Рішення
від 30.05.2023 по справі 540/54/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 540/54/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 травня 2023 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Катаєва Е.В., розглянувши в порядку письмового провадження в місті Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «АТК» Владіс» (адреса реєстрації: вул. Леонтіївська, 38, с. Михайлівка, Нововоронцовський район, Херсонська область, 74230; адреса для листування: вул. Комарова, 2, офіс 110, м. Запоріжжя, 69059) до Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (вул. Успенська, 4, м. Одеса, 65045), третя особа без самостійних вимог Державна служба України з безпеки на транспорті (проспект Перемоги, 14, м. Київ, 01135) про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу,

В С Т А Н О В И В:

До Херсонського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «АТК» Владіс» до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 21.12.2021 року №301622.

Дана справа №540/54/22 надійшла до Херсонського окружного адміністративного суду 04.01.2022 року.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями Херсонського окружного адміністративного суду від 04.01.2022 року головуючим по справі визначений суддя Пекний А.С.

Ухвалою суду від 10.01.2022 року відкрите провадження у справі. Рішення по справі не прийнято.

Указом Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 з 5:30 24 лютого 2022 року в Україні введений воєнний стан у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації

Указом «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 №133/2022, затвердженого Законом України №7168 від 16.03.2022 року, введено воєнний стан в Україні, який в подальшому продовжувався. Законом України від 07.02.2023 року «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від №2915-ІХ, за яким воєнний стан в Україні продовжено з 05:30 19.02.2023 року строком на 90 діб,- до 20.05.2023 року. На даний час воєнний стан в Україні триває.

У зв`язку з введенням на території України воєнного стану та неможливістю здійснення правосуддя, наказом Херсонського окружного адміністративного суду від 24.02.2022 №05-04/09 призупинено роботу суду.

Розпорядженням голови Верховного Суду №11/0/9-22 від 18.03.2022 «Про зміну територіальної підсудності судових справ в умовах воєнного стану (окремі суди Донецької, Харьковської та Херсонської областей)» змінено територіальну підсудність судових справ, зокрема, Херсонського окружного адміністративного суду на Одеський окружний адміністративний суд.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями Одеського окружного адміністративного суду від 15.03.2023 року головуючим по справі №540/54/22 визначена суддя Катаєва Е.В.

Ухвалою суду від 20.03.2023 року прийнято до провадження справу №540/54/22, позов залишено без руху, надано строк на усунення недоліків позову.

До суду від представника позивача на виконання ухвали суду надійшла заява та позов до Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки, третя особа без самостійних вимог Державна служба України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 21.12.2021 року №301622.

Ухвалою суду від 07.04.2023 року вирішено розгляд справи №540/54/22 продовжити та розпочати спочатку та здійснити його за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Представник позивача у позові зазначив, що 15.11.2021 року працівниками Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки було проведено габаритно-ваговий контроль його автомобіля, за результатами чого складено акт №325056, в якому вказано про встановлення перевищення вагових норм 6,45% на строєну вісь 25,550 т при допустимих 24,0 т.

За результатами розгляду справи Південним міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки 21.12.2021 року прийнято постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №301622, якою стягнуто з позивача адміністративно-господарський штраф в сумі 8500,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначив, що зважування транспортного засобу повинно здійснюватися із застосуванням вагового обладнання, що відповідає встановленим законодавством вимогам, є справним та дає змогу встановити реальні вагові параметри транспортного засобу.

Між тим акт від 15.11.2021 року №325056 не містить жодних доказів того, що габаритно-ваговий контроль здійснено у спеціально відведеному та належно облаштованому для нього місці, та здійснено на обладнанні, яке відповідає вимогам законодавства. Відсутність таких документів пристрій, на якому проводилося зважування транспортного засобу, позбавляє можливості перевірити відповідність цього приладу по параметрам та технічному стану.

Також згідно з п.п.2 п.2 Порядку №879 вимірювання (зважування) це процес визначення за допомогою вимірювального (зважувального) обладнання габаритно-вагових параметрів фактичної маси та навантаження на вісь (осі) транспортного засобу, що проводяться згідно з методикою, затвердженою спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології.

Особами, які проводили зважування та здійснювали оформлення його результатів, така методика для визначення фактичної маси та навантаження на осі транспортного засобу позивача не застосовувалась, оскільки до цього часу відповідним центральним органом виконавчої влади у сфері метрології вона не затверджувалась.

Представник ТОВ «АТК» Владіс» зазначив, що ним здійснювалося перевезення кукурудзи, тобто сипучого вантажу. Проведення зважування у русі, шляхом поосьвого заїзду тягача на платформу ваг, без дотримання часу, необхідного для врівноваження сипучого (подільного) вантажу, не може дати достовірних результатів навантаження на одну вісь транспортного засобу, адже це не дозволяє врахувати перерозподіл тиску на осі та зсув центру ваги під час нахилу тягача при заїзді на платформу ваг, тоді як вантаж, в силу своїх сипучих властивостей, легко деформується та вільно переміщується під дією мінімальних сил.

Представник позивача просив задовольнити позовні вимоги.

Ухвала суду від 07.04.2023 року доставлена до електронного кабінету відповідача через підсистему «Електронний суд» - 07.04.2023 року. Відповідач у встановлений судом строк не надав до суду відзив на позов, інших заяв та клопотань від відповідача не надходило (згідно автоматизованої системи діловодства Одеського окружного адміністративного суду вхідної кореспонденції по справі станом 30.05.2023 року не зареєстровано).

Також до суду не надходили пояснення третьої особи без самостійних вимог Державної служби України з безпеки на транспорті.

Справа розглянута у письмовому провадженні.

Спірні правовідносини щодо здійснення державного контролю на автомобільному транспорті виникли між позивачем, який є суб`єктом господарювання юридичною особою ТОВ «АТК» Владіс» та суб`єктом владних повноважень Південним міжрегіональним Управлінням Укртрансбезпеки.

Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №103 від 11.02.2015 року, Державна служба України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра інфраструктури і який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті та у сфері безпеки на морському та річковому транспорті (крім сфери безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства).

Згідно з п.8 Положення №103 Укртрансбезпека здійснює свої повноваження безпосередньо, через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006 року (далі Порядок №1567), визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, зокрема, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень вантажів автомобільним транспортом, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням суб`єктами господарювання ліцензійних умов, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами.

Відповідно до пунктів 3,4 вказаного Порядку органами державного контролю на автомобільному транспорті є Укртрансбезпека, її територіальні органи, які здійснюють контроль шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Пунктом 15 Порядку №1567 встановлений виключний перелік підстав під час проведення рейдової перевірки, серед яких зазначено перевірка наявності визначених статтями 39 і 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів. Згідно з п.16 під час рейдової перевірки може проводитись габаритно-ваговий контроль.

Судом встановлено, що згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ «АТК» Владіс» зареєстровано як юридична особа, що здійснює господарську діяльність за основним видом код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.

Відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, транспортний засіб марки DAF (спеціалізований вантажний сідловий тягач) реєстраційний номер НОМЕР_1 та спеціалізований напівпричіп контейнеровоз марки SNCO24 реєстраційний номер НОМЕР_2 - належать на праві власності ТОВ «АТК» Владіс» (а.с.41-42).

Згідно з товарно-транспортною накладною №1 від 15.11.2021 року: ТОВ «АТК» Владіс» є автомобільним перевізником товару - кукурудзи 3 класу врожаю 2021 року насипом масою 41400 кг, вантажовідправник - ТОВ «РЕСТ ФІЛ», вантажоодержувач ТОВ «СВТ ГРЕЙН», пункт навантаження - вул. Пархоменка, 26Б, м. Новий Буг, Миколаївська область, пункт розвантаження вул. Айвазовського, 14, м. Миколаїв (а.с.40).

15.11.2021 року посадовою особою Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки на місці перевірки СП ГВС 203 км + 500 м автомобільної дороги М-14 «Одеса Мелітополь Новоазовськ» проведено габаритно-ваговий контроль автомобіля позивача марки DAF реєстраційний номер НОМЕР_1 та контейнеровоза марки SNCO24 реєстраційний номер НОМЕР_2 , за результатами якої складено акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №325056.

В акті зазначено, що під час перевірки виявлено порушення щодо габаритно-вагових норм 6,45% на строєну вісь 25,55 т. при допустимих 24,00 т (а.с.15).

21.12.2021 року Південним міжрегіональним управлінням Укртрансбезпеки винесено постанову №301622 за порушення абз.14 ст.60 Закону України «Про автомобільний транспорт» про застосування адміністративно - господарського штрафу у сумі 8500,00 грн (а.с.12). Позивач не погодився з вказаною постановою та звернувся до суду.

Дослідивши надані докази суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Пунктом 5 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №103 від 11.02.2015 року, визначені повноваження Укртрансбезпеки, яка відповідно до покладених на неї завдань здійснює, зокрема, габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування (пп.15.п.5 Положення).

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 року №879 затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні (далі порядок №879).

Згідно з п.1 Порядку №879 цей порядок визначає механізм здійснення габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що використовуються на автомобільних дорогах загального користування.

Пунктом 16 Порядку №879 встановлено, що габаритно-ваговий контроль включає документальний та/або точний контроль.

Документальний габаритно-ваговий контроль - визначення загальної маси транспортного засобу шляхом додавання власної маси транспортного засобу та маси вантажу (п.п.5-1 п.2 Порядку №879).

Згідно з п.п.11 п.2 Порядку №879 точний габаритно-ваговий контроль - визначення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу на стаціонарному, автоматичному або пересувному пункті (з урахуванням похибки вимірювального обладнання).

Статтею першою Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі Закон №2344-III) визначено, що автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами.

ТОВ «АТК» Владіс» згідно з ТТН №1 від 15.11.2021 року є автомобільним перевізником товару - кукурудзи 3 класу врожаю 2021 року насипом масою 41400 кг.

Згідно з ст.34 Закону №2344-III - автомобільний перевізник повинен: виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів.

Відповідно до пунктів 12, 13, 14 зазначеного Порядку №879 вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології. Під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.

Транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього руху (пункт 3 Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 30 від 18.01.2001 року).

Відповідно до п.4 Правил рух великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами здійснюється на підставі дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, виданим перевізникові уповноваженим підрозділом Національної поліції, або документа про внесення плати за проїзд таких транспортних засобів.

Довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю №0067443 від 15.11.2021 року підтверджується, що перевезення товару здійснювалось транспортним засобом за типом двовісного автомобіля (тягача) з трьохвісним напівпричепом (контейнеровозом) (а.с.13). Вказане також підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів, наявних в матеріалах справи (а.с.41-42).

Згідно пункту 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують фактичної маси двовісного автомобіля (тягача) з трьохвісним напівпричепом в 40 т., двовісного автомобіля (тягача) з трьохвісним напівпричепом (контейнеровоз), що здійснює перевезення одного або більше контейнерів або змінних кузовів загальною максимальною довжиною 13,716 метра 42 т.

Рух транспортних засобів та їх составів допускається у разі, коли їх параметри не перевищують навантаження на вісь: на одинарну вісь - 11,5 т.; на здвоєні осі, якщо відстань між осями: менш як 1 метр - 11,5 т.; від 1 до 1,3 метра 16 т.; від 1,3 до 1,8 метра при неспарених колесах 18 т.; від 1,3 до 1,8 метра при спарених колесах, за умови, що навантаження на кожну вісь не перевищує 9,5 т. 19 т.; від 1,3 до 1,8 метра чотирьохвісних автомобілів, ведучі вісі яких оснащені спареними колесами, за умови, що навантаження на кожну ведучу вісь не перевищує 11,5 т. 23 т.; від 1,8 до 2,5 метра для причепів та напівпричепів 20 т. На строєні осі, в тому числі транспортних засобів спеціалізованого призначення (контейнеровозів), що здійснюють перевезення одного або більше контейнерів, якщо відстань між осями: 1,3 метра або менше 21 т.; понад 1,3 до 1,4 метра 24 т.

Судом встановлено, що транспортним засобом, який належить на праві власності позивачу, здійснювалося згідно накладної ТТН №1 від 15.11.2021 перевезення кукурудзи вагою 41,4 т. насипом, тобто сипучого товару.

Згідно з актом перевірки відповідачем встановлено перевищення вагових норм 6,45% на строєну вісь 25,550 т при допустимих 24,0 т.

Позивач не навів будь-яких належних доказів щодо невідповідності обладнання вимогам законодавства.

Експлуатація засобів вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки), здійснюється з дотриманням правил застосування таких засобів, встановлених у нормативно-правових актах, і вимог щодо їх експлуатації, встановлених в експлуатаційних документах на такі засоби.

Пунктом 12 Порядку №879 встановлено, що вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані; періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології.

Під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані (п.13 Порядку №879).

Проте відповідно до ст.8 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» у сфері законодавчо регульованої метрології застосовуються засоби вимірювальної техніки, які відповідають вимогам щодо точності, регламентованим для таких засобів, у встановлених умовах їх експлуатації.

Експлуатація засобів вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки), здійснюється з дотриманням правил застосування таких засобів, встановлених у нормативно-правових актах, і вимог щодо їх експлуатації, встановлених в експлуатаційних документах на такі засоби.

Крім того, згідно з п.3 Розділу ІІІ Вимог до облаштування та технічного оснащення пунктів габаритно-вагового контролю на автомобільних дорогах загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від №255 від 28.07.2016 року, вагове обладнання повинно забезпечувати поосьове зважування в русі і визначати повну масу вантажного транспортного засобу з похибкою не більше ніж 2% та дискретністю вимірювання в межах технічних характеристик вагового обладнання, визначених виробником.

Суд не приймає до уваги доводи позивача, що в акті відсутні відомості щодо вагового комплексу, який застосовувався при здійсненні габаритно-вагового контролю, свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, оскільки відображення таких відомостей в акті Порядком не встановлено.

У той же час суд вважає, що позивач мав право ознайомитися з документами на вимірювальне і зважувальне обладнання та у разі відмови їх надати мав право відмовитися від проходження контролю. На час складення акту відносно позивача діяла редакція п.25 Порядку відповідно до якого позивач мав право відмовитися від проходження габаритно-вагового контролю, про що складався відповідний акт.

Крім того, суд не бере до уваги твердження позивача про те, що законодавством не встановлена Методика зважування, яка б надавала можливість достовірно встановити, що перевезення вантажу здійснювалось з перевищенням, оскільки пункт 19 Порядку №879, яким було передбачено, що під час проведення габаритно-вагового контролю Укртрансбезпека або її територіальні органи керуються методикою, затвердженою Мінекономрозвитку, було виключено згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 №671.

Відсутність такої методики не є підставою для звільняє перевізників від відповідальності за перевищення вагових та габаритних параметрів транспортного засобу, та обов`язку по внесенню плати за це при дотриманні суб`єктом владних повноважень норм законодавства щодо встановлення правопорушення та притягнення такого суб`єкта господарювання до відповідальності.

Також неспроможними є доводи позивача в обґрунтування позовних вимог, що ним перевозився подільний сипучий вантаж, який є рухомим під час кожної зміни напрямків руху чи швидкості автомобіля, тому його маса не є сталою у різних точках під час руху, оскільки пунктом 12.5 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України №363 від 14.10.2014, передбачено, що для транспортування вантаж треба рівномірно розміщувати в кузові таким чином, щоб не була порушена стійкість автомобіля і не утруднювалося керування ним. Вантаж не повинен зміщуватися під час руху, випадати з кузова, волочитися і створювати небезпеку для пішоходів та інших учасників дорожнього руху.

Таким чином, відповідальність за пакування, навантаження, розміщення вантажу несе перевізник, а тому завантажуючи вантажний автомобіль в межах дозволеної фактичної маси, перевізник зобов`язаний враховувати дозволені навантаження на осі транспортного засобу, нерівномірний розподіл маси вантажу на осі, зміну маси транспортного засобу та можливе перевищення вагових параметрів після здійснення заправки автомобіля пальним, та використовувати, в таких випадках, транспортний засіб з відповідними технічними параметрами.

Отже доводи позивача є неспроможними та не спростовують наявності порушення законодавства про автомобільний транс порт, а саме - перевищення вагових норм 6,45% на строєну вісь 25,550 т при допустимих 24,0 т при перевезенні вантажу 15.11.2021 року, якій встановлений складеними документами при здійсненні габаритно-вагового контролю, відповідно відповідач при прийнятті оскаржуваного рішення діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб встановлений законодавством.

Згідно ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 76 КАС України визначено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Згідно ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

З урахуванням встановлених фактів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню

Керуючись статтями 2, 3, 6, 7, 8, 9, 12, 139, 241-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «АТК» Владіс» (адреса реєстрації: вул. Леонтіївська, 38, с. Михайлівка, Нововоронцовський район, Херсонська область, 74230; адреса для листування: вул. Комарова, 2, офіс 110, м. Запоріжжя, 69059, код ЄДРПОУ 34237739) до Південного міжрегіонального управління Укртрансбезпеки (вул. Успенська, 4, м. Одеса, 65045), третя особа без самостійних вимог Державна служба України з безпеки на транспорті (проспект Перемоги, 14, м. Київ, 01135, код ЄДРПОУ 39816845) про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу від 21.12.2021 року №301622

Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України

Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.295-297 КАС України.

СуддяЕ.В. Катаєва

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2023
Оприлюднено02.06.2023
Номер документу111229230
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —540/54/22

Рішення від 30.05.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 07.04.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е.В.

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні