Рішення
від 29.05.2023 по справі 500/1291/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 500/1291/23

29 травня 2023 рокум. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Мірінович У.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Тернопільського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, у якій позивач просить суд:

- визнати неправомірною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області в зарахуванні до страхового стажу позивача періодів його роботи в Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006;

- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області внести зміни до Реєстру застрахованих осіб з урахуванням періодів роботи позивача з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006 у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, страхувальник Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації, код 02145955.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що після встановлення відсутності в реєстрі застрахованих осіб персоніфікованих відомостей про себе за періоди з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006 позивачка звернулася з письмовим запитом до Головного управління пенсійного фонду України в Тернопільській області, який листом від 20.02.2022 повідомив, що стаж за вказані позивачем періоди роботи враховувати до страхового стажу немає підстав, оскільки в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутня інформація про сплату страхових внесків за вищевказані періоди.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 07.04.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у даній справі, ухвалено судовий розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

04.05.2023, на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, зі змісту якого слідує, що відповідач повністю заперечує проти задоволення позовних вимог, мотивуючи свою позицію тим, що діючим законодавством передбачено, що до страхового стажу зараховується період (строк), протягом якого особа підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески. Відповідач вказує, що стосовно спірних періодів роботи позивача у його трудовій книжці НОМЕР_1 містяться наступні записи: запис №14, 16.04.2004 звільнений з роботи кочегара школи у зв`язку із закінченням паливного сезону, запис №15, 14.10.2004 прийнятий на роботу кочегара школи, запис №16, 16.04.2005 звільнений з роботи кочегара школи у зв`язку із закінченням паливного сезону, запис №17, 15.10.2005 прийнятий на роботу машиністом кочегаром школи, запис 18, 15.04.2006 звільнений з роботи машиніста кочегара у зв`язку із закінченням паливного сезону.

Поряд з цим, відповідач зазначає, що підлягають обов`язковому врахуванню положення Закону №1058-ІV, які набрали чинності з 01.01.2004, і тому саме з цього часу законом передбачено обчислення пенсій за віком за даними, накопиченими на кожну застраховану особу в електронних базах даних системи персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України відповідно до звітів роботодавців, а саме: за даними Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування. Відтак, на переконання відповідача, відсутність відомостей про сплату страхових внесків за застраховану особу після 01.01.2004 у Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування впливає на підтвердження страхового стажу особи.

Згідно індивідуальних відомостей про застраховану особу форми ОК-5 з Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, відомості про сплату за застраховану особу - позивача у період роботи з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006, - відсутні. Відповідач зазначає, що позивач не надав до органів Пенсійного фонду жодних доказів за спірний період роботи, які б підтверджували отримання ним доходу, нарахування страхових внесків (єдиного внеску) та невиконання обов`язку щодо перерахування страхових внесків підприємством страхувальником, а отже у відповідача відсутні достовірні відомості про те, що позивач дійсно отримував заробітну плату (дохід) у спірні періоди, а страхові внески (єдиний соціальний внесок) не сплачувалися чи сплачувалися роботодавцем з порушенням встановлених строків (арк. справи 28-31).

08.05.2023, на адресу суду представником позивача подано клопотання про долучення доказів (арк. справи 32-33).

Інших заяв, в тому числі по суті справи, на адресу суду не надходило.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд встановив наступні обставини.

Як слідує з матеріалів справи, позивач ОСОБА_1 , звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області із запитом щодо обчислення його страхового стажу.

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області, листом від 20.02.2023 №570-487/Т-02/1900/23, повідомило позивача про те, що відповідно до статті 24 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону, тобто з 01.01.2004 за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Відповідач вказав, що страховий стаж позивача до 01.01.2004, - враховано відповідачем згідно записів трудової книжки. Разом з тим, відповідачем зазначено, що стаж за періоди роботи з 01.01.2004 по 16.04.2005, з 14.10.2004 по 16.04.2005 та з 15.10.2005 по 15.04.2006 - враховувати до страхового стажу підстав немає, оскільки в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування відсутня інформація про сплату страхових внесків за вищевказані періоди (арк. справи 14).

Позивач вважає таку відмову відповідача протиправною та зазначає, що спірні періоди внесено у трудову книжку НОМЕР_1 від 14.04.1981 (арк. справи 8-13), зокрема,

14.10.2003 - позивач прийнятий на посаду кочегара Садківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, 16.04.2004 звільнений з роботи кочегара школи у зв`язку із закінченням паливного сезону;

14.10.2004 позивач прийнятий на роботу кочегара школи, 16.04.2005 звільнений з роботи кочегара школи у зв`язку із закінченням паливного сезону;

15.10.2005 позивач прийнятий на роботу машиністом кочегаром школи, 15.04.2006 звільнений з роботи машиніста кочегара у зв`язку із закінченням паливного сезону.

У спірний період позивач працював у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, страхувальник - відділ освіти Заліщицької районної державної адміністрації.

Довідкою форми ОК-5 від 03.03.2023 підтверджується перебування позивача із страхувальником відділом освіти Заліщицької районної державної адміністрації, в тому числі після спірних періодів (2012 2020) та сплата у вказані періоди за неї страхових внесків (арк. справи 15-17).

Перебування позивача з ліквідованим страхувальником у трудових відносинах у 2004, 2055, 2006) та сплата у вказаний період податків підтверджується відомостями з Державного реєстру фізичних осіб платників податків ДПС України про суми виплачених доходів №1905-23-00646 від 22.03.2023 (арк. справи 18).

Також, Архівною довідкою архівного відділу виконавчого комітету Заліщицької міської ради №17-14/122 від 28.03.2023 вказано, що в період 2004-2006 позивачу нараховувалась та виплачувалась заробітна відділом з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації (арк. справи 20)

Відсутність у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування індивідуальних відомостей про застраховану особу позивача у періоди з 01.01.2004 по 16.04.2005, з 14.10.2004 по 16.04.2005 та з 15.10.2005 по 15.04.2006, - підтверджується випискою від 03.03.2023.

В межах даної судової справи позивач просить суд зобов`язати відповідача внести зміни до Реєстру застрахованих осіб з урахуванням періодів роботи позивача з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006 у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, страхувальник Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації, та вказує, що внаслідок неподання за 2004-2006 роки Відділом з питань освіти Заліщицької РДА звітності, - позивач позбавлений соціальної захищеності та пенсійного стажу за час роботи у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів у спірний період, що на його думку є неприпустимим та таким, що суперечить основним конституційним засадам в сфер і соціального захисту, з огляду на що звернувся із даним позовом в суд.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Статтею 46 Конституції України встановлено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

За змістом пункту 6 частини першої статті 92 Конституції України основи соціального захисту, форми і види пенсійного забезпечення визначаються виключно законами України.

Закон України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 №1058 (далі - Закон №1058-IV), який набрав чинності з 01.01.2004, передбачає перехід від системи пенсійного забезпечення до страхової пенсійної системи і встановлення прямої залежності розмірів пенсій від страхового стажу й заробітку, з якого були фактично обчислені та сплачені страхові внески до Пенсійного фонду.

Відповідно до статті 1 Закону №1058-IV у цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та до накопичувальної системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування;

страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески;

страхові внески - кошти відрахувань на соціальне страхування, збір на обов`язкове державне пенсійне страхування та страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавством, що діяло раніше; надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, що спрямовуються на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування;

страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до закону сплачують єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та/або є платниками відповідно до цього Закону.

Згідно із абзацом першим частини першої статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.

Як передбачено частиною другою статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Статтею 11 Закону №1058-IV визначено осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню.

Так, відповідно до пункту 1 статті 11 Закону №1058-IV загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню підлягають громадяни України, іноземці (якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України) та особи без громадянства, які працюють на підприємствах, в установах, організаціях, створених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у тому числі які є резидентами Дія Сіті, у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах цих підприємств та організацій, у громадських об`єднаннях, у фізичних осіб - підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та в інших фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або працюють на інших умовах, передбачених законодавством, або виконують роботи (надають послуги) на зазначених підприємствах, в установах, організаціях чи у фізичних осіб за гіг-контрактами, іншими договорами цивільно-правового характеру.

При цьому, як передбачено пунктом 1 статті 14 Закону №1058-IV, страхувальниками відповідно до цього Закону є: підприємства, установи і організації, створені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, об`єднання громадян, профспілки, політичні партії (у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, профспілок, політичних партій, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами), фізичні особи - підприємці та інші особи (включаючи юридичних та фізичних осіб - підприємців, які обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, або за договорами цивільно-правового характеру, - для осіб, зазначених у пунктах 1, 4-1, 10, 14 статті 11 цього Закону.

За змістом частин п`ятої та шостої статті 20 Закону №1058-IV страхові внески сплачуються страхувальниками шляхом перерахування безготівкових сум з їх банківських рахунків.

Страхувальники - фізичні особи, які не мають банківських рахунків, сплачують страхові внески шляхом готівкових розрахунків через банківські установи.

Страхувальники зобов`язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду.

Базовим звітним періодом для страхувальників, зазначених у пунктах 1, 2, 4 статті 14 цього Закону є календарний місяць.

Як встановлено судом, позивач у періоди з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006 працював у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів (страхувальник - Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації).

Страхові внески за цей час відповідно до вищевказаного механізму законодавчого регулювання мали сплачуватись за застраховану особу ОСОБА_1 його роботодавцем - Садківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації.

З наданої відповідачем довідки форми ОК-5 з індивідуальними відомостями про застраховану особу ОСОБА_1 слідує в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, інформація про сплачені страхові внески Відділом з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації за спірні періоди у реєстрі відсутня.

За змістом частини шостої статті 21 Закону №1058-IV (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), відомості про осіб, зазначених у пунктах 1, 2, 5-10, 12-15, 18 статті 11 цього Закону, подаються до територіального органу Пенсійного фонду страхувальниками-роботодавцями, відповідними підприємствами, установами, організаціями, військовими частинами та органами, які виплачують цим особам заробітну плату, грошове забезпечення (заробіток), допомогу.

Судом встановлено, що відповідачем не було зараховано до страхового стажу періоди роботи позивача з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006 працював у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів (страхувальник - Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації), у зв`язку із відсутність «відомостей» про сплату страхових внесків за застраховану особу після 01.01.2004 у Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування, що на переконання відповідача - впливає на підтвердження страхового стажу позивача.

Разом з тим суд такі підстави для не зарахування спірних періодів до страхового стажу позивачу, - суд оцінює критично, оскільки пунктами 3, 4 розділу IV «Дані облікової картки Реєстру застрахованих осіб, зміни та уточнення до них» Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 №10-1 (далі - Положення) передбачено, що відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

У разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником.

У разі припинення, або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили.

Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.

З відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а також довідки Заліщицької міської ради Тернопільської області від 17.03.2023 №01-14/129, слідує, що Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації припинено без правонаступництва, що унеможливлює подання страхувальником змін до індивідуальних відомостей про застраховану особу ОСОБА_1 до органу Пенсійного фонду.

Водночас з цим, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 №2464-VI Пенсійний фонд України - орган, уповноважений відповідно до цього Закону вести реєстр застрахованих осіб Державного реєстру та виконувати інші функції, передбачені законом.

За приписами пунктів 2, 3 частини першої статті 14-1 Закону №2464-VI Пенсійний фонд та його територіальні органи зобов`язані забезпечувати своєчасне внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру та здійснювати контроль за достовірністю відомостей, поданих до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру. При цьому, на переконання суду, встановлення недостовірності (неповноти) відомостей у реєстрі застрахованих осіб через допущені помилки (описки) страхувальника не позбавляє органи пенсійного фонду при наявності достатніх та достовірних підтверджуючих документів враховувати інші (дійсні, фактичні) відомості про застрахованих осіб.

Матеріалами справи підтверджено, а відповідачем не спростовано, що позивач у спірні періоди з 01.01.2004 по 16.04.2004, з 14.10.2004 по 16.04.2005, з 15.10.2005 по 15.04.2006 перебував у трудових відносинах з Садківською ЗОШ І-ІІІ ступенів (страхувальник - Відділ з питань освіти Заліщицької районної державної адміністрації), за нього у порядку, визначеному законодавством, нараховувались та сплачувались страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, що як наслідок дає достатні підстави для зарахування вказаних періодів до його страхового стажу, та для задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як слідує з матеріалів справи, що позивачем при зверненні з адміністративним позовом до суду було сплачено судовий збір у розмірі 1073,60 грн.

Оскільки позовні вимоги позивача задоволено в повному обсязі, та на користь позивача, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача, підлягають стягненню понесені позивачем судові витрати на суму сплаченого судового збору.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправною відмову Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області в зарахуванні до страхового стажу ОСОБА_1 періодів його роботи в Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів з 01 січня 2004 року по 16 квітня 2004 року, з 14 жовтня 2004 року по 16 квітня 2005 року, з 15 жовтня 2005 року по 15 квітня 2006 року.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області внести зміни до Реєстру застрахованих осіб з урахуванням періодів роботи ОСОБА_1 з 01 січня 2004 року по 16 квітня 2004 року, з 14 жовтня 2004 року по 16 квітня 2005 року, з 15 жовтня 2005 року по 15 квітня 2006 року у Садківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, код страхувальника 0214955.

Стягнути з Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області на користь ОСОБА_1 судові витрати у розмірі 1073 (одна тисяча сімдесят три) гривні 60 коп. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Відповідно до частини першої статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Згідно із статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повне судове рішення складено 29 травня 2023 року.

Реквізити учасників справи:

позивач: - ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_2 );

відповідач: - Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області (місцезнаходження: Майдан Волі, 3, м. Тернопіль, 46001, код ЄДРПОУ: 14035769).

Головуючий суддяМірінович У.А.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2023
Оприлюднено31.05.2023
Номер документу111165903
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —500/1291/23

Рішення від 29.05.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 07.04.2023

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні