Вирок
від 31.05.2023 по справі 752/9286/23
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

справа № 752/9286/23

провадження №: 1-кс/752/4182/23

У Х В А Л А

про арешт майна

31.05.2023 року слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42022100000000630, відомості щодо якого внесені 20.12.2022 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про арешт майна,-

В С Т А Н О В И В:

До слідчого судді звернувся прокурор із вказаним клопотанням, в якому просив накласти арешт на майно, яке вилучене 23.05.2023 під час проведення обшуку у приміщенні будівлі, де здійснює діяльність ТОВ «Дойч-фарм» (ЄДРПОУ 40581739), за адресою: м. Київ, пров. Редутний буд.3 (земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:82:294:0029, на якій знаходиться будівля площею 224 кв.м. (3 поверхи та горище) та будинок площею 123,6 кв.м.), а саме на:

-оригінал Додатку до Договору процентної грошової позики від 26.12.2019, на 1 арк.;

-оригінал Договору доручення № 2/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022, на 1 арк.;

-оригінал додатку до Договору доручення № 4/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022 під назвою «Протокол узгодженої договірної ціни і розшифрування вартості» від 01.11.2022, на 2 арк.;

-оригінал додатку до Договору доручення № 4/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022 під назвою «Протокол узгодженої договірної ціни і розшифрування вартості» від 01.11.2022, на 2 арк.;

-оригінал Договору доручення № 4/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022, на 2 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих патентно-правових послуг від 01.04.2023, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал Звіту про виконання робіт по замовленню від 24.03.2023 з надання патентно-інформаційних послуг по темі «Вода питна мінералізована» від 27.03.2023, на 6 арк. із додатком під назвою «Акт здачі приймання патентно-правових послуг» від 01.04.2023, на 2 арк.;

-оригінал Протоколу узгодження договірної ціни і роз шифровки вартості від 04.10.2022, на 2 арк. із додатками на 5 арк.;

-оригінал Договору доручення № 2/22 про надання патентно-правових послуг від 04.10.2022, на 2 арк.;

-оригінал Додатку до Договору процентної-грошової позики від 21.01.2021, на 1 арк. у двох примірниках;

-оригінал Додатку до Договору процентної-грошової позики від 26.12.2019, на 1 арк.;

-оригінал Договору про надання правової (правничої) допомоги № 2020-08-03 від 03.08.2020, на 4 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал Договору поворотної безвідсоткової фінансової позики № 11/01 від 11.01.2023, на 2 арк. у чотирьох примірниках із додатком на 1 арк.;

-оригінал Контракту № 5/Е від 01.03.2023, на 8 арк. у 2-ох примірниках;

-оригінал Генеральної специфікації до Контракту № 5/Е від 01.03.2023, на 1 арк. у двох примірниках;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_4 , на 4 арк.;

-копія особової картки б/н на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія витягу з Наказу № 248-К віл 31.12.2015 на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія ІПН гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія витягу з Наказу № 104-К від 01.07.2016 на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста серії НОМЕР_1 на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y86642F із кабелем живлення, 1 шт.;

-накопичувач марки SEAGATE, серійний номер SN: NA50N4715, 1 шт.

-мобільний телефон Айфон 11, ІМЕІ зазначений на тримачі для сімкарти НОМЕР_2 , із сім-картою Київстар , чорного кольору, в чохлі прозорого кольору, 1 шт.;

-мобільний телефон Айфон14 промакс, ІМЕІ не відомий, із сім картою Водафон, чорного кольору, в чохлі прозорого кольору, 1 шт.

-конверт білого кольору від ДП «ЦМЗ МОЗ України», який адресований ТОВ «Буд-Центр 2016» із наступним вмістом (всього 6 документів): видаткові накладні № УТ-1324, № УТ-1325, № УТ-1326, № УТ-1327, № УТ-1328, № УТ-1329 від 27.09.2022 на 1 арк. кожен;

-конверт білого кольору від ДП «ЦМЗ МОЗ України», який адресований Бучанському РВУПО в Київській області із наступним вмістом (всього 6 документів):

-оригінал Акту № ІРП-003089 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за січень-лютий 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-003090від 28.02.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за січень-лютий 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-004525 від 31.03.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за березень 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-006195 від 28.04.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за квітень 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-006194 від 28.04.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за квітень 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-004526 від 31.03.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за березень 2023, на 1 арк;

-оригінал Угоди про зарахування зустрічних однорідних вимог б/н від 15.11.2021, на 2 арк.;

-проект Акту здачі-приймання наданих послуг від 19.01.2023, на 1 арк. кожен із додатком на 16 арк. у 2-ох примірниках кожен;

-проект Акту здачі-приймання наданих послуг від 11.01.2023 у двох примірниках на 1 арк. кожен із додатком на 15 арк. кожен;

-копія Контракту № 01/05 від 01.05.2023, на 7 арк. із додатком на 1 арк.;

-копія Договору № 15/2022КНП від 01.04.2022, на 6 арк.;

-оригінал Контракту № 2510 від 25.10.2022, на 6 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на 2 арк.;

-копія ІПН гр. України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на 1 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 4 арк.;

-копія ІПН гр. України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 1 арк.;

-проект Договору про надання маркетингових послуг, на 6 арк.;

-копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань щодо ФОП ОСОБА_7 , на 2 арк.;

-копія Довідки, виданої АТ «РВС Банк» щодо наявності у ФОП ОСОБА_7 поточного рахунку, на 1 арк.;

-копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «Дойч-Фарм», у двох примірниках, на 2 арк. кожен;

-копія протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Дойч-Фарм» № 30/06/21 від 30.06.2021, у двох примірниках, на 2 арк. кожен;

-копія Опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації щодо ТОВ «Дойч-Фарм», у двох примірниках, на 1 арк. кожен;

-копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2226534500302, у двох примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал Договору купівлі-продажу основних засобів від 03.04.2023, на 2 арк. із додатками на 3 арк.;

-оригінал Договору поставки № 17/11-1 від 17.11.2022, на 4 арк.;

-оригінал Договору поставки б/н, на 7 арк. із додатками на 1 арк.;

-оригінал Договору № 02/10 від 01.10.2022, на 4 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал рішення засновника ТОВ «Дойч-фарм» №23/03/2023 в 2х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал наказу № 1-о/д від 22.02.2023в 2х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал рішення засновника №09/12/22 ТОВ «Дойч-фарм», на 1 арк;

-оригінал рішення засновника №20/12/22 ТОВ «Дойч-фарм» в 2х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал довіреності від ТОВ «Дойч-фарм» виданий ОСОБА_8 від 15.02.2023, на 1 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 19.10.2022 з додатком, на 3 арк.;

-договір ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 02.02.2023 з додатками, на 20 арк.;

-копія договору №БН від 05.07.2021, на 6 арк.;

-копія наказу № 04К/тр-1 від 26.01.2021, на 1 арк;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва без дати з додатком, на 5 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 02.02.2023 з додатком в 2х примірниках, на 5 арк. кожен;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 02.02.2023 з додатком в 4х примірниках, на 24 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 01.06.2022 з додатками, на 7 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 16.03.2023 з додатками в 2х примірниках, на 6 арк. кожен;

-оригінал додаткової угоди б/н від 06.02.2023 до договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 06.02.2023, на 1 арк.;

-оригінал довіреності ТОВ «Дойч-фарм» від 06.02.2023 виданої ОСОБА_9 , на 2 арк.;

-копія документальних матеріалів щодо штату підприємства, на 2 арк;

--ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NBNXCV02C12544C, без кабелю живлення, 1 шт.;

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y855427, без кабелю живлення, 1 шт.;

-оригінал Листа про повернення коштів № 07/12 від 07.12.2021, на 1 арк.;

-оригінал Договору № 22/11/21 від 22.11.2021, на 6 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1 від 11.11.2021до Договору № 22/11/21 від 22.11.2021, на 2 арк.;

-лист під назвою «Послуги 2021», на 2 арк.;

-проект видаткової накладної № 92 від 29.07.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 27 від 31.03.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 8 від 06.03.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладеної № 50 від 18.05.2021, на 1 арк.;

-оригінал ТТН № Р43 від 13.04.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 14 від 25.02.2021, на 1 арк.;

-оригінал ТТН № Р40 від 13.04.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 15 від 25.02.2021, на 1 арк.;

-проект ТТН № 27 від 31.03.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-копія ТТН № 92 від 30.07.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 6 від 25.02.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 6 від 25.02.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал ТТН № Р2 від 25.02.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-копія видаткової накладної № 6 від 25.02.2021, на 1 арк. із додатком на 3 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 48 від 19.05.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 60 від 03.06.2021, у двох примірниках, на1 арк. кожен;

-оригінал видаткової накладної № 61 від 03.06.2021, у двох примірниках, на1 арк. кожен;

-оригінал видаткової накладної № 54 від 26.06.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 53 від 26.06.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 51 від 26.06.2021, на 1 арк. із додатком на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 52 від 26.06.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 59 від 02.06.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 57 від 31.05.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 52 від 26.05.2021, у двох примірниках із додатком на 2 арк. кожен;

-оригінал видаткової накладної № 31 від 31.03.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 35 від 26.03.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 37 від 12.04.2021, на 1 арк. із додатками на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 2 від 26.01.2021, на 1 арк.;

--проект видаткової накладної № 29 від 30.03.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 15 від 25.02.2021, на 1 арк. у трьох примірниках;

-оригінал видаткової накладної № 14 від 25.02.2021, на 1 арк. у трьох примірниках кожна;

-оригінал видаткової накладної № 61 від 03.06.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 58 від 02.06.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія ТТН № 92 від 30.07.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 90 від 28.07.2021, на 1 арк. у двох примірниках;

-проект видаткової накладної № 92 від 29.07.2021, на 1 арк.;

-ТТН № 27 від 31.03.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-проект ТТН № 12 від 22.03.2021, на 1 арк. у двох примірниках із додатками на 2 арк.;

-проект видаткової накладної № 27 від 31.03.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 26 від 25.02.2021, у двох примірниках на 1 арк. із додатками на 4 арк.;

-проект видаткової накладної № 8 від 05.03.2021, у двох примірниках на 1 арк. із додатками на 4 арк.;

-проект видаткової накладної № 11 від 10.03.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 56 від 01.06.2021, у двох примірниках, на 1 арк. кожна, із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 48 від 19.05.2021, на 1 арк. кожна, із додатками на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 55 від 01.06.2021,у двох примірниках, на 1 арк. кожна, із додатками на 2 арк.

-оригінал Договору виконання дослідно-конструкторських робіт № 1/05-23 від 02.05.2023, на 6 арк. з додатками на 15 арк.;

-оригінал Угоди про нерозголошення конфіденційної інформації б/н від 02.05.2023, у двох примірниках, на 4 арк. кожен, із додатками на 2 арк.

-оригінал організаційної структури ТОВ «Дойч-Фарм», на 1 арк.;

-копія організаційної структури ТОВ «Дойч-Фарм», на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , на 2 арк.;

-копія ІПН ОСОБА_10 , на 1 арк.;

-довідка № 3002-5000376300 від 14.07.2021 про взяття на облік ВПО, на 1 арк.;

-копія диплому молодшого спеціаліста серії НОМЕР_3 , на 1 арк.;

-копія трудової книжки серії НОМЕР_4 , на 2 арк.;

-оригінал Додаткової Угоди № 1 від 23.02.2023 до Договору № 02/11/22 від 02.11.2022, на 1 арк.;

-оригінал Наказу № 01/04Ш від 31.03.2023, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , на 3 арк. із додатками на 3 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , на 8 арк. із додатками на 1 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих послуг від 18.01.2023, на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих послуг від 17.01.2023, на 1 арк. із додатками на 15 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих послуг від 19.01.2023, на 1 арк. із додатками на 16 арк.;

-оригінал Додатку № 4 від 05.12.2022, на 2 арк. до Договору про надання послуг № 03/10/22 від 03.10.2022.

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 1 арк. із додатками на 12 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , на 1 арк. із додатками на 9 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , на 1 арк. із додатками на 15 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 1 арк. із додатками на 12 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , на 1 арк. із додатками на 14 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , на 1 арк. із додатками на 10 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , на 1 арк. із додатками на 7 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , на 1 арк. із додатками на 15 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , на 1 арк. із додатками на 20 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , на 1 арк. із додатками на 18 арк.;

-копія листа ТОВ «Дойч-Фарм» директору ДП «Укрмеддіяльність», на 3 арк.

-оригінал повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_25 з додатками, на 15 арк.;

-оригінал особового листка обліку кадрів ОСОБА_26 з додатками, на 5 арк.;

-оригінал посадової інструкції бухгалтера, на 3 арк;

-особовий листок обліку кадрів ОСОБА_27 , з додатками, на10 арк.;

-оригінал посадової інструкції вантажника аптечного складу, на 3 арк;

-особова картка працівника ОСОБА_28 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_29 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_30 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_31 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_32 з додатками, на 23 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_33 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_13 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_16 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_15 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_18 , на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_23 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_19 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_34 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_24 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_14 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_20 , на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_35 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_17 ,

-на 1 арк.;

-оригінал посадової інструкції уповноваженого з антикорупційної діяльності, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника комерційного відділу, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника юридичного відділу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу кадрів, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції референта, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції бухгалтера, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу з регіонального розвитку, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу з підготовки технічної документації, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції фахівця з підготовки технічної документації, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції фахівця з підготовки технічної документації, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу збуту та логістики, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції водія автотранспортних засобів на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції завідувача аптечним складом (уповноважена особа), на 7 арк.;

-оригінал посадової інструкції заступника завідувача аптечним складом (уповноважена особа з вхідного контролю лікарських засобів), на 6 арк.;

-оригінал посадової інструкції комірника аптечного складу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції вантажника аптечного складу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції комірника аптечного складу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції санітарки-прибиральниці, на 2 арк.

-оригінал Акту приймання-передачі нерухомого майна від 15.05.2023 до Договору оренди нежилих приміщень № 5-20230515 від 15.05.2023, на 2 арк.;

-оригінал Додаткової угоди № 1 до Договору оренди нежитлових приміщень № 5-20230515 від 15.05.2023, на 2 арк.;

-оригінал Додаткової угоди № 1 до Договору оренди нежитлових приміщень № 5-20230515 від 15.05.2023, на 18 арк.;

-оригінал листа Національного інституту раку № 474КН від 15.05.2019, на 1 арк.;

-копія листа із електронної пошти із наявними чорновими записами від ОСОБА_36 , на 1 арк.;

-копія листа від ТОВ «Дойч-Фарм», на 1 арк.,який адресований ОСОБА_37 ;

-копія Контракту № DP01102021 від 01.10.2021, на 3 арк.

-копія листа від ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-оригінал листа ОСОБА_38 , на 1 арк.;

-копія листа ОСОБА_38 , на 1 арк.;

-копія листа ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-оригінал листа ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-копія листа ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-копія листа АхмадаЗабі, на 1 арк., із додатками на 4 арк. із наявними чорновими записами.

-оригінал Акту готовності об`єкта до експлуатації від 18.02.2021, на 4 арк. із додатком на 2 арк.;

-оригінал Договору № 7-255-20-ЕП/КО від 17.07.2020 на виконання експертизи проекту будівництва, на 4 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія Дозволу ДАБІ України на виконання будівельних робіт № ІУ113193031917 від 30.10.2019, на 2 арк.;

-копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт, пов`язаних із створенням об`єкта архітектури серії АА № 003061, на 2 арк.;

-оригінал Наказу № 07/2 від 17.07.2020, на 1 арк.;

--копія Наказу № 07/2 від 17.07.2020, на 1 арк.;

-оригінал Наказу № 010/1 від 04.10.2019, на 1 арк.;

--копія Наказу № 010/1 від 04.10.2019, на 1 арк.;

-оригінал завдання на проектування б/н, на 2 арк.;

--копія завдання на проектування б/н, на 2 арк.;

-оригінал завдання на проектування від 07.07.2020, на 2 арк.;

-копія завдання на проектування від 07.07.2020, на 2 арк.;

-оригінал ТЕП, на 1 арк.;

-копія ТЕП, на 1 арк., у 5-ти примірниках кожна;

-копія експортного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво від 06.08.2020 № 7-255-20-ЕП/КО, на 4 арк. із додатком на 3 арк.;

-копія експортного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво від 03.05.2019 № 7-076-19-ЕП/КО, на 9 арк.;

-оригінал експортного висновку б/н, на 1 арк., із додатком на 1 арк.;

-копія Договору № 157 від 02.04.2020, на 9 арк., із додатками 12 арк.;

-копія таблиці зауважень б/н, на 2 арк.;

-проект Наказу № 1 від 07.10.2019, на 1 арк.;

-проект Наказу б/н від 17.08.2020, на 1 арк.;

-проект Акту прийому-передачі документів від 25.12.2020, на 21 арк.;

-проект графічної схеми плану 2 поверху, на 1 арк.;

-оригінал листа № 061/161-456 від 22.03.2019, на 1 арк.;

-копія Протоколу приймання проектної документації на проведення експертизи б/н, на 1 арк.;

-копія технічного паспорту на будинок, розташований за адресою: м. Київ, вул. Верховина, 69, на 23 арк.;

-проект Наказу № 2 від 22.08.2019, на 1 арк.;

-копія зведеного кошторису, на 1 арк.;

-оригінал Довідки про вартість будівельних робіт б/н, на 1 арк.;

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт, у 2-ох примірниках, на 1 арк. кожна.

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y83142D, без кабеля живлення, 1 шт.

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y79542D, без кабеля живлення, 1 шт.

-оригінал договору № 139 від 16.09.2022, на 37 арк.;

-оригінал контракту №20/06 від 20.06.2022, на 13 арк.;

-оригінал договору поставки товарів медичного призначення № 207 від 01.07.2022, на 6 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1 від 24.10.2022 до договору перевезення та транспортно-експедиторського обслуговування №б/н від 10.05.2022 в 2х примірниках, на 1 арк кожен;

-оригінал додаткової угоди № 1 без дати до договору №16/06/21-1 від 16.06.2021 в 2-х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал додаткової угоди № 2 без дати до договору №16/06/21-1 від 16.06.2021 в 2-х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал договору про надання послуг №03/10/22 від 03.10.2022 з додатками, на 12 арк.;

-оригінал договору №02/11/22 від 02.11.2022, на 3 арк.;

-копія договору поставки № 57 від 24.12.2020, на 3 арк.;

-оригінал договору поставки товарів №11/01 від 11.01.2021, на 4 арк.;

-оригінал договору №02/19-1 від 19.02.2021, на 8 арк.;

-оригінал договору поставки № 16/03-КК від 16.03.2021 з додатками, на 5 арк.;

-оригінал договору поставки №02/04-КК від 02.04.2021 в 2х примірниках, на 3 арк. кожен.

-інформація щодо договорів, на 36 арк.

-інформація, що міститься на накопичувачі WD Elements, SN: WXH2A135USV1.

Прокурор обґрунтовує клопотання тим, що у провадженні відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження №42022100000000630, відомості щодо якого внесені 20.12.2022 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи АТ «Київмедпрепарат» (код ЄДРПОУ 00480862) спільно із службовими особами ДП «Центр медичного забезпечення МОЗ України» (код ЄДРПОУ 30371097) налагодили злочинну схему пов`язану зі збутом лікарських засобів за завищеними цінами та заволодінням і розтратою коштів державного підприємства.

Так, механізм злочинних дій полягає у наступному, посадові особи АТ «Київмедпрепарат», використовуючи ДП «Центр медичного забезпечення МОЗ України» у якості транзиту між низкою аптечних мереж, з метою подальшого збуту лікарських засобів за штучно завищеними цінами та подальшого виводу грошових коштів, отриманих від реалізації таких лікарських засобів у тіньовий сектор економіки з використанням механізму здійснення фіктивних безтоварних операцій з державним підприємством.

Таким чином, АТ «Київмедпрепарат» з метою зменшення податкового навантаження на підприємство реалізує на державне підприємство «Центр медичного забезпечення МОЗ України» лікарські засоби за заниженою вартістю, а останні в свою чергу здійснюють націнку на лікарські засоби в 2-4 рази та в подальшому збувають такі ліки до аптечних мереж, прибуток від збуту таких лікарських засобів виводиться державним підприємством «Центр медичного забезпечення МОЗ України» через ряд підконтрольних юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців шляхом укладання різного роду фіктивних договорів на придбання нехарактерних для державного підприємства «Центр медичного забезпечення МОЗ України» видів товарів, таких як - (бензопили, бурові коронки, шліфувальні верстати, тисячі квадратних метрів лінолеуму, шпалер тощо) та різного роду інформаційно-консультаційних та інформаційно-маркетингових послуг, які нібито надавались державному підприємству.

Враховуючи вищевикладене, в результаті зловживання службовим становищем службових осіб ДП «Центр медичного забезпечення МОЗ України» з метою одержання неправомірної вигоди для себе всупереч інтересам державного підприємства, а також від такої протиправної фінансово-господарської діяльності, дії службових осіб ДП «Центр медичного забезпечення МОЗ України» (код ЄДРПОУ 30371097) призвели до значного зменшення прибутковості державного підприємства та суми дивідендів, які отримує Державний бюджет України.

23.05.2023 на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва від 16.05.2023, проведено обшук у приміщенні будівлі, де здійснює діяльність ТОВ «Дойч-фарм» (ЄДРПОУ 40581739), за адресою: м. Київ, пров. Редутний буд. 3 (земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:82:294:0029, на якій знаходиться будівля площею 224 кв.м. (3 поверхи та горище) та будинок площею 123,6 кв.м.), під час якого виявлено та вилучено вищевказане майно.

Разом з цим, постановою слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_39 від 23.05.2023 вилучене майно визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42022100000000630.

Враховуючи вищевикладене, вищезазначене майно має значення речових доказів у вказаному кримінальному провадженні, з метою забезпечення подальшого повного, всебічного та об`єктивного розслідування вказаного кримінального провадження, а також проведення оглядів, призначення та проведення ряду криміналістичних експертиз за вилученими в ході обшуку речами та документами та проведення інших слідчих та процесуальних дій, у зв`язку з цим, прокурор просить задовольнити вказане клопотання.

В судове засідання прокурор не з`явився, про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином. До початку розгляду вказаного клопотання подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності. При цьому, з метою недопущення приховування, пошкодження, зникнення, втрати, знищення вищевказаного майна, а також його незаконного відчуження, просив розглянути вказане клопотання без виклику власника майна або його представника.

Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Положеннями ч. 1 ст. 107 КПК України визначено, що рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію.

Враховуючи вищевказані положення КПК України, слідчий суддя вважає за можливо розглянути клопотання за відсутності прокурора, власника майна та його представника та без фіксування судового засідання за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів.

Слідчий суддя, вивчивши вказане клопотання та додані до нього документи, вважає необхідним задовольнити клопотання, виходячи з наступного.

Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Ухвалою Голосіївського районного суду м. Києва від 16.05.2023 року надано дозвіл на проведення обшуку в приміщеннях будівель за адресою: пров. Редутний, буд. 3 (земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:82:294:0029), що у м. Києві та складаються з будинку площею 224 кв.м. (житловий будинок, літ.В-3, навіс, літ.Г, огорожі, №1-3) та будинку площею 123.6 кв.м. (житловий будинок зазначений на плані під літ.А, прибудова під літ.А1, прибудова під літ.а, тамбур під.літ.а1, навіс під літ.Г, споруди №1-4, веранда, огорожа), де фактично здійснює господарську діяльність ТОВ «Дойч-фарм» (код ЄДРПОУ 40581739), що на праві власності належать ОСОБА_40 (РНОКПП НОМЕР_5 ), ОСОБА_41 (РНОКПП НОМЕР_6 ), ОСОБА_42 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ОСОБА_43 (РНОКПП НОМЕР_8 ), ОСОБА_44 (РНОКПП НОМЕР_9 ), з метою виявлення та фіксація відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення.

Одночасно з цим, слід зазначити, що під час внесення клопотання про проведення обшуку та надання дозволу на проведення обшуку, як слідчим, так і слідчим суддею заздалегідь не може бути встановлено які саме речі та документи необхідно вилучити з метою встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення.

Під час проведення обшуку 23.05.2023 за вищевказаною адресою, у відповідності до ст.ст. 223, 235 КПК України, виявлено та вилучено вищевказане майно, яке зазначено у протоколі обшуку.

Відповідно до ч. 2 ст. 167 КПК України, тимчасово вилученим може майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди, а також одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду, що передбачено ч. 2 ст. 168 КПК України.

Згідно ч. 5 ст. 171 КПК України у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої ст.235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.

Як вбачається із матеріалів клопотання, прокурор подав вказане клопотання про арешт майна 24.05.2023, що підтверджується витягом із трекінгу поштових відправлень АТ «Укрпошта», а зареєстровано в суді- 29.05.2023.

Частиною 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення, зокрема: збереження речових доказів.

Постановою слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_39 від 23.05.2023 вилучене майно визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42022100000000630.

Положеннями ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення .

Отже, слідчий суддя приходить до висновку, що вилучені речі та документи за вищевказаною адресою, відповідають вимогам ч. 1 ст. 98 КПК України і у встановленому закону порядку, визнані речовими доказами.

У відповідності до ч. 2 ст. 173 КПК України, слідчий суддя, при вирішенні питання про арешт майна враховує правові підстави для арешту майна, можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданнями кримінального провадження, а також наслідки арешту майна.

Слідчий суддя, у відповідності до ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна враховує правові підстави для арешту майна, а саме те, що вказане майно визнано речовим доказом, оскільки не вжиття вказаних заходів може призвести до непередбачених наслідків, у тому числі до приховування, пошкодження, зникнення, втрати, знищення вищевказаного майна, а також його незаконного відчуження, у зв`язку з цим, слідчий суддя вважає необхідним накласти арешт на вищевказане майно.

З огляду на викладене та враховуючи наявність даних про достатність доказів, що вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, слідчий суддя приходить до висновку, що у ході досудового розслідування виникла обґрунтована необхідність у накладенні арешту на вищевказане майно з метою збереження речових доказів, у зв`язку із цим, клопотання прокурора про арешт майна підлягає задоволенню, до скасування арешту у встановленому законом порядку.

Керуючись ст.ст. 372, 376 КПК України, слідчий суддя -

ПОСТАНОВИВ

Клопотання прокурора відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна - задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке вилучене 23.05.2023 під час проведення обшуку у приміщенні будівлі, де здійснює діяльність ТОВ «Дойч-фарм» (ЄДРПОУ 40581739), за адресою: м. Київ, пров. Редутний буд.3 (земельна ділянка кадастровий номер 8000000000:82:294:0029, на якій знаходиться будівля площею 224 кв.м. (3 поверхи та горище) та будинок площею 123,6 кв.м.), а саме на:

-оригінал Додатку до Договору процентної грошової позики від 26.12.2019, на 1 арк.;

-оригінал Договору доручення № 2/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022, на 1 арк.;

-оригінал додатку до Договору доручення № 4/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022 під назвою «Протокол узгодженої договірної ціни і розшифрування вартості» від 01.11.2022, на 2 арк.;

-оригінал додатку до Договору доручення № 4/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022 під назвою «Протокол узгодженої договірної ціни і розшифрування вартості» від 01.11.2022, на 2 арк.;

-оригінал Договору доручення № 4/22 про надання патентно-правових послуг від 01.11.2022, на 2 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих патентно-правових послуг від 01.04.2023, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал Звіту про виконання робіт по замовленню від 24.03.2023 з надання патентно-інформаційних послуг по темі «Вода питна мінералізована» від 27.03.2023, на 6 арк. із додатком під назвою «Акт здачі приймання патентно-правових послуг» від 01.04.2023, на 2 арк.;

-оригінал Протоколу узгодження договірної ціни і роз шифровки вартості від 04.10.2022, на 2 арк. із додатками на 5 арк.;

-оригінал Договору доручення № 2/22 про надання патентно-правових послуг від 04.10.2022, на 2 арк.;

-оригінал Додатку до Договору процентної-грошової позики від 21.01.2021, на 1 арк. у двох примірниках;

-оригінал Додатку до Договору процентної-грошової позики від 26.12.2019, на 1 арк.;

-оригінал Договору про надання правової (правничої) допомоги № 2020-08-03 від 03.08.2020, на 4 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал Договору поворотної безвідсоткової фінансової позики № 11/01 від 11.01.2023, на 2 арк. у чотирьох примірниках із додатком на 1 арк.;

-оригінал Контракту № 5/Е від 01.03.2023, на 8 арк. у 2-ох примірниках;

-оригінал Генеральної специфікації до Контракту № 5/Е від 01.03.2023, на 1 арк. у двох примірниках;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_4 , на 4 арк.;

-копія особової картки б/н на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія витягу з Наказу № 248-К віл 31.12.2015 на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія ІПН гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія витягу з Наказу № 104-К від 01.07.2016 на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.;

-копія диплому спеціаліста серії НОМЕР_1 на гр. України ОСОБА_4 , на 1 арк.

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y86642F із кабелем живлення, 1 шт.;

-накопичувач марки SEAGATE, серійний номер SN: NA50N4715, 1 шт.

-мобільний телефон Айфон 11, ІМЕІ зазначений на тримачі для сімкарти НОМЕР_2 , із сім-картою Київстар , чорного кольору, в чохлі прозорого кольору, 1 шт.;

-мобільний телефон Айфон14 промакс, ІМЕІ не відомий, із сім картою Водафон, чорного кольору, в чохлі прозорого кольору, 1 шт.

-конверт білого кольору від ДП «ЦМЗ МОЗ України», який адресований ТОВ «Буд-Центр 2016» із наступним вмістом (всього 6 документів): видаткові накладні № УТ-1324, № УТ-1325, № УТ-1326, № УТ-1327, № УТ-1328, № УТ-1329 від 27.09.2022 на 1 арк. кожен;

-конверт білого кольору від ДП «ЦМЗ МОЗ України», який адресований Бучанському РВУПО в Київській області із наступним вмістом (всього 6 документів):

-оригінал Акту № ІРП-003089 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за січень-лютий 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-003090від 28.02.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за січень-лютий 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-004525 від 31.03.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за березень 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-006195 від 28.04.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за квітень 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-006194 від 28.04.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за квітень 2023, на 1 арк.;

-оригінал Акту № ІРП-004526 від 31.03.2023 прийому-здачі виконаних робіт/послуг за березень 2023, на 1 арк;

-оригінал Угоди про зарахування зустрічних однорідних вимог б/н від 15.11.2021, на 2 арк.;

-проект Акту здачі-приймання наданих послуг від 19.01.2023, на 1 арк. кожен із додатком на 16 арк. у 2-ох примірниках кожен;

-проект Акту здачі-приймання наданих послуг від 11.01.2023 у двох примірниках на 1 арк. кожен із додатком на 15 арк. кожен;

-копія Контракту № 01/05 від 01.05.2023, на 7 арк. із додатком на 1 арк.;

-копія Договору № 15/2022КНП від 01.04.2022, на 6 арк.;

-оригінал Контракту № 2510 від 25.10.2022, на 6 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на 2 арк.;

-копія ІПН гр. України ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на 1 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 4 арк.;

-копія ІПН гр. України ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 1 арк.;

-проект Договору про надання маркетингових послуг, на 6 арк.;

-копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань щодо ФОП ОСОБА_7 , на 2 арк.;

-копія Довідки, виданої АТ «РВС Банк» щодо наявності у ФОП ОСОБА_7 поточного рахунку, на 1 арк.;

-копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «Дойч-Фарм», у двох примірниках, на 2 арк. кожен;

-копія протоколу загальних зборів учасників ТОВ «Дойч-Фарм» № 30/06/21 від 30.06.2021, у двох примірниках, на 2 арк. кожен;

-копія Опису документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації щодо ТОВ «Дойч-Фарм», у двох примірниках, на 1 арк. кожен;

-копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість № 2226534500302, у двох примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал Договору купівлі-продажу основних засобів від 03.04.2023, на 2 арк. із додатками на 3 арк.;

-оригінал Договору поставки № 17/11-1 від 17.11.2022, на 4 арк.;

-оригінал Договору поставки б/н, на 7 арк. із додатками на 1 арк.;

-оригінал Договору № 02/10 від 01.10.2022, на 4 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал рішення засновника ТОВ «Дойч-фарм» №23/03/2023 в 2х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал наказу № 1-о/д від 22.02.2023в 2х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал рішення засновника №09/12/22 ТОВ «Дойч-фарм», на 1 арк;

-оригінал рішення засновника №20/12/22 ТОВ «Дойч-фарм» в 2х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал довіреності від ТОВ «Дойч-фарм» виданий ОСОБА_8 від 15.02.2023, на 1 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 19.10.2022 з додатком, на 3 арк.;

-договір ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 02.02.2023 з додатками, на 20 арк.;

-копія договору №БН від 05.07.2021, на 6 арк.;

-копія наказу № 04К/тр-1 від 26.01.2021, на 1 арк;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва без дати з додатком, на 5 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 02.02.2023 з додатком в 2х примірниках, на 5 арк. кожен;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 02.02.2023 з додатком в 4х примірниках, на 24 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 01.06.2022 з додатками, на 7 арк.;

-оригінал договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 16.03.2023 з додатками в 2х примірниках, на 6 арк. кожен;

-оригінал додаткової угоди б/н від 06.02.2023 до договору ТОВ «Дойч-фарм» про надання послуг з комерційного посередництва від 06.02.2023, на 1 арк.;

-оригінал довіреності ТОВ «Дойч-фарм» від 06.02.2023 виданої ОСОБА_9 , на 2 арк.;

-копія документальних матеріалів щодо штату підприємства, на 2 арк;

--ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NBNXCV02C12544C, без кабелю живлення, 1 шт.;

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y855427, без кабелю живлення, 1 шт.;

-оригінал Листа про повернення коштів № 07/12 від 07.12.2021, на 1 арк.;

-оригінал Договору № 22/11/21 від 22.11.2021, на 6 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1 від 11.11.2021до Договору № 22/11/21 від 22.11.2021, на 2 арк.;

-лист під назвою «Послуги 2021», на 2 арк.;

-проект видаткової накладної № 92 від 29.07.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 27 від 31.03.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 8 від 06.03.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладеної № 50 від 18.05.2021, на 1 арк.;

-оригінал ТТН № Р43 від 13.04.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 14 від 25.02.2021, на 1 арк.;

-оригінал ТТН № Р40 від 13.04.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 15 від 25.02.2021, на 1 арк.;

-проект ТТН № 27 від 31.03.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-копія ТТН № 92 від 30.07.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 6 від 25.02.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 6 від 25.02.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал ТТН № Р2 від 25.02.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-копія видаткової накладної № 6 від 25.02.2021, на 1 арк. із додатком на 3 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 48 від 19.05.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 60 від 03.06.2021, у двох примірниках, на1 арк. кожен;

-оригінал видаткової накладної № 61 від 03.06.2021, у двох примірниках, на1 арк. кожен;

-оригінал видаткової накладної № 54 від 26.06.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 53 від 26.06.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 51 від 26.06.2021, на 1 арк. із додатком на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 52 від 26.06.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 59 від 02.06.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 57 від 31.05.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 52 від 26.05.2021, у двох примірниках із додатком на 2 арк. кожен;

-оригінал видаткової накладної № 31 від 31.03.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 35 від 26.03.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 37 від 12.04.2021, на 1 арк. із додатками на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 2 від 26.01.2021, на 1 арк.;

--проект видаткової накладної № 29 від 30.03.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 15 від 25.02.2021, на 1 арк. у трьох примірниках;

-оригінал видаткової накладної № 14 від 25.02.2021, на 1 арк. у трьох примірниках кожна;

-оригінал видаткової накладної № 61 від 03.06.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 58 від 02.06.2021, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія ТТН № 92 від 30.07.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 90 від 28.07.2021, на 1 арк. у двох примірниках;

-проект видаткової накладної № 92 від 29.07.2021, на 1 арк.;

-ТТН № 27 від 31.03.2021, на 1 арк. із додатком на 1 арк.;

-проект ТТН № 12 від 22.03.2021, на 1 арк. у двох примірниках із додатками на 2 арк.;

-проект видаткової накладної № 27 від 31.03.2021, на 1 арк.;

-проект видаткової накладної № 26 від 25.02.2021, у двох примірниках на 1 арк. із додатками на 4 арк.;

-проект видаткової накладної № 8 від 05.03.2021, у двох примірниках на 1 арк. із додатками на 4 арк.;

-проект видаткової накладної № 11 від 10.03.2021, на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 56 від 01.06.2021, у двох примірниках, на 1 арк. кожна, із додатками на 2 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 48 від 19.05.2021, на 1 арк. кожна, із додатками на 1 арк.;

-оригінал видаткової накладної № 55 від 01.06.2021,у двох примірниках, на 1 арк. кожна, із додатками на 2 арк.

-оригінал Договору виконання дослідно-конструкторських робіт № 1/05-23 від 02.05.2023, на 6 арк. з додатками на 15 арк.;

-оригінал Угоди про нерозголошення конфіденційної інформації б/н від 02.05.2023, у двох примірниках, на 4 арк. кожен, із додатками на 2 арк.

-оригінал організаційної структури ТОВ «Дойч-Фарм», на 1 арк.;

-копія організаційної структури ТОВ «Дойч-Фарм», на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , на 2 арк.;

-копія ІПН ОСОБА_10 , на 1 арк.;

-довідка № 3002-5000376300 від 14.07.2021 про взяття на облік ВПО, на 1 арк.;

-копія диплому молодшого спеціаліста серії НОМЕР_3 , на 1 арк.;

-копія трудової книжки серії НОМЕР_4 , на 2 арк.;

-оригінал Додаткової Угоди № 1 від 23.02.2023 до Договору № 02/11/22 від 02.11.2022, на 1 арк.;

-оригінал Наказу № 01/04Ш від 31.03.2023, на 1 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , на 3 арк. із додатками на 3 арк.;

-копія паспорту гр. України ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , на 8 арк. із додатками на 1 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих послуг від 18.01.2023, на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих послуг від 17.01.2023, на 1 арк. із додатками на 15 арк.;

-оригінал Акту здачі-приймання наданих послуг від 19.01.2023, на 1 арк. із додатками на 16 арк.;

-оригінал Додатку № 4 від 05.12.2022, на 2 арк. до Договору про надання послуг № 03/10/22 від 03.10.2022.

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 1 арк. із додатками на 12 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , на 1 арк. із додатками на 9 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , на 1 арк. із додатками на 15 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_17 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 1 арк. із додатками на 12 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , на 1 арк. із додатками на 13 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , на 1 арк. із додатками на 14 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , на 1 арк. із додатками на 10 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , на 1 арк. із додатками на 7 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , на 1 арк. із додатками на 15 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , на 1 арк. із додатками на 20 арк.;

-оригінал Повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , на 1 арк. із додатками на 18 арк.;

-копія листа ТОВ «Дойч-Фарм» директору ДП «Укрмеддіяльність», на 3 арк.

-оригінал повідомлення про прийняття працівника на роботу ОСОБА_25 з додатками, на 15 арк.;

-оригінал особового листка обліку кадрів ОСОБА_26 з додатками, на 5 арк.;

-оригінал посадової інструкції бухгалтера, на 3 арк;

-особовий листок обліку кадрів ОСОБА_27 , з додатками, на10 арк.;

-оригінал посадової інструкції вантажника аптечного складу, на 3 арк;

-особова картка працівника ОСОБА_28 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_29 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_30 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_31 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_32 з додатками, на 23 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_33 з додатками, на 14 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_13 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_16 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_15 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_18 , на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_23 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_19 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_34 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_24 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_14 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_20 , на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_35 ,

-на 1 арк.;

-оригінал особової картки працівника ОСОБА_17 ,

-на 1 арк.;

-оригінал посадової інструкції уповноваженого з антикорупційної діяльності, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника комерційного відділу, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника юридичного відділу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу кадрів, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції референта, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції бухгалтера, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу з регіонального розвитку, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції менеджера з питань з регіонального розвитку, на 4 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу з підготовки технічної документації, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції фахівця з підготовки технічної документації, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції фахівця з підготовки технічної документації, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції начальника відділу збуту та логістики, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції водія автотранспортних засобів на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції завідувача аптечним складом (уповноважена особа), на 7 арк.;

-оригінал посадової інструкції заступника завідувача аптечним складом (уповноважена особа з вхідного контролю лікарських засобів), на 6 арк.;

-оригінал посадової інструкції комірника аптечного складу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції вантажника аптечного складу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції комірника аптечного складу, на 3 арк.;

-оригінал посадової інструкції санітарки-прибиральниці, на 2 арк.

-оригінал Акту приймання-передачі нерухомого майна від 15.05.2023 до Договору оренди нежилих приміщень № 5-20230515 від 15.05.2023, на 2 арк.;

-оригінал Додаткової угоди № 1 до Договору оренди нежитлових приміщень № 5-20230515 від 15.05.2023, на 2 арк.;

-оригінал Додаткової угоди № 1 до Договору оренди нежитлових приміщень № 5-20230515 від 15.05.2023, на 18 арк.;

-оригінал листа Національного інституту раку № 474КН від 15.05.2019, на 1 арк.;

-копія листа із електронної пошти із наявними чорновими записами від ОСОБА_36 , на 1 арк.;

-копія листа від ТОВ «Дойч-Фарм», на 1 арк.,який адресований ОСОБА_37 ;

-копія Контракту № DP01102021 від 01.10.2021, на 3 арк.

-копія листа від ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-оригінал листа ОСОБА_38 , на 1 арк.;

-копія листа ОСОБА_38 , на 1 арк.;

-копія листа ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-оригінал листа ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-копія листа ОСОБА_38 , на 2 арк.;

-копія листа АхмадаЗабі, на 1 арк., із додатками на 4 арк. із наявними чорновими записами.

-оригінал Акту готовності об`єкта до експлуатації від 18.02.2021, на 4 арк. із додатком на 2 арк.;

-оригінал Договору № 7-255-20-ЕП/КО від 17.07.2020 на виконання експертизи проекту будівництва, на 4 арк. із додатками на 2 арк.;

-копія Дозволу ДАБІ України на виконання будівельних робіт № ІУ113193031917 від 30.10.2019, на 2 арк.;

-копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт, пов`язаних із створенням об`єкта архітектури серії АА № 003061, на 2 арк.;

-оригінал Наказу № 07/2 від 17.07.2020, на 1 арк.;

--копія Наказу № 07/2 від 17.07.2020, на 1 арк.;

-оригінал Наказу № 010/1 від 04.10.2019, на 1 арк.;

--копія Наказу № 010/1 від 04.10.2019, на 1 арк.;

-оригінал завдання на проектування б/н, на 2 арк.;

--копія завдання на проектування б/н, на 2 арк.;

-оригінал завдання на проектування від 07.07.2020, на 2 арк.;

-копія завдання на проектування від 07.07.2020, на 2 арк.;

-оригінал ТЕП, на 1 арк.;

-копія ТЕП, на 1 арк., у 5-ти примірниках кожна;

-копія експортного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво від 06.08.2020 № 7-255-20-ЕП/КО, на 4 арк. із додатком на 3 арк.;

-копія експортного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво від 03.05.2019 № 7-076-19-ЕП/КО, на 9 арк.;

-оригінал експортного висновку б/н, на 1 арк., із додатком на 1 арк.;

-копія Договору № 157 від 02.04.2020, на 9 арк., із додатками 12 арк.;

-копія таблиці зауважень б/н, на 2 арк.;

-проект Наказу № 1 від 07.10.2019, на 1 арк.;

-проект Наказу б/н від 17.08.2020, на 1 арк.;

-проект Акту прийому-передачі документів від 25.12.2020, на 21 арк.;

-проект графічної схеми плану 2 поверху, на 1 арк.;

-оригінал листа № 061/161-456 від 22.03.2019, на 1 арк.;

-копія Протоколу приймання проектної документації на проведення експертизи б/н, на 1 арк.;

-копія технічного паспорту на будинок, розташований за адресою: м. Київ, вул. Верховина, 69, на 23 арк.;

-проект Наказу № 2 від 22.08.2019, на 1 арк.;

-копія зведеного кошторису, на 1 арк.;

-оригінал Довідки про вартість будівельних робіт б/н, на 1 арк.;

-копія Довідки про вартість виконаних будівельних робіт, у 2-ох примірниках, на 1 арк. кожна.

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y83142D, без кабеля живлення, 1 шт.

-ноутбук марки ASUS, модель L2502CY, серійний номер SN: NANXCV05Y79542D, без кабеля живлення, 1 шт.

-оригінал договору № 139 від 16.09.2022, на 37 арк.;

-оригінал контракту №20/06 від 20.06.2022, на 13 арк.;

-оригінал договору поставки товарів медичного призначення № 207 від 01.07.2022, на 6 арк.;

-оригінал додаткової угоди № 1 від 24.10.2022 до договору перевезення та транспортно-експедиторського обслуговування №б/н від 10.05.2022 в 2х примірниках, на 1 арк кожен;

-оригінал додаткової угоди № 1 без дати до договору №16/06/21-1 від 16.06.2021 в 2-х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал додаткової угоди № 2 без дати до договору №16/06/21-1 від 16.06.2021 в 2-х примірниках, на 1 арк. кожен;

-оригінал договору про надання послуг №03/10/22 від 03.10.2022 з додатками, на 12 арк.;

-оригінал договору №02/11/22 від 02.11.2022, на 3 арк.;

-копія договору поставки № 57 від 24.12.2020, на 3 арк.;

-оригінал договору поставки товарів №11/01 від 11.01.2021, на 4 арк.;

-оригінал договору №02/19-1 від 19.02.2021, на 8 арк.;

-оригінал договору поставки № 16/03-КК від 16.03.2021 з додатками, на 5 арк.;

-оригінал договору поставки №02/04-КК від 02.04.2021 в 2х примірниках, на 3 арк. кожен.

-інформація щодо договорів, на 36 арк.

-інформація, що міститься на накопичувачі WD Elements, SN: WXH2A135USV1.

Ухвала виконується негайно слідчим та прокурором.

На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга. Якщо ухвалу постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.05.2023
Оприлюднено06.06.2023
Номер документу111302243
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —752/9286/23

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Мазур Ю. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні