Рішення
від 30.05.2023 по справі 380/4815/23
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 травня 2023 року

справа №380/4815/23

провадження № П/380/4862/23

Львівський окружний адміністративний суд в складі

головуючої-судді - Морської Г.М.

за участю: секретаря судового засідання - Наум`як Х.О.

представника позивача - Третяка Ю.І.,

представника відповідача - Кухар Н.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Українсько-англійського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Галка ЛТД" до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправною бездіяльність та скасування податкового повідомлення-рішення ,-

ВСТАНОВИВ :

Українсько-англійське спільне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Галка ЛТД" (далі - позивач), через свого представника, звернулося до суду із адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Львівській області (далі - відповідач), у якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 28.11.2022 № 12908/13-01-04-07/22331884.

Ухвалою суду від 17.03.2023 відкрито провадження у справі, визначено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою від 20.04.2023 вирішено подальший розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін, судовий розгляд призначено на 02.05.2023.

Ухвалою від 02.05.2023 за клопотанням позивача розгляд справи відкладений до 22.05.2023.

Протокольною ухвалою від 22.05.2023 у судовому засіданні оголошена перерва до 30.05.2023 для надання сторонами додаткових доказів.

У судовому засіданні 30.05.2023 проголошені вступна та резолютивна частини рішення.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за спірним ППР позивачу нараховані штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних. Позивач вважає ППР протиправним, оскільки 30 червня 2022 намагався протягом дня надіслати на реєстрацію податкові накладні складені за період з 1 червня по 15 червня 2022 року. Проте через недостатність реєстраційного ліміту позивача протягом дня та проблеми в роботі сервера Державної податкової служби України, у зв`язку з чим не змогли своєчасно зареєструвати податкові накладні контрагенти позивача. Надіслати відповідні податкові накладні вдалося лише після 18.00, але до 20.00, що підтверджується відомостями (випискою) з програми Арт- Звіт. Стверджує, що відповідно до п. 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246 «операційний день триває в робочі дні з 8 години (10 хвилин до 20 години 00 хвилин. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня. крім аварійних випадків. Якщо граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем». Відтак надсилання податкових накладних здійснено до закінчення операційного дня, як визначено Порядком № 1246 - до 20.00. В свою чергу до 20.00 30 червня 2022 року позивачем не отримано квитанцію про реєстрацію, про відмову в реєстрації, чи про зупинення реєстрації податкових накладних. Також у зв`язку з недостатністю реєстраційного ліміту протягом дня у системі електронного адміністрування податку (ПДВ) для здійснення своєчасної реєстрації податкових накладних, позивач не мав змоги зареєструвати податкові накладні до 18:00 30.06.2022 р. Недостатність реєстраційної суми у системі електронного адміністрування податку (ПДВ) була зумовлена виключно несвоєчасною реєстрацією контрагентами позивача податкових накладних, які надавали право позивачу на включення сум ПДВ до податкового кредиту, і як результат збільшення реєстраційного ліміту, що підтверджується зокрема відомостями з програми Арт-Звіт по податкових накладних, що складені ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАСК-ФЛЕКС» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛКА», які містять інформацію про дату реєстрації таких податкових накладних ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАСК-ФЛЕКС» та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГАЛКА», а також листом контрагента позивача ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРА» про неможливість зареєструвати податкові накладні через призупинення реєстрації платника ПДВ у зв`язку з перебуванням на спрощеній системі оподаткування (3 група 2%). Натомість поповнити рахунок для збільшення реєстраційного ліміту позивач не міг через відсутність вільних і грошових коштів. В свою чергу зі слів контрагента позивача ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАСК-ФЛЕКС» неможливість зареєструвати своєчасно податкові накладні виникла у зв`язку зі збоями в роботі сервера ДПС.

Вважаючи викладені причини поважними причинами несвоєчасної реєстрації ПН, просить суд скасувати спірне ППР.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.

Відповідач надіслав відзив, у якому заперечив проти задоволення позову, мотивуючи тим, що датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції ( абз.9 п.201.10 ст.201 ПК України та п.4 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» №1246 від 29.12.2010р.).

Відповідно до підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України, зі змінами внесеними Законом України від 15 березня 2022 року № 2120-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану", тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 до 18 години. Однак, позивачем не дотримано вищевказані вимоги підпункту 69.18 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПК України та зареєстровано податкові накладні поза межами встановленого часу. Зазначені обставини стали причиною нарахування штрафних санкцій. Відтак спірна ППР є законним.

Представник відповідача у судовому засіданні просила суд відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши наявні у справі документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд зазначає наступне.

Головним управлінням ДПС у Львівській області проведено камеральну перевірку СП «Галка ЛТД» щодо дотримання вимог п.192 ст.192, п.201.10 ст.201 ПК України.

За результатами перевірки встановлено СП «Галка ЛТД» відповідно до ст.192, ст.120. ст.20.10 ст.201 та підпункту 69.1,69.11 п.69 підр. 20 роз. ХХ «Перехідних положень» ПК України порушено граничні терміни реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних.

На підставі акта камеральної перевірки від 21.10.2022 №12527/13-01-04-07/22331884, Головним управлінням ДПС у Львівській області винесено податкове повідомлення- рішення від 28.11.2022 №12908/13-01-04-07/22331884 нарахування штрафних санкцій на загальну суму 311667,94 грн.

Не погодившись із цим ППР, позивач звернувся до суду.

Надаючи оцінку позиціям сторін у справі, суд застосовує наступні правові норми.

Відповідно до п.201.10 ст.201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних. Реєстрація таких у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

-для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

-для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України, порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/ розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Подання електронних документів засобами телекомунікаційного зв`язку до контролюючих органів здійснюється відповідно до вимог Податкового кодексу з урахуванням Законів України від 22 травня 2003 року № 851-ГУ «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами), від 22 травня 2003 року № 852-ІУ «Про електронний цифровий підпис», наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» від 06.06.2017р. №557 (надалі - Наказ №557).

Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування кількісних та вартісних показників у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється відповідно до вимог Кодексу та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (зі змінами) (далі - Порядок).

Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Відповідно до п. 11 Порядку після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

Відповідно до п.8 р.ІІ Наказу №557 у разі коли адресатом є контролюючий орган, після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка (яка проводиться в порядку визначеному п.10 Р.ІІ Наказу №557, п.11,12 Порядку №1246).

Відповідно до п. 11 Порядку після накладення електронного цифрового підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДФС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 12 Порядку передбачено, що після надходження податкової накладної та/ або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/ або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. За результатами перевірок, визначених п.12 Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Згідно п. 2 Порядку № 1246 «операційний день - частина дня. протягом якої здійснюються прийняття від платників податку податкових накладних та/або розрахунків коригування та реєстрація або зупинення реєстрації».

Відповідно до п. 3 Порядку № 1246 «операційний день триває в робочі дні з 8 години (10 хвилин до 20 години 00 хвилин. Технічне обслуговування та регламентні роботи, що потребують зупинки Реєстру, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків. Якщо граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування припадають на вихідний, святковий або неробочий день, такий день вважається операційним днем».

Пункт 69.18 підрозд. 10 розд. XX ПКУ (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачав наступне: «Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюються у робочі дні з 8 години до 18 години».

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПКУ якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Суд погоджується із позивачем, що пункт 69.18 ПКУ хоч і обмежив час надсилання електронних документів, тим самим обмеживши права платників податків, проте, ця норма не встановила «нового» чи «тимчасового» визначення терміну «операційний день». Кабінет Міністрів України не проводив змін до Порядку № 1246, адже п. 69.18 не встановлює нових правил сплати ПДВ чи реєстрації податкових накладних. Отже, «операційний день» юридично залишається визначений Постановою № 1246, тобто до 20.00.

Враховуючи наведене, суд вважає, що податкові накладні, складені у період 01 15 червня та подані на реєстрацію до 20:00 30 червня є такими, що подані на реєстрацію своєчасно. І нарахування штрафних санкцій за несвоєчасне подання на реєстрацію таких ПН є протиправним.

Суд витребував у позивача докази на підтвердження часу надіслання на реєстрацію податкових накладних.

Позивач надав суду скріншоти із програми електронної звітності та обміну електронними документами з контрагентами «АРТ- звіт», у яких зазначений час надіслання на реєстрацію податкових накладних, відображених у акті камеральної перевірки від 21.10.2022 № 12527.

Так судом встановлені наступні податкові накладні, подані на реєстрацію до 20:00 год 30.06.2022, щодо яких безпідставно нараховані штрафні санкції:

ПН № 1630 від 03.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 70,36 грн;

ПН № 1675 від 08.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 0,83 грн;

ПН № 1672 від 07.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 33,33 грн;

ПН № 1688 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 2124,78 грн;

ПН № 1687 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 483,25 грн;

ПН № 1610 від 02.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 1790,32 грн;

ПН № 1617 від 03.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 83,54 грн;

ПН № 1619 від 03.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 4264,04 грн;

ПН № 1709 від 10.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 14,29 грн;

ПН № 1708 від 10.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 160,03 грн;

ПН № 1731 від 14.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 122,29 грн;

ПН № 1719 від 02.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 126,41 грн;

ПН № 1678 від 08.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 243,2 грн;

ПН № 1685 від 08.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 20,67 грн;

ПН № 1721 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 327,73 грн;

ПН № 1674 від 07.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 1770,46 грн;

ПН № 1713 від 13.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 1065,81 грн;

ПН № 1637 від 06.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 748,07 грн;

ПН № 1768 від 14.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 167,52 грн;

ПН № 1715 від 13.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 2054,81 грн;

ПН № 1623 від 02.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 898,92 грн;

ПН № 1703 від 10.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 73,6грн;

ПН № 1724 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 10527,76 грн;

ПН № 1858 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 72,84 грн;

ПН № 1651 від 06.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 885,51 грн;

ПН № 1647 від 06.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 2757,14 грн;

ПН № 1615 від 03.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 5,83 грн;

ПН № 1658 від 07.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 273,07 грн;

ПН № 1612 від 02.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 110,73 грн;

ПН № 1622 від 03.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 2332,11 грн;

ПН № 1702 від 10.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 5823,69 грн;

ПН № 1640 від 06.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 3942,15 грн;

ПН № 1720 від 07.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 229,73 грн;

ПН № 1646 від 06.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:39, сума штрафних санкцій 539,36 грн;

ПН № 1732 від 14.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 1,67 грн;

ПН № 1722 від 13.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:08, сума штрафних санкцій 28,3 грн;

ПН № 1692 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 0,42 грн;

ПН № 1600 від 01.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:37, сума штрафних санкцій 74,9 грн;

ПН № 1691 від 09.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 0,83 грн;

ПН № 1620 від 03.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 95,68 грн;

ПН № 1608 від 02.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:38, сума штрафних санкцій 8692,13 грн;

ПН № 1604 від 01.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 18:37, сума штрафних санкцій 19261,66 грн;

ПН № 1705 від 10.06.2022 подана на реєстрацію 30.06.2022 об 19:07, сума штрафних санкцій 62,6 грн.

Відтак загальна сума безпідставно нарахованого штрафу становить 72362,37 (сімдесят дві тисячі триста шістдесят дві) грн 37 коп.

Разом із тим суд вважає правомірним нарахування штрафу за податковими накладними, поданими на реєстрацію після 20:00 30 червня 2022.

Суд вважає помилковим посилання позивача на відсутність реєстраційного ліміту як на поважну причину неможливості подання на реєстрацію ПН, оскільки реєстраційна сума у системі електронного адміністрування ПДВ залежить від дій позивача та його контрагентів, яких позивач обирає самостійно, відтак позивач як суб`єкт підприємницької діяльності має розраховувати свої реєстраційні ліміти та діяти із урахуванням мінімізації ризиків.

Також суд відмічає, що позивач не надав суду доказів на підтвердження недоліків у роботі електронної системи адміністрування ПДВ (як то технічні несправності тощо), що мали наслідком неможливість своєчасної реєстрації ПН за умови дотримання усіх законодавчо визначених процедур.

Згідно ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За наслідками судового розгляду, відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду належних та допустимих доказів на обґрунтування правомірності оскаржуваного рішення у повному обсязі.

Отже, враховуючи наведене, суд приходить до висновку про часткове задоволення позову.

Відповідно до ч. 3 ст. 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10, 13, 14, 72-77, 139, 241-246, 250, 262, 291, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ :

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області від 28.11.2022 №12908/13-01-04-07/22331884 в частині визначення штрафних санкцій у сумі 72362,37 (сімдесят дві тисячі триста шістдесят дві) грн 37 коп.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС України у Львівській області (79026, м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ЄДРПОУ ВП 43968090) на користь Українсько-англійського спільного підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Галка ЛТД" (79019, м.Львів, вул.Заповітна, буд.1, код ЄДРПОУ 22331884) судовий збір у сумі 1085 (одна тисяча вісімдесят п`ять) грн 58 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 05 червня 2023 року.

Суддя Морська Г.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2023
Оприлюднено07.06.2023
Номер документу111317343
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —380/4815/23

Ухвала від 22.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 21.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 15.11.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 06.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 06.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 30.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 30.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

Ухвала від 05.07.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Мікула Оксана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні