Постанова
від 07.09.2010 по справі 2а-6445/10/12/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

07.09.10 Справа №2а-6445/10/12/0170

Окружний адміністрати вний суд Автономної Республі ки Крим у складі :

Головуючого судді Котарев ої Г.М., при секретарі судового засідання Суконновій Г.В.,

розглянув адміністративну справу

за позовом Феодосійської м іжрайонної державної податк ової інспекції,

до відповідача Приватног о підприємства «Файзуллін »

про стягнення заборговано сті в сумі 74299,63 грн.,

за участю сторін:

від позивача - не з' явивс я,

від відповідача - не з' я вився,

Суть спору: Феодосійська мі жрайонна державна податкова інспекція (далі - позивач, ДП І) звернулася до Окружного ад міністративного суду АРК з а дміністративним позовом до Приватного підприємства «Файзуллін» (далі - відповіда ч) про стягнення заборговано сті у сумі 74299,63 грн.

Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, н адіслав клопотання про розгл яд справи за його відсутност і.

Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про день та м ісце розгляду справи сповіще ний належним чином, під розпи ску, про причини неявки суд не повідомив.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів з' ясування обстави н по справі, керуючись ст. 128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутн ості представників сторін.

Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази в їх сук упності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 №509-ХІІ “Про д ержавну податкову службу в У країні” (далі - Закон №509) держ авні податкові інспекції в р айонах, містах (крім міст Києв а та Севастополя), районах у мі стах входять до складу орган ів державної податкової служ би і є органами виконавчої вл ади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державно ї податкової служби є здійсн ення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, пов нотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільо вих фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а так ож неподаткових доходів, уст ановлених законодавством.

Згідно з ч.1 ст.9 Закону Україн и «Про систему оподаткування » платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов 'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідн о до законів декларації, бухг алтерську звітність та інші документи і відомості, пов'яз ані з обчисленням і сплатою п одатків і зборів (обов'язкови х платежів).

Відповідно до п.п.4.1.1. п. 4.1 ст. 4 За кону України «Про порядок по гашення зобов' язань платни ків податків перед бюджетами та державними цільовими фон дами» від 21.12.2000 №2181-ІІІ, із змінам и та доповненнями (далі - Зак он №2181), платник податків самос тійно обчислює суму податков ого зобов'язання, яку зазнача є у податковій декларації, кр ім випадків, передбачених пі дпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункт у 4.2, а також пунктом 4.3 цієї стат ті.

Статтею 5 Закону №2181 визначен о, що податкове зобов' язанн я, самостійно визначене плат ником податків у податковій декларації, вважається узгод женим з дня подання такої под аткової декларації.

Відповідно до п.п.1.2, 1.3 ст.1 Зако ну №2181 податкове зобов'язання - зобов'язання платника подат ків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів в ідповідну суму коштів у поря дку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України; податковий борг (не доїмка) - податкове зобов'язан ня (з урахуванням штрафних са нкцій за їх наявності), самост ійно узгоджене платником под атків або узгоджене в адміні стративному чи судовому поря дку, але не сплачене у встанов лений строк, а також пеня, нара хована на суму такого податк ового зобов'язання.

Відповідно до пп.5.3.1 п.5.3 ст.5 Зак ону №2181 платник податків зобо в'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язан ня, зазначену у поданій ним по датковій декларації, протяго м десяти календарних днів, на ступних за останнім днем від повідного граничного строку , передбаченого пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 цьо го Закону для подання податк ової декларації.

Відповідач Приватне пі дприємство «Файзуллін» заре єстроване Виконавчим коміт етом Феодосійської міської р ади АР Крим 15.07.2003р., про що видан о свідоцтво (а.с. 6).

Відповідач знаходиться на обліку в Феодосійській міжр айонній державній податкові й інспекції, як платник подат ків.

Порядок, підстави та строки сплати орендної плати за зем лю передбачені Законом Украї ни “Про плату за землю” від 03.07. 1992 року № 2535 - ХІІ.

Відповідно до ст. 2 Зак ону використання землі в Укр аїні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земе льного податку чи орендної п лати, що визначаються в залеж ності від грошової оцінки зе мель. Власники земельних діл янок (паїв) і землекористувач і згідно з ч.2 ст. 2 Закону Україн и “Про плату за землю” сплачу ють земельний податок. Статт ею 15 даного нормативно-правов ого акту передбачено, що влас ники землі і землекористувач і платять земельний податок з дня виникнення права власн ості чи права користування з емельною ділянкою.

Згідно зі ст. 14 Закону Україн и “Про плату за землю” платни ки земельного податку, а тако ж орендної плати за земельні ділянки державної або комун альної власності (крім грома дян) самостійно обчислюють с уму земельного податку та ор ендної плати щороку за стано м на 1 січня і до 1 лютого поточн ого року подають відповідном у органу державної податково ї служби за місцезнаходження м земельної ділянки податков у декларацію на поточний рік за формою, встановленою цент ральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій Платник по датків має право подавати що місячно нову звітну податков у декларацію, що не звільняє й ого від обов'язку подання под аткової декларації до 1 лютог о поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від об ов'язку подання податкової д екларації протягом місяця з дня виникнення права на ново відведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів м ісяця наступного за звітним.

Відповідач є платником орендної плати за землю та по винен у строки, встановлені ч инним законодавством подава ти до податкових органів дек ларації з орендної плати за з емельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідачем були надані п одаткові декларації орендно ї плати за земельні ділянки д ержавної комунальної власно сті №4922 від 02.02.09р. в сумі 50306,95грн., № 7 3576 від 11.02.10р. в сумі 5.06грн., № 2611 від 29 .01.10р. в сумі 13824,22грн.

Згідно акту про результати документальної перевірки св оєчасності надання декларац ії по орендній платі за земел ьні ділянки державної і кому нальної власності № 354/15-3/32511363 від 04.03.10р. встановлено порушення с т.. 14 Закону України «Про плату за землю» . На підставі вказан ого Акту позивачем винесено податкове повідомлення - рі шення № 0001611503/0 від 12.03.10р. на суму 170гр н., яке отримано відповідачем , що підтверджується підписо м про отримання.

Згідно акту про результати документальної перевірки св оєчасності сплати податково го зобов' язання по орендні й платі за земельні і ділянки державної і комунальної вла сності № 550/15-3/32511363 від 31.03.10р. встанов лено порушення ст. 17 Закону Ук раїни «Про плату за землю» та п.п. 5.3.1. п. 5.3 ст. 5 Закону України « Про порядок погашення зобов' язань платників податків пер ед бюджетами та державними ц ільовими фондами» . На підста ві вказаного Акту позивачем винесено податкове повідомл ення - рішення № 0002391503/0 від 09.04.10р. на суму 9750,41грн., № 0002401503/0 від 09.04.10р. на суму 242,99грн., які отримані відп овідачем, що підтверджується підписом про отримання.

Позивачем були направлені відповідачу податкові вимог и: перша податкова вимога №1/185 в ід 07.04.2009р. на суму 7968,99 грн., яка отри мана відповідачем, що підпис ом про отримання; друга подат кова вимога №2/69 від 04.03.2010р. на сум у 71613,28 грн., яка отримана відпові дачем, що підтверджується пі дписом про отримання.

Відповідно до розрахунку с уми позову, облікової картки платника, відповідачем забо ргованість не сплачена та ч ислиться податкова заборгов аність на загальну суму 74299,63гр н.

Податкове повідомлення-рі шення у судовому порядку не о скаржено та не скасовано.

Право позивача як суб' єкт а владних повноважень - кон тролюючого органа у сфері оп одаткування звертатися до су ду з позовом до відповідача п ро стягнення зазначеної забо ргованості обґрунтовано п.11 с т.10 Закону України «Про держав ну податкову службу в Україн і».

При таких обставинах суд вв ажає, що вимоги позивача є обґ рунтованими, підтверджуютьс я матеріалами справи й підля гають задоволенню.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізичн а чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст.94, 158- 163 КАС Украї ни, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов з адовольнити.

2.Стягнути з Приватно го підприємства «Файзуллі н» (м. Феодосія, вул. Войкова , 31, кВ. 47, ЄДРПОУ 32511363) у дохід міс цевого бюджету м. Феодосії (ко д платежу 13050107, р/р 33212811700024 в УДК в АР К, ЄДРПОУ 34740709) заборгованість у сумі 74299,63 грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Котарева Г.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення07.09.2010
Оприлюднено13.09.2010
Номер документу11111432
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6445/10/12/0170

Постанова від 07.09.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні