Справа № 686/25072/20
Провадження № 2/686/1098/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 травня 2023 року Хмельницький міськрайонний суд
Хмельницької області
в складі: головуючої судді - Мазурок О.В.
при секретарі Колісник Л.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Хмельницького,
в порядку ст. 247 ЦПК України, цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, Розсошанська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області про визнання недійсним та скасування державних актів, скасування державної реєстрації земельних ділянок, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, Розсошанська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області про визнання недійсним та скасування державних актів, скасування державної реєстрації земельних ділянок. Просить визнати недійсним та скасувати державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯЗ №118050 від 11 серпня 2009 року, виданий ОСОБА_2 на земельну ділянку, кадастровий номер 6825087300:04:002:1074; визнати недійсним договір купівлі-продажу земельної ділянки, площею 0,11 га, з кадастровим номером 6825087300:04:002:1074 від 22 травня 2010 року, посвідченого приватним нотаріусом Хмельницького районного нотаріального округу Желіховською Ю.В.; скасувати в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки (кадастровий номер 6825087300:04:002:1074) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області зареєстрованої на ім`я ОСОБА_2 .
На обґрунтування свого позову вказав, що ОСОБА_1 , є спадкоємцем за законом після смерті ОСОБА_4 .
До обсягу спадщини входить земельна ділянка, кадастровий номер 6825087300:04:002:0357, площею 1.3410 та в межах згідно з планом, яка розташована на території Ружичанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області (зараз - Розсошанської об`єднаної територіальної громади). Цільове призначення: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Земельна ділянка передавалась у власність спадкодавцю ОСОБА_5 в процесі розпаювання земель колективної власності, тобто саме із земель колективної, а не державної чи комунальної власності.
В порядку, визначеному вищевказаним законом, спадкодавцю ОСОБА_5 було видано Державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ № 091020 від 29 грудня 2009 року на підставі розпорядження Хмельницької райдержадміністрації № 234/09-р. від 10 березня 2009 року, зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 010974300514.
Після його смерті позивач ОСОБА_1 оформив право власності на вищевказану земельну ділянку, з кадастровим номером 6825087300:04:002:0357, в порядку спадкування, що підтверджується Свідоцтвом про право на спадщину за законом, виданого 26 вересня 2018 року державним нотаріусом Першої Хмельницької державної нотаріальної контори Латюк І.М.
Проте, позивачу ОСОБА_1 стало відомо про порушення його права власності на успадковану земельну ділянку, що полягає в позбавленні його права володіння, користування та розпорядження нею в повному обсязі, так як згідно з інформацією, яка міститься в Державному земельну кадастрі та відображена в Публічній кадастровій карті України, належна ОСОБА_1 земельна ділянка перетинається з суміжними земельними ділянками, кадастрові номери 6825087300:04:002:1047 та 6825087300:04:002:1074.
Як стало відомо позивачу, суміжна земельна ділянка, з кадастровим номером 6825087300:04:002:1047, перебуває у власності ОСОБА_6 на підставі Державного акта на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ № 118023 від 22 вересня 2009 року, зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 010974300351.
Інша суміжна земельна ділянка, кадастровий номер 6825087300:04:002:1074, перебуває у власності ОСОБА_2 на підставі Державного акта на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ № 118050 від 11 серпня 2009 року, зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №010974300222.
Реєстрація державних актів, на підставі яких відповідачі стали власниками суміжних земельних ділянок, мала місце після набуття ОСОБА_4 права власності на земельну ділянку, з кадастровим номером 6825087300:04:002:0357, що свідчить про незаконність набуття відповідачами прав на земельні ділянки.
Здійснивши видачу державних актів відповідачу 1 та 2, Ружичанська сільська рада безпідставно позбавила права власності ОСОБА_4 та відповідно позивача як його спадкоємця на частину земельної ділянки, спадкоємцем якого є позивач, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 316 ЦК України правом власності с право особи на річ (майно), яке вона здійснює до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
При цьому будь-яких рішень сільської ради щодо вилучення чи припинення права власності на частину належної позивачу земельної ділянки не приймалось.
Спадкоємець позивача ОСОБА_4 , бажаючи одержати у власність земельну ділянку з земель колективної власності, звернувся до Хмельницької райдержадміністрації та в подальшому отримав державний акт серії ЯЗ № 091020 від 29 грудня 2009 року. Земельну ділянку було зареєстровано в Державному земельному кадастрі і присвоєно їй кадастровий номер 6825087300:04:002:0357.
Отже, земельна ділянка з кадастровим номером 6825087300:04:002:0357 на момент передачі суміжних земельних ділянок відповідачу 1 та 2 була сформована за рахунок земель колективної власності та не була вільною, не відносилась до земель державної або комунальної власності та не могла бути передана у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку.
В той же час, в місцевому фонді документації землеустрою відсутня документація, на підставі якої було внесено відомості в Державний земельний кадастр про земельні ділянки, кадастрові номери 6825087300:04:002:1074, власник ОСОБА_2 , та 6825087300:04:002:1047, власник гр. ОСОБА_6 .
Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянам ОСОБА_2 та ОСОБА_6 в 2008-2010 роках не виявлено. Даних про наявність рішення сільської ради про передачу земельних ділянок у власність та також відсутні.
Таким чином, рішення сесії Ружичанської сільської ради від 29 квітня 2009 року № З, яке вказане як підстава для видачі державного акта відповідачу 1 та відповідачу 2, не приймалось.
Тобто, відповідач 1 та відповідач 2 оформили земельні ділянки, кадастрові номери 6825087300:04:002:1074 та 6825087300:04:002:1047 з недотриманням порядку, встановленим законодавством, що свідчить про фіктивність підстав для оформлення державних актів та їх протиправність.
За таких умов ці земельні ділянки не могли бути передані у власність ОСОБА_6 та ОСОБА_2 за рахунок земель колективної власності.
З огляду на це, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ № 118023 від 22 вересня 2009 року, виданий ОСОБА_6 та державний акт ЯЗ № 118050 від 11 серпня 2009 року, виданий ОСОБА_2 , є недійсними та підлягають скасуванню.
Представник позивача направив до суду заяву про слухання справи у його відсутність та підтримання позову.
Відповідач ОСОБА_2 до суду не з`явилася, про час та місце слухання справи повідомлена належним чином.
Відповідач ОСОБА_3 до суду не з`явилася, про час та місце слухання справи повідомлена належним чином.
Представник відповідача Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області до суду не з`явилася, про час та місце слухання справи повідомлена належним чином. Направив до суду відзив, в якому вказав, що Головне управління заперечує проти задоволення позову та свою позицію обґрунтовує наступним. Із позовної заяви та доданих до неї матеріалів встановлено, що Позивач є власником земельної ділянки із кадастровим номером 6825087300:04:002:0357 в порядку спадкування, що підтверджується Свідоцтвом про право на спадщину за законом від 26.09.2018 року. Власником суміжної земельної ділянки з кадастровим номером 6825087300:04:002:1047 є Відповідач 1 на підставі Державного акту на право приватної власності на земельну ділянку серії ЯЗ № 118023 від 22.09.2009 року, власником суміжної земельної ділянки з кадастровим номером 6825087300:04:002:1074 є Відповідач 2 на підставі Державного акту на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ №118050 від 11.08.2009 року. Згідно інформації з Державного земельного кадастру відомості про земельну ділянку Позивача та земельні ділянки відповідачів внесені до Державного реєстру земель у 2009 році, зокрема 6825087300:04:002:0357 - 29.12.2009 року; 6825087300:04:002:1047 - 22.09.2009 року; 6825087300:04:002:1074 - 11.08.2009 року.
На той час (2009 рік) земельні правовідносини регулювалися Тимчасовим порядком ведення державного реєстру земель, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах № 174 від 02.07.2003 (далі - Порядок № 174), яким визначався порядок внесення відомостей про земельну ділянку. Ведення Поземельної книги земельної ділянки, внесення записів до книги реєстрації.
Так, згідно з пунктом 1.2 Порядку № 174 Адміністратором державного реєстру земель є Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах (далі - Центр ДЗК), що забезпечує створення та функціонування державного реєстру земель, відповідає за достовірність і збереження даних, захист від несанкціонованого доступу та руйнування бази даних АС ДЗК, має повний прямий доступ до бази даних АС ДЗК.
В свою чергу, реєстраторами Державного реєстру земель (далі - реєстратори) є структурні підрозділи Центру ДЗК, які мають доступ та вносять відомості до бази даних АС ДЗК. ведуть Поземельну книгу, здійснюють видачу та реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди (суборенди) землі, а також ведуть книгу реєстрації.
Відповідний Порядок № 174 втратив чинність на підставі наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 408 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету України по земельних ресурсах від 02 липня 2003 року № 174».
Таким чином, до вступу 01.01.2013 року в дію Закону України «Про Державний земельний кадастр» обов`язок ведення Державного реєстру земель покладався виключно на Державне підприємство «Центр Державного земельного кадастру» та його територіальні органи шляхом внесення записів до бази даних Державного реєстру земель та вчинення записів у відповідних книгах реєстрації.
З огляду на викладене. Головне управління та його структурні підрозділи жодним чином не порушували прав Позивача у зв`язку із тим, що не вносили відомостей про спірні земельні ділянки в Державний реєстр земель, оскільки у 2009 році державна реєстрація земель проводилася Хмельницькою регіональною філією ДП «Центр Державного земельного кадастру».
Більше того, відомості про земельні ділянки з кадастровими номерами 6825087300:04:002:0357, 6825087300:04:002:1074, 6825087300:04:002:1047 реєстраторами Центру державного земельного кадастру перенесені в автоматичному порядку з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру.
Звертаємо увагу суду, що саме на реєстраторів Центру державного земельного кадастру, які є на сьогоднішній день самостійною юридичною особою, покладався обов`язок вносити відомості про земельні ділянки в Державний реєстр земель.
Представник відповідача Розсошанська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області до суду не з`явилася, про час та місце слухання справи повідомлена належним чином.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовна заява підлягає задоволенню з наступних підстав: ухвалою Хмельницького міськрайоннного суду Хмельницької області від 24 листопада 2022 року позовні вимоги ОСОБА_1 до ОСОБА_7 про визнання недійсним та скасування державних актів, скасування державної реєстрації земельних ділянок залишити без розгляду.
Судом об`єктивно встановлено, що ОСОБА_1 , є спадкоємцем за законом після смерті ОСОБА_4 .
До обсягу спадщини входить земельна ділянка, кадастровий номер 6825087300:04:002:0357, площею 1.3410 та в межах згідно з планом, яка розташована на території Ружичанської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області (зараз - Розсошанської об`єднаної територіальної громади). Цільове призначення: для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
Земельна ділянка передавалась у власність спадкодавцю ОСОБА_5 в процесі розпаювання земель колективної власності, із земель колективної, а не державної чи комунальної власності.
Спадкодавцю ОСОБА_5 було видано Державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ № 091020 від 29 грудня 2009 року на підставі розпорядження Хмельницької райдержадміністрації № 234/09-р. від 10 березня 2009 року, зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 010974300514.
ОСОБА_1 оформив право власності на вищевказану земельну ділянку, з кадастровим номером 6825087300:04:002:0357, в порядку спадкування, що підтверджується свідоцтвом про право на спадщину за законом, виданого 26 вересня 2018 року державним нотаріусом Першої Хмельницької державної нотаріальної контори Латюк І.М.
Згідно з інформацією, яка міститься в Державному земельну кадастрі та відображена в Публічній кадастровій карті України, належна ОСОБА_1 земельна ділянка перетинається з суміжними земельними ділянками, кадастрові номери 6825087300:04:002:1047 та 6825087300:04:002:1074.
Суміжна земельна ділянка, кадастровий номер 6825087300:04:002:1074, перебувала у власності ОСОБА_2 на підставі Державного акта на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ № 118050 від 11 серпня 2009 року, зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №010974300222. Державний акт видано на підставі рішення сесії Ружичанської сільської ради від 29 квітня 2009 року №3.
ОСОБА_2 22.05.2010 року уклала договір купівлі-продажу земельної ділянки з кадастровим номером 6825087300:04:002:1074 з ОСОБА_3 , що підтверджується відповідним договором.
Реєстрація державних актів, на підставі яких відповідачі стали власниками суміжних земельних ділянок, мала місце після набуття ОСОБА_4 права власності на земельну ділянку, з кадастровим номером 6825087300:04:002:0357.
Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянам ОСОБА_2 в 2008-2010 роках не виявлено. Даних про наявність рішення сільської ради про передачу земельних ділянок у власність та також відсутні. Рішення сесії Ружичанської сільської ради від 29 квітня 2009 року № З, яке вказане як підстава для видачі державного акта ОСОБА_2 , не приймалось. В справі «Протоколи 27-34 сесій 5 скликання Ружичанської сілськоїх ради за 2009 рік» сесія від 29.04.2009 року не значиться. Сесія проводилась та наявна в справі від 09 квітня 2009 року, про що свідчить повідомлення Хмельницької районної державної адміністрації (архівний відділ) від 03.07.2020 року №01-23/2020/43.
Тобто, ОСОБА_2 оформила земельну ділянку, кадастровий номер 6825087300:04:002:1074 з недотриманням порядку, встановленим законодавством, що свідчить про фіктивність підстав для оформлення державного акту та їх протиправність.
Здійснивши видачу державного акту ОСОБА_2 , Ружичанська сільська рада безпідставно позбавила права власності ОСОБА_4 та відповідно позивача як його спадкоємця на частину земельної ділянки, спадкоємцем якого є позивач, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 316 ЦК України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
При цьому будь-яких рішень сільської ради щодо вилучення чи припинення права власності на частину належної позивачу земельної ділянки не приймалось.
Отже, земельна ділянка з кадастровим номером 6825087300:04:002:0357 на момент передачі суміжних земельних ділянок відповідачу 1 та 2 була сформована за рахунок земель колективної власності та не була вільною, не відносилась до земель державної або комунальної власності та не могла бути передана у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку.
Згідно ч.2 ст.373 ЦК України право власності на землю гарантується Конституцією України. Право власності на землю (земельну ділянку) набувається і здійснюється відповідно до закону.
Згідно зі статтями 125,126 ЗК України право власності та право постійного користування на земельну ділянку виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, та його державної реєстрації. Право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами. Форми державних актів затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до положень статті 79-1 Земельного кодексу України, формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру. Формування земельних ділянок здійснюється в т.ч. у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності.
Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера. Формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.
Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.
У преамбулі Закону України від 07.07.2011 №3613-УІ «Про Державний земельний кадастр» (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин; надалі - Закон №3613-УІ) зазначено, що цей Закон установлює правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру.
Відповідно до статті 1 Закону №3613-УІ: державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами; державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
За нормами ч. 2 ст. 5 Закону державний земельний кадастр ведеться на електронних та паперових носіях. У разі виявлення розбіжностей між відомостями на електронних та паперових носіях пріоритет мають відомості на паперових носіях.
За приписами статті 9 цього Закону внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Державний кадастровий реєстратор, зокрема: перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам.
Статтею 21 Закону №3613-УІ визначено, що відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру на підставі: відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених ст.79-1 Земельного кодексу України, при їх формуванні; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України та у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками; на підставі технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель - за результатами інвентаризації земель; на підставі проектів землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) - у разі виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв).
У відповідності до ч.4 ст. 25 Закону України «Про Державний земельний кадастр» поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки.
Відповідно до пунктів 60, 61 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17 жовтня 2012 року №1051, - запис у поземельній книзі скасовується (поновлюється) Державним кадастровим реєстратором на підставі рішення суду.
Скасування (поновлення) запису в Поземельній книзі здійснюється шляхом внесення до Державного земельного кадастру відомостей про його скасування (поновлення) із зазначенням дати та ініціалів Державного кадастрового реєстратора, який скасував (поновив) запис, та формування з використанням програмного забезпечення Державного земельного кадастру нових аркушів Поземельної книги.
Згідно ч. 5 ст. 116 Земельного кодексу земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Відповідно до статті 152 ЗК України держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: а) визнання прав; б) відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; в) визнання угоди недійсною; г) визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; ґ) відшкодування заподіяних збитків; д) застосування інших, передбачених законом, способів.
Статтею 391 ЦК України визначено, що власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпорядження своїм майном.
Частиною першою статті 153 ЗК України передбачено, що власник не може бути позбавлений права власності на земельну ділянку, крім випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законами України.
З огляду на це, державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЗ №118050 від 11 серпня 2009 року, виданий ОСОБА_2 , є недійсним та підлягає скасуванню.
Не надано суду відповідачами належних та допустимих доказів, які б спростовували відомості про перетин земельних ділянок та доводів позивача, щодо правомірності набуття ним права власності на спірну земельну ділянку.
Державна реєстрація права власності на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно проводиться на підставі договору, предметом якого є земельна ділянка, чи іншого документа, що відповідно до законодавства підтверджує набуття особою права власності на землю.
Скасування за судовим рішенням цих документів тягне за собою припинення права власності на земельну ділянку
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що слід: визнати недійсним та скасувати державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯЗ №118050 від 11 серпня 2009 року, виданий ОСОБА_2 на земельну ділянку, кадастровий номер 6825087300:04:002:1074; визнати недійсним договір купівлі-продажу земельної ділянки, площею 0,11 га, з кадастровим номером 6825087300:04:002:1074 від 22 травня 2010 року, посвідченого приватним нотаріусом Хмельницького районного нотаріального округу Желіховською Ю.В.; скасувати в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки (кадастровий номер 6825087300:04:002:1074) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області зареєстрованої на ім`я ОСОБА_2 .
Керуючись ст.ст. 25, 1218, 1261 ЦК України, ст.ст. 4, 12, 81, 258, 354 ЦПК України суд, -
В И Р І Ш И В:
Позов задоволити.
Визнати недійсним та скасувати державний акт на право власності на земельну ділянку серії ЯЗ №118050 від 11 серпня 2009 року, виданий ОСОБА_2 на земельну ділянку, кадастровий номер 6825087300:04:002:1074.
Визнати недійсним договір купівлі-продажу земельної ділянки, площею 0,11 га, з кадастровим номером 6825087300:04:002:1074 від 22 травня 2010 року, посвідченого приватним нотаріусом Хмельницького районного нотаріального округу Желіховською Ю.В.
Скасувати в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки (кадастровий номер 6825087300:04:002:1074) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області зареєстрованої на ім`я ОСОБА_2 .
Стягнути на користь ОСОБА_1 з ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, Розсошанська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області по 630 гривень 60 копійок з кожного судового збору.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Хмельницького апеляційного суду шляхом подачі в 30 денний строк з дня складання повного судового рішення апеляційної скарги .
Позивач: ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ;
Відповідачі: ОСОБА_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , АДРЕСА_2 ;
- Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області,
вул. Інститутська, 4/1 м. Хмельницький , код ЄДРПОУ 29767479;
- ОСОБА_3 , РНОКПП НОМЕР_3 , АДРЕСА_3 .
- Розсошанська сільська рада Хмельницького району Хмельницької області, код. ЄДРПОУ 04402899, с. Розсоша вул.. Центральна, 4 Хмельницького району Хмельницької області.
Повний текст рішення складено 17.05.2023 року.
Суддя:
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 04.05.2023 |
Оприлюднено | 07.06.2023 |
Номер документу | 111307610 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: визнання незаконним акта, що порушує право власності на земельну ділянку |
Цивільне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Мазурок О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні