Ухвала
від 08.06.2023 по справі 759/10421/23
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА

пр. № 1-кс/759/3451/23

ун. № 759/10421/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 червня 2023 року Слідчий суддя Святошинського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 розглянувши клопотання прокурора у кримінальному провадженні ОСОБА_3 про арешт майна у крмінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 29.04.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

08.06.2023 року на розгляд слідчого судді передано клопотання прокурора у кримінальному провадженні ОСОБА_3 та просить: накласти арешт на земельні ділянки, які розташовані в смт. Козин Обухівського району Київської області шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування ними, а також будівництва на них об`єктів нерухомості, як їх власниками, так і будь-якими іншими фізичними і юридичними особам, а саме: - з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263, які перебувають у власності ТОВ «МІДАЛ» (ЄДРПОУ 42948842); заборонити будь-яким суб`єктам державної реєстрації прав, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зокрема державним реєстраторам прав на нерухоме майно та органам державної реєстрації прав (в тому числі Міністерству юстиції України (ідентифікаційний код юридичної особи 00015622) та його територіальним органам, ДП Національні інформаційні системи (ідентифікаційний код юридичної особи 39787008) виконавчим органам сільських, селищних та міських рад, Київській, Севастопольській, міським, районним, районним у містах Києві і Севастополі державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, нотаріусам (державним та/або приватним), іншим особам та органам, які виконують функції державного реєстратора прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень») вчиняти будь-які реєстраційні дії, перелік яких міститься в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», спрямовані на зміну, виникнення, перехід, припинення прав власності, реєстрацію обтяжень та арештів, реєструвати заяви в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в тому числі, але не обмежуючись, державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а також вносити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно записи про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень, записи про скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень, зміни до таких записів щодо земельних ділянок з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263, які перебувають у власності ТОВ «МІДАЛ» (ЄДРПОУ 42948842).

Вказане клопотання обґрунтоване тим, що на праві приватної власності Товариству з обмеженою відповідальністю «Мідал» (код ЄДРПОУ: 42948842) належать земельні ділянки із кадастровими номерами: 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263.

Установлено, що земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:043:0359 ТОВ «МІДАЛ» набуло на підставі договору купівлі-продажу від 29.04.2021 № 1130 у ОСОБА_4 та ОСОБА_5 . При цьому, первинним власником такої ділянки було ТОВ «Лотос», яким набуто ділянку на підставі заяви про поділ від 08.06.2015 за № 433 за рахунок поділу ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0036.

При цьому, земельну ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0036 ТОВ «Лотос» набуло у ОСОБА_6 на підставі договору дарування 20.12.2013 за № 1493. Підставою набуття земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0036 є договір купівлі-продажу від 08.12.2011 № 5057.

В свою чергу установлено, що земельну ділянку із кадастровим номером 3223155400:03:043:0260 набуло ТОВ «МІДАЛ» на підставі договору купівлі-продажу від 29.04.2021 № 1131 у ТОВ «Лотос». При цьому, ТОВ «Лотос» набуло земельну ділянку із кадастровим номером 3223155400:03:043:0260 за рахунок поділу земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0255, яка належала ТОВ «Лотос» на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯД № 683998 від 05.04.2007 та договорів купівлі-продажу від 27.01.2003 за № № 167 і 171.

Земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:043:0261 ТОВ «МІДАЛ» набуло на підставі договору купівлі-продажу від 29.04.2021 № 1128 у ОСОБА_4 та ОСОБА_5 . При цьому, первинним власником такої ділянки було ТОВ «Лотос».

Земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:043:0262 ТОВ «МІДАЛ» набуло на підставі договору купівлі-продажу від 29.04.2021 № 1129 у ОСОБА_4 та ОСОБА_5 . При цьому, первинним власником такої ділянки було ТОВ «Лотос».

Земельну ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:043:0263 ТОВ «МІДАЛ» набуло на підставі договору купівлі-продажу від 29.04.2021 № 1132 у ТОВ «Лотос».

Крім того, земельні ділянки із кадастровим номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175 ТОВ «МІДАЛ» набуло на підставі договорів купівлі-продажу від 28.01.2021 за № № 227 і 228 у ОСОБА_7 .

В свою чергу установлено, що земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 утворено за рахунок поділу ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0255.

При цьому установлено, що земельну ділянку із кадастровим номером 3223155400:03:043:0255 утворено за рахунок земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0037 площею 2,2504 га, яка належала ТОВ «Лотос» на підставі державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯМ № 407789 від 17.01.2012 та договорів купівлі-продажу від 27.01.2003 за № № 167 і 171. Так, частини земельної ділянки із кадастровим номером 3223155400:03:043:0037 площею 2,2504 га ТОВ «Лотос» відчужило на підставі договорів купівлі-продажу 21.05.2007 за № № 5177 і 5184 ОСОБА_7 загальною площею 0,4 га (по 0,2 га по кожному із договорів), які у подальшому ОСОБА_7 оформила під відповідними кадастровими номерами 3223155400:03:043:0175 і 3223155400:03:043:0176 (які в подальшому останньою продано на користь ТОВ «МІДАЛ»).

Усі вказані вище земельні ділянки відведені у власність для потреб будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).

В ході проведеного огляду 25.05.2023 вказаних вище земельних ділянок із залученням сертифікованих спеціалістів-геодезистів ТОВ «ХОЛЕНД» установлено, що земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 знаходяться в межах 100 метрової прибережної захисної смуги річки Дніпро, що підтверджується відповідним листом ТОВ «ХОЛЕНД» зі схемою розміщення земельних ділянок та об`єктів нерухомості.

При цьому, за інформацією ТОВ «ХОЛЕНД» земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0263 повністю знаходяться в межах 100 метрової прибережної захисної смуги річки Дніпро, відповідно площа накладення таких земель складає 100 відсотків кожна. Земельна ділянка з кадастровим номером 3223155400:03:043:0260 знаходиться частково в межах 100 метрової прибережної захисної смуги річки Дніпро, при цьому площа потрапляння земельної ділянки в межі прибережної захисної смуги складає 1,0440 га із наявних 1,2120 га, що становить 86 відсотків. В межах земельних ділянок з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0263 знаходиться металевий паркан зеленого кольору, який їх огороджує та фактично обмежує вільний доступ до водойми. При цьому, із південно-західної частини паркану останній також знаходиться у водному об`єкті та простягається у воді на довжині 1,63 метри, а із південно-східної частини паркану останній так само знаходиться у водному об`єкті та простягається у воді на довжині 4,69 метри.

Згідно інформації сертифікованої геодезичної установи ТОВ «Геоматичні рішення» земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 станом на 1993 рік та по тепер також знаходилися в межах земель водного фонду.

Згідно положень ст. ст. 4, 6, 85, 88, 89 до земель водного фонду належать землі, зайняті: прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм.

Води (водні об`єкти) є виключно власністю народу України і надаються тільки у користування.

У тимчасове користування за погодженням з постійними користувачами земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення та берегових смуг водних шляхів можуть надаватися підприємствам, установам, організаціям, об`єднанням громадян, релігійним організаціям, громадянам України, іноземним юридичним та фізичним особам для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, а також для проведення науково-дослідних робіт.

Прибережні захисні смуги встановлюються по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється: будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів.

Відповідно до ст. ст. 59, 83, 84 Земельного кодексу України до земель комунальної і державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 гектарів).

Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту.

Відповідно довимог ст.ст.88,89Водного кодексуУкраїни прибережнізахисні смугивстановлюються поберегах річокта навколоводойм уздовжурізу води(умеженний період)шириною: длямалих річок,струмків іпотічків,а такожставків площеюменше 3гектарів -25метрів; длясередніх річок,водосховищ наних таставків площеюбільше 3гектарів -50метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

Якщо крутизна схилів перевищує три градуси, мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється.

Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.

У прибережнихзахисних смугахуздовж річок,навколо водоймта наостровах забороняється: розорюванняземель (крімпідготовки грунтудля залуженняі залісення),а такожсадівництво тагородництво; зберіганнята застосуванняпестицидів ідобрив; влаштуваннялітніх таборівдля худоби; будівництвобудь-якихспоруд (крімгідротехнічних,навігаційного призначення,гідрометричних талінійних,а такожінженерно-технічнихі фортифікаційнихспоруд,огорож,прикордонних знаків,прикордонних просік,комунікацій),у томучислі базвідпочинку,дач,гаражів тастоянок автомобілів; миттята обслуговуваннятранспортних засобіві техніки; влаштуваннязвалищ сміття,гноєсховищ,накопичувачів рідкихі твердихвідходів виробництва,кладовищ,скотомогильників,полів фільтраціїтощо; випалювання сухої рослинності або її залишків з порушенням порядку, встановленого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 використовуються ТОВ «Мідал» для будівництва на них об`єктів нерухомості в межах прибережної захисної смуги.

Згідно вимог чинного законодавства, в межах прибережних захисних смуг відведення та використання земель для потреб будівництва заборонено, при цьому всупереч вимог земельного законодавства дані земельні ділянки відведено у приватну власність саме за рахунок земель водного фонду в межах прибережних захисних смуг р. Дніпро.

Відповідно до ст. 10 Водного кодексу України до відання сільських, селищних, міських та районних у містах рад у галузі регулювання водних відносин на їх території належить контроль за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів.

Згідно ст. ст. 12, 17-1 Закону України «Про охорону земель» до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі охорони земель на території сіл, селищ, міст належать установлення обмежень (обтяжень) у використанні, тимчасова заборона (зупинення) чи припинення використання земельної ділянки громадянами та юридичними особами в разі порушення ними вимог законодавства в галузі охорони земель.

До повноваженьцентрального органувиконавчої влади,що реалізуєдержавну політикуіз здійсненнядержавного нагляду(контролю)у сферіохорони навколишньогоприродного середовища,у галузіохорони земель,належать здійснення державногонагляду (контролю)за додержаннямзаконодавства провикористання таохорону земельщодо:додержання режимувикористання земельприродно-заповідногота іншогоприродоохоронного призначення,а такожтериторій,що підлягаютьособливій охороні;додержання екологічнихнормативів зпитань використаннята охорониземель; установленнята використанняводоохоронних зоні прибережнихзахисних смуг,а такожщодо додержаннярежиму використанняїх територій; ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску і гравію, прокладення кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду.

В своючергу,згідно п.4Положення проГоловне управлінняДержгеокадастру вобласті,затвердженого наказомМіністерства аграрноїполітики тапродовольства Українивід 29.09.2016№ 33,Головне управліннявідповідно допокладених нанього завдань:здійснює державнийнагляд (контроль)в агропромисловомукомплексі:у частинідотримання земельногозаконодавства,використання таохорони земельусіх категорійта формвласності,в томучислі за:дотриманням вимогземельного законодавствав процесіукладання цивільно-правовихдоговорів,передачі увласність,надання укористування,в томучислі воренду,вилучення (викупу)земельних ділянок; дотриманняморганами державноївлади,органами місцевогосамоврядування,юридичними тафізичними особамивимог земельногозаконодавства тавстановленого порядкунабуття іреалізації правана землю;використанням земельнихділянок відповіднодо цільовогопризначення; дотриманням вимог земельного законодавства органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань передачі земель у власність та надання у користування, у тому числі в оренду, зміни цільового призначення.

Таким чином, вбачається, що Козинською селищною радою за попереднім погодженням Головного управління Держгеокадастру у Київській області відведено у приватну власність земельні ділянки водного фонду всупереч вимог земельного законодавства.

Враховуючи, що об`єкти незаконного будівництва, а також земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 є предметом розслідування у даному кримінальному провадженні, оскільки містять на собі матеріальні сліди, що можуть підтвердити або спростувати факт проведення будівельних робіт на земельних ділянках, на яких відповідно до приписів чинного законодавства таке будівництво заборонене, факт їх відведення за рахунок земель водного фонду постановою прокурора у кримінальному провадженні зазначені земельні ділянки визнано речовими доказами у кримінальному провадженні.

Арешт майнадопускається зметою забезпечення збереження речових доказів.

В даному випадку, земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району є об`єктами кримінально-протиправних дій, використовуються їх власниками та третіми особами (забудовниками) для будівництва протиправним шляхом всупереч вимогам чинного природоохоронного законодавства України.

Тобто, земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 і об`єкти будівництва, що на них знаходяться повністю відповідають критеріям ст. 98 Кримінального процесуального кодексу України та є матеріальними об`єктами, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі є предметами, що були та є дотепер об`єктами кримінально протиправних дій, право на забудову яких набуто кримінально протиправним шляхом та отримано внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Враховуючи вищевикладене, з метою досягнення визначених у ст. 2 Кримінального процесуального кодексу України завдань кримінального провадження, збереження речових доказів, у досудового слідства виникла необхідність накладення арешту на земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263 та на об`єкти будівництва, які на них знаходяться (будуються).

У ході огляду зазначених земельних ділянок, проведеного 25.05.2023 встановлено, що на даний час активно здійснюється їх забудова в межах прибережної захисної смуги річки Дніпро, що підтверджується наявним парканом.

Таким чином, на даний час у зв`язку із незаконною забудовою зазначених земельних ділянок виникло право на державну реєстрацію права власності на об`єкти незавершеного будівництва, проведення на земельних ділянках будівельних робіт та подальшої реєстрації права власності на об`єкт завершеного будівництва, об`єднання земельних ділянок в одну тощо.

Такі дії безумовно призводять до зміни якісних характеристик земельних ділянок на яких здійснюється забудова, що визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, а також реальних можливостей забудовника щодо реєстрації абсолютно нових об`єктів речових прав на вказаних вище земельних ділянках, скасуванню права на останні шляхом їх об`єднання.

Враховуючи наведені факти, підставами для застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження арешту майна, є сукупність отриманих під час досудового розслідування доказів, які прямо свідчать про факт незаконного набуття у приватну власність земель водного фонду та здійснення незаконної забудови.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та пояснив, що накладення арешту надасть можливість забезпечити належним чином досягнення позитивних результатів для встановлення істини по кримінальному провадженню.

Вислухавши думку прокурора, дослідивши клопотання і додатки до нього, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Так, згідно з ч. 1 ст.131КПК України - заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Статтею 170КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 2 ст.170КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.

Згідно ч. 10 ст.170КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Частиною 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Згідно ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: 1) правову підставу для арешту майна; 2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених пунктами 3, 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 3-1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 2 частини другої статті 170 цього Кодексу); 4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 4 частини другої статті 170 цього Кодексу); 5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; 6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.

Так, у зв`язку з вищевикладеним слідчий суддя вважає наявними підстави для накладення арешту даного майна, оскільки прокурором доведено, що у разі незастосування такого заходу забезпечення існують ризики відчуження цього майна.

Таким чином, суд приходить до висновку про задоволення клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора у кримінальному провадженні ОСОБА_3 про арешт майна у крмінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань від 29.04.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України- задовольнити.

Накласти арешт на земельні ділянки, які розташовані в смт. Козин Обухівського району Київської області шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування ними, а також будівництва на них об`єктів нерухомості, як їх власниками, так і будь-якими іншими фізичними і юридичними особам, а саме: - з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263, які перебувають у власності ТОВ «МІДАЛ» (ЄДРПОУ 42948842).

Заборонити будь-яким суб`єктам державної реєстрації прав, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зокрема державним реєстраторам прав на нерухоме майно та органам державної реєстрації прав (в тому числі Міністерству юстиції України (ідентифікаційний код юридичної особи 00015622) та його територіальним органам, ДП Національні інформаційні системи (ідентифікаційний код юридичної особи 39787008) виконавчим органам сільських, селищних та міських рад, Київській, Севастопольській, міським, районним, районним у містах Києві і Севастополі державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, нотаріусам (державним та/або приватним), іншим особам та органам, які виконують функції державного реєстратора прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень») вчиняти будь-які реєстраційні дії, перелік яких міститься в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», спрямовані на зміну, виникнення, перехід, припинення прав власності, реєстрацію обтяжень та арештів, реєструвати заяви в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в тому числі, але не обмежуючись, державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а також вносити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно записи про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень, записи про скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень, зміни до таких записів щодо земельних ділянок з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0176, 3223155400:03:043:0175, 3223155400:03:043:0359, 3223155400:03:043:0261, 3223155400:03:043:0262, 3223155400:03:043:0260, 3223155400:03:043:0263, які перебувають у власності ТОВ «МІДАЛ» (ЄДРПОУ 42948842).

Ухвала може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Святошинський районний суд на протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.06.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111481101
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —759/10421/23

Ухвала від 08.06.2023

Кримінальне

Святошинський районний суд міста Києва

Журибеда О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні