ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 травня 2023 року м. ПолтаваСправа № 440/10771/22
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Алєксєєвої Н.Ю.,
за участю:
секретаря судового засідання - Куць А.С.,
представника відповідача - Шимки М.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Горизонт Будінвест" до Головного управління ДПС у Полтавській області про скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В:
Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Горизонт Будінвест" звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Полтавській області про скасування податкового повідомлення-рішення від 29.11.2022 №00044580405.
В обґрунтування позовних вимог Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Горизонт Будінвест» (далі - ТОВ «БК «Горизонт Будінвест», позивач) вказало про порушення, допущені Головним управління ДПС в Полтавській області (далі - ГУ ДПС у Полтавській області, відповідач) в ході проведення камеральної перевірки податкових декларацій позивача з податку на додану вартість за липень-серпень 2022. У зв`язку із порушенням порядку проведення перевірки ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» вважає протиправним податкове повідомлення-рішення від 29.11.2022 №00044580405.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 26.12.2022 прийнята позовна заява до провадження, відкрите провадження в адміністративній справі.
10.01.2023 ГУ ДПС до справи наданий відзив на адміністративний позов, за змістом якого відповідач проти задоволення позовних вимог заперечував, вказав про встановлення, в ході проведення камеральної перевірки податкових декларацій позивача з податку на додану вартість за липень-серпень 2022, порушень вимог податкового законодавства в частині віднесення позивачем до складу податкового кредиту сум податку, не підтвердженого зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних палатковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 05.04.2023 закрите підготовче провадження у справі, призначена справа до судового розгляду по суті.
В судове засідання представник позивача не з`явився, належним чином повідомлявся про дату, час та місце судового розгляду справи, надіслав до суду клопотання про розгляд справи без участі представника позивача.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Суд, заслухавши представника відповідача, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, вивчивши обставини, про які повідомили сторони, встановив наступне.
ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» зареєстроване за кодом ЄДРПОУ 42826889, реєстраційний номер:15881020000017823, дата реєстрації: 18.02.2019, за адресою: Україна, 36010, Полтавська обл., місто Полтава, вул. Половки, будинок 64, кабінет 9 основним видом діяльності за КВЕД є: 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Перебуває на обліку з 18.02.2019, індивідуальний податковий номер 428268816015, зареєстроване платником податку на додану вартість 01.04.2021 №200747805 /а.с.19-20/.
Головним державним інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб у м. Полтаві управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Полтавській області Мірошніченко Євдокією Василівною, відповідно до статей 75, 76 глави 8 розділу II, Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПК України) була проведена камеральна перевірка податкової звітності з податку на додану вартість за липень - серпень 2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест».
За результатами перевірки податкових декларацій з ПДВ за липень - серпень 2022 року по ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» встановлено порушення:
- п.198.6 ст.198 ПК України, що призвело до завищення податкового кредиту за липень 2022 на 17002,00грн., за серпень 2022 на 407998,00 грн;
- п.200.1 ст.200 ПК України, що призвело до заниження суми податкового (грошового) зобов`язання до податку на додану вартість, яке підлягає сплаті до бюджету, за липень 2022 на 17002,00 грн, за серпень 2022 на 407998,00 грн;
- у зв`язку із несвоєчасним поданням декларацій з ПДВ за липень-серпень 2022, в яких наявні показники, що підлягають декларуванню, платником порушено вимоги пункту 49.2, підпункту -ТІ8.1 пункту 49.18 статті 49, глави 2, розділу II, пункту 203.1 статті 203 розділу V ПК України.
Відповідачем Акт камеральної перевірки за №4961/16-31-04-05-03/42826889 від 20.10.2022, направлений на податкову-адресу підприємства (36010, м. Полтава вул. Половки, буд. 64, кв. (офіс) 9) до ГУ ДПС у Полтавській області повернувся без вручення із зазначенням працівника пошти «за адресою не перебуває». Заперечення на вказаний акт не подавалось.
На підставі акту ГУ ДПС у Полтавській області винесені податкові повідомлення-рішення №00044580405 (форми «Р») від 29.11.2022 на суму 637500 грн (в т. ч. основний платіж в сумі 425000 грн та штрафна санкція в сумі 212500 грн). За порушення встановленого законодавством терміну подання звітності за липень- серпень 2022 винесене податкове повідомлення - рішення (форми « ПС») №00044590405 від 29.11.2022 на суму 2040 грн. Засобами поштового зв`язку вищезазначені податкові повідомлення - рішення направлені 30.11.2022 на податкову адресу підприємства, які отримано позивачем 06.12.2022.
ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» не погодилось із податковим повідомленням-рішенням №00044580405 від 29.11.2022 на суму 637500 грн (в т. ч. основний платіж в сумі 425000 грн та штрафна санкція в сумі 212500 грн), звернулося до суду із адміністративним позовом про визнання його протиправним та скасування.
Проаналізувавши обставини справи, вивчивши письмові докази, які наявні в матеріалах справи, вивчивши пояснення сторін , надаючи оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Перелік та компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначено Податковим кодексом України (надалі - ПК України). Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику /пункт 1.1 статті 1 ПК України/.
Зокрема, як визначено підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 ПК України, контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.
Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України визначено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, даних СОД РРО.
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Суд враховує, що камеральна перевірка за своєю правовою сутністю є формою поточного документального контролю за дотриманням платником вимог податкового законодавства, предмет якої передбачає проведення контролюючим органом арифметичного та логічного контролю правильності оформлення документів податкової звітності (повноти заповнення усіх необхідних реквізитів, чіткості їх заповнення тощо), перевірку правильності складення розрахунків за податковими платежами (арифметичний підрахунок остаточних сум податків; правильність відображення показників, необхідних для обчислення бази оподаткування; логічний зв`язок та узгодженість відповідних показників поточного періоду та їх зіставлення з показниками попередніх періодів).
Також під час камеральної перевірки може бути перевірена своєчасність:
подання податкових декларацій (розрахунків);
реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до них у ЄРПН, акцизних накладних та/або розрахунків до них у Єдиному реєстрі акцизних накладних;
виправлення помилок у податкових накладних;
сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання.
Інші обставини, які впливають на своєчасність, достовірність, повноту нарахування і сплати податків, є предметом перевірки контролюючим органом під час здійснення документальних перевірок в порядку, передбаченому статтями 77, 78 Податкового кодексу України.
Аналогічний висновок щодо правозастосування наведений у постанові Верховного Суду від 05.10.2021 у справі №818/828/16.
У свою чергу, достовірність, повнота нарахування та сплати податків є предметом документальної перевірки відповідно до підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України.
Аналогічне правозастосування викладене у постановах Верховного Суду від 15.05.2018 у справі №804/6286/17, від 01.10.2018 у справі №821/1648/17, від 29.09.2019 у справі №808/818/15, від 24.06.2020 у справі №640/18801/18.
Водночас за висновками Верховного Суду у постановах від 23.06.2018 у справі № 803/552/17 та від 21.06.2018 у справі № 813/448/17, що підтримані і у постанові Верховного Суду від 19.04.2022 у справі № 816/687/16 у подібних правовідносинах метою камеральної перевірки є виявлення в поданій звітності, інших даних систем електронного адміністрування арифметичних та/або методологічних помилок, інших відомостей, які призвели до заниження або завищення податкового зобов`язання, або посвідчують інші реєстраційні порушення, які доводять склад податкового правопорушення. Основним завданням камеральної перевірки є перевірка складання податкових декларацій і розрахунків, що включає в себе арифметичний підрахунок сум податкових зобов`язань, що підлягають сплаті до відповідного бюджету або бюджетному відшкодуванню, перевірка правильності застосування ставок податків, податкових пільг, відображення у податковій звітності показників, необхідних для обчислення бази оподаткування; виявлення арифметичних або методологічних помилок.
Таким чином, порядок проведення камеральної перевірки, за наслідками якої був складений акт №4961/16-31-04-05-03/42826889 від 20.10.2022, відповідачем дотриманий.
Згідно з п.198.6 ст.198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними / розрахунками коригування до таких податкових накладних чи не підтверджені митними деклараціями (тимчасовими, додатковими та іншими видами митних декларацій, за якими сплачуються суми податку до бюджету при ввезенні товарів на митну територію України), іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
У разі коли на момент перевірки платника податку контролюючим органом суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.
Згідно з пунктом 322 підрозділу 2 розділу XX ПК України за операціями з придбання товарів/послуг, за якими в ЄРПН постачальниками не зареєстровано податкові накладні та /або розрахунки коригування до них, платники податку можуть сформувати податковий кредит за податкові періоди: лютий, березень, квітень, травень 2022, виходячи з сум податку на додану вартість сплачених ( нарахованих) у складі вартості придбаних товарів/ послуг, на підставі наявних у платника первинних ( розрахункових) документів, складених( отриманих) платником податку за операціями з придбання товарів/послуг відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
У подальшому, починаючи зі звітного періоду червня 2022, формується виключно на підставі ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН.
В ході проведення перевірки відповідачем встановлено, що згідно ЄРПН за липень 2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» були зареєстровані видані податкові накладні на суму ПДВ 17816,30 грн, отримані податкові накладні - відсутні. При цьому, в поданій декларації з ПДВ за липень 2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» до складу податкового кредиту включена податкова накладна з періодом виписки липень 2022 по взаємовідносинах з ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (п.н. 32294905, і.п.н 322949010132) на суму ПДВ 17002,00 грн.
Відповідно до даних обліку ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" з 02.05.2022 перебуває на спрощеній системі оподаткування, платника єдиного податку за ставкою 2%.
Зазначене призвело до заниження сум зобов`язання з ПДВ на 17002 ,00 гривень.
Вищезазначене свідчить про наявність показників, які підлягали декларуванню по декларації з податку на додану вартість за липень 2022 року. Граничний термін подання податкової декларації з ПДВ за липень 2022 року припадав на 22.08.2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» податкову декларацію з ПДВ за липень 2022 року фактично подано 20.10.2022.
Згідно ЄРПН за серпень 2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» зареєстровало виданих податкових накладних на суму ПДВ 692489,24 грн., отриманих на суму ПДВ - 300186,69 грн.
При цьому, в поданій декларації з ПДВ за серпень 2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» до складу податкового кредиту включило податкові накладні з періодом виписки серпень 2022 по взаємовідносинах з ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" (п.н. 32294905, і.п.н 322949010132) на суму ПДВ 242527 грн. та податкові накладні з періодом виписки серпень 2022 по взаємовідносинах з ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" (п.н. 40720198, і.п.н. 407201926538) на суму 165471,00 грн.
Відповідно до даних обліку ТОВ "ЕКСПАНСІЯ" та ТОВ "СІЛЬПО-ФУД" з 02.05.2022 перебувають на спрощеній системі оподаткування, платника єдиного податку за ставкою 2%.
Зазначене призвело до заниження суми ПДВ належної до сплати на 407998 грн.
Згідно з п.п. 9.5 п.9 підрозділу 8 розділу XX та п. 297.1 ст.297 ПК України призупиняється реєстрація платника ПДВ на час переходу на спрощену систему оподаткування, при цьому такі платники податку позбавляються права на складання податкових накладних та розрахунків коригування за операціями, дата виникнення податкових зобов`язань за якими припадає на період перебування такого СГ на третій групі єдиного податку зі ставкою 2 відсотки доходу.
Вказане свідчить про наявність показників, які підлягали декларуванню позивачем у декларації з податку на додану вартість за серпень 2022. Граничний термін подання податкової декларації з ПДВ за серпень 2022 припадав на 20.09.2022. При цьому ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» податкова декларація з ПДВ за серпень 2022 фактично подана позивачем 28.09.2022.
В матеріалах справи відсутні докази та інформація про направлення позивачем на адресу ГУ ДПС у Полтавській пояснень, листів з інформацією щодо наявності розбіжностей між сумами податку на додану вартість, відображеними у податковій т звітності, та даними ЄРПН за липень-серпень 2022 року чи обставин, які звільняють товариство від фінансової відповідальності за ненарахування у повному обсязі податкового зобов`язання з податку на додану вартість, визначеного за податковою декларацією за липень-серпень 2022 року.
Відповідно п. 123.1. ст.123 Кодексу вчинення платником податків діянь, що зумовили визначення контролюючим органом суми податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2 (крім випадків зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларованої до повернення з бюджету у зв`язку із використанням права на податкову знижку), 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 10 відсотків суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Зважаючи на те, що ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» не повідомило про відсутність можливості для дотримання правил та норм, за порушення яких ПК України передбачена відповідальність, невиконання або неналежне виконання встановлених законодавством правил є наслідком дії чм бездіяльності особи, які кваліфікуються як умисні, оскільки як невиконання так і неналежне виконання є порушенням обов`язків закріплених за платником податків у ст.ст. 16, 36 ПК України.
Згідно п.123.2. ст.123 Кодексу діяння, передбачені пунктом 123.1 цієї статті, вчинені умисно, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків від суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування.
Діяння, передбачені пунктом 123.2 цієї статті, вчинені повторно протягом 1095 календарних днів, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків суми визначеного податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, завищеної суми бюджетного відшкодування (п. 123.3 ст.123 Кодексу).
Попередній акт №3906/16-31-04-05-03/42826889 від 20.09.2022 згідно якого донараховані податкові зобов`язання з ПДВ в сумі 9345,00 грн та штрафна санкція (в розмірі 25 %) в сумі 2336,25 грн. в зв`язку з тим, що у податковій декларації за червень 2022 (№9133303674 від 20.07.2022) задекларовано податкові зобов`язання в сумі 18080,00 грн. Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних по ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» направлено на реєстрацію виданих податкових накладних по операціях з поставки на загальну суму ПДВ 18080,00 грн. При цьому підприємство не заповнюючи показники розділу II «Податковий кредит» з р. 10.1 по р.16.3 включно, заповнило р.17 «Усього податкового кредиту» в сумі 18080 грн, тоді як згідно ЄРПН отримані податкові накладні за червень - відсутні. В р. 18 декларації «Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов`язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду» - відсутнє. Згідно ЄРПН за лютий - травень 2022 видані податкові накладні - відсутні. Згідно поданої декларації за січень 2022 сума від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду складає 8735,00 грн. При цьому, декларації за лютий- травень 2022 ТОВ «БК «Горизонт Будінвест» не подано.
Таким чином, за результатами перевірки даних декларації з ПДВ за червень 2022 встановлено порушення п.п. 198.6 ст.198, п.200.1 ст. 200 ПК України.
В зв`язку із вчиненням платником податків повторного порушення законодавства, що призвело до визначення контролюючим органом суми податкового зобов`язання з податку на додану вартість в сумі 425000,00 грн, до такого платника також застосовано штрафну санкцію в розмірі 50% від суми донарахованого податку, що склало 212500 грн.
За результатами перевірки та в ході розгляду справи не встановлено обставини, що звільняють від фінансової відповідальності за вчинення податкових правопорушень та порушення іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, передбачені п. 112.8 ст. 112 ПК України та обставини, що пом`якшують відповідальність особи визначені ст. 112-1.1 ст. 112-1 ПК України.
Враховуючи вищенаведене суд дійшов висновку, що контролюючий орган під час прийняття оскарженого у цій справі податкового повідомлення - рішення №00044580405 від 29.11.2022 не порушив процедури його прийняття.
Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
В даній справі податковим органом доведено правомірність дій по проведенню камеральної перевірки податкових декларацій позивача з податку на додану вартість за липень-серпень 2022. Отже, з урахуванням вищенаведеного, суд дійшов до висновку про необхідність відмови у задоволенні адміністративного позову ТОВ «БК «Горизонт Будінвест».
Підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Горизонт Будінвест" (вул. Половки, буд. 64, каб. 9, м. Полтава, Полтавська область, 36010) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, Полтавська область, 36000) про скасування податкового повідомлення-рішення відмовити.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду в порядку, визначеному частиною 8 статті 18, частинами 7-8 статті 44 та статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне рішення складено 05 червня 2023 року.
Головуючий суддя Н.Ю. Алєксєєва
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.05.2023 |
Оприлюднено | 08.06.2023 |
Номер документу | 111351347 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.Ю. Алєксєєва
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні