Справа № 392/682/23
Провадження № 1-кс/392/164/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 травня 2023 року м. Мала Виска
Слідчий суддя Маловисківського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , секретар судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Мала Виска клопотання старшого слідчого СВ відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023122020000023 від 17.04.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей та документів,-
ВСТАНОВИВ:
старший слідчий СВ ВП №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , за погодженням з процесуальним прокурором у кримінальному провадженні, під час досудового розслідування звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у розпорядженні та володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код НОМЕР_1 ), юридична адреса розташування: АДРЕСА_1 , а саме:
-проектно-кошторисну документацію по будівництву на об`єкті: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 »;
-Договору підряду № 56/18 від 01.08.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 »;
-Додаткової угоди № 56/18/60 до договору підряду № 56/18 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » від 09.08.2018;
-Додаткової угоди № 56/18/122 від 27.11.2018 до договору підряду № 56/18 від 01.08.2018;
-інших додаткових угод до договору підряду № 56/18 від 01.08.2018, додаткової угоди № 56/18/60 від 09.08.2018 року та додаткової угоди № 56/18/122 від 27.11.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » (якщо такі укладалися);
-платіжних доручень про перерахування коштів за вказаним договіром підряду, у тому числі шляхом авансування;
-зведених кошторисних розрахунків вартості робіт за вказаним догоровом підряду;
-локальних кошторисів за вказаним договором підряду;
-підсумкових відомостей ресурсів за вказним договором підряду;
-дефектних актів за вказаним договором підряду;
-актів прихованих робіт за вказним договором підряду;
-актів прийняття виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за вказаним договором підряду;
-довідок про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3 за вказним договором підряду;
- підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних робіт за вказаним договором підряду;
-складеної у відповідної звітному періоді виконавчої документації з ремонтних робіт за вказним договором підряду (загальний журнал виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали авторського нагляду);
- складені уповноваженими на те особами декларації про початок виконання будівельних робіт і декларація про готовність до експлеатації об`єкта за вказаним договором підряду;
-договорів на проведення авторського та/або технічного нагляду за вказаним договором підряду, а також відповідних актів виконаних робіт та платіжних доручень;
-актів приймання виконаних додаткових будівельних робіт форми КБ-2В за вказаним договором підряду;
-довідок про вартість виконаних додаткових робіт та витрат форми КБ-3 за вказаним договором підряду;
-договорів про технічний і авторський нагляд, актів виконання робіт по даним договорам, графіку виконаних робіт по об`єкту, підтверджуючої документації на придбання матеріалів по «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 », які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_3 .
На обґрунтування клопотання зазначив, що 17.04.2023 за результатами моніторингу даних інтернет-сайту порталу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виявлено факт можливого привласнення бюджетних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 під час проведення закупівлі за предметом «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 . За результатами торгів укладено договір № 56/18 від 01.08.2018 з товариством з обмеженою відповідальністю " ІНФОРМАЦІЯ_4 ", код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , ціна договору 5 728 772,69 гривень.
В подальшому, між ІНФОРМАЦІЯ_3 укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » договір підряду № 56/8 від 01.08.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 (далі Договір).
Предметом вказаного договору був виконання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на свій ризик, власними засобами/силами за завданням ІНФОРМАЦІЯ_3 відповідно до проектно-кошторисної документації робіт по об`єкту «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 (далі Об`єкт) (п. 1.1 Договору).
Загальна вартість підрядних робіт за договірними цінами складає 5728772,69гривень (п. 5.1 Договору).
Виплати здійснюються на підставі актів КБ-2В та довідок КБ-3, рахунку на оплату, зазначені форми подаються замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця (п.6.5. договору).
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » взяло на себе зобов`язання виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає діючим нормативно-правовим вимогам Державним будівельним нормам та Державним стандартам України. (п. 4.1 Договору).
Також, між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено додаткову угоду до договору підряду № 56/18/60 від 09.08.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 , у якому внесено зміни вказаного договір підряду № 56/18 від 01.08.2018, та додаткову угоду до договору підряду № 56/18/122 від 27.11.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 , у якому внесено зміни вказаного договіру підряду №56/18 від 01.08.2018,
Відповідно до п. 17 Звіту про виконання договору про закупівлю від 02 січня 2020, причини розірвання договору підряду № 56/18 від 01.08.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії АДРЕСА_2 відсутні, що в свою чергу свідчить про укладення актів виконаних робіт та проведення ІНФОРМАЦІЯ_3 переказу коштів на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » в сумі 5728772,69гривень.
Разом з тим, під час проведення огляду місця події будівлі сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 , встановлено, що роботи по «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 проведені не якісно, про що свідчать руйнування елементів об`єкту, а також виникли підстави вважати, що вказані роботи виконані не в повному обсязі, тобто були завищені вартість і об`єм робіт, та вартість використаних для цього матеріалів шляхом внесення недостовірних відомостей до офіційних документів у вигляді актів виконаних робіт, що призвело до нанесення збитків економічним інтересам держави з боку посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 та посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».
В зв`язку із викладеним, з метою встановлення відповідності обсягів та переліку фактично виконаних робіт по об`єкту «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 , обсягам та переліку, визначеним проектно-кошторисною документацією, а також встановлення відповідності обсягів та переліку фактично виконаних робіт по вказаному об`єкту обсягам та переліку, визначеним первинною звітною документацію (форми КБ-2в, КБ-3), виникла необхідність у проведенні судової будівельно-технічної експертизи. Також потрібно надати правову оцінку наявності або відсутності завищення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » обсягів робіт про вартість, і об`єм, робіт, та вартість використаних для цього матеріалів під час робіт на вказаному об`єкті, і надання відповідної оцінки повноти таких робіт з боку службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Учасники на розгляд клопотання не з`явились, старшим слідчим СВ ВП №1 (м. Мала Виска) надано заяву, в якій просив розглянути клопотання без її участі.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Про причини неявки суду не повідомлено, клопотань, заяв не подано.
Відповідно до положень ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів судового розгляду не здійснювалося.
Дослідивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання з таких підстав.
За змістом частини 1 статті 159КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до частини першої статті 160КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
Частиною п`ятою статті 163КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження в своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Відповідно до частини сьомої статті 163КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Встановлено, що клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні, подано в рамках кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023122020000023 від 17.04.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Матеріалами клопотанняпідтверджується наявністьобґрунтованої підозрищодо вчиненнякримінального правопорушення,передбаченого ч.1ст.190КК України,що підтверджується:витягом зЄРДР від17.04.2023року покримінальному провадженню№ 42023122020000023; рапортом інспектора СРПП ВП №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_4 від 19.04.2023 року; протоколом огляду місця події території сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 від 20.04.2023 року вжито заходів
Крім того, прокурором в порядку ст. 93 КПК України вжито заходи щодо витребування та отримання доказів від ІНФОРМАЦІЯ_5 , а саме: надіслано запит від 19.04.2023 року №53/02-2132ВИХ-23 про надання інформації щодо наявності в ІНФОРМАЦІЯ_6 (є правонаступником ІНФОРМАЦІЯ_7 ), документації стосовно будівництва об`єкту "Будівництво сільської лікарської амбулаторії, в якому прокурору відмовлено та повідомлено, що документи будуть надані на підставі ухвали слідчого судді.
Дослідивши матеріали клопотання, яке погоджене процесуальним прокурором у кримінальному провадженні,та поданеу відповідностідо ст.160КПК України,беручи доуваги,що речіта документи,доступ дояких проситьнадати слідчий,перебувають уволодінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ,та маютьзначення длявстановлення обставину кримінальномупровадженні,а такожвраховуючи,що вінший спосібдовести вказаніобставини неможливо, що виправдовує застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження як тимчасовий доступ до речей та документів,слідчий суддя вважає, що клопотання про надання доступу до документівпідлягає задоволенню,з наданнямтимчасового доступу до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій.
Керуючись ст.ст.160-164 КПК України, слідчий суддя,-
ПОСТАНОВИВ:
клопотання старшого слідчого СВ ВП №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл т.в.о. заступника начальника ВП № 1 (м. Мала Виска) начальника СВ Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_5 , старшому слідчому СВ відділення № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 , старшому слідчому СВ відділення № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 , слідчому СВ відділення № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_7 , слідчому СВ відділення № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_8 , слідчому СВ відділення № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_9 , слідчому СВ відділення № 1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_10 на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:
-проектно-кошторисну документацію по будівництву на об`єкті: «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 »;
-Договору підряду № 56/18 від 01.08.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 »;
-Додаткової угоди № 56/18/60 до договору підряду № 56/18 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » від 09.08.2018;
-Додаткової угоди № 56/18/122 від 27.11.2018 до договору підряду № 56/18 від 01.08.2018;
-інших додаткових угод до договору підряду № 56/18 від 01.08.2018, додаткової угоди № 56/18/60 від 09.08.2018 року та додаткової угоди № 56/18/122 від 27.11.2018 «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » (якщо такі укладалися);
-платіжних доручень про перерахування коштів за вказаним договором підряду, у тому числі шляхом авансування;
-зведених кошторисних розрахунків вартості робіт за вказаним договором підряду;
-локальних кошторисів за вказаним договором підряду;
-підсумкових відомостей ресурсів за вказаним договором підряду;
-дефектних актів за вказаним договором підряду;
-актів прихованих робіт за вказаним договором підряду;
-актів прийняття виконаних будівельних робіт форми КБ-2В за вказаним договором підряду;
-довідок про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3 за вказаним договором підряду;
- підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних робіт за вказаним договором підряду;
-складеної у відповідної звітному періоді виконавчої документації з ремонтних робіт за вказаним договором підряду (загальний журнал виконаних робіт, акти на закриття прихованих робіт, спеціальні журнали з окремих видів робіт, журнали авторського нагляду);
- складені уповноваженими на те особами декларації про початок виконання будівельних робіт і декларація про готовність до експлуатації об`єкта за вказаним договором підряду;
-договорів на проведення авторського та/або технічного нагляду за вказаним договором підряду, а також відповідних актів виконаних робіт та платіжних доручень;
-актів приймання виконаних додаткових будівельних робіт форми КБ-2В за вказаним договором підряду;
-довідок про вартість виконаних додаткових робіт та витрат форми КБ-3 за вказаним договором підряду;
- договорів про технічний і авторський нагляд, актів виконання робіт по даним договорам, графіку виконаних робіт по об`єкту, підтверджуючої документації на придбання матеріалів по «Будівництво сільської лікарської амбулаторії за адресою: АДРЕСА_2 » з можливістю ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
В іншій частині вимог клопотання відмовити.
Строк дії ухвали визначити до 18.07.2023 року.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Роз`яснити, що у разі невиконання даної ухвали слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Слідчий суддя ОСОБА_11
Суд | Маловисківський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111205291 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Кримінальне
Маловисківський районний суд Кіровоградської області
Бадердінова А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні