Рішення
від 08.06.2023 по справі 340/10974/21
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 червня 2023 року м. Кропивницький Справа №340/10974/21

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянув у в порядку спрощеного позовного провадження (письмового провадження) в м. Кропивницькому адміністративну справу

за позовом: Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області

до відповідача-1: Відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області;

відповідача-2: Комунальну установу «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області

про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області звернулося з позовом до Відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області у вигляді заборони роботи (експлуатації) будівлі Григорівського сільського клубу, розташованої за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Григорівка, вул. Центральна, 69, шляхом встановлення заборони її використання (експлуатації) відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської селищної ради Новоукраїнського району Кіровоградської області та її структурним підрозділам, та опечатування (опломбування) вхідних дверей до вказаної будівлі.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до довідки Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області від 15.11.2021 р. №108 будівля Григорівського сільського клубу розташована по вул. Центральній, 69 у с. Григорівка Новоукраїнського району Кіровоградської області. Вказаний об`єкт відноситься до об`єктів з масовим перебуванням людей, а тому забезпечення на ньому пожежної та техногенної безпеки є першочерговим завданням, оскільки у разі виникнення надзвичайної ситуації на ньому створюється велика небезпека та ймовірність травмування і загибелі людей. Під час перевірки виявлено, що у будівлі Григорівського сільського клубу виявлено порушення, а саме: дерев`яні елементи будівлі не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності (пункт 2.5 розділу ІІІ ППБУ); приміщення будівлі сільського клубу не обладнано системою протипожежного захисту (системою автоматичної пожежної сигналізації) (пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ; пункт 5.3 таблиці А1 додатка А ДБН В2.5-56:2014); будівлю сільського клубу не обладнано пристроями захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів (пункт 1.21 глави 1 розділу ІV ППБУ); приміщення будівлі не забезпечені первинними засобами пожежогасіння згідно із нормами належності (пункт 3.6 глави 3 розділу V ППБУ); працюючий персонал не забезпечено засобами індивідуального захисту органів дихання із непростроченим терміном використання (пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ; пункт 2 розділу ІІІ ПТБ; пункт 2 ПКМУ №1200). Позивач вважає, що подальша експлуатація будівлі Григорівського сільського клубу, розташованої за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Григорівка, вул. Центральна, 69, із зазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки створює загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідачі правом на подачу відзиву на позовну заяву не скористалися.

Ухвалою судді Кіровоградського окружного адміністративного суду від 28.12.2021 р. відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін (а.с.33).

26.01.2022 р. судове засідання відкладено за клопотанням представника позивача (а.с.35, 37).

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24.02.2022 р. зупинено провадження у справі до 26 травня 2022 року (а.с.59).

26.05.2022 р. судове засідання відкладено за клопотанням представника відповідача (а.с.62, 63).

30.06.2022 р. судове засідання відкладено у зв`язку з неявкою сторін щодо яких відсутні докази повідомлення про дату, час та місце розгляду справи (а.с.64).

Судові засідання 02.09.2022 р., 24.11.2022 р. судові засідання відкладено за клопотанням представника позивача (а.с.67-70).

22.02.2023 р. судове засідання відкладено у зв`язку з оголошенням повітряної тривоги (а.с.79).

У судовому засіданні 08.03.2023 р. оголошено перерву для надання доказів представником відповідача-1 (а.с.80-81).

16.03.2023 р. судове засідання відкладено у зв`язку з оголошенням повітряної тривоги (а.с.108).

У судовому засіданні 28.03.2023 р. оголошено перерву для надання доказів представником відповідача-1 (а.с.119).

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24.03.2023 р. залучено Комунальну установу «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області до участі у справі №340/10974/21 як співвідповідача, а також оголошено перерву у судовому засіданні (а.с.151-152).

Судове засідання 24.05.2023 р. відкладено за клопотанням представника відповідача-1 (а.с.157, 160).

Представником позивача подано клопотання про проведення розгляду справи без його участі (а.с.164).

Представники відповідачів у судове засідання 08.06.2023 р. не з`явилися, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином (а.с.162, 163).

З огляду на неявку в судове засідання всіх учасників справи, відповідно до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося, а розгляд справи згідно з ч.9 ст.205 КАС України проведено в порядку письмового провадження.

Дослідивши подані позивачем та відповідачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача-1, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд,

ВСТАНОВИВ:

У період з 18.10.2021 р. по 29.10.2021 р. посадовою особою ГУ ДСНС України у Кіровоградській області відповідно до наказу №21 від 21.09.2021 р. (а.с.15) та посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) №69 від 27.09.2021 р. (а.с.17) проведено плановий захід державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктом господарювання Відділом освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якого складено акт №113 від 29.10.2021 р. (а.с.18-25). Перевіркою удівлі Григорівського сільського клубу, розташованої за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Григорівка, вул. Центральна, 69 виявлено порушення, зокрема:

- дерев`яні елементи горищного покриття (крокви, лати) не оброблені засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності (пункт 2.5 розділу ІІІ ППБУ);

- будівлю не обладнано системою протипожежної сигналізації із послідуючим заключенням договору на її технічне обслуговування із спеціалізованою організацією, яка має ліцензію на право виконання даних робіт (пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ; пункт 5.3 таблиці А1 додатка А ДБН В2.5-56:2014);

- не виконано захист будівлі, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірка відповідно до вимог (пункт 1.21 глави 1 розділу ІV ППБУ);

- будівлю не забезпечено первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами належності (пункт 3.6 глави 3 розділу V ППБУ);

- не забезпечено працівників засобами колективного та індивідуального захисту (пункт 2 частини першої статті 20 КЦЗУ; пункт 2 розділу ІІІ ПТБ; пункт 2 ПКМУ №1200).

Відповідно до абз.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 р. №877-V (далі за текстом Закон №877) державний нагляд (контроль) діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно з ч.1 ст.47 Кодексу цивільного захисту України Державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, за діяльністю аварійно-рятувальних служб відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України визначено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

На підставі п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1052 Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

Згідно з п.7 вказаного Положення ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Пунктом 1 Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 р. №3, у редакції наказу ДСНС від 29.03.2021 р. №167, встановлено, що Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області (скорочена назва ГУ ДСНС України у Кіровоградській області) є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб (а.с.27-28).

З огляду на зміст п.2 Методичних рекомендацій з оформлення та подачі адміністративного позову органами державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки щодо застосування заходів реагування, які є додатком до окремого доручення ДСНС України №02-6101/263 від 03.07.2013 р. підготовка адміністративних позовів щодо застосування заходів реагування при виявленні порушення вимог законодавства з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб здійснюється центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд (контроль) у визначеній сфері, та його територіальними органами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь (а.с.29-30).

При цьому згідно з п.п.1, 2 ч.1 ст.70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Відповідно до ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Згідно з ч.7 ст.7 Закону №877 на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

З аналізу зазначених норм судом встановлено, що підставою для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) з техногенної та пожежної безпеки у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг, є встановлення фактів недотримання (порушення) вимог пожежної та техногенної безпеки, визначених Кодексом цивільного захисту України, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, якщо такі порушення створюють загрозу життю та здоров`ю людей.

Відповідно до п.п.1, 2 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 р. №1417 (далі за текстом ППБУ), ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Ці Правила є обов`язковими для виконання суб`єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Згідно з п.2.5 розділу ІІІ ППБУ у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев`яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності.

Відповідно до п.1.21 розділу IV ППБУ захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд».

Пунктом 1.2 розділу V ППБУ встановлено, що будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». Згідно з п.3.6 розділу V ППБУ територія підприємств, будинки, споруди, приміщення, технологічні установки повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку.

Ця вимога стосується також будівель, споруд та приміщень, обладнаних будь-якими типами систем пожежогасіння, пожежної сигналізації або внутрішніми пожежними кран-комплектами.

До початку експлуатації об`єкти (будинки, споруди, приміщення, технологічні установки) повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння згідно з Правилами експлуатації та типовими нормами належності вогнегасників, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України від 15 січня 2018 року №25, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 23 лютого 2018 року за №225/31677.

З огляду на п.2 ч.1 ст.20 Кодексу цивільного захисту України до завдань і обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить: забезпечення відповідно до законодавства своїх працівників засобами колективного та індивідуального захисту.

Згідно з п.1 Р.І Правил техногенної безпеки, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 05.11.2018 р. №879 ці Правила визначають загальні вимоги до організації техногенної безпеки на підприємствах, в установах, організаціях та на небезпечних територіях і є обов`язковими для виконання керівниками, посадовими особами і працівниками міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі органи влади), фізичними особами - підприємцями, власниками, керівниками (далі суб`єкти господарювання) та працівниками підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.

Пунктом 2 розділу ІІІ Правил техногенної безпеки визначено, що суб`єкти господарювання у випадках, визначених Кодексом, забезпечують техногенну безпеку шляхом: розроблення організаційно-розпорядчих документів щодо забезпечення техногенної безпеки, здійснення постійного контролю за їх дотриманням.

Суд враховує, що поняття «загроза життю та здоров`ю» є оціночним. При цьому під час обрання заходу реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівель і споруд, слід враховувати принцип співмірності обраного заходу реагування виявленим порушенням та тим, що залишилися не усунутими на час розгляду справи, а також дотримання справедливого балансу між інтересами відповідача і публічними інтересами (принцип пропорційності).

Розглядаючи позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, суд враховує, що відповідачами не надано доказів усунення порушень пожежної безпеки.

Оцінюючи чи створюють загрозу життю та здоров`ю людей порушення пожежної безпеки, суд бере до уваги, що відсутність вогнезахисної обробки дерев`яних конструкцій горищного покриття (крокв, лат) під впливом небезпечних факторів пожежі, призведе до швидкого поширення пожежі (руйнування), зі збільшенням виділення продуктів горіння, чадного газу та впливу підвищених температур та їх розповсюдження до шляхів евакуації, що унеможливить евакуацію людей. Відсутність автоматичної пожежної сигналізації призведе до пізнього виявлення пожежі та оповіщення людей, які перебуватимуть на об`єкті, у зв`язку з чим первинні засоби пожежогасіння будуть неефективними, продукти горіння та чадний газ унеможливлять своєчасну та безпечну евакуацію людей та призведуть до їх отруєння, горіння пожежі здійсниться лише після прибуття пожежних підрозділів з необхідними засобами гасіння. Нездійснення захисту будівлі від прямих попадань блискавки у разі улучення блискавки у будівельні конструкції спричинить небезпечне іскріння, полум`я та електричний струм, що з`явиться у результаті дії високої напруги на струмопровідні частини конструкцій, апаратів, агрегатів, що призведе до виникнення пожежі з її небезпечними факторами для життя людини. Незабезпечення приміщень Ганівського сільського клубу первинними засобами пожежогасіння не дасть можливості ліквідувати пожежу на ранній стадії силами працівників до набуття нею значних розмірів, що збільшить вплив небезпечних чинників надзвичайної ситуації на життя та здоров`я людей. Незабезпечення працюючого персоналу засобами індивідуального захисту органів дихання з непростроченим терміном використання у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до їх отруєння небезпечними речовинами, травмування органів дихання та загибелі.

Отже, порушення вимог пожежної безпеки та техногенної створюють загрозу життю та здоров`ю людей, які перебуватимуть у будівлі Григорівського сільського клубу, а тому, з урахуванням принципу співмірності, суд вважає наявними підстави для застосування заходів реагування у сфері державного контролю.

Вирішуючи питання щодо суб`єкта відносно якого слід застосовувати заходи реагування суд враховує, що відповідно до листа Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області від 10.03.2023 р. №27 Григорівський сільський клуб Новоукраїнського району Кіровоградської області є майном, яке перебуває на балансі Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області згідно з рішенням п`ятої сесії восьмого скликання Ганнівської сільської ради від 16.02.2021 р. №114 «Про передачу закладів освіти та культури до комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, що перебувають на території Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області» (а.с.106).

З огляду на п.1.1 Статуту Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, затвердженого наказом начальника відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради від 24.12.2020 р. №100, Комунальна установа «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області є структурним підрозділом відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, має статус юридичної особи, печатку і штамп встановленого зразка, бланк зі своїм найменуванням, ідентифікаційний код, майно, самостійний баланс та рахунки в органах Державного казначейства (а.с.99-105).

Таким чином, заходи реагування у сфері державного контролю належить застосувати стосовно Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області.

Позивач просить суд застосування заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді заборони роботи (експлуатації) будівлі Григорівського сільського клубу, розташованої за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Григорівка, вул. Центральна, 69, шляхом встановлення заборони її використання (експлуатації) відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської селищної ради Новоукраїнського району Кіровоградської області та її структурним підрозділам, та опечатування (опломбування) вхідних дверей до вказаної будівлі.

З огляду на зміст ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України заходи реагування вживаються судом у вигляді повного чи часткового зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг. При цьому ні повне, ні часткове зупинення робіт або надання послуг не вимагає від власника приміщення чи суб`єкта господарювання вчинення будь-яких дій задля виконання такого рішення, а навпаки зобов`язує їх утриматися від вчинення дій спрямованих на виконання робіт (надання послуг) зупинених відповідним судовим рішенням.

На підставі викладеного суд дійшов висновку, що позовна вимога про застосування заходів реагування у вигляді заборони роботи (експлуатації) будівлі Григорівського сільського клубу, розташованої за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Григорівка, вул. Центральна, 69 підлягає задоволенню, в іншій частині позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Згідно з ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

У даній справі позивачем не понесено витрат, пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, а тому відсутні витрати, які б підлягали стягненню з відповідача в порядку розподілу судових витрат.

Керуючись ст.ст.132, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити частково.

2. Застосувати до Комунальної установи «Центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти і культури» відділу освіти, молоді та спорту, культури і туризму Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом повного зупинення роботи (експлуатації) будівлі Григорівського сільського клубу, розташованої за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, с. Григорівка, вул. Центральна, 69.

3. У задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Дата складання повного рішення суду 08 червня 2023 року.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Г.М. МОМОНТ

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2023
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу111443749
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —340/10974/21

Рішення від 08.06.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. МОМОНТ

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. МОМОНТ

Ухвала від 23.02.2022

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні