Постанова
від 23.05.2023 по справі 346/409/23
КОЛОМИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 346/409/23

Провадження № 3/346/526/23

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 травня 2023 року м. Коломия

Коломийський міськрайонний суд

Івано-Франківської області

Суддя Беркещук Б.Б., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платників податків: НОМЕР_1 , громадянина України, українця, керівника ОКООП «Бурштин» (код ЄДРПОУ 35766361)

- заст. 163-1 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 порушив порядок ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків при наступних обставинах. При перевірці, яка проводилась 12.12.2022 року старшим державним інспектором Коломийського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Івано-Франківській області Круль О.Б., встановлено, що ОСОБА_1 , будучи керівником ОКООП «Бурштин», не подав податкову звітність по платі за землю за 2017-2022 роки (граничний термін подання відповідно 20.02.2017 року, 20.02.2018 року, 20.02.2019 року 20.02.2020 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року), чим порушив п.286.2 ст.286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями), за що передбачена адміністративна відповідальність згідно ст. 163-1 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, причини неявки суду не повідомив. Про час та місце розгляду справи повідомлений своєчасно та належним чином.

Відповідно до вимог ст.268КУпАП неявка особи, яка притягується до адміністративної відповідальності не є перешкодою для розгляду справи, а тому вважає за можливе розглянути справу за його відсутності.

Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до наступного висновку.

Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність (ч. 1ст. 9КУпАП).

Відповідно достатті 245КУпАПзавданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Стаття 280КУпАПпередбачає обов`язок посадової особи при розгляді справи про адміністративне правопорушення з`ясувати чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Встановлено, що актом від 12.12.2022р. №6541/09-19-04-07/35766361 про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з плати на землю по ОКООП «Бурштин» код ЄДРПОУ 35766361 за 2017-2022 роки підтверджено про неподання податкової звітності з плати за землю за 2017-2022 роки, граничний термін подання відповідно 20.02.2017 року, 20.02.2018 року, 20.02.2019 року 20.02.2020 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року.

Положення ч.1ст.163-1КУпАП передбачають адміністративну відповідальність зокрема за неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Порушення інкриміноване ОСОБА_1 полягає у несвоєчасному поданні податкової звітності по платі за землю за 2017-2022 роки, граничний термін подання якої відповідно є - 20.02.2017 року, 20.02.2018 року, 20.02.2019 року, 20.02.2020 року, 22.02.2021 року, 21.02.2022 року.

Відповідно до диспозиції ч. 1 ст. 163-1 КУпАП триваючим правопорушенням, за яке передбачена відповідальність є відсутність податкового обліку, інші правопорушення вказані в диспозиції цієї статті не є триваючими.

При продовжуваному правопорушенні, як і разовому, строк притягнення до адміністративної відповідальності обчислюється виходячи з часу вчинення конкретної одноразової дії, яка сама по собі містить склад адміністративного правопорушення.

Правопорушення ж, вчинене ОСОБА_1 , не є триваючим, оскільки вважається закінченим з моменту настання граничного строку подання податкової звітності по платі за землю за 2017р. (граничний термін подання якої 20.02.2017 р.), за 2018 рік (граничний термін подання якої 20.02.2018 р.), за 2019 рік (граничний термін подання якої 20.02.2019 р.), за 2020 рік (граничний термін подання якої 20.02.2020 р.), за 2021 рік (граничний термін подання якої 22.02.2021 р.), за 2022 рік ( граничний термін подання якої 21.02.2022 р.).

Отже порушення були допущені ОСОБА_1 у день наступний за граничним терміном подання відповідного звіту і саме від цієї дати підлягають відрахуванню строки притягнення до адміністративної відповідальності.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій шостій цієї статті.

Статтею 247 КУпАП визначено, що провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Так, протокол про адміністративне правопорушення №157 складено 24.01.2023 (надійшов на адресу суду 27.01.2023р., тому строк притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, що виключає можливість провадження шляхом розгляду справи.

Враховуючи, що з моменту вчинення зазначеного діяння сплив тримісячний строк, передбачений ст. 38 КУпАП, провадження у справі на підставі п.7 ст. 247 КУпАП підлягає закриттю.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 38,163-1, 247, 250-252, 280, 283, 284 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В :

Провадження по справі відносно ОСОБА_1 за ст.163-1ч.1КУпАП закрити, у зв`язку із закінченням строку накладення адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Івано-Франківського апеляційного суду протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя Беркещук Б. Б.

СудКоломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення23.05.2023
Оприлюднено31.05.2023
Номер документу111176677
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —346/409/23

Постанова від 23.05.2023

Адмінправопорушення

Коломийський міськрайонний суд Івано-Франківської області

Беркещук Б. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні