Рішення
від 26.05.2023 по справі 540/5882/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 540/5882/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 травня 2023 року Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Левчук О.А., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження в місті Одесі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить суд визнати протиправною бездіяльність Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області щодо невиплати ОСОБА_1 тимчасової державної соціальної допомоги за період з травня 2018 року по липень 2019 року та з січня 2021 року по 18.02.2021 року; зобов`язати Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області виплатити ОСОБА_1 тимчасову державну соціальну допомогу за період з травня 2018 року по липень 2019 року та з січня 2021 року по 18.02.2021 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що з травня 2018 року по 18.02.021 перебував на обліку в Управлінні праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області як отримувач тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула право на пенсійну виплату. Однак, в період з травня 2018 року по липень 2019 року та січня 2021 року по 18.02.2021 року така допомога виплачена не була. Таким чином, в результаті бездіяльності відповідача порушеного його право на отримання допомоги.

Від представника відповідача надійшли письмові пояснення, в якому представник відповідача просить відмовити в задоволенні позову та вказує, що у власності позивача перебували земельні ділянки загальною площею 7,67 га, відтак розмір доходу позивача за 6 місяців до дати призначення допомоги згідно Методики становила 7,67х1,68х100х6=7731,36. Окрім того, відповідно до довідки про доходи, розмір доходу позивача, як заробітна платана за 6 місяців до призначення допомоги становила 3018,75 грн. Загальний розмір доходу становив 10750,11 грн. (1791,68 на місяць). Таким чином, з огляду на те, що розмір тимчасової допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність і середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, враховуючи те, що середньомісячний сукупний дохід перевищував прожитковий мінімум, тимчасова допомога не підлягала виплаті позивачу. Крім того, відповідно до п. 5 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі встановлюється на період до 31.12.2020 року.

Ухвалою Херсонського окружного адміністративного суду від 25 жовтня 2021 року відкрито провадження по справі № 540/5882/21 та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 з 5:30 24 лютого 2022 року введений воєнний стан у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації.

Розпорядженням Верховного Суду від 18.03.2022 року № 11/0/9-22, відповідно до ч. 7 ст. 147 Закону України Про судоустрій і статус суддів, змінено територіальну підсудність судових справ Херсонського окружного адміністративного суду та визначено суд, якому визначається територіальна підсудність справ - Одеський окружний адміністративний суд.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу справ між суддями від 23 березня 2023 року адміністративну справу № 540/5882/21 в електронному вигляді передано головуючому судді Левчук О.А.

Ухвалою суду від 27 березня 2023 року прийнято справу до провадження та призначено розгляд спавши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , знаходився на обліку у Управлінні праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області та отримував тимчасову державну соціальну допомогу, як непрацююча особа, яка досягла віку, визначеного ч. 1 статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, але не набула права на пенсійну виплату у зв`язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті.

10 травня 2018 року ОСОБА_1 подав до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області заяву про призначення тимчасової державної соціальної допомоги (а.с. 96-97).

12 серпня 2019 року ОСОБА_1 подав до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області заяву про призначення тимчасової державної соціальної допомоги (а.с. 77-79).

22 серпня 2019 року Управлінням праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області прийнято рішення про призначення ОСОБА_1 тимчасової державної соціальної допомоги (а.с. 67).

17.02.2020 року ОСОБА_1 подав до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області заяву про призначення тимчасової державної соціальної допомоги (а.с. 62-64).

26 березня 2020 року Управлінням праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області прийнято рішення про призначення ОСОБА_1 тимчасової державної соціальної допомоги (а.с. 45).

Згідно довідок Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області № 918, № 1060 в період з травня 2018 року по липень 2019 року, з січня 2021 року по лютий 2021 року ОСОБА_1 не отримував тимчасову державну соціальну допомогу (а.с. 8-9).

Пунктом 5 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" установлено в період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2020 року особам, які досягли віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", та не набули страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за умови наявності у них не менше 15 років страхового стажу, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату. Зазначена тимчасова державна соціальна допомога призначається органами соціального захисту населення і виплачується до досягнення такими особами віку, з якого вони набувають право на призначення пенсії. Тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, призначається з урахуванням її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і виплачується за рахунок коштів державного бюджету.

Механізм призначення у період з 1 січня 2018 р. по 31 грудня 2020 р. тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, але не набула права на пенсійну виплату у зв`язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті (далі - тимчасова допомога), за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу, та її виплати визначає Порядок призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1098.

Згідно п. 3, 5, 6 Порядку № 1098 під час досягнення пенсійного віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, особа звертається до органів Пенсійного фонду України із заявою про видачу довідки про наявний страховий стаж. Для призначення тимчасової допомоги особа подає органу соціального захисту населення: заяву; під час подання заяви пред`являються паспорт громадянина України та документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті); довідку про наявний страховий стаж, видану органами Пенсійного фонду України; декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім`ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги; копію рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною). Інформація про склад сім`ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан. Форми заяви та декларації про доходи та майновий стан затверджуються Мінсоцполітики в установленому порядку. Якщо особа звертається за призначенням тимчасової допомоги не за зареєстрованим місцем проживання, органи соціального захисту населення перевіряють відомості щодо неотримання нею такої допомоги за її зареєстрованим місцем проживання з використанням інформаційних систем. Тимчасова допомога призначається з дня, що настає за датою досягнення пенсійного віку, встановленого частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, якщо звернення за тимчасовою допомогою відбулося не пізніше ніж через три місяці після досягнення такого віку. Якщо звернення за тимчасовою допомогою відбулося пізніше ніж через три місяці після досягнення віку, встановленого частиною першою статті 26 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, тимчасова допомога призначається з дня звернення за нею. Днем звернення за призначенням тимчасової допомоги вважається день реєстрації органом соціального захисту населення заяви з усіма необхідними документами.

Відповідно до п. 12, 13 Порядку № 1098 тимчасова допомога не призначається у разі, коли: середньомісячний сукупний дохід сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність; особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» або «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»; особа або члени її сім`ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв`язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов`язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень; особа працює, провадить іншу діяльність, пов`язану з отриманням доходу; за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім`ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім`ї працюють без оформлення трудових відносин в установленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажних машин, мікроавтобусів тощо); у власності особи або членів її сім`ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім`ї та додатково 10,5 кв. метра на сім`ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм). За наявності обставин, передбачених в абзацах четвертому - шостому цього пункту, тимчасова допомога може бути призначена органом соціального захисту населення на підставі рішень утворених ним комісій, якщо у складі сім`ї є особа з інвалідністю. Рішення про призначення тимчасової допомоги в таких випадках приймається на підставі обстеження матеріально-побутових умов особи, яка звернулася за призначенням такої допомоги. Рішення органу соціального захисту населення про призначення тимчасової допомоги чи про відмову в її наданні може бути оскаржене до органу виконавчої влади вищого рівня або до суду.

Згідно п. 16 Порядку № 1098 виплата призначеної тимчасової допомоги припиняється: якщо особою приховано відомості або навмисно подано недостовірні дані про її дохід та майновий стан, що вплинуло на призначення тимчасової допомоги і визначення її розміру та внаслідок чого були надміру виплачені кошти, - з місяця, що настає за тим, у якому виявлено зазначені факти; у разі працевлаштування або зайняття підприємницькою діяльністю - з місяця, в якому особа працевлаштувалася або зайнялася підприємницькою діяльністю; у разі призначення пенсії - з дати її призначення; у разі виїзду на постійне місце проживання за кордон - з першого числа місяця, що настає за місяцем виїзду; у разі смерті особи - з місяця, що настає за тим, у якому особа померла. У разі неодержання тимчасової допомоги протягом шести місяців підряд її виплата тимчасово припиняється.

Відповідно до п. 14 Порядку № 1098 розмір тимчасової допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, і середньомісячним сукупним доходом сім`ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не може перевищувати 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. У разі затвердження нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, органи соціального захисту населення проводять перерахунок раніше призначеної тимчасової допомоги з місяця встановлення нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, без звернення особи, якій призначено тимчасову допомогу. Середньомісячний сукупний дохід, визначений особі для призначення тимчасової допомоги, обчислюється згідно з пунктами 3-9 Методики обчислення сукупного доходу сім`ї для всіх видів соціальної допомоги.

Згідно п. 3, 4 Методики обчислення сукупного доходу сім`ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Державного комітету статистики України, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України від 15.11.2001 № 486/202/524/455/3370 (в редакції, чинній на дату виникнення спірних правовідносин) для обчислення суми доходів ураховуються доходи в грошовій та натуральній формі, а також в іноземній валюті за кордоном з будь-яких джерел як на території України, так і за її межами. При визначенні сукупного доходу органи, що призначають допомогу, користуються усіма офіційними джерелами, які містять інформацію про доходи громадян, у тому числі інформацією органів державних податкових адміністрацій.

Відповідно до п. 5 Методики до сукупного доходу сімей (одержувачів) входять, зокрема, 5.1) нарахована заробітна плата, у тому числі за надурочну роботу, за роботу в святкові, неробочі і вихідні дні та за роботу за сумісництвом; плата за роботу в колективному сільськогосподарському підприємстві; надбавки і доплати всіх видів; премії, установлені за системами оплати праці на підприємстві, в установі, організації, незалежно від періодичності і джерел їх виплати; відсоткові надбавки і щорічна винагорода з фонду матеріального заохочення за підсумками роботи за рік підприємства, установи чи організації. Премії і щорічні винагороди включаються до сукупного доходу на час їх нарахування, при цьому за рік ураховується не більше однієї винагороди за вислугу років; 5.2) інші грошові виплати, які мають систематичний характер (польове забезпечення, доплати за роз`їзний та рухомий характер роботи тощо, крім виплат на відрядження); 5.14) фактичний заробіток осіб, які працювали у фізичних осіб. При цьому натуральна частина заробітної плати цих осіб також включається до їх сукупного доходу; 5.16) доходи від особистого селянського господарства, земельних ділянок, наданих для ведення городництва (садівництва), сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки (паю), виділеної внаслідок розпаювання землі; 5.20) інші доходи, які підлягають оподаткуванню відповідно до законодавства.

Згідно п. 7 Методики при визначенні сукупного доходу одержувачів допомоги дохід від земельних ділянок різних видів призначення враховується як дохід осіб, яким вони передані у власність, володіння або користування за нормативами, які затверджуються місцевими органами виконавчої влади на календарний рік. Середньомісячні доходи громадян: від особистого селянського господарства (Досг) ураховуються як доходи, отримані від земельної ділянки особистого селянського господарства за відповідними нормативами (Носг), виходячи з площі ділянки (Sосг) понад 0,06 гектара: СДосг=Носг х (Sосг-0,06); річні доходи громадян від земельної частки (паю) (Дп), виділеної внаслідок розпаювання землі, яка перебуває в користуванні сільськогосподарських підприємств без оформлення договору оренди, ураховуються за відповідними нормативами (Нп), помноженими на площу земельної частки (паю) (Sп): Дп=Нп х Sп. При цьому за потреби визначення середньомісячного розміру доходу (СДп), дохід від земельної частки (паю), виділеної внаслідок розпаювання землі, ураховується як річний дохід, поділений на 12: СДп=Дп:12=Нп х Sп:12.

Відповідно до п. 9 Методики обчислення доходу: 9.1) загальна сума сукупного доходу одержувачів допомоги включає в себе суму всіх доходів кожної особи, яка враховується при наданні допомоги, визначених на підставі наданих документів за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням соціальної допомоги, якщо інше не передбачене законодавством; 9.2) сукупний дохід включає в себе як поточні щомісячні доходи в грошовій та натуральній формі осіб, які враховуються при наданні допомоги, так і доходи, які мають нерегулярний характер; 9.3) середньомісячний сукупний дохід усіх осіб, які враховуються при наданні допомоги, провадиться шляхом ділення загальної суми сукупного доходу одержувачів допомоги на 6, якщо інше не передбачене законодавством; 9.4) середній дохід на одну особу обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу всіх осіб, які враховуються при наданні допомоги, на кількість цих осіб.

З матеріалів справи вбачається, що 10 травня 2018 року ОСОБА_1 подав до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області заяву про призначення тимчасової державної соціальної допомоги (а.с. 96-97).

З доданих до заяви документів вбачається, що ОСОБА_1 було надано, зокрема копії сертифікатів на земельну частку (пай) серії ХС № 0201121, № 0201452, а також довідку про доходи за період з жовтня 2017 року по лютий 2018 року (а.с. 82-87).

При цьому, з матеріалів справи вбачається, що працівниками управління відповідно до приписів чинного законодавства здійснено розрахунок доходу від земельної ділянки (а.с. 88).

Таким чином, на підставі наданих позивачем, ОСОБА_1 , документів Управлінням праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області було встановлено, що середньомісячний сукупний дохід перевищував розмір прожиткового мінімуму.

Разом з тим, будь-яких належних та допустимих доказів на підтвердження того, що дохід від земельної ділянки не підлягав включенню до сукупного доходу, зокрема того, що розрахункова сума доходу від земельної частки (паю), виділеної внаслідок розпаювання землі не використовується з поважних причин, позивачем ні до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області, ні до суду не надано.

Крім того, п. 5 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій" та Порядком призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1098, чітко визначено, що тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», але не набула права на пенсійну виплату у зв`язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті (далі - тимчасова допомога), за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу виплачується в межах визначеного строку, а саме з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2020 року.

За таких підстав, з урахуванням вищевикладеного, оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність ознак протиправної бездіяльності відповідача, а тому позовні вимоги про зобов`язання Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області виплатити ОСОБА_1 тимчасову державну соціальну допомогу за період з травня 2018 року по липень 2019 року та з січня 2021 року по 18.02.2021 року є необґрунтованими.

Решта доводів та заперечень сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують. Згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.

Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «РуїсТоріха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Згідно п.41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

На підставі вищевикладеного, розглянувши справу в межах позовних вимог на підставі наданих доказів, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Відмовити задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса місця проживання: АДРЕСА_1 ) до Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області (код ЄДРПОУ 24117729, адреса місцезнаходження: 75000, Херсонська область, смт. Білозерка, вул. Свободи, 89) про визнання протиправною бездіяльність Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області щодо невиплати ОСОБА_1 тимчасової державної соціальної допомоги за період з травня 2018 року по липень 2019 року та з січня 2021 року по 18.02.2021 року; зобов`язання Управління праці та соціального захисту Білозерської районної державної адміністрації Херсонської області виплатити ОСОБА_1 тимчасову державну соціальну допомогу за період з травня 2018 року по липень 2019 року та з січня 2021 року по 18.02.2021 року, в повному обсязі.

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. ст. 295, 297 КАС України,.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Суддя О.А. Левчук

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.05.2023
Оприлюднено29.05.2023
Номер документу111133541
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —540/5882/21

Рішення від 26.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 27.03.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 19.01.2022

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 25.10.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

Ухвала від 08.10.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні