Ухвала
від 13.06.2023 по справі 592/8242/23
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/8242/23

Провадження № 1-кс/592/3637/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 червня 2023 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянувши клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до документів по матеріалам кримінального провадження №42023202510000032, внесеного до ЄРДР від 16.03.2023 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернулася із клопотанням, погодженим з прокурором, про доступ до документів, які містять охоронювану законом таємницю, та вимоги мотивує тим, що слідчим відділом Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування у об`єднаному кримінальному провадженні № 42023202510000032, відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.03.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України по факту зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, а також за фактом службової підробки.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 364 КК України слугували матеріали УСР в Сумській області ДСР НПУ від 15.03.2023 стосовно вчинення службовими/посадовими особами Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, що перебувають у спільній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) вказаного вище кримінального правопорушення.

Згідно цих же матеріалів встановлено, що у продовж 2022 - 2023 років, службові/посадові особи Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, розташованих на території ІНФОРМАЦІЯ_3 , всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди, вносили недостовірні відомості до бухгалтерських документів по нарахуванню заробітних виплат, завищуючи розрахунок преміальних виплат, а саме: включаючи до структури попередніх виплат частини попередніх нарахувань.

Разом з цим встановлено, що зазначена схема завищення преміальних виплат також діяла і у Комунальних закладах, Комунальних некомерційних підприємствах та Комунальних установах ІНФОРМАЦІЯ_2 , зокрема, у Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) та в інших закладах, підприємствах та установах, що перебувають у спільній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 ).

Таким чином, в діях службових/посадових осіб Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), вбачаються ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 364 КК України.

Також, з матеріалів кримінального провадження № 42023202510000042 від 20.04.2023 вбачається, що підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 366 КК України слугували матеріали УСР в Сумській області ДСР НПУ від 14.04.2023 стосовно вчинення службовими/посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 вказаного вище кримінального правопорушення.

Згідно цих же матеріалів встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , наділені організаційно - розпорядчими повноваженнями, в порушення пунктів 3.7.4, 3.7.12, 5.3.5 та 5.3.6 Положення про управління майном ІНФОРМАЦІЯ_2 , затвердженого Розпорядженням голови ІНФОРМАЦІЯ_2 від 30.12.2022 № 92, призначили на посаду Начальника відділу капітальних та поточних видатків ОСОБА_4 , який не відповідає критеріям займаної посади, так як відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців перебуває на обліку як фізична особа - підприємець з 02.12.2015 і по даний час.

Крім того, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , наділені організаційно - розпорядчими повноваженнями у період часу з листопада 2022 року по лютий 2023 року, внесли до офіційних документів - табелів обліку використання робочого часу завідома неправдиві відомості про відпрацювання начальником відділу капітальних поточних видатків та ОСОБА_4 робочого часу за вищевказаний період, хоча він за вказаний період часу не працював та був відсутній на роботі.

Таким чином, в діях службових/посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 , вбачаються ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 366 КК України.

Так, 09.05.2023, прокурором Окружної прокуратури міста Суми ОСОБА_5 винесено постанову про об`єднання матеріалів досудових розслідувань КП № 42023202510000032 від 16.03.2023, за ч. 1 ст. 364 КК України та № 42023202510000042 від 20.04.2023 за ч. 1 ст. 366 КК України, оскільки є підстави вважати, що правопорушення вчинене одними і тими ж особами та зареєструвати під єдиним номером № 42023202510000032.

Так, в ході досудового розслідування проведено ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дії, спрямованих на повне, всебічне та неупереджене розслідування вказаного кримінального провадження, зокрема.

Допитані в якості свідків у вказаному кримінальному провадженні службові/посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 - на даний час перебуває «В стані припинення» (нижчезазначені особи, які працювали до 01.05.2023), а саме: ОСОБА_6 (заступник начальника відділу економічного аналізу, аудиту, звітності та майнових відносин), ОСОБА_7 (начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення - головний бухгалтер), ОСОБА_8 (заступник начальника), ОСОБА_9 (головний спеціаліст відділу правової та кадрової роботи), ОСОБА_10 (начальник відділу економічного аналізу, аудиту, звітності та майнових відносин), ОСОБА_11 (головний спеціаліст відділу аудиту, фінансової звітності та майнових відносин), ОСОБА_12 (головний спеціаліст відділу економічного аналізу, фінансової звітності, аудиту, звітності та майнових відносин), ОСОБА_13 (головний спеціаліст - юрисконсульт відділу правової та кадрової роботи), ОСОБА_14 (головний спеціаліст відділу економічного аналізу, звітності та майнових відносин), ОСОБА_15 (начальник відділу правової та кадрової роботи) та ОСОБА_16 (заступник начальника відділу капітальних та поточних видатків) повідомили, що так, дійсно з листопада 2022 року по 01.05.2023 ОСОБА_4 обіймав посаду начальника відділу капітальних та поточних видатків ІНФОРМАЦІЯ_2 , ні разу останній не приймав (брав) участь у загальних зборах (нарадах тощо). Також зазначили, що кабінет та робоче місце останнього взагалі відсутнє, тобто взагалі навіть не було таблички із зазначенням посади даної особи. Дану особу, вказані свідки бачили не більше 2-х разів (в кабінеті начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ) з моменту його призначення по період ліквідації ІНФОРМАЦІЯ_8 (01.05.2023), а деякі взагалі ні разу.

Про роботу ОСОБА_4 останні нічого не зазначили, тобто їм взагалі не відомо чим останній займався та які функціональні обов`язки він виконував.

Разом з цим, заступник начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_8 зазначила, що за 2022 - 2023 роки в ІНФОРМАЦІЯ_8 взагалі не було передбачено бюджетних призначень на капітальні видатки.

Також, в ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна (офіційно створено ФОП) фізична особа - підприємець ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , код РНОКПП (ІПН): НОМЕР_4 , місце проживання ФОП: АДРЕСА_1 , дата та номер запису в ЄДР: 02.12.2015, дані про основний вид економічної діяльності: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно - технічним обладнанням.

Разом з цим, відповідно до інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_10 встановлено, що за даними автоматизованих інформаційно - комунікаційних систем ДПС України, користувачами яких є даними територіальні органи ДПС, що ФОП ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_4 ) перебуває на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_11 та у 2022 році здійснював діяльність на спрощеній системі оподаткування (2 група єдиного податку). Також зазначають, що платники єдиного податку 2 групи подають до контролюючого органу за звітний рік податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи підприємця у строки, встановлені для календарного року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Станом на 10.01.2023 декларація платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця за 2022 рік не подана.

Так, процесуальним керівником у вказаному кримінальному провадженні ОСОБА_17 надано доручення про проведення слідчих (розшукових) дій (в порядку ст.ст. 36, 40 КПК України) для встановлення всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення.

Згідно відомостей, які містяться на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 ) (уповноважений орган - ІНФОРМАЦІЯ_2 по закладам, підприємствам та установам, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області) встановлено відповідні підприємства, установи та заклади, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, розташованих на території міста Суми (юридично/фактично), які мають наступні назви, код ЄДРПОУ та місце розташування ( ІНФОРМАЦІЯ_13 ), а саме:

1.Комунальний заклад ІНФОРМАЦІЯ_14 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ; АДРЕСА_2 );

2. ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_3 );

3.Комунальний заклад Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; АДРЕСА_4 );

4.Комунальний заклад ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ; АДРЕСА_5 );

5.Комунальна установа ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ; АДРЕСА_6 );

6.Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ; АДРЕСА_7 ).

Надалі, 01.05.2023 на підставі ухвали слідчого судді Ковпаківського районного суду м. Суми (справа№ 592/4328/28від 10.04.2023) проведено тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_2 та вилучено належним чином завірені копії клопотань (подань) відповідних підприємств, установ та закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, розташованих на території міста Суми та наказів ІНФОРМАЦІЯ_2 про преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника, зокрема по вищезазначеним.

Тому, на даний час, виникла об`єктивна необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_18 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ; АДРЕСА_5 ), з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів, зазначених в клопотанні.

Слідчий у судове засідання не з`явилася.

Слідчий суддя, вивчивши матеріали клопотання, вважає його обґрунтованим і таким, що підлягає задоволенню. Так, заявлені слідчим документи перебувають у віданні ІНФОРМАЦІЯ_18 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_5 , самі по собі та в сукупності з іншими документами можуть містити відомості, які є доказами, що самостійно чи в сукупності з іншими доказами матимуть суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема, є необхідними для повного, всебічного та неупередженого дослідження обставин вчинення кримінального правопорушення, пов`язаного із завданням тілесних ушкоджень середньої тяжкості.

Крім того, не можливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою речей і документів.

Керуючись ст.ст. 160, 163 КПК України,

УХВАЛИВ:

1. Надати тимчасовий доступ до документів зазначеній в ухвалі особі та надати їй можливість вилучити належним чином завірені копії вказаних документів.

2. Документи, до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ:

1.Клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 та підписаних керівниками (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) ІНФОРМАЦІЯ_18 щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника вказаного вище Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по 13.06.2023.

2.Наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_8 ) щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_18 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по 13.06.2023.

3.Статуту ІНФОРМАЦІЯ_18 , в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 13.06.2023.

4.Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ІНФОРМАЦІЯ_18 в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 13.06.2023.

5.Касові видатки загальний фонд, касові видатки спеціальний фонд та касові видатки субвенція ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

6.Меморіальні ордери № 5 (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

7.Розрахункові відомості (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

8.Штатного розпису ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

9.Кошторису, плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального, спеціального та субвенції фонду бюджету, помісячного плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), зведення показників спеціального фонду кошторису (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до кошторису (загальний, спеціальний, субвенції) ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

10.Лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

11.Відомості розподілу виплат (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_18 за 2022 - 13.06.2023.

12.Положення про преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_18 , яке діяло/діє у період з 2022 року по 13.06.2023.

13.Заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_18 , які діяли/діють у період з 2022 року по 13.06.2023.

14.Наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_18 , які діяли/діють у період з 2022 року по 13.06.2023.

15.Посадової інструкції директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_18 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 13.06.2023 на займаній посаді.

16.Розрахунку заробітної плати (контракту тощо) директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_18 , який діяв/діє у період з 2022 року по 13.06.2023.

17.Матеріали особової справи директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_18 , які діяли/діють у періодз 2022року по13.06.2023 (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо).

18.Табелів обліку робочого часу працівників ІНФОРМАЦІЯ_18 за період 2022 - 13.06.2023.

19.Наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_18 «Про призупинення процесу та режиму праці в умовах воєнного стану в Україні» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 13.06.2023.

20.Клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_18 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) даного Закладу щодо преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_18 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по 13.06.2023.

21.Наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_18 щодо преміювання працівників даного Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по 13.06.2023.

22.Заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_18 , які діяли/діють у період з 2022 року по 13.06.2023.

23.Наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_18 , які діяли/діють у період з 2022 року по 13.06.2023.

24.Посадової інструкції головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_18 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 13.06.2023 на займаній посаді.

25.Матеріали особової справи головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_18 , які діяли/діють у періодз 2022року по13.06.2023 (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо).

26.Наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_18 «Про встановлення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 13.06.2023.

27.Наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_18 «Про припинення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 13.06.2023.

28.Наказу/ів (розпорядження/ь) ІНФОРМАЦІЯ_18 «Про надання відпустки» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 13.06.2023.

29.Особової картки (« ІНФОРМАЦІЯ_19 ») працівників ІНФОРМАЦІЯ_18 , які працювали/працюють за період 2022 - 13.06.2023.

30.Журналу/ів реєстрації наказів («Про преміювання», «Про надання відпустки» тощо) ІНФОРМАЦІЯ_18 за період 2022-13.06.2023.

Установа, яка має надати тимчасовий доступ до документів, ІНФОРМАЦІЯ_18 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_5 .

3. Строк дії ухвали до 13.07.2023 року включно.

4. Право тимчасового доступу до документів надати слідчим слідчим із групи слідчих Сумського РУП ГУНП в Сумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 та іншим слідчим із групи слідчих у кримінальному провадженні № 42023202510000032 від 16.03.2023.

Відповідно до вимог ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Ухвала виготовлена у двох примірниках.

Примірник 1 знаходиться в матеріалах судового провадження.

Примірник 2 та завірена копія надано слідчому.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКовпаківський районний суд м.Сум
Дата ухвалення рішення13.06.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111488350
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —592/8242/23

Ухвала від 13.06.2023

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Фоменко І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні