ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 травня 2023 р. Справа № 520/2123/22Другий апеляційний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді: Присяжнюк О.В.,
Суддів: Спаскіна О.А. , Любчич Л.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у м. Києві на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 13.09.2022 р. (ухвалене суддею Пановим М.М.) по справі № 520/2123/22
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС"
до Головного управління ДПС у м.Києві
про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (в подальшому ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС») звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, в якому просило: визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо відмови позивачу у видачі ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18; зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві повторно розглянути заяву ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та видати ліцензію на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18.
Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 13.09.2022 р. позов задоволено частково, а саме: визнано протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у м. Києві щодо відмови ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у видачі ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18; зобов`язано Головне управління ДПС у м. Києві повторно розглянути заяву ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та вирішити питання про видачу ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, з урахуванням висновків суду у даній справі; в задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.
Не погодившись із рішенням суду першоїінстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати рішення Харківського окружного адміністративного суду від 13.09.2022 р. в частині задоволення позовних вимог та прийняти нове судове рішення, яким відмовити в задоволенні позову в повному обсязі.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги посилається на порушення норм процесуального права та неправильним застосуванням норм матеріального права, а саме, Податкового кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та на не відповідність висновків суду обставинам справи.
Суд, перевіривши підстави для апеляційного перегляду, вважає, що вимоги апеляційної скарги не підлягають задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 308 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Судовим розглядом встановлено, що ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» є юридичною особою, зареєстрованою відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» 22.12.2014 р., ідентифікаційний код 39558057, перебуває на обліку в Чугуївській ДПІ Головного управління ДПС у Харківській області, місцезнаходження: вул. Харківська, буд. 65 Б. с. Кам`яна Яруга. Чугуївський район., Харківська область, 63512.
Основним видом економічної діяльності позивача за КВЕД: 42.11 Будівництво доріг і автострад (основний).
ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» 21.09.2021 р. звернулося до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві з заявою, в якій просило видати ліцензію на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), загальна ємність резервуарів для зберігання пального 1500 л (зберігання пального в каністрах), відображено інші необхідні відомості про видачі ліцензії для зберігання пального ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» та платіжне доручення № 1579 від 21.09.2021 р. з призначенням платежу: плата за ліцензії на право зберігання пального. Адреса місця зберігання пального зазначено: м. Київ, вул. Перемоги, 18.
Згідно із актом про неможливість проведення фактичної перевірки від 11.10.2021 р. № 5236/Ж6/26-15-09-02-10, контролюючим органом зазначено, що під час виїзду за адресою: м. Київ. вул. Перемоги. 18, станом на 11.10.2021 р. встановлено, що, згідно із даних ІТС «Податковий блок» Головного управління ДПС у м. Києві, адреса місця зберігання пального ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС»: м. Київ, вул. Перемоги, буд. 18 (згідно із формою 20-ОПП), проте, за цією адресою резервуари для зберігання пального відсутні.
За результатами розгляду вищевказаної заяви листом Головного управління ДПС у м. Києві № /АП/26-15-09-04-16 від 13.10.2021 р. позивачу, з посиланням на ст. ст. 1, 15 Закону України Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», п. 63.3. ст. 63 Податкового кодексу України, повідомлено, що відсутні підстави для оформлення ліцензій на право зберігання пального, виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, оскільки контролюючим органом проведено фактичну перевірку з питань дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює придбання, зберігання та реалізацію пального, в результаті чого перевіркою встановлено, що за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, відсутні об`єкти, через які ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» провадиться відповідна діяльність (споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального).
24.11.2021 р. ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» повторно звернулося до Головного управління ДПС у м. Києві з аналогічного змісту заявою та платіжним дорученням № 1579 від 21.09.2021 р., за результатами розгляду якої контролюючим органом позивачу надано відповідь № АП/26-15-09-04-16 від 13.10.2021 р. аналогічного змісту, викладеному в листі Головного управління ДПС у м. Києві № /АП/26-15-09-04-16 від 13.10.2021 р.
Крім того, за результатами розгляду адвокатського запиту від 29.12.2021 р. № 29/12/2021 листом Головного управління ДПС у м. Києві від 05.01.2022 р. № 6/26-15-09-04-16 повідомлено про надання попередньо відповідей позивачу про відмову в отриманні ліцензії у листі від 13.10.2021 р. №/АП/26-15-09-04-16 та листі від 08.12.2021 р. № /АП/26-15-09-04-16, також надано копію акту про неможливість проведення фактичної перевірки від 11.10.2021 р. № 5236/Ж6/26-15-09-02-10.
Листом Головного управління ДПС у м. Києві від 14.01.2022 р. № /АП/26-15-09-04-16 повідомлено, що розглянуто заяву позивача від 28.12.2021 р. № 100754/АП про одержання ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ. вул. Перемоги, 18, та повторно зазначено, що організовані заходи щодо проведення фактичної перевірки з питань дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює придбання, зберігання та реалізацію пального, в результаті чого встановлено, що за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, відсутні об`єкти, через які ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» провадиться відповідна діяльність (споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального). На підставі викладеного, відповідач дійшов до висновку про відсутність підстав для оформлення ліцензій позивачу на право зберігання пального, що використовується виключно для потреб власного споживання чи промислового переробки.
Не погоджуючись з такою відмовою відповідача у видачі позивачу ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оформлення та видача ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки для ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» відповідає вимогам Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» таЗакону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та належним способом захисту прав позивача є зобов`язати Головне управління ДПС у м. Києві повторно розглянути заяву ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС) та вирішити питання про видачу ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, з урахуванням висновків суду у цій справі.
Суд апеляційної інстанції погоджується з такими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 2ст. 19 Конституції України,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Закон України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»(в подальшому Закон № 481/95-ВР) визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом. алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів га пального на території України.
Статтею 1 Закону № 481/95-ВР встановлено, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьомуЗаконівидів діяльності протягом визначеного строку: зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.
Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляд) ставок окремих податків і зборів» (в подальшому Закону № 2628-VIII) внесені зміни доЗакону № 481/95-ВР, а саме: після частини шостої статті 15 доповнено двома новими частинами такого змісту: «Встановити річну плату за ліцензії на право зберігання пального у розмірі 780 гривень.
Суб`єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання».
Згідно із Прикінцевими та перехідними положеннямиЗакону № 2628-VIII, він набирає чинності з 01.01.2019 р., крім, зокрема, підпункту 6 (щодо змін доЗакону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»), пп. 17 (щодо змін доЗакону України «Про ліцензування видів господарської діяльності») пункту 2 розділу IIцього Закону, що набирають чинності з 1 липня 2019 року.
ОдночасноЗакон № 2628-VIIIдоповнено ч. 2ст. 17 Закону №481/95-ВР, за якою до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії - 500000 гривень; роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії - 250000 гривень.
Згідно із ст. 15 Закону №481/95-ВР, ліцензії на всі види діяльності, передбачені цією статтею, видаються за умови обов`язкової реєстрації об`єкта оподаткування відповідно до вимогпункту 63.3статті 63 Податкового кодексу України, ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років. Ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьомуЗаконідокументів.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються: підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету; підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву; суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності регулює (встановлює, визначає)Закон України від 02.03.2015 р. № 222-VIIІ «Про ліцензування видів господарської діяльності»(в подальшому Закон № 222-VIII).
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 7 Закону № 222-VIII,виробництво і торгівля спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, біоетанолом, алкогольними напоями та тютюновими виробами і пальним, зберігання пального, яка ліцензується відповідно доЗакону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального».
Згідно із пп. 27 п. 4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 р. № 227,Державна податкова служба України відповідно до покладених на неї завдань здійснює ліцензування діяльності суб`єктів господарювання з виробництва пального, з оптової, роздрібної торгівлі та зберігання пального і контроль за таким виробництвом. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.
Відповідно доПостанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 р. № 545 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»,територіальні органи ДПС визначено органом ліцензування господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним, зберігання пального.
На виконання Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покрашення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» листом Державної фіскальної служби України від 30.05.2019 р. № 17014/7/99-99-12-01-01-17 доведено територіальним органам - головним управлінням ДФС в областях та м. Києві, що суб`єкти господарювання можуть подати документи на розгляд до органу ліцензування для отримання відповідних ліцензії на адресу Головних управлінь ДФС в областях та м. Києві за місцем роздрібної торгівлі пальним, починаючи з 12.06.2019 р.
Відповідно до п. 63.3. ст. 63 Податкового кодексу України, з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків. Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний контролюючий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об`єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.
Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 р. затверджено Порядок обліку платників податків і зборів, п.п. 8.1, 8.2, 8.3, 8.4 розділу VIII якого встановлено, що платник податків зобов`язаний повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючий орган за основним місцем обліку у порядку, встановленому цим розділом. Об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі - об`єкти оподаткування), є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів. Такі об`єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідними розділамиПодаткового кодексу України. Якщо у платника податків відбувається реєстрація, створення чи відкриття об`єкта оподаткування на території адміністративно-територіальної одиниці, де він не перебуває на обліку, то такий платник податків зобов`язаний стати на облік за неосновним місцем обліку у контролюючому органі за місцезнаходженням такого об`єкта у порядку, визначеномурозділом VIIцього Порядку. Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, заформою № 20-ОППподається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. У повідомленні заформою № 20-ОППнадається інформація про всі об`єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду.
Судовим розглядом встановлено, що згідно із договором оренди нежитлового приміщення № 258-09 від 01.09.2021 р., ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (Орендар) прийняв у ТОВ «Тракт» (Орендодавець) нежитлове приміщення для використання під склад, загальною прощею 70 кв.м., за адресою: 03170, м. Київ. вул. Перемоги. 18.
Про використання вказаного складського приміщення позивачем повідомлено контролюючий орган, що підтверджується повідомленням про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма № 20-ОПП) від 15.09.2021 р. та квитанцією № 2 від 16.09.2021 р.
Таким чином, суд апеляційної інстанції зазначає, що оскільки позивачем до контролюючого органу подано заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), відповідно до Закону 481/95-ВР, документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію та повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма № 20-ОПП), який знаходиться за адресою: м. Київ. вул. Перемоги. 18, то відповідачем протиправно проігноровано вищевказану заяву позивача та не прийнято відповідного рішення про надання ліцензії на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки).
Згідно із ч. 2ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Із врахуванням вищевикладених обставин, суд погоджується з висновком суду першої інстанції про визнання протиправною бездіяльності Головного управління ДПС у м. Києві щодо відмови ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» у видачі ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, та зобов`язання Головне управління ДПС у м. Києві повторно розглянути заяву ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС та вирішити питання про видачу ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки за адресою: м. Київ, вул. Перемоги, 18, з урахуванням висновків суду у цій справі.
Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.
При прийнятті рішення у даній справі суд врахував позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки інших аргументів учасників справи), сформовану, зокрема у справах Салов проти України (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), Проніна проти України (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та Серявін та інші проти України (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (RuizTorija v. Spain) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).
Із врахуванням такого підходу Європейського суду з прав людини до оцінки аргументів сторін, суд апеляційної інстанції вважає, що ключові аргументи апеляційної скарги отримали достатню оцінку.
Інші доводи і заперечення сторін на висновки суду апеляційної інстанції не впливають.
Відповідно дост. 316 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 13.09.2022 р. без змін, оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст.77,242,243,250,308,310,315,316,321,322,325,328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у м. Києві - залишити без задоволення.
Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 13.09.2022 р. по справі № 520/2123/22 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не може бути оскаржена у касаційному порядку до Верховного Суду.
Головуючий суддя О.В. Присяжнюк Судді О.А. Спаскін Л.В. Любчич
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2023 |
Оприлюднено | 01.06.2023 |
Номер документу | 111201353 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Присяжнюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні