Рішення
від 24.05.2023 по справі 120/1144/23
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 травня 2023 р. Справа № 120/1144/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіСала П.І.,

за участю:

секретаря судового засідання Галюк А.Л.,

представника позивачаДудчика О.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Вінниці в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом приватного акціонерного товариства "Вінницький молочний завод "Рошен"

до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

УСТАНОВИВ:

10.02.2023 до суду надійшла позовна заява приватного акціонерного товариства "Вінницький молочний завод "Рошен" (далі ПрАТ "ВМЗ "Рошен", ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен") до Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення № 202/ж10/31-00-04-01-04 від 30.01.2023.

Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що 14.12.2022 за результатами документальної позапланової виїзної перевірки ПрАТ "ВМЗ "Рошен" щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за липень 2022 року від`ємного значення з податку на додану вартість, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету, відповідачем було складено Акт від 14.12.2022 № 1469/Ж5/31-00-04-01-04/00418018. Згідно з висновками, наведеними в акті, встановлено порушення товариством положень п. 44.1 ст. 44, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, пп. б п. 200.4 ст. 200 Податкового кодексу України, що призвело до відмови у сумі ПДВ, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на 3 990 799 грн та завищенню від`ємного значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду на сум 944 195 грн.

На підставі зазначеного акту перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення № 202/ж10/31-00-04-01-04 від 30.01.2023.

Позивач вважає таке рішення неправомірним, а тому за захистом своїх прав та інтересів звертається до суду.

Ухвалою суду 15.02.2023 відкрито провадження у справі за вказаним позовом та вирішено здійснювати розгляд справи в порядку загального позовного провадження. Підготовче засідання у справі призначено на 15.03.2023.

10.03.2023 від представника відповідача надійшла заява про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції.

13.03.2023 клопотання представника відповідача задоволено. Допущено участь представника відповідача Франчука Ярослава Руслановича в судовому засіданні у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за допомогою програмного забезпечення "EasyCoN".

13.03.2023 до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач позов заперечує та зазначає, що перевірка позивача була проведена з дотриманням усіх вимог чинного законодавства.

Відповідач зазначає, що під час перевірки встановлено завищення позивачем від`ємного значення ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду на суму 944 194,51 грн, а саме п. 44.1 ст. 44, п. 198.1, п. 198.2, п. 198,3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу по взаємовідносинах з СГ ТОВ "АГРОСВІТ" та ПП "МОЛОТОК".

Відповідач вказує, що до декларації з ПДВ за липень 2022 року до складу податкового кредиту ПрАТ "ВМЗ "Рошен" враховано податкові накладні (розрахунки коригування до податкових накладних) по взаємовідносинах з СГ ТОВ "АГРОСВІТ" на загальну суду ПДВ 942 244,48 грн. Взаємовідносини між сторонами виникли на підставі договору поставки № 2П від 01.01.2021, згідно пунктом 2.7 якого передбачено, що разом з партією товару постачальник (СГ ТОВ "АГРОСВІТ") передає покупцеві (ПрАТ "ВМЗ "Рошен") наступні документи: ветеринарне свідоцтво (Форма-2) та список ідентифікованих корів, від яких отримано молоко 1 раз на місяць, не пізніше 10-го числа поточного місяця; ТТН та СТН (не менше як чотири примірника) при кожній поставці: видаткові накладні, які надаються 2 рази на місяць за період поставки з 01 по 15 число поточного місяця та за період з 16 по останній календарний день поточного місяця. Разом з тим у позивач відсутні окремі із зазначених документів, а саме ветеринарні свідоцтва та списки ідентифікованих корів.

Крім того, відповідач зазначає, що СГ ТОВ "АГРОСВІТ" було оформлено видаткові накладні щодо відвантаження товару на загальну суму 5 656 466,88 грн, в т.ч. ПДВ 942 244, 48 грн. Водночас податкові накладні виписані датою видаткової накладної. Таким чином, СГ ТОВ "АГРОСВІТ" неправомірно здійснювало виписку податкових накладних не за підсумками всіх операцій в кінці місяця, а за кожну окрему поставку.

Відтак при аналізі первинних документів по взаємовідносинах з СГ ТОВ "АГРОСВІТ" встановлена відсутність (ненадання) документів, передбачених пунктом 2.7 Договору № 2П.

Також відповідач зауважує, що згідно ІТС "Податковий блок" щодо СГ ТОВ "АГРОСВІТ" наявне рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 12384 від 05.06.2020, рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №№ 3393039/31320565, 3393040/31320656 від 18.11.2021 та № 3698993/31320656 від 24.01.2022 та рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 33924889/31320656 від 18.11.2021.

Враховуючи викладене, відповідач вказує про неможливість підтвердження реальності здійснення господарських операцій при взаємовідносинах з СГ ТОВ "АГРОСВІТ", а саме що неможливо підтвердити джерело походження товару, який у періоді, що підлягав перевірці був реалізований постачальником, транспортування (рух) товарно-матеріальних цінностей у зв`язку з відсутністю необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької та економічної діяльності.

Також відповідач зазначає, що до декларації з ПДВ за липень 2022 року до складу податкового кредиту ПрАТ "ВМЗ "Рошен" враховано податкові накладні (розрахунки коригування до податкових накладних) по взаємовідносинах з ПП "МОЛОТОК" на загальну суду ПДВ 1 950,03 грн. Проведеним аналізом наданих до перевірки ТТН встановлено, що автомобільним перевізником виступав ПП "МОЛОТОК", однак згідно відомостей про об`єкти оподаткування 20-ОПП у липні встановлено відсутність у його власності автомобіля, а саме FIAT NUOVO DOBLO AB2625CH, що свідчить про нереальність здійснення операцій. Таким чином, встановлено формальний підхід при оформленні первинних документів, що свідчить про неможливість підтвердження факту перевезення товару. При цьому відповідач вказує на те, що згідно ІТС "Податковий блок" у ПП "Молоток" дата взяття на облік об`єктів оподаткування 21.09.2022 (Автомобіль FIAT NUOVO DOBLO AB2625CH, земельна ділянка 0510100000:03:133:0060, земельна ділянка 0510100000:03:133:0212, офісне приміщення, м. Вінниця, вул. Д.Нечая, буд. 250-В).

Ухвалою суду від 15.03.2023, постановленою із занесенням до протоколу судового засідання, відкладено розгляд справи на 30.03.2023.

16.03.2023 від представника відповідача до суду надійшло клопотання про долучення доказів.

29.03.2023 від представника позивача надійшла відповідь на відзив, в якій представник зазначає, що доводи, наведені відповідачем у відзиві, не спростовують законності та обґрунтованості вимог позовної заяви. Зокрема представник зазначає, що протягом 2022 року відповідач провів ряд документальних позапланових перевірок ПрАТ "ВМЗ "Рошен" щодо дотримання податкового законодавства при декларування від`ємного значення з ПДВ, у тому числі заявленого до відшкодування з бюджету. При цьому жодних порушень податкового законодавства по взаємовідносинах з СГ ТОВ "АГРОСВІТ" встановлено не було.

Також представник зауважує, що ветеринарне свідоцтво і списки ідентифікованих корів не є первинними документами та документами, пов`язаними з обчисленням і сплатою податків і зборів та не несуть будь-якої інформації про господарські операції з контрагентом. Надані супровідні документи є виключно підтвердженням благополучності господарства.

Крім того, щодо дотримання вимог податкового законодавства з ПП "МОЛОТОК", на думку представника позивача, відповідачем не спростовано факту права власності у ПП "МОТОЛОК" автомобільного транспорту FIAT NUOVO DOBLO AB2625CH. Натомість, як вбачається з технічного паспорта на автомобіль, зазначений транспорт перебуває у власності цього підприємства з 2015 року.

Ухвалою суду від 30.03.2023, постановленою із занесенням до протоколу судового засідання, відкладено розгляд справи на 12.04.2023.

Ухвалою суду від 12.04.2023 закрито підготовче провадження у справі. Розгляд справи по суті призначено на 10.05.2023. Допущено участь представник відповідача під час розгляду справи в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за допомогою програмного забезпечення "EasyCoN".

Ухвалою суду від 10.05.2023, постановленою із занесенням до протоколу судового засідання, через неявку в судове засідання представника відповідача розгляд справи відкладено на 24.05.2023.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги та надав пояснення, що відповідають змісту позовної заяви. Просить суд позов задовольнити в повному обсязі.

Представники відповідача повторно на виклик суду не з`явився (в тому числі у режимі відеоконференції), про причини неприбуття суд не повідомив, а тому суд на підставі положень ст. 205 КАС України розглядає справу за його відсутності.

Заслухавши усін пояснення представника позивача, оцінивши зібрані у справі докази, суд встановив таке.

Приватне акціонерне товариство "Вінницький молочний завод "Рошен" як юридична особа зареєстроване 20.08.1999 Бершадською районною державною адміністрацією Вінницької області (ідентифікаційний код 00418018). Основний вид економічної діяльності позивача: 10.51 "Перероблення молока, виробництво масла та сиру".

01.01.2021 між СТОВ "Агросвіт" (надалі Постачальник) та приватним акціонерним товариством "Вінницький молочний завод "Рошен" (надалі Покупець) укладено договір постачання молока коров`ячного незбираного № 2П (далі Договір).

Відповідно до п. 1.1 Договору постачальник зобов`язується передати покупцю молоко (надалі Товар) коров`яче незбиране у власність покупця в обумовлені цим Договором строки та кількість, а покупець зобов`язується приймати та оплатити Товар у відповідності з умовами цього Договору.

Згідно з п. 2.4. Договору відвантаження Товару здійснюється автотранспортом Покупця за його рахунок на умовах EXW (згідно правил Інкотермс 2010) зі складу Постачальника, що знаходиться за адресою: 08841, Київська обл., Миронівський р-н., с. Карапиші, вул. Незалежності, 29.

Пунктом 2.7 Договору передбачено, що разом з партією Товару постачальник передає Покупцеві наступні документи: - ветеринарне свідоцтво (Форма-2) та список ідентифікованих корів, від яких отримано молоко 1 раз на місяць, не пізніше 10-го числа поточного місяця; ТТН та СТН (не менше як чотири примірника) при кожній поставці; видаткові накладні, які надаються 2 рази на місяць за період поставки з 01 по 15 число поточного місяця та за період з 16 по останній календарний день поточного місяця.

Відповідно до п. 2.8 та п. 2.9 Договору Сторони погоджують, що відносини за вказаним Договором мають безперервний/ритмічний характер у розумінні вимог діючого податкового законодавства. Підписанням цього Договору Постачальник підтверджує свої зобов`язання складати зведені податкові накладні 2 рази в місяць: кожного 15 числа за першу половину календарного місяця поставок та останнього дня календарного місяця за другу половину місяця на підставі приймальних квитанцій, а також не пізніше останнього дня календарного місяця окрему податкову накладну у випадку отримання авансової оплати за підсумками календарного місяці.

Згідно з видатковою накладною № 111 від 15.07.2022 позивачу поставлено товар на підставі Договору № 2П від 01.01.2021 на суму 2 490 655,20 грн, з них ПДВ 20% 415 109,20 грн.

Крім того, відповідно до видаткової накладної № 112 від 31.07.2022 позивачу поставлено товар на підставі Договору № 2П від 01.01.2021 на суму 3 162 811,68 грн, з них ПДВ 20% 527 135,28 грн.

Факт поставки молока від СГ ТОВ "Агросвіт" протягом липня 2022 на загальну суму 5 653 466,88 грн, у т.ч. ПДВ 942 244, 48 грн, підтверджується товарно-транспортними накладними та спеціалізованими товарними накладними на перевезення молочної сировини № 2 від 02.07.2022, № 4 від 04.07.2022, № 5 від 05.07.2022, № 6 від 09.07.2022, № 7 від 07.07.2022, № 9 від 09.07.2022, № 11 від 11.07.2022, № 12 від 12.07.2022, № 13 від 13.07.2022, № 14 від 14.07.2022, № 16 від 16.07.2022, № 18 від 18.07.2022, № 19 від 19.07.2022, № 20 від 20.07.2022, № 21 від 21.07.2022, № 23 від 23.07.2022, № 26 від 26.07.2022, № 27 від 27.07.2022, № 28 від 28.07.2022, № 30 від 30.07.2022.

Факту оплати поставленого товару (молока) підтверджується платіжними дорученнями № 31727 від 01.07.2022, № 31766 від 05.07.2022, № 31927 від 08.07.2022, № 32027 від 12.07.2022, № 32164 від 15.07.2022, № 32265 від 19.07.2022, № 32402 від 22.07.2022, № 32526 від 26.07.2022, № 32639 від 29.07.2022, № 32744 від 02.08.2022, № 32856 від 05.08.2022, № 32974 від 09.08.2022, № 33103 від 12.08.2022, № 33203 від 16.08.2022, № 33330 від 19.08.2022, № 33459 від 23.08.2022.

Крім цього, СТОВ "Агросвіт" виписано та зареєстровано податкові накладні № 36 від 15.07.2022 та № 74 від 31.07.2022.

Також, як встановлено судом, 27.12.2016 між ПП "МОЛОТОК" (Постачальник) та публічним акціонерним товариством "Вінницький молочний завод "Рошен" (Покупець) укладено Договір поставки № М-1227-001 від 27.12.2016 (надалі Договір поставки).

Відповідно до п. 1.1 Договору поставки Постачальник зобов`язується поставити, а Покупець прийняти й оплатити матеріальні цінності (інструменти, запчастини, металопрокат та інші господарські матеріали), іменовані надалі Товар, в асортименті, кількості, одиницях виміру та за ціною, зазначених у погоджених сторонами Специфікаціях, доданих до даного договору, та які є його невід`ємною частиною.

За умовами п 2.1 Договору поставки найменування товару, його асортимент, кількість і одиниці виміру Товару, строго передбачаються в погоджених сторонами Специфікаціях, узгоджених сторонами на кожну партію товару і не підлягають будь-яким змінам без письмового узгодження між Сторонами.

Згідно з пп. 3.1, 3.5, 3.7 Договору поставки постачання Товару здійснюється за рахунок Постачальника на склад Покупця за адресою: 21022, м. Вінниця, вул. Енергетична 7. Датою поставки є дата отримання Покупцем Товару та підписання видаткових та товарно-транспортних накладних. Перехід права власності на товар відбувається в момент поставки Товару на склад Покупця та підписання видаткових та товарно-транспортних накладних.

Відповідно до Специфікації № 183 від 12.07.2022 ПП "МОЛОТОК" поставив ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" герметик на суму 1450, 08 грн, з них ПДВ 20% 241,68 грн.

На підтвердження факту поставки герметику згідно Специфікації видано видаткову накладну та складено товарно-транспорту накладну за № М-0715-008 від 15.07.2022.

Крім того, відповідно до Специфікації № 184 від 22.07.2022 ПП "МОЛОТОК" поставив ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" клапан випускний у кількості 5 шт. на загальну суму 10250,10 грн, з них ПДВ 20% 1708,35 грн.

Факту поставки вказаного Товару згідно Специфікації підтверджується видатковою накладною та товарно-транспортною накладною № М-0727-001 від 27.07.2022.

Оплата товару від ПП "МОЛОТОК" здійснена позивачем на підставі платіжних доручень № 32363 від 22.07.2022, № 32947 від 09.07.2022.

У свою чергу ПП "МОЛОТОК" виписано та зареєстровано податкові накладні № 680 від 15.07.2022 та № 1254 від 27.07.2022.

Також судом встановлено, що на виконання наказів Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 20.10.2022 № 114/Ж1 та від 23.11.2022 № 170/Ж1, виданих на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82, п.п. 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та від`ємного значення з податку на додану вартість, яке становить більше 100000,00 грн по декларації з податку на додану вартість за липень 2022 року.

За результатами перевірки складено Акт від 14.12.2022 № 1469/Ж5/31-00-04-04-04/00418018, яким зроблено висновки про порушення позивачем вимог п. 44.1 ст. 44, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3 та п. 198.6 ст. 198, п.п. б п. 200.4 ст. 200 ПК України, що призвело до відмови у сумі ПДВ, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на суму 3 990 799 грн та завищенню від`ємного значення з ПДВ, що зараховується до складу наступного звітного періоду на сум 944 195 грн.

Не погодившись з вказаними висновками, позивач подав письмові заперечення на акт перевірки від 02.01.2023 за вих. № 2, в яких просив відповідача переглянути та спростувати висновки, викладені в акті перевірки.

30.01.2023 на підставі вищезазначеного акта перевірки прийнято податкове повідомлення-рішення № 202/ж10/31-00-04-01-04 про зменшення ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" розміру від`ємного значення суми ПДВ на суму 944 195 грн.

Вважаючи вказане рішення протиправним, позивач звернувся до суду з позовом про його скасування.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог суд зазначає наступне.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 14.1.36 пункту 14.1 статті 14 ПК України господарська діяльність діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Згідно з пунктом 44.1 статті 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов`язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов`язаних з визначенням об`єктів оподаткування та/або податкових зобов`язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Підпунктом 14.1.181 статті 14 ПК України визначено, що податковий кредит це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов`язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Підпунктом 134.1.1. пункту 134.1. статті 134 ПК України передбачено, що об`єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу.

Згідно із підпунктом "а" пункту 198.1 статті 198 ПК України, до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.

Пунктом 198.2 статті 198 ПК України, передбачено, що датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Відповідно до пункту 198.3 статті 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв`язку з: придбанням або виготовленням товарів та наданням послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи); ввезенням товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах провадження господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Абзацами першим-третім пункту 198.6 статті 198 ПК України передбачено, що не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу. Податкові накладні, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних, є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до підпункту 14.1.18 пункту 14.1 статті 14 ПК України бюджетне відшкодування - відшкодування від`ємного значення податку на додану вартість на підставі підтвердження правомірності сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за результатами перевірки платника.

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначає стаття 200 ПК України.

Відповідно до пунктів 200.1, 200.2 статті 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду. При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом. Для перерахування податку до бюджету центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника, звітний період та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету. На підставі такого реєстру центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, не пізніше останнього дня строку, встановленого цим Кодексом для самостійної сплати податкових зобов`язань, перераховує суми податку до бюджету.

Пунктом 200.4 статті 200 ПК України встановлено, що при від`ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума: а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу - б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

Отже, пп. "б" п. 200.4 ПК України встановлює такі обмеження: сума ПДВ, яку заявляють до відшкодування, має бути фактично сплачена в попередніх і звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до бюджету; сума заявленого відшкодування не може перевищувати реєстраційну суму, обчислену відповідно до п. 2001.3 ст. 200-1 ПК України на момент подання податкової декларації.

Окрім зазначених вище обмежень у ПК України немає жодних інших застережень щодо послідовності використання від`ємного значення ПДВ, у т. ч. стосовно погашення поточних податкових зобов`язань.

Таким чином, за змістом п. 200.4 ст. 200 ПК України суму від`ємного значення податку на додану вартість платник податків може використати в таких напрямках:

1) погасити або зменшити податковий борг із ПДВ (рядок 20.1 декларації);

2) заявити бюджетне відшкодування (рядок 20.2 декларації): а) на свій поточний рахунок в банку (рядок 20.2.1 декларації);

б) у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України (рядок 20.2.2 декларації);

3) зарахувати до складу податкового кредиту наступного звітного періоду (рядок 21 декларації).

Відповідно до пункту 200.7 статті 200 ПК України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному контролюючому органу податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

Формування Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує податкову політику, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. Заяви про повернення сум бюджетного відшкодування автоматично вносяться до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження. Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування (абзац перший підпункту 200.7.1, підпункт 200.7.2 пункту 200.7 статті 200 ПК України).

Згідно із пунктом 200.8 статті 200 ПК України до податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання) платником податків додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування та оригінали митних декларацій. У разі якщо митне оформлення товарів, вивезених за межі митної території України, здійснювалося з використанням електронної митної декларації, така електронна митна декларація надається контролюючим органом за місцем митного оформлення контролюючому органу за місцем обліку такого платника податків в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису відповідно до закону.

Відповідно до пункту 200.10 статті 200 ПК України у строк, передбачений абзацом першим пункту 76.3 статті 76 цього Кодексу, контролюючий орган проводить камеральну перевірку даних податкової декларації або уточнюючих розрахунків (в разі їх подання).

Платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до цієї статті та подали заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, отримують таке бюджетне відшкодування в разі узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених пунктом 200.11 цієї статті, за результатами перевірки, зазначеної у такому пункті, що проводяться відповідно до цього Кодексу.

Контролюючий орган має право протягом 60 календарних днів, що настають за граничним строком подання податкової декларації, а в разі якщо така податкова декларація надана після закінчення граничного строку за днем її фактичного подання провести документальну перевірку платника податку в разі, якщо розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено за рахунок від`ємного значення, сформованого за операціями: за періоди до 1 липня 2015 року, що не підтверджені документальними перевірками; з придбання товарів/послуг за період до 1 січня 2017 року у платників податку, що використовували спеціальний режим оподаткування, визначений відповідно до статті 209 цього Кодексу (пункт 200.11 статті 200 ПК України).

Водночас пунктом 200.12 статті 200 ПК України передбачено, якщо за результатами камеральної або документальної перевірки контролюючий орган виявляє невідповідність суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, то такий орган: у разі перевищення заявленої платником податку суми бюджетного відшкодування над сумою, визначеною контролюючим органом за результатами перевірок, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються сума такого перевищення та підстави для її вирахування; у разі з`ясування за результатами проведення перевірок факту, за яким платник податку не має права на отримання бюджетного відшкодування, надсилає платнику податку податкове повідомлення, в якому зазначаються підстави відмови в наданні бюджетного відшкодування.

З аналізу наведених норм ПК України слідує, що платники податку отримують бюджетне відшкодування за умови узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених пунктом 200.11 статті 200 ПК України, за результатами документальної перевірки.

При цьому для отримання права сформувати податковий кредит із сум податку на додану вартість платник податку на додану вартість повинен мати податкові накладні, видані на реально отриманий товар (роботи, послуги), призначений для використання у власній господарській діяльності. Право на бюджетне відшкодування частини від`ємного значення виникає лише у разі фактичної сплати податку на додану вартість в ціні придбаного товару (робіт, послуг) отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг.

У постанові Верховного Суду від 16 червня 2020 року у справі № 400/987/19 сформовано правову позицію, згідно з якою наявність податкової накладної та факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних не є єдиною та достатньою підставою, яка надає право платнику податку на додану вартість на віднесення сум сплаченого (нарахованого) податку на додану вартість до податкового кредиту, оскільки таке право виникає за правилами приписів підпунктів 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 статті 198 ПК України, у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у т. ч. в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг. Відтак наявність зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної є однією із обов`язкових, але не єдиних умов, які надають право відносити суми податку на додану вартість до складу податкового кредиту.

За визначенням статті 1 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі Закон № 996-XIV) первинний документ документ, який містить відомості про господарську операцію.

Відповідно до частини першої статті 9 Закону № 996-XIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

У відповідності до статті 1 Закону № 996-XIV господарська операція це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.

Отже, господарські операції, які зумовлюють наслідки у вигляді виникнення у покупця права на формування податкового кредиту, мають бути фактично здійсненими та підтвердженими належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, які зазвичай супроводжують операції певного виду й відображають реальність таких операцій, повинні спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Судом встановлено, що причиною виникнення від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" є, зокрема, придбання ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" за липень 2022 року у СГ ТОВ "Агросвіт" товару (молоко коров`яче незбиране вищого ґатунку) на загальну суму 5653466,88 грн., в т. ч. ПДВ 942244,48 грн. та придбання у ПП "Молоток" товару (герметик, клапан випускний) на загальну суму 11700,18 грн., в т. ч. ПДВ 1950,03 грн.

При цьому реальність здійснення відповідних господарських операцій повністю підтверджується сукупністю усіх необхідних та належно оформлених документів, а саме: договором постачання молока коров`ячного незбираного № 2П від 01.01.2021; видатковою накладною № 111 від 15.07.2022 на суму 2 490 655,20 грн, з яких ПДВ 20% 415 109,20 грн; видатковою накладною № 112 від 31.07.2022 на суму 3 162 811,68 грн, з яких ПДВ 20% 527 135,28 грн; ТТН та СТН на перевезення молочної сировини № 2 від 02.07.2022, № 4 від 04.07.2022, № 5 від 05.07.2022, № 6 від 09.07.2022, № 7 від 07.07.2022, № 9 від 09.07.2022, № 11 від 11.07.2022, № 12 від 12.07.2022, № 13 від 13.07.2022, № 14 від 14.07.2022, № 16 від 16.07.2022, № 18 від 18.07.2022, № 19 від 19.07.2022, № 20 від 20.07.2022, № 21 від 21.07.2022, № 23 від 23.07.2022, № 26 від 26.07.2022, № 27 від 27.07.2022, № 28 від 28.07.2022, № 30 від 30.07.2022.

Розрахунки з СТОВ "Агросвіт" відображені в оборотно-сальдовій відомості підприємства по рахунку 631 за липень 2022 року.

На виконання умов Договору СТОВ "Агросвіт" (постачальником) відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України виписані податкові накладні № 39 від 15.07.2022 на суму 2075546,00 грн., в т. ч. ПДВ 415109,20 грн та №74 від 31.07.2022 на суму 1765918,00 грн., в т. ч. ПДВ 353183,60 грн.

Підтвердженням факту оплати товару є платіжні доручення, копії яких наявні в матеріалах справи.

Отже, враховуючи викладене, ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" правомірно відображено податковий кредит на суму 942244,48 грн по взаєморозрахунках із постачальником СТОВ "Агросвіт" за липень 2022 року.

Щодо твердження відповідача про неможливість підтвердження здійснення відповідних господарських операцій через неможливість підтвердити джерело походження товару, який у періоді, що підлягав перевірці, був реалізований постачальником, то суд зазначає таке.

В Акті від 14.12.2022 відповідачем встановлена відсутність (ненадання) згідно Договору № 2П ветеринарного свідоцтва (Форма-2) та списку ідентифікованих корів, від яких отримано молоко. Відсутність вказаних документів позивачем не оспорюється.

Однак суд погоджується з твердженням позивача про те, що такі документи є підтвердженням якості та безпечності товару, але ніяким чином не підтверджують сам факт поставки товару та не впливають на об`єкт оподаткування.

Крім того, до своїх заперечень на акт перевірки позивач надав Довідку № 7 від 01.07.2022, яка за своїм змістом замінює вищезазначені відсутні документи, оскільки підтверджує, що СТОВ "Агросвіт" є благополучним щодо гострозаразних хвороб сільськогосподарських тварин.

В акті перевірки відповідач також звертає увагу на те, що СГ ТОВ "Агросвіт" здійснив виписку податкових накладних не за підсумками всіх операцій в кінці місяця, а за кожну окрему поставку.

З приводу цього суд зазначає, що в силу приписів п. 201.4 ст. 201 ПК України платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг протягом періоду, за який складається така податкова накладна, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:

покупцям-платникам податку можутьскладати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця.

У разі якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця.

Для цілей цього пункту ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.

Судом встановлено, що періодичність складання зведених податкових накладних визначена сторонами в умовах Договору № 2П від 01.01.2021 та підтверджується видатковими накладними № 111 від 15.07.2022 та № 112 від 31.07.2022.

Відтак твердження відповідача в цій частині є помилковим, оскільки виписка зведених податкових накладних не суперечить чинному податковому законодавству.

Окрім того суд не може погодитися з доводами відповідача щодо неможливості підтвердження транспортування (руху) товарно-матеріальних цінностей (молока) у зв`язку з відсутністю необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької та економічної діяльності.

Як встановлено судом, за умовами Договору № 2П від 01.01.2021 відвантаження Товару здійснюється автотранспортом Покупця за його рахунок на умовах EXW (згідно правил Інкотермс 2010) зі складу Постачальника, що знаходиться за адресою: 08841, Київська обл., Миронівський р-н., с. Карапиші, вул. Незалежності, 29.

Факт відвантаження товару зі складу Постачальника автотранспортом Покупця підтверджується товарно-транспортними накладними, які містяться в матеріалах справи.

При цьому суд звертає увагу на те, що жодного зауваження щодо транспортування товарно-матеріальних цінностей та правильності оформлення відповідних документів в акті перевірки, який став підставою для прийняття оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, взагалі не наведено.

Щодо тверджень відповідача про наявність рішення про відповідність СГ ТОВ "Агросвіт", як платника ПДВ, критеріям ризиковості від 05.06.2020 № 12384, то суд зазначає таке.

По-перше, вказане рішення прийнято у 2020 році та чи є воно актуальним на дату проведення перевірки податковим органом не зазначено.

По-друге, податкове законодавство України не ставить у залежність податковий облік (стан) певного платника податку-покупця від перебування його контрагента за юридичною адресою, дотримання ним податкової дисципліни та правильності ведення податкового або бухгалтерського обліку. Тобто товариство не може відповідати за порушення, допущені постачальниками, якщо не буде доведено його безпосередню участь у зловживанні цих осіб. Проте посадовими особами відповідача під час здійснення перевірки таких обставин не встановлено.

По-третє, платник податку несе самостійну відповідальність за порушення правил ведення податкового обліку. Зазначена відповідальність стосується кожного окремого платника податку і не може автоматично поширюватися на третіх осіб, у тому числі на його контрагентів.

Тобто норми чинного законодавства не ставлять в залежність виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншими суб`єктами господарювання.

Крім того, під час розгляду справи судом встановлено, що ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" співпрацює з СГ ТОВ "Агросвіт" з 2015 року, що підтверджується Договором купівлі-продажу № 84 від 01.03.2015, Договором постачання молока коров`ячого незбираного № 4СП від 01.01.2017, Договором постачання молока коров`ячого незбираного № 2П від 01.04.2019.

При цьому у 2022 році відповідач провів ряд документальних позапланових перевірок щодо дотримання ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" податкового законодавства при декларуванні від`ємного значення з ПДВ по взаємовідносинах з СГ ТОВ "Агросвіт", за результатами яких жодних порушень податкового законодавства не встановив (зокрема за грудень 2021 року, січень та червень 2022 року), що підтверджується актами перевірки № 422/31-00-04-01-04/00418018 від 26.07.2022 та № 415/31-00-04-01-04/00418018 від 26.07.1011, № 1468/Ж5/31-00-04-01-04/00418018 від 14.12.2022.

Відтак, проаналізувавши аргументи сторін щодо взаємовідносин позивача із СГ ТОВ "Агросвіт", суд не погоджується із висновком відповідача про відсутність реального характеру у спірних господарських операцій з цим контрагентом за липень 2022 року.

Щодо взаємовідносин ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" та ПП "МОЛОТОК", то судом встановлено, що 27.12.2016 між ПП "МОЛОТОК" та Ппублічним акціонерним товариством "Вінницький молочний завод "Рошен" укладено Договір поставки № М-1227-001 від 27.12.2016.

Відповідно до п. 1.1 Договору поставки Постачальник зобов`язується поставити, а Покупець прийняти й оплатити матеріальні цінності (інструменти, запчастини, металопрокат та інші господарські матеріали), іменовані надалі Товар, в асортименті, кількості, одиницях виміру та за ціною, зазначених у погоджених сторонами Специфікаціях, доданих до даного договору, та які є його невід`ємною частиною.

Відповідно до Специфікацій № 183 від 12.07.2022 та № 184 від 22.07.2022 ПП "МОЛОТОК" поставив позивачу герметик на суму 1450, 08 грн, з яких ПДВ 20% 241,68 грн, та випускні клапани на суму 10250,10 грн, з яких ПДВ 20% 1708,35 грн.

Факт поставки вказаного товару позивачу підтверджується видатковими накладними та ТТН, а факт оплати за поставлений товар наявними у справі платіжними дорученнями.

Розрахунки з ПП "МОЛОТОК" відображені в оборотно-сальдовій відомості підприємства по рахунку 631 та по рахунку 6442 за липень 2022 року.

На виконання умов Договору ПП "МОЛОТОК" (постачальником) відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України були виписані податкові накладні № 680 від 15.07.2022 на суму 1208,40 грн., в т. ч. ПДВ 241,68 грн та № 1254 від 27.07.2022 на суму 8541,75 грн., в т. ч. ПДВ 1708,35грн.

Отже, ПрАТ "Вінницький молочний завод "Рошен" правомірно відображено по взаєморозрахунках із постачальником ПП "МОЛОТОК" за липень 2022 року податковий кредит на загальну суму 1950,03 грн.

Відповідач вказує на неможливість підтвердження здійснення господарської операції при взаємовідносинах з ПП "МОЛОТОК" внаслідок неможливості підтвердити транспортування (рух) товарно-матеріальних цінностей у зв`язку з відсутністю необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької та економічної діяльності.

Так, відповідач зазначає, що згідно відомостей про об`єкти оподаткування 20-ОПП у липні встановлено відсутність у власності ПП "МОЛОТОК" автомобіля, а саме FIAT № UOVO DOBLO AB2625CH, що свідчить про нереальність здійснення операцій. Таким чином, на думку відповідача, встановлено формальний підхід при оформленні первинних документів, що свідчить про неможливість підтвердження факту перевезення товару.

Разом з тим суд не погоджується із вказаними твердженнями, оскільки відповідно до товарно-транспортних накладних № М-0715-008 від 15.07.2022 та № М-0727-001 від 27.07.2022 ПП "МОЛОТОК", як автомобільний перевізник, здійснювало перевезення вантажу автомобілем FIAT NUOVO DOBLO AB2625CH.

Водночас право власності на вказаний автомобіль підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу НОМЕР_1 , з якого слідує, що ПП "МОЛОТОК" є власником автомобіля FIAT NUOVO DOBLO, реєстраційний номер НОМЕР_2 , дата реєстрації 14.11.2015.

Будь-яких інших порушень в цій частині господарських взаємовідносин перевіркою не виявлено.

З огляду на викладене суд вважає, що Акт від 14.12.2022 № 1469/Ж5-31-00-04-01-04/00418018 про результати документальної позапланової перевірки позивача щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за липень 2022 року від`ємного значення з податку на додану вартість прийнятий без врахування усіх фактичних обставин та належного дослідження і оцінки наданих до перевірки документів податкового-бухгалтерського обліку, є помилковими та не доводяться належними й допустимими доказами, внаслідок чого було прийняте неправомірне і таке, що порушує законні права та інтереси платника податкове повідомлення-рішення.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Частинами першою, другою статті 6 КАС України закріплено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського суду з прав людини.

В силу приписів ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з позицією ЄСПЛ, викладеною, зокрема, у справі "Компанія Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції", заява № 36985/97, рішення від 23 липня 2002 року, п. 110, адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи повинні бути розглянуті на підставі наданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів мусять саме податківці.

Також відповідно до п. 29 рішення ЄСПЛ у справі "Ruiz Torija v. Spai№" від 9 грудня 1994 року статтю 6 пункт 1 Конвенції не можна розуміти як таку, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін. Відповідно, питання, чи дотримався суд свого обов`язку обґрунтовувати рішення може розглядатися лише в світлі обставин кожної справи.

Отже, перевіривши обґрунтованість основних доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та дій і докази, надані позивачем, суд приходить до переконання, що податкове повідомлення-рішення Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30.01.2023 за № 202/ж10/31-00-04-01-04 є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, у зв`язку з повним задоволенням позову, судові витрати позивача на сплату судового збору в розмірі 14 162,93 грн належить стягнути на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків.

Керуючись ст.ст. 72, 77, 90, 139, 143, 242, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків від 30 січня 2023 року за № 202/ж10/31-00-04-01-04.

Стягнути на користь приватного акціонерного товариства "Вінницький молочний завод "Рошен" (код ЄДРПОУ 00418018, місцезнаходження: вул. Енергетична, 7, м. Вінниця, 21022) судовий збір в розмірі 14 162,93 грн (чотирнадцять тисяч сто шістдесят дві гривні 93 копійки) за рахунок бюджетних асигнувань Центрального міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ ВП 44082145, місцезнаходження: вул. Кошиця, 3, м. Київ, 02068).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Інформація про учасників справи:

1) позивач: приватне акціонерне товариства "Вінницький молочний завод "Рошен" (код ЄДРПОУ 00418018, місцезнаходження: вул. Енергетична, 7, м. Вінниця, 21022);

2) відповідач: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків (код ЄДРПОУ ВП 44082145, місцезнаходження: вул. Кошиця, 3, м. Київ, 02068).

Повне судове рішення складено 05.06.2023.

Суддя Сало Павло Ігорович

Дата ухвалення рішення24.05.2023
Оприлюднено07.06.2023
Номер документу111315242
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —120/1144/23

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 08.02.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 22.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 23.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 07.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Рішення від 24.05.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Сало Павло Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні