Ухвала
від 01.06.2023 по справі 908/972/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 16/18/22

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

01.06.2023 Справа № 908/972/22

м.Запоріжжя Запорізької області

Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, за участі секретаря судового засідання Ініної І.М., розглянувши заяви Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області про грошові вимоги (вих.№ 8797/6/08-01-13-03-04 від 28.02.2023 та вих.№16211/6/08-01-13-03-04 від 25.04.2023), матеріали справи №908/972/22

Кредитори:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю Виробниче об`єднання Моліс (бульвар Шевченка, 31, м.Запоріжжя, 69001, код ЄДРПОУ 32835306)

2. Приватне акціонерне товариство АПК-Інвест (місцезнаходження: вул.Шопена, буд.1-А, село Рівне Покровського району Донецької області, 85325; поштова адреса: вул.В`ячеслава Липинського, буд.4, 5 поверх, м.Дніпро, 49000)

3. Товариство з обмеженою відповідальністю ТД Петра (бульвар Шевченка, 31, м.Запоріжжя, 69001, код ЄДРПОУ 39081147)

4. Приватне акціонерне товариство МХП (юридична адреса: вул.Елеваторна, буд.1, м.Миронівка Київської області, 08800; поштова адреса: вул.Академіка Заболотного, буд.158, м.Київ, 03143; код ЄДРПОУ: 25412361)

5. Державна податкова служба України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393) в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м.Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166, код ЄДРПОУ ВП 44118663)

6. Товариство з обмеженою відповідальністю Соколівський м`ясокомбінат (проспект Соколівський, 17 О, с.Соколівське, Кропивницький район, Кіровоградська область, 27641; код ЄДРПОУ: 34374788)

Боржник Товариство з обмеженою відповідальністю Петра Трейд (69001, м.Запоріжжя, бульвар Шевченка, 31, код ЄДРПОУ 42599072)

банківські установи, що здійснюють обслуговування боржника:

-АТ ПУМБ, АТ КБ Приватбанк, АТ Прокредитбанк

про банкрутство

Ліквідатор - арбітражний керуючий Забродін Олексій Михайлович (адреса для листування: АДРЕСА_1 )

За участі представників учасників:

від заявника Державної податкової служби України в особі ДПС у Запорізькій області - Скитиба Н.І., службове посвідчення РЕ №000989 від 18.07.2022, відомості ЄДРЮОФОПтаГФ

від ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_1 Бистров Д.О., адвокат, свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю ЗП №001865 від 05.11.2018, договір про надання правової допомоги від 04.01.2022, ордер на надання правничої (правової) допомоги серії АР №1109467 від 03.01.2023

УСТАНОВИВ:

Ухвалою від 11.07.2022 у справі №908/972/22 Господарський суд Запорізької області відкрив провадження у справі про банкрутство Боржника ТОВ Петра Трейд; визнав грошові вимоги кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю Виробниче об`єднання Моліс (кредитор-1) до боржника у розмірі 5 221 206,36 грн основного боргу та в розмірі 24810,00 грн сплаченого за подання заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство судового збору; ввів мораторій на задоволення вимог кредиторів; ввів процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна боржника призначив арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №302).

11.07.2022 суд здійснив офіційне оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство Боржника (номер публікації 68950).

Постановою від 16.11.2022 Господарський суд Запорізької області визнав Боржника Товариство з обмеженою відповідальністю Петра Трейд (69001, м.Запоріжжя, бульвар Шевченка, 31, код ЄДРПОУ 42599072) банкрутом та відкрив ліквідаційну процедуру; ліквідатором банкрута ТОВ Петра Трейд суд призначив арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №302 від 28.02.2013; адреса офісу: вул.Незалежної України, 35, м.Запоріжжя, 69019; адреса для листування: а/с 76, м.Запоріжжя, 69019).

Повідомлення про визнання Боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури суд оприлюднив на вебпорталі судової влади України 21.11.2022 (номер публікації 69557).

Ліквідаційна процедура у справі триває.

06.03.2023 суд отримав від Державної податкової служби України (код за ЄДРПОУ 43005393) в особі відокремленого підрозділу - Головного управління ДПС у Запорізькій області (код за ЄДРПОУ 44118663, надалі Кредитор) заяву про грошові вимоги (вих.№8797/6/08-01-13-03-04 від 28.02.2023), в якій Кредитор просить визнати грошові вимоги до боржника в розмірі 4 008 456,31 грн (з яких: 945 843,53 грн зобов`язання, 3 062 612,78 грн штрафні санкції), а також в розмірі 5 368,00 грн судового збору.

За вимогами ч.3 ст.45 Кодексу України з процедур банкрутства (надалі - КУзПБ) до заяви кредитора з грошовими вимогами до боржника в обов`язковому порядку додаються докази сплати судового збору.

Докази сплати судового збору до заяви Кредитора додані не були.

Ч.ч.1, 2 ст.46 КУзПБ в редакції до 15.04.2023 було передбачено, що господарський суд не пізніше п`яти днів з дня надходження заяви конкурсного кредитора здійснює перевірку її відповідності вимогам цього Кодексу. У разі якщо заяву конкурсного кредитора подано без дотримання вимог цього Кодексу, господарський суд письмово повідомляє заявника про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов`язаний їх усунути. Якщо конкурсний кредитор усунув недоліки заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до суду. В іншому разі господарський суд постановляє ухвалу про повернення заяви.

В порядку щойно наведеної норми КУзПБ суд листом від 20.03.2023 вих.№ 908/972/22 повідомив Кредитора про недолік заяви та необхідність його усунути шляхом подання у десятиденний строк з дня отримання повідомлення суду доказів сплати судового збору, розмір якого згідно з ч.2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» становить 5368,00 грн.

Кредитор недолік заяви з грошовими вимогами не усунув, докази сплати судового збору суду у встановлений строк не представив.

В той же час, Кредитор суду подав заяву про продовження строку для усунення недоліків (вих.№ 12563/6/08-01-13-03-04 від 03.04.2023).

Ухвалою від 06.04.2023 суд продовжив Кредитору строк для усунення недоліків заяви про грошові вимоги (№ 8797/6/08-01-13-03-04 від 28.02.2023), зобов`язав Кредитора надати докази сплати судового збору за подання заяви з грошовими вимогами (№ 8797/6/08-01-13-03-04 від 28.02.2023) у строк до 26.04.2023.

На виконання ухвали суду від 06.04.2023 Кредитор звернувся до суду з заявою вих. №16211/6/08-01-13-03-04 від 25.04.2023, в якій зазначив наступне.

Згідно із Законом України № 2719-ІХ від 03.11.2022 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо приватизації державного і комунального майна, яке перебуває у податковій заставі, та забезпечення адміністрування погашення податкового боргу" частину першу статті 5 Закону України "Про судовий збір", якою встановлено пільги щодо сплати судового збору, доповнено пунктом 27, відповідно до якого від сплати судового збору під час розгляду справи вусіх судових інстанціях звільняється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи - в частині стягнення податкового боргу, заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Враховуючи зазначене, за подання заяви з грошовими вимогами до боржника, на ГУ ДПС у Запорізькій області поширюються пільги по звільненню від сплати судового збору, передбачені пунктом 27 частини першої статті 5 Закону України «Про судовий збір».

До того ж слід звернути увагу на те, що судді судової палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду при вирішенні питання щодо відкриття касаційного провадження за касаційною скаргою органу ДПС виходять з того, що пункт 27 частини першої статті 5 Закону України «Про судовий збір» щодо звільнення від сплати судового збору застосовується до касаційних скарг податкових органів у випадку оскарження судових рішень, постановлених за результатами розгляду власне заяви податкового органу з грошовими вимогами до боржника у справі про банкрутство (справа № 922/4359/19 (ухвала від 12.01.2023), справа № 922/2654/21 (ухвала від 26.01.2023), справа № 910/15023/21 (ухвала від 06.02.2023), справа 9/10 (ухвала від 16.03.2023).

Отже, Кредитор просить визнати його грошові вимоги до боржника у розмірі 4 008 456, 31 грн (з яких 945 843, 53 грн - зобов`язання; 3 062 612, 78 грн - штрафні санкції) та включити ці грошові вимоги до реєстру вимог кредиторів.

Ухвалою від 28.04.2023 суд прийняв заяву Кредитора про грошові вимоги (вих.№8797/6/08-01-13-03-04 від 28.02.2023 та вих.№16211/6/08-01-13-03-04 від 25.04.2023) та призначив її до розгляду в судовому засіданні на 01.06.2023 о 12.00.

Цією ж ухвалою (від 28.04.2023) суд звернув увагу учасників на висновки Верховного Суду щодо грошових вимог податкового органу до боржника, який визнаний банкрутом, викладені у постанові від 28.07.2022 у справі № 904/2166/20. Так, Верховний Суд визначає, що у справі про банкрутство з моменту визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, порядок погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з такого боржника регулюється законодавством про банкрутство.

Враховуючи наведене, суд зобов`язав учасників надати позиції по заяві з врахуванням вказаних висновків Верховного Суду.

31.03.2023 суд отримав від ліквідатора електронною поштою скріплене кваліфікованим електронним підписом повідомлення про результати розгляду кредиторських вимог (вих.№02-01/01 від 30.05.2023), згідно з яким, опираючись на висновки Верховного Суду, викладені у постанові від 28.07.2022 у справі №904/2166/20, ліквідатор не визнає заявлені Кредитором вимоги, оскільки вони ґрунтуються на податкових повідомленнях-рішення від 28.11.2022, у той час як постанова суду про визнання боржника ТОВ Петра Трейд банкрутом прийнята судом 16.11.2022. Відтак, вимоги Кредитора є неправомірними, відповідно до положень ч. 1 ст.59 КУзПБ, оскільки такі вимоги виникли на підставі податкових повідомлень-рішень, винесених після визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

31.05.2023 Кредитором надано до суду пояснення на виконання вимог ухвали від 28.04.2023 щодо обґрунтованості заявлення грошових вимог до боржника. Окрім обставин щодо проведення податкової перевірки боржника та визначення сум, покладених в основу заявлених грошових вимог, Кредитор посилається на певні постанови Верховного Суду, винесені часом раніше, ніж постанова від 28.07.2022 у справі №904/2166/20.

В засідання 01.06.2023 прибули представники Кредитора (заявника) та ліквідатора.

Представник Кредитора підтримала вимоги заяви про визнання грошових вимог, просить суд визнати грошові вимоги до боржника у розмірі 4 008 456, 31 грн (з яких: 945 843, 53 грн - зобов`язання; 3 062 612, 78 грн - штрафні санкції) та включити ці грошові вимоги до реєстру вимог кредиторів.

Представник ліквідатора підтримав позицію ліквідатора, викладену в наданому напередодні суду повідомленні про результати розгляду кредиторських вимог, а саме: заперечив проти визнання заявлених Кредитором вимог з підстав того, що після визнання боржника банкрутом, в силу ст.59 КУзПБ, у останнього не виникають грошові зобов`язання.

Після заслуховування присутніх в засіданні представників учасників, дослідження відповідних матеріалів справи, суд у нарадчій кімнаті розглянув заяву Кредитора по суті. Вступну та резолютивну частину постановленої ухвали оголосив після виходу з нарадчої кімнати.

За результатами розгляду заяви Кредитора суд встановив наступне та дійшов таких висновків.

Згідно ч.4 ст.60 КУзПБ у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає заяви з вимогами поточних кредиторів, які надійшли до господарського суду після офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом.

Кредитор просить суд визнати грошові вимоги до Боржника у розмірі 4 008 456, 31 грн (з яких 945 843, 53 грн - зобов`язання; 3 062 612, 78 грн - штрафні санкції) та включити ці грошові вимоги до реєстру вимог кредиторів.

На підставі наданих Кредитором матеріалів суд встановив, що заявлені вимоги являють собою заборгованість Боржника з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у сумі 4007945,78 грн та з єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі 510,53 грн.

Вказані суми була нараховані як за результатами податкової перевірки боржника, так і внаслідок самостійного подання боржником податкової звітності.

Так, працівниками ГУ ДПС у Запорізькій області була проведена відносно боржника документальна позапланова виїзна перевірка податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, за результатами якої складено акт № 2597/08-01-07-01/42599072 від 25.10.2022. Як зазначено в акті, перевірка проводилась з питань дотримання боржником вимог податкового законодавства за період з 06.11.2018 по 11.10.2022, валютного законодавства за період з 06.11.2018 по 11.10.2022, з питань єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 06.11.2018 по 11.10.2022, іншого законодавства за період з 06.11.2018 по 11.10.2022.

За підсумками перевірки Кредитором 28.11.2022 винесені податкові повідомлення-рішення щодо донарахування боржнику основного зобов`язання та штрафних санкції з податку на додану вартість, а саме:

- податкове повідомлення рішення (форми Р) №12811/13-01-07-04 від 28.11.2022 на суму 1 181 666,25 грн, з яких: грошове зобов`язання становить 945 333,00 грн, штрафні санкції 236 333,25 грн;

- податкове повідомлення рішення (форми ПН) №12810/13-01-07-04 від 28.11.2022 на суму 2 824 579,53 грн штрафних санкцій;

- податкове повідомлення-рішення (форми ПС) №12812/13-01-07-04 від 28.11.2022 у розмірі 1 700,00 грн штрафних санкцій.

Крім того, внаслідок самостійно подання боржником розрахунку сум доходу, нарахованого на користь платників податків фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску №3695 від 07.02.2023 (термін сплати яких 09.02.2023) на суму 8 301,59 грн, враховуючи наявну у боржника переплату в сумі 7 791,06 грн, утворилась заборгованість з єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в сумі 510,53 грн.

Вказані суми заборгованості є узгодженими у розумінні податкового законодавства.

У зв`язку із викладеним кредитор заявляє ці суми до визнання як грошові вимоги до боржника, оскільки зобов`язання є узгодженими, частково визначені самим боржником, а частково кредитором (податковим органом) за результатами перевірки за податковими повідомленнями рішеннями. Зауважує, що перевірка, результати якої стали підставою для заявлення кредиторських вимог, проводилась за період до порушення провадження у справі про банкрутство боржника, у зв`язку з чим донараховані податкові зобов`язання також нараховані за відповідні періоди.

Відхиляючи доводи ліквідатора про те, що податкові повідомлення - рішення винесені всупереч ст. 59 КУзПБ вже після визнання господарським судом платника податків банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, кредитор вказує на те, що грошові зобов`язання були визначені контролюючим органом за період до визнання боржника банкрутом. В підтвердження своєї позиції посилається на постанову Верховного Суду у складі Касаційного господарського суду від 02.06.2022 у справі № 922/3062/20, в якій зазначено, що розгляд та визнання грошових вимог контролюючих (податкових) органів у процедурах банкрутства здійснюється судами з врахуванням особливостей виникнення (припинення) податкових зобов`язань боржника згідно з вимогами ПК України, які є спеціальними нормами права, що регулюють ці питання, якщо такі зобов`язання виникають до моменту порушення справи про банкрутство (аналогічний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 22.09.2021 у справі № 922/1775/19, від 02.11.2021 у справі № 917/399/15, від 01.06.2022 у справі № 927/104/21 та інших).

Однак суд зазначає, що після відкриття провадження у справі про банкрутство боржник перебуває в особливому правовому режимі. Щодо такого боржника норми Кодексу України з процедур банкрутства мають пріоритет у застосуванні у порівнянні з іншими нормами чинного законодавства.

У даній справі постановою від 16.11.2022 суд, окрім іншого, припинив процедуру розпорядження майном боржника, визнав боржника банкрутом та відкрив ліквідаційну процедуру.

В статті 59 КУзПБ передбачені наслідки визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 59 КУзПБ, з дня ухвали господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу, крім укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу у процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов`язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов`язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Кодексом; скасовуються арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, члени виконавчого органу (керівник) банкрута звільняються з роботи у зв`язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (органу, уповноваженого управляти майном) майна банкрута.

Отже, визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури щодо нього визначено ч. 1 ст. 59 КУзПБ як підставу для припинення обов`язку боржника, якого визнано банкрутом, щодо обчислення та сплати податків і зборів (обов`язкових платежів).

Самостійне подання ліквідатором звітності до податкового органу не є винятком з цього правила, про що також зазначив Верховний Суд у складі палати для розгляду справ про банкрутство Касаційного господарського суду у постанові від 19.01.2021 у справі № 916/4181/14.

Частиною 14.1.157. статті 14 Податкового кодексу України (надалі ПК України) визначено, що податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов`язок платника податків сплатити суму грошового зобов`язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Частиною 58.1. статті 58 ПК України передбачено, що контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу.

Згідно з частиною 57.3 статті 57 ПК України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пп. 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відтак, виходячи із змісту положень статей 57 - 58 ПК України, грошові зобов`язання суб`єкта господарювання щодо сплати податкових платежів, визначених контролюючим органом в ході податкової перевірки, виникають з моменту отримання підприємством-платником податків податкового повідомлення-рішення із зазначенням суми грошового зобов`язання, що підлягає сплаті, та граничних строків його сплати або по завершенню оскарження в адміністративних судах такого рішення з набранням сили відповідним судовим рішенням. Аналогічний висновок виклав Верховний Суд в постанові від 14.08.2019 у справі № 913/412/16.

Зважаючи на викладене, оскільки податкові повідомлення-рішення відносно боржника у справі прийняті Кредитором (ГУ ДПС у Запорізькій області) 28.11.2022, то грошове зобов`язання боржника щодо сплати податкових платежів за цими податковими повідомленнями-рішеннями настає з наступного дня, що настає за днем їх отримання, тобто не раніше 28.11.2022, водночас, постанова про визнання боржника банкрутом у даній справі прийнята судом 16.11.2022.

З моменту визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури порядок погашення податкових зобов`язань або стягнення податкового боргу з такого боржника регулюється законодавством про банкрутство та, враховуючи вимоги статті 59 КУзПБ, у визнаного судом боржника банкрутом не виникає обов`язку зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) (котрі нараховані після моменту визнання боржника банкрутом), крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури (правові висновки Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, викладені в постанові від 28.07.2022 у справі № 904/2166/20).

Доводів на спростування висновків Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду, викладених в постанові від 28.07.2022 у справі № 904/2166/20, у т.ч. більш актуальної правової позиції Верховного Суду з цього питання, Кредитор не надав.

Щодо зауважень Кредитора на те, що перевірка боржника проводилась відносно періоду, що передував початку ліквідаційної процедури відносно боржника, то суд вважає, що це попередніх висновків не спростовує.

Судом не заперечується право податкового органу на проведення перевірки, перехід боржника до ліквідаційної процедури не перешкоджає податковим органам вжити заходів щодо перевірки діяльності боржника на предмет наявності (відсутності) у нього заборгованості зі сплати податкових платежів. Податковим законодавством України не визначається стадія процедури банкрутства, у якій така перевірка повинна бути проведена.

Аналогічну правову позицію викладено у постанові Верховного Суду від 22.07.2020 у справі № 904/4681/19, від 01.06.2021 у справі № 910/7888/20, від 24.01.2023 у справі № 908/1974/21, зокрема, що норми чинного податкового законодавства та законодавства про банкрутство не містять заборони щодо проведення податковим органом перевірки боржника після визнання останнього банкрутом.

При цьому, як вже вище було зазначено, у визнаного судом боржника банкрутом не виникає обов`язку зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), які нараховані після моменту визнання боржника банкрутом, крім витрат, безпосередньо пов`язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

В даному випадку кредитор заявив до визнання грошові вимоги по зобов`язаннях боржника, строк виконання яких настав після ухвалення постанови про визнання боржника банкрутом.

На підставі викладеного, грошові вимоги Державної податкової служби України в особі відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області до боржника в розмірі 4 008 456, 31 грн (з яких: 945 843, 53 грн - зобов`язання; 3 062 612, 78 грн - штрафні санкції) судом не визнаються та відхиляються.

Для розгляду звіту ліквідатора по справі суд вважає за необхідне призначити засідання на 12.09.2023 об 11.30.

Керуючись ст.2, 6, 45, 60 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 3, 12, 20, 232-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Грошові вимоги Державної податкової служби України в особі Відокремленого підрозділу Головного управління ДПС у Запорізькій області до боржника в розмірі 4 008 456,31 грн, з яких: 945 843,53 грн основна заборгованість та 3 062 612,78 грн штрафні санкції відхилити.

2. Судове засідання для розгляду звіту ліквідатора по справі призначити на 12.09.2023 об 11.30.

Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду Запорізької області за адресою: 69001, м. Запоріжжя, вул.Гетьманська, 4.

Зобов`язати у строк до 10.09.2023:

ліквідатора актуальний реєстр вимог кредиторів, складений у відповідності до наказу Міністерства юстиції України від 17.08.2020 №2778/5, представити суду; надати комітету кредиторів та суду звіт по справі, ліквідаційний баланс;

комітет кредиторів розглянути звіт ліквідатора по справі, надати суду відповідний протокол;

кредиторів надати довідку про заборгованість боржника.

Копію ухвали надіслати кредиторам, ліквідатору (лише на відомі суду адреси електронної пошти за КЕП судді).

Процесуальні документи у справі надсилаються в кабінети «Електронного суду», а також на наявні в матеріалах справи електронні адреси учасників.

З текстом даної ухвали учасники можуть ознайомитись у Єдиному державному реєстрі судових рішень після його оприлюднення в електронному вигляді.

У разі необхідності отримати процесуальний документ в паперовому вигляді, це можна зробити особисто або через повноважного представника в приміщенні суду, звернувшись з відповідним клопотанням.

Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ст. 235 ГПК України.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку за правилами, визначеними ст. ст. 254-259 ГПК України.

Ухвалу складено та підписано 09.06.2023.

Суддя Р.А.Ніколаєнко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення01.06.2023
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу111427774
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —908/972/22

Постанова від 08.08.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 05.08.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 03.06.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 18.03.2024

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 26.10.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 04.09.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 01.08.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 24.07.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 03.07.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Мороз Валентин Федорович

Ухвала від 01.06.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні