Постанова
від 02.09.2010 по справі 2а-5923/10/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 вересня 2010 р. с права № 2а-5923/10/0570

Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17

час прийняття постанови: < г одина >

Донецький окружний адміні стративний суд в складі:

головуючого судді Чучко В.М .

при секретарі Болхова А.В.

Донецькій окружний адм іністративний суд у складі г оловуючого судді Чучка В.М. пр и секретарі Болховій А.В., за у частю прокурора Ноздрьова С. В. (посвідчення № 2915), представн ика відповідача - Старих Ю .С. (довіреність № 1/204 від 01.09.2010р.) , розглянувши адміністративн у справу за позовом Донецько -Ясинуватського транспортно го прокурора в інтересах дер жави в особі Головної держав ної інспекції на автомобільн ому транспорті Міністерства транспорту та зв' язку Укра їни, в особі структурного під розділу - Територіального у правління Головної державно ї інспекції на автомобільном у транспорті в Донецькій обл асті до Закритого акціонерно го товариства «Автотранспор тник» про стягнення фінансов их санкцій у розмірі 3 400,00 грн.,

В С Т А Н О В И В:

Донецько-Ясинуватський тр анспортний прокурор в інтере сах держави в особі Головної державної інспекції на авто мобільному транспорті Мініс терства транспорту та зв' яз ку України в особі структурн ого підрозділу - Територіал ьного управління Головної де ржавної інспекції на автомоб ільному транспорті в Донецьк ій області (надалі - позивач ) звернувся до суду з позовом д о закритого акціонерного тов ариства «Автотранспортник» (надалі - ВАТ «Автотранспор тник», відповідач) про стягне ння фінансових санкцій у роз мірі 3 400,00 грн.

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що від повідно до проведеної переві рки закритого акціонерного т овариства «Автотранспортни к», встановлені порушення а с аме: надання послуг з вантажн их перевезень без оформлення документів, відсутня схема м аршруту, розклад руху, реєстр аційного талону, ліцензійно ї картки.

На підставі акту перевірки позивачем прийняті постанов и про застосування фінансови х санкцій від 20.07.2009 року № 078693 та в ід 08.09.2009 року № 044851, відповідно до яких до відповідача застосов ані фінансові санкції у розм ірі 3 400,00 грн. (1 700, 00 грн. х 2)

Таким чином позивач вважає , що відповідачем при здійсне нні господарської діяльност і порушені приписи діючого з аконодавства зокрема ст. 60 Зак ону України «Про автомобільн ий транспорт», при цьому сума фінансової санкції відповід ачем не сплачена, а тому проси ть стягнути її в судовому пор ядку.

Прокурор в судовому зас іданні позовні вимоги підтри мав та просив позовні вимоги задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні позову в изнав частково та зазначив, щ о одна з постанов Головної де ржавної інспекції на автомоб ільному транспорті в Донецьк ій області - 08.09.2009 року № 044851, скасо вана постановою Донецького о кружного адміністративного суду за позовом відповідача , а тому відсутні правові підс тави для задоволення позову у повному обсязі.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення сторін, всебічно і п овно з'ясувавши фактичні обс тавини, на яких ґрунтується п озов, об'єктивно оцінивши док ази, які мають юридичне значе ння для розгляду справи і вир ішення спору по суті, суд вста новив.

На підставі норм ст. 121 Конст итуції України, ст.ст. 20, 36-1 Закон у України «Про прокуратуру», ст. 60 Кодексу адміністративно го судочинства України проку рор здійснює в суді представ ництво інтересів громадянин а або держави у порядку, встан овленому діючим законодавст вом. З огляду на наведене, пред ставництво прокурора у даній справі ґрунтується на норма х діючого законодавства.

Головною державною інспек цією на автомобільному транс порті проведені перевірки за критого акціонерного товари ства «Автотранспортник» з до держання вимог законодавств а про автомобільний транспор т під час виконання перевезе нь пасажирів і вантажів авто мобільним транспортом, під ч ас яких виявлені наступні по рушення: надання послуг з ван тажних перевезень без оформл ення документів, відсутні сх еми маршруту, розкладу руху, р еєстраційного талону, ліцен зійної картки.

На підставі проведеної пер евірки позивачем прийняті по станови від 20.07.2009 р. № 078693 та від 08.09 .2009 року № 044851 про застосування ф інансових санкцій за порушен ня законодавства про автомоб ільний транспорт у загальній сумі 3 400,00 грн., (1 700,00 грн. + 1 700, 00 грн.).

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС Укр аїни обставини, встановлені судовим рішенням в адміністр ативній, цивільній або госпо дарській справі, що набрало з аконної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у як их беруть участь ті самі особ и або особа, щодо якої встанов лено ці обставини.

Постановою Донецького окр ужного адміністративного су ду від 06 липня 2010 року по справі № 2а-11327/10/0570 позовні вимоги закри того акціонерного товариств а «Автотранспортник» до Голо вної державної інспекції на автомобільному транспорті М іністерства транспорту та зв ' язку України в особі струк турного підрозділу - терито ріального управління Головн ої державної інспекції на ав томобільному транспорті в До нецькій області про визнання нечинними постанов від 20.07.2010 ро ку № 078693 та 08.09.2010 року № 044851 (що є осно вними доказами стягнення з в ідповідача суми санкції) - за доволені частково, скасован о постанову від 08.09.2010 року № 044851 пр о застосування до закритого акціонерного товариства «Ав тотранспортник» фінансових санкцій у сумі 1 700, 00 грн. При цьо му на підставі здійснення пр авового аналізу постанови № 078693 від 20.07.2009 року судом встановл ено, що даний акт є обґрунтова ним та законним.

Зазначена постанова Донец ького окружного адміністрат ивного суду Головною державн ою інспекцією на автомобільн ому транспорті не оскаржена, а отже є такою що набрала зако нної сили.

Таким чином, відповідно до ч . 1 ст. 72 Кодексу адміністративн ого судочинства України ріше ння суду є преюдиційним для д аної справи.

З наведеного слідує, що у сп ірних правовідносинах довед еними є факти правомірності дій позивача зі стягнення з в ідповідача суму санкцій у ро змірі 1 700, 00 грн. за постановою № 078693 від 20.07.2009 року і, відповідно, в ідсутні правові підстави для стягнення 1 700,00 грн. згідно пост анови 08.09.2010 року № 044851.

За ст. 69 КАС України доказами в адміністративному судочин стві є будь-які фактичні дані , на підставі яких суд встанов лює наявність або відсутніст ь обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, як і беруть участь у справі, та ін ші обставини, що мають значен ня для правильного вирішення справи.

В силу ч. 1 ст. 70 КАС України нал ежними є докази, які містять і нформацію щодо предмета дока зування; суд не бере до розгля ду докази, які не стосуються п редмета доказування. Обстави ни, які за законом повинні бут и підтверджені певними засоб ами доказування, не можуть пі дтверджуватися ніякими інши ми засобами доказування, крі м випадків, коли щодо таких об ставин не виникає спору

Беручи до уваги викладене, з дійснивши аналіз матеріалів справи, суд дійшов висновку, щ о позов підлягає частковому задоволенню у сумі 1 700, 00 грн. у в ідповідності до постанови № 078693 від 20.07.2009 року, оскільки її зак онність встановлена постано вою Донецького окружного адм іністративного суду від 06.07.2010 р оку у справі № 2а-11327/10/0570.

У відповідності до приписі в ст. 6 Конвенції про захист пр ав людини і основоположних с вобод від 04.11.1950 року № ETS N 005 кожен м ає право на справедливий і пу блічний розгляд його справи упродовж розумного строку не залежним і безстороннім судо м, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного хар актеру.

Згідно приписів ст. 1 Проток олу 1 до Конвенції про захист прав людини і основоположни х свобод від 20.03.1952 р. № ETS N 009 кожна ф ізична або юридична особа ма є право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути поз бавлений своєї власності іна кше як в інтересах суспільст ва і на умовах, передбачених з аконом і загальними принципа ми міжнародного права. Проте попередні положення жодним чином не обмежують право дер жави вводити в дію такі закон и, які вона вважає за необхідн е, щоб здійснювати контроль з а користуванням майном відпо відно до загальних інтересів .

Нормами ч. 3 ст. 2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни визначено, що у справа х щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів в ладних повноважень адмініст ративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на пі дставі, у межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и; з використанням повноваже ння з метою, з якою це повноваж ення надано; обґрунтовано, то бто з урахуванням усіх обста вин, що мають значення для при йняття рішення (вчинення дії ); безсторонньо (неупереджено ); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівнос ті перед законом, запобігаюч и несправедливій дискриміна ції; пропорційно, зокрема з до триманням необхідного балан су між будь-якими несприятли вими наслідками для прав, сво бод та інтересів особи і ціля ми, на досягнення яких спрямо ване це рішення (дія); з урахув анням права особи на участь у процесі прийняття рішення; с воєчасно, тобто протягом роз умного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.

Доказів, які б доводили прав омірність позовних вимог у п овному обсязі, позивач суду н е надав, а отже позовні вимоги підлягають частковому задов оленню у спосіб захисту прав а, визначений позивачем.

Оскільки у матеріалах спра ви відсутні документальні до кази судових витрат відповід ача, суд їх не компенсує.

Керуючись ст. ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158 - 163 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов Донецько-Ясинуватсь кого транспортного прокурор а в інтересах держави в особі Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті Міністерства транспорту т а зв' язку України, в особі ст руктурного підрозділу - Тер иторіального управління Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті в Донецькій області до Закрит ого акціонерного товариства «Автотранспортник» про стяг нення фінансових санкцій у р озмірі 3 400,00 грн. - задовольнит и частково.

Стягнути з закритого акціо нерного товариства «Автотра нспортник» (83022, м. Донецьк, вул. Г ладковського, 9, ІПН 30792800) на кори сть державного бюджету (р/р 311121 06700002 в ГУДКУ у Донецькій област і, МФО 834016, ОКПО 23977045, код платежу 2108 1100) суму фінансових санкцій у р озмірі 1 700,00 грн. за постановою Т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Донецькій області № 078693 від 20.07.2009 року.

В іншій частині позову відм овити.

Повний текст постанови виг отовлений в нарадчій кімнаті та проголошений у судовому з асіданні в присутності сторі н 02 вересня 2010 року.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання апеляційної скар ги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі по дання апеляційної скарги пос танова, якщо її не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи.

Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецькій окружний адміністр ативний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня проголоше ння постанови апеляційної ск арги.

В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу, а та кож прийняття постанови у пи сьмовому провадженні, апеляц ійна скарга подається протяг ом десяти днів з дня отриманн я копії постанови, з подачею к опій апеляційної скарги відп овідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Суддя Ч учко В.М.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.09.2010
Оприлюднено14.09.2010
Номер документу11131222
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5923/10/0570

Постанова від 02.09.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

Ухвала від 18.03.2010

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чучко В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні