04-5/04 від 04.01.2010р.
від відповідача - Криву лякіна Лариса Петрівна, дов іреність б/н від 10.03.2010р.
Суть спору: Кримське респуб ліканське відділення Фонду с оціального захисту інваліді в звернулося до Окружного ад міністративного суду Автоно мної Республіки Крим з адмін істративним позовом до Кримс ької республіканської орган ізації «Вокально-хореографі чний ансамбль «Таврія» ім. Л.Д . Чернишової» про стягнення 35 958,00грн. адміністративно-госпо дарських санкцій за невикона ння нормативу робочих місць.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем самос тійно не сплачені адміністра тивно-господарські санкції у розмірі 35958,00грн. за три робочих місця, призначених для праце влаштування інвалідів і не з айнятих інвалідами у 2008 році, я кі повинні бути нараховані т а сплачені відповідачем само стійно на підставі ст.ст. 19, 20 За кону України «Про основи соц іальної захищеності інвалід ів в Україні» від 21.03.1991 року № 875.
Ухвалами окружного адміні стративного суду АР Крим від 10.11.2009р. відкрито провадження в адміністративній справі, зак інчено підготовче проваджен ня та справу призначено до су дового розгляду.
Відповідач проти задоволе ння позову заперечує, посила ючись на те, що Кримська респу бліканська організація «Вок ально-хореографічний ансамб ль «Таврія» ім. Л.Д. Чернишово ї» є бюджетною організацією, що повністю утримується за р ахунок бюджету АР Крим, тому н а підставі ч. 1 ст. 20 Закону Укра їни «Про основи соціальної з ахищеності інвалідів в Украї ні» від 21.03.1991 року № 875 звільнений від сплати штрафних санкцій . Крім того, відповідач зазнач ає, що акт перевірки від 17.08.2009р. о триманий з порушенням Закону . Перевірка, на думку відповід ача, була проведена в порушен ня Постанови Кабінету мініст рів України від 21.05.2009р. № 502, якою припинено проведення планов их перевірок суб' єктів госп одарювання до 31.12.2010р. Крім того, відповідач зазначає, що в акт і перевірки не вказано тип пе ревірки та її вид, що є порушен ням п. 6 ст. 7 Закону України «Пр о основні засади державного нагляду (контролю) в сфері гос подарської діяльності» та п. 11 Положення про порядок пров едення перевірки підприємст в, установ, організацій та фіз ичних осіб, що використовуют ь найману працю», затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України від 31.01.2007р. № 70.
Відповідач також зазначає , що рішенням Господарського суду АР Крим від 22.01.2004р. по спра ві № 2-15/2836-2004 за позовом Державно го вокально-хореографічного ансамблю України «Таврія» д о Державної податкової інспе кції в м. Сімферополі про визн ання недійсним рішень з' ясо вано, що правовий статус анса мблю підпадає під визначення неприбуткової організації, приведеного в абзаці «а» п.п. 7.11.1 п. 7.11 ст. 7 Закону України «Про оподаткування прибутку підп риємств». Ансамбль «Таврія» був взятий на податковий обл ік ДПІ в Київському районі м. Сімферополя 03.01.1995р. під № 3623, а з 10.1 0.1997р. був зареєстрований в ДПІ в Київському районі м. Сімфер ополя в якості неприбуткової організації код 0004, ознака - держпідприємство з бюджетни м фінансуванням. Виключення ДПІ в м. Сімферополі ансамблю «Таврія» з реєстру неприбут кових організуй і установ бу ло неправомірним. На підстав і викладеного відповідач про сить у задоволенні адміністр ативного позову відмовити.
У судовому засіданні 15.06.2010р. в ідповідач надав клопотання п ро зупинення провадження по справі до вирішення справи з а позовом Кримської республі канської організації «Вокал ьно-хореографічний ансамбль «Таврія» ім. Л.Д. Чернишової» до Державної податкової інс пекції у м. Сімферополі про в изнання рішення недійсним та зобов' язання вчинити певні дії, а саме включити ансамбль до реєстру неприбуткових ор ганізацій і установ.
Усною ухвалою Окружного ад міністративного суду АР Кри м від 15.06.2010р. у задоволенні клоп отання відмовлено.
У судовому засіданні 13.07.2010р. п редставник позивача повніст ю підтримав заявлені позовні вимоги та просив задовольни ти адміністративний позов у повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні 13.07.2010р. прос ив у задоволенні адміністрат ивного позову відмовити на п ідставах, викладених у запер еченнях на позов.
Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши представникі в позивача та відповідача, вс ебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґ рунтуються позовні вимоги, о б'єктивно оцінивши докази, су д
ВСТАНОВИВ:
Виконавчим комітетом С імферопольської міської рад и АР Крим 25.03.2002р. зареєстровано у якості юридичної особи Кри мську республіканську орган ізацію «Вокально-хореографі чний ансамбль «Таврія» ім. Л.Д . Чернишової» (код ЄДРПОУ 02225522), щ о підтверджується свідоцтво м про державну реєстрацію юр идичної особи серії А 020 № 439389 (а. с.36).
Відповідно до довідки № 05.3-6-06 /1213 з Єдиного державного реєст ру підприємств та організаці й України основними видами д іяльності Кримської республ іканської організації «Вока льно-хореографічний ансамбл ь «Таврія» ім. Л.Д. Чернишової » є діяльність концертних та театральних залів (а.с.35).
Згідно Положення Кримсько ї республіканської організа ції «Вокально-хореографічни й ансамбль «Таврія» ім. Л.Д. Че рнишової», погодженого голов ою Фонду майна АР Крим 11.06.2006р. та затвердженого Міністерство м культури і мистецтв АР Крим 26.06.2006р. зі змінами, зареєстрова ними 18.07.2006р., номер запису 18821050001003944 т а 10.03.2010р., відповідач є неприбут ковою організацією (а.с.37-42).
Відповідно до п. 2.2. Положенн я відповідача основними напр ямками діяльності Кримської республіканської організац ії «Вокально-хореографічний ансамбль «Таврія» ім. Л.Д. Чер нишової» є:
- здійснення концертн ої діяльності;
- організація гастрол ей на території АР Крим, Украї ни і держав ближнього і далек ого зарубіжжя;
- ознайомлення інозем них туристів, що прибувають у Криму, а також громадян Украї ни, з національним вокально-х ореографічним мистецтвом на родів України;
- участь у святах, фести валях, урочистих заходах і ін ших культурних акціях;
- створення нових і від новлення концертних програм і номерів;
- зміцнення і подальши й розвиток міжнародних культ урних зв' язків;
- створення і проведен ня міжнародних фестивалів, к онкурсів і інших заходів мис тецтв;
- педагогічна діяльні сть у сфері вокально-хореогр афічного мистецтва;
- виготовлення і реалі зація музичних інструментів ;
- видавнича і рекламна діяльність;
- організація художні х виставок, аукціонів;
- організація студії з вукозапису;
- випуск і подальша реа лізація компакт-дисків, віде окасет, а також усіх медіа-нос іїв із записами ансамблю;
- створення архіву фон дових записів;
- виробництво сувенір ної продукції і виробів наро дних промислів;
- здавання в оренду май на та приміщень ансамблю.
Відповідно до п. 4.2 Положення відповідача майно Організац ії закріплене за нею на праві оперативного управління. Зд ійснюючи право оперативного управління, Організація вол одіє, користується і розпоря джається зазначеним майном д ля здійснення некомерційної господарської діяльності, з обмеженням правомочності що до деяких видів майна згідно до чинного законодавства та Положення Організації.
Пунктами 4.3 та 4.4 Положення ві дповідача передбачено, що ма йно Організації належить Авт ономній Республіці Крим та ф ункції контролю за використа нням та збереження майна вик онує орган управління (Мініс терство культури і мистецтв АР Крим).
Порядок, підстави та умови у часті суб' єктів господарюв ання в реалізації державних гарантій для забезпечення ін валідів рівними правами з ін шими громадянами регулюєтьс я Законом України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» від 21.03.1991р. № 87 5 із змінами та доповненнями (д алі - Закон України «Про осн ови соціальної захищеності і нвалідів в Україні»).
Відповідно до статті 19 Зако ну України «Про основи соціа льної захищеності інвалідів в Україні» для підприємств, у станов, організацій, у тому чи слі підприємств, організацій громадських організацій інв алідів, фізичних осіб, які вик ористовують найману працю, у становлюється норматив робо чих місць для працевлаштуван ня інвалідів у розмірі чотир ьох відсотків середньооблік ової чисельності штатних пра цівників облікового складу з а рік, а якщо працює від 8 до 25 ос іб, - у кількості одного робочо го місця.
Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но розраховують кількість ро бочих місць для працевлаштув ання інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ча стиною першою цієї статті, і з абезпечують працевлаштуван ня інвалідів. При розрахунка х кількість робочих місць ок руглюється до цілого значенн я.
Підприємства, установи, орг анізації, у тому числі підпри ємства, організації громадсь ких організацій інвалідів, ф ізичні особи, які використов ують найману працю, самостій но здійснюють працевлаштува ння інвалідів у рахунок норм ативів робочих місць виходяч и з вимог статті 18 цього Закон у. Виконанням нормативу робо чих місць у кількості, визнач еній згідно з частиною першо ю цієї статті, вважається пра цевлаштування підприємство м, установою, організацією, у т ому числі підприємством, орг анізацією громадських орган ізацій інвалідів, фізичною о собою, яка використовує найм ану працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.
Відповідно до частини 9 ста тті 19 Закону України «Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні» підприємс тва, установи, організації, у т ому числі підприємства, орга нізації громадських організ ацій інвалідів, фізичні особ и, в яких за основним місцем ро боти працює 8 і більше осіб, ре єструються у відповідних від діленнях Фонду соціального з ахисту інвалідів за своїм мі сцезнаходженням і щороку под ають цим відділенням звіт пр о зайнятість та працевлаштув ання інвалідів.
Згідно з ч.1 ст.20 Закону «Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні» робот одавці, де середньооблікова чисельність працюючих інвал ідів менша, ніж установлено н ормативом, щороку сплачують відповідним відділенням Фон ду соціального захисту інвал ідів адміністративно-господ арські санкції, сума яких виз начається в розмірі середньо ї річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі чи організації, за к ожне робоче місце, призначен е для працевлаштування інвал іда і не зайняте ним.
Відповідно до ч.4 ст.20 Закону України «Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні» та Порядку сплати пі дприємствами, установами, ор ганізаціями та фізичними осо бами, що використовують найм ану працю, суми адміністрати вно-господарських санкцій та пені за невиконання нормати ву робочих місць для працевл аштування інвалідів (далі - По рядок), затвердженого Постан овою Кабінету Міністрів Укра їни від 31.01.07р. №70, адміністратив но-господарські санкції розр аховуються та сплачуються ро ботодавцями самостійно в стр ок до 15 квітня року, наступног о за роком, в якому відбулося п орушення нормативу, встановл еного ч.1 ст.19 Закону. На підприє мствах, де працює більш як 15 чо ловік, суми штрафних санкцій визначаються у розмірі сере дньої річної заробітної плат и на відповідному підприємст ві за кожне робоче місце, не за йняте інвалідом, а на підприє мствах, де працює від 8 до 15 чоло вік, - у розмірі половини серед ньої річної заробітної плати на відповідному підприємст ві за кожне робоче місце, не з айняте інвалідом.
Відповідно до п.4 ст. 20 Закону України «Про зайнятість нас елення» підприємства, устано ви і організації незалежно в ід форми власності реєструют ься у місцевих центрах зайня тості за їх місцезнаходження м як платники збору до Фонду з агальнообов'язкового держав ного соціального страхуванн я України на випадок безробі ття, щомісяця подають цим цен трам адміністративні дані у повному обсязі про наявність вільних робочих місць (вакан сій), у тому числі призначених для працевлаштування інвалі дів, та про працівників, які пр ацюють неповний робочий день (тиждень), якщо це не передбач ено трудовим договором, або н е працюють у зв'язку з простоє м виробництва з не залежних в ід них причин, і в десятиденни й строк - про всіх прийнятих пр ацівників у порядку, встанов леному законодавством. Несво єчасна реєстрація або відмов а від неї, порушення порядку п одання адміністративних дан их тягне за собою відповідал ьність, передбачену законом.
Наказом Міністерства прац і та соціальної політики Укр аїни від 19.12.2005р. № 420, зареєстрова ним в Міністерстві юстиції У країни 21.12.2005р. за № 1534/11814 затвердже на Інструкція щодо заповненн я форми звітності №3-ПН «Звіт п ро наявність вакансій» (далі Інструкція № 420). У абзаці 1 Інст рукції щодо заповнення форм и звітності №3-ПН «Звіт про ная вність вакансій», зазначено, що відповідно до Закону Укра їни «Про зайнятість населенн я» підприємства, установи й о рганізації, їх структурні пі дрозділи та філії незалежно від форми власності та госпо дарювання повинні за наявнос ті вакансій у повному обсязі подавати інформацію про ная вність вільних робочих місць (вакансій) центрам зайнятост і за місцем їх реєстрації як п латника страхових внесків.
Судом встановлено, що відпо відач використовує найману п рацю, та відповідно до Закону України «Про основи соціаль ної захищеності інвалідів в Україні» повинен подавати Кр имському республіканському відділенню Фонду соціальног о захисту інвалідів звіт про зайнятість та працевлаштува ння інвалідів.
Судом встановлено, що Кримс ьким республіканським відді ленням Фонду соціального зах исту інвалідів проведено пер евірку виконання ст.ст. 19, 20 Зак ону України «Про основи соці альної захищеності інваліді в в Україні» Кримською респу бліканською організацією «В окально-хореографічний анса мбль «Таврія» ім. Л.Д. Чернишо вої» у 2008 році.
За результатами перевірки складено акт від 17.08.09р. без ном еру (а.с.5).
За результатами перевірки зроблені зауваження і висно вки, а саме: організація у від діленні фонду не зареєстрова на. Форму №10-ПІ «Звіт про зайня тість та працевлаштування ін валідів не подано. Норматив р обочих місць, призначений дл я працевлаштування інваліді в, встановлений ст. 19 Закону Ук раїни «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Укр аїні» від 21.03.1991р. № 875 не виконано , адміністративно-господарсь кі санкції у сумі 35958грн. за 3 роб очих місця, призначених для п рацевлаштування інвалідів т а не зайнятих інвалідами у Де ржбюджет не сплачено. За резу льтатами перевірки організа ції вручено бланк заяви на ре єстрацію, звіту Ф № 10-ПІ, повідо млення про розрахунковий рах унок для сплати суми санкцій та складено адміністративни й протокол за неподання звіт у та невиконання нормативу н а директора.
Акт перевірки від17.08.2009р. підп исаний директором організац ії Михайлевським І.М. та г оловним бухгалтером Петро вою Т.В. без заперечень, друг ий примірник акту отриманий Петровою Т.В., про що свідч ить підпис на бланку акту (зво ротній бік а.с.5).
Суд вважає, що позовні вимог и задоволенню не підлягають з наступних підстав.
Ч. 1 ст. 20 Закону України «Про о снови соціальної захищеност і інвалідів в Україні» перед бачає сплату підприємствами , установами, організаціями, у тому числі підприємствами, о рганізаціями громадськими о рганізаціями інвалідів, фізи чними особами, які використо вують найману працю, де серед ньооблікова чисельність пра цюючих інвалідів менша, ніж у становлено нормативом, перед баченим статтею 19 цього Закон у адміністративно-господарс ьких санкцій, проте положенн я цієї частини не поширюєтьс я на підприємства, установи і організації, що повністю утр имуються за рахунок коштів д ержавного або місцевих бюдже тів.
Згідно з ч. 3 ст. 20 Закону Украї ни «Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і» сплату адміністративно-го сподарських санкцій і пені п ідприємства, установи, орган ізації, у тому числі підприєм ства, організації громадськи х організацій інвалідів, фіз ичні особи, які використовую ть найману працю, проводять в ідповідно до закону за рахун ок прибутку, який залишаєтьс я в їх розпорядженні після сп лати всіх податків і зборів (о бов'язкових платежів).
Аналіз зазначених норм доз воляє зробити висновок про т е, що діяльність роботодавці в, де середньооблікова чисел ьність працюючих інвалідів м енша, ніж установлено нормат ивом, які відповідно до ч. 1 ст. 2 0 Закону України «Про основи с оціальної захищеності інвал ідів в Україні» сплачують ад міністративно-господарські санкції, повинна передбачат и отримання прибутку. Сплата таких санкцій неприбутковим и організаціями, що утримуют ься за рахунок коштів бюджет у, не передбачається.
Згідно з п. 1.1, 1.3 Положення Кри мської республіканської орг анізації «Вокально-хореогра фічний ансамбль «Таврія» ім. Л.Д. Чернишової» (у новій реда кції) відповідач належить Ав тономній Республіці Крим і п еребуває у сфері управління Міністерства культури і мист ецтв Автономної Республіки К рим, здійснює свою діяльніст ь за рахунок фінансування із бюджету АР Крим та власних на дходжень.
Пункти 1.4, 3.3, 4.1.1, 4.3, 6.6 Положення пе редбачають, що відповідач є н еприбутковою організацію та його діяльність не має на мет і одержання прибутку. У пункт ах 1.3, 3.10 Положення зазначено, що фінансування відповідача зд ійснюється з бюджету АР Крим .
Судом встановлено, що відпо відно до довідки Міністерств а культури і мистецтв Автоно мної Республіки Крим № 01-09/206 від 26.02.2010 року, Кримська республіка нська організація «Вокально -хореографічний ансамбль «Та врія» ім. Л.Д. Чернишової» є ор ганізацією, що входить до сфе ри управління Міністерства к ультури і мистецтв АР Крим, фі нансується за рахунок трансф ертів з бюджету АР Крим і відп овідно Положення організаці ї, затвердженого Міністром к ультури і мистецтв АР Крим ві д 26.06.2006р., є неприбутковою орган ізацією (а.с.44).
Відповідно до листа Фонду с оціального захисту інваліді в від 16.05.2008р. №1/6-155/06 Фонд соціально го захисту інвалідів повідом ляє, що положення частини 1 ста тті 20 Закону України "Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні" не поширюю ться на підприємства, устано ви і організації, які повніст ю утримуються за рахунок кош тів державного або місцевих бюджетів.
Пунктом 7.11 ст. 7 Закону Україн и «Про оподаткування прибутк у підприємств» № 334/94-ВР від 28.12.1994 р. (далі Закон № 334), передбачено оподаткування неприбуткови х установ і організацій, в абз . «а» підпункту 7.11.1 якої зазнач ено, що до неприбуткових уста нов і організацій, відносять ся, зокрема, органи державної влади України, органи місцев ого самоврядування та створе ні ними установи або організ ації, що утримуються за рахун ок коштів відповідних бюджет ів.
Відповідно до ст. 12 Закону Ук раїни «Основи законодавства України про культуру» № 2117-ХІІ від 14.02.1992р. (далі Закон № 2117) діяль ністю у сфері культури є: ство рення, розповсюдження і попу ляризація творів літератури та мистецтва; збереження та в икористання культурних цінн остей; естетичне виховання; о рганізація спеціальної осві ти, відпочинку і дозвілля гро мадян.
Суб'єктами діяльності у сфе рі культури є: професійні тво рчі працівники, професійні т ворчі колективи, працівники культури, окремі громадяни; д ержавні і приватні заклади, п ідприємства, організації і у станови, що діють у сфері куль тури; творчі спілки, націонал ьно-культурні товариства, фо нди, асоціації, інші громадсь кі об'єднання, їх підприємств а; держава в особі її органів в лади та управління.
Діяльність у сфері культур и здійснюється на професійні й чи аматорській основі у пор ядку, визначеному цими Основ ами, законодавством України про підприємства, підприємни цьку діяльність, некомерційн і організації та об'єднання, а також законодавством, що рег улює конкретні види діяльнос ті у сфері культури.
Статтею 21-1 Закону № 2117 передб ачено, що неприбутковими орг анізаціями у сфері культури є юридичні особи, які здійсню ють діяльність, визначену ст аттею 12 цих Основ, і відповіда ють критеріям неприбутковос ті, встановленим цією статте ю.
Неприбуткова організація у сфері культури може здійсн ювати фінансово-господарськ у діяльність відповідно до ц ілей її утворення та в межах ї ї цивільної правоздатності.
Кошти та інше майно, майнові права (у грошовому виразі), на буті неприбутковою організа цією внаслідок її фінансово- господарської діяльності, за результатами звітного періо ду не можуть більше ніж у три р ази перевищувати її надходже ння за той же період у вигляді бюджетних коштів, коштів та і ншого майна, майнових прав (у г рошовому виразі), наданих орг анізації засновником (заснов никами) організації, в тому чи слі у вигляді членських внес ків, внесків учасників, а тако ж безповоротної фінансової д опомоги чи допомоги товарами , роботами, послугами (за їх ри нковою вартістю), що надані бе зоплатно.
Обсяг майна суб'єктів підпр иємницької діяльності (часто к у їхньому майні), яке на вста новленому законом праві нале жить неприбутковій організа ції, не може більше ніж у три р ази перевищувати загальний о бсяг іншого майна, що належит ь неприбутковій організації на кінець звітного періоду. Т аке перевищення має бути усу нено протягом року, наступно го за звітним.
Майно неприбуткової орган ізації у сфері культури може бути передано суб'єктам підп риємницької діяльності лише в тимчасове користування на компенсаційній основі, за ви нятком внесення майна до ста тутного фонду господарськог о товариства чи наділення ма йном іншого суб'єкта підприє мницької діяльності.
Компенсація за користуван ня майном неприбуткової орга нізації не може бути нижчою з а звичайну ціну, крім випадкі в, коли майно надається в кори стування іншим неприбуткови м організаціям.
Законом для окремих форм не прибуткових організацій у сф ері культури та за видами їх д іяльності можуть встановлюв атися інші критерії ознак не прибутковості.
За таких обставин суд вважа є, що діяльність відповідача відповідно до його Положенн я не суперечить вимогам Зако ну України «Основи законодав ства України про культуру» т а Постанови Кабінету Міністр ів України від 05.06.1997р. № 534, якою ві дповідно до Основ законодавс тва України про культуру зат верджений перелік платних по слуг, які можуть надаватися з акладами культури і мистецтв , заснованими на державній та комунальній формі власності , що відповідає вимогам п. 7.11 ст . 7 Закону України «Про оподатк ування прибутку підприємств ».
Відповідно до планів викор истання бюджетних коштів на 2008 рік відповідача, затвердже них директором та погоджених Міністром культури і мистец тв АР Крим 07.02.2008р., з загального ф онду бюджету АР Крим позивач у виділено 2397,5 тис. грн., з яких 2397 ,5 тис. грн. - поточні видатки, у т ому числі оплата праці праці вників в сумі 1732,6 тис. грн., нара хування на заробітну плату - 36 3,9 тис. грн., 25 тис. грн. - витрати на опалення, 3 тис. грн. - витрати н а електроенергію (а.с.94); 30.09.2008р. по зивачу виділено 43,2 тис. грн., з я ких 43,2 тис. грн. - поточні видатк и, у тому числі оплата праці пр ацівників в сумі 31,59 тис. грн., н арахування на заробітну плат у - 11,610 тис. грн. (а.с.95); 25.12.2008р. позивач у виділено 15 тис. грн., з яких 15 т ис. грн. - поточні видатки, у том у числі 15 тис. грн. - витрати на о палення (а.с.96).
До матеріалів справи надан ий звіт відповідача про отри мання і використання інших н адходжень спеціального фонд у за 2008 рік, згідно з якими з бюд жету АР Крим відповідачу над ійшло коштів за звітний пері од в загальній сумі 2455700,00грн., з я ких касові видатки складають 2455699,74грн., у зв' язку з чим залиш ок надходжень на кінець звіт ного періоду складає 0,00 грн. (а. с.103-105).
Згідно з планом, затверджен им відповідачу по доходах з п омісячною розбивкою театрал ьно-видовищних та концертних організацій на 2008 рік, сума йог о доходів за 2008 рік визначена 11 0,0 тис. грн., з яких відповідно д о розшифрування витрат відпо відача на 2008 рік (з власних кош тів) витрачено 110,0 тис. грн., у том у числі на утримання транспо ртних засобів, авто послуги, п ослуги зв' язку, холодне вод опостачання, амортизація муз ичних інструментів, відрахув ання авторських прав, вивезе ння сміття, послуги банку, вит рати на відрядження, витрати на матеріали та обладнання, п одатки та обов' язкові плате жі, реклама та інші (а.с.99-100).
З наданої позивачем деклар ації з податку на прибуток пі дприємства № 2701/21-21 від 28.01.2009р. за 200 8 рік, яка прийнята без зауваж ень податковим органом, вбач ається, що сума валових доход ів від усіх видів діяльності не перевищує суму валових ви трат, з урахуванням амортиза ційних відрахувань відповід ача, у зв' язку з чим сума пода тку за відповідний звітний п еріод складає 0,00 грн. (а.с.106-108).
Більш того, суд вважає необх ідним визначити, що рішенням Господарського суду АР Крим від 22.01.2004р. у справі № 2-15/2836-2004, яке на брало законної сили, встанов лено, що Державний вокально-х ореографічний ансамбль Укра їни «Таврія» (який у подальшо му перейменований у Кримську республіканську організаці ю «Вокально-хореографічний а нсамбль «Таврія» ім. Л.Д. Черни шової”) з 10.10.1997р. зареєстрований у ДПІ в Київському районі м. С імферополя в якості неприбут кової організації, як держпі дприємство з бюджетним фінан суванням. Суд, під час розгляд у справи № 2-15/2836-2004, дійшов виснов ку про неправомірність виклю чення Державного вокально-хо реографічного ансамблю Укра їни «Таврія» з Реєстру непри буткових установ та організа цій, у зв' язку з тим, що його п равовий статус підпадає під визначення неприбуткової ор ганізації.
Ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністрат ивного судочинства України п ередбачено, що обставини, вст ановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не док азуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо яко ї встановлено ці обставини.
За таких обставин суд дійшо в висновку про те, що відповід ач є неприбутковою організац ією, відповідно до вимог ст. 21-1 Закону України «Основи закон одавства України про культур у», тобто не отримує прибутку від своєї діяльності та факт ично утримується за рахунок коштів бюджету АР Крим.
Таким чином вимоги ч. 1 ст. 20 За кону України «Про основи соц іальної захищеності інвалід ів в Україні» щодо сплати роб отодавцями, де середньооблік ова чисельність працюючих ін валідів менша, ніж установле но нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону адміні стративно-господарських сан кцій, не поширюється на відпо відача як на організацію, що у тримується за рахунок коштів бюджету АР Крим.
Таким чином, позовні вимоги щодо стягнення з Кримської р еспубліканської організаці ї «Вокально-хореографічний а нсамбль «Таврія» ім. Л.Д. Черн ишової» 35958,00грн. адміністратив но-господарських санкцій за невиконання нормативу робоч их місць, є необґрунтованими та не підлягають задоволенн ю.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються. Вр аховуючи, що позивач не здійс нював судових витрат по спра ві, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають .
В судовому засіданні прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови.
У повному обсязі постанову виготовлено 19.07.2010 року.
На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 158-163, ст. 167 Кодексу адміністративного судочинс тва України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Відмовити у задоволенні п озовних вимог.
У разі неподання заяви про а пеляційне оскарження, постан ова набирає законної сили че рез 10 днів з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до статті 160 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни - з дня складення в повном у обсязі.
Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.
Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.
Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.
Суддя Ку шнова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2010 |
Оприлюднено | 13.09.2010 |
Номер документу | 11111423 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні