Рішення
від 13.06.2023 по справі 280/61/20
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 червня 2023 року Справа № 280/61/20 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Новікової І.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області до Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської міської ради Бердянського району Запорізької області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Приморська районна рада Запорізької області та Приморська районна державна адміністрація Запорізької області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,

ВСТАНОВИВ:

03 січня 2020 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі-позивач) до Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської міської ради Бердянського району Запорізької області (далі відповідач, КУ «Приморська ЦРЛ»), в якому позивач просить суд застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будинків, споруд та приміщень Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської районної ради Запорізької області, розташованого за адресою: 72102, Запорізька обл., Приморський район, м.Приморськ, вул.Морська, буд.74, шляхом зобов`язання Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської районної ради Запорізької області повністю зупинити експлуатацію будинків, споруд та приміщень за вказаною адресою, окрім робіт, пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень, що повинно бути встановлено на підставі перевірки Головного управління ДСНС України у Запорізькій області.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за результатами проведеної перевірки позивачем встановлено порушення вимог правил пожежної та техногенної безпеки при експлуатації КУ «Приморська ЦРЛ», які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, у зв`язку з чим наявні підстави для зупинення експлуатації вищевказаного приміщення до усунення виявлених порушень.

Представник відповідача у судове засідання не з`явився. Заява про відкладення провадження у справі за підписом представника відповідача Капустіна О.М. судом не розглядається, оскільки така подана особою, яка не має на те повноважень, з огляду на те, що строк довіреності сплив 11.10.2022. Також, довіреність була видана головним лікарем Євгеном Гогунським, а на даний час керівником відповідача, відповідно до відкритих відомостей з ЄДРПОУ, є ОСОБА_1 .

Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, вважає за необхідне зазначити наступне.

З матеріалів справи судом встановлено, що у період з 17.12.2019 по 18.12.2019 співробітниками ГУ ДСНС України у Запорізькій області проведено плановий захід державного нагляду (контролю) КУ «Приморська ЦРЛ» щодо дотримання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, за результатами якого складено Акт №117 від 18.12.2019.

В ході перевірки позивачем встановлено, що об`єкти відповідача, будівлі, споруди, приміщення та територія КУ «Приморська ЦРЛ», експлуатується з порушенням норм пожежної та техногенної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, а саме:

Не виконано оброблення дерев`яних елементів горищних покриттів (крокви, лати) будівлі ЦРЛ засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності;

Не забезпечено на території ЦРЛ освітлення зовнішніх пожежних драбин, протипожежного обладнання, входів до будинків та споруд;

Не визначено всіх будівель і приміщень складського призначення категорія щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б В.1.1-36:2016 «Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежою та пежежною небезпекою», а також клас зони з «Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок»;

Сходові клітки, внутрішні та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації не забезпечено евакуаційним освітленням;

Світлові покажчики «Вихід» знаходяться у непрацездатному стані;

Необхідно демонтувати дерев`яну перегородку яку встановлено на евакуаційному виході з будівлі інфекційного відділення;

Не обладнано двері евакуаційних виходів, виходів з коридору до сходових клітин будівлі ЦРЛ 1-5 поверхів пристроями самозачинення;

Засклення дверей, що ведуть з відділення травмпункту до загального коридору, евакуаційних виходів першого поверху, сходових клітин 1-5 поверхів не виконано склом, що не дає скалок при руйнуванні;

Допускається з`єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів не за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів в будівлі та приміщеннях ЦРЛ, гаражах, складських приміщеннях та підвальному приміщенні;

Для загального відключення силових та освітлювальних мереж складських приміщень з вибухонебезпечними і пожежонебезпечними зонами будь-якого класу, архівів, книгосховищ та інших подібних приміщень не передбачено встановлення апаратів відключення (вимикачів) поза межами (ззовні) вказаних приміщень на негорючих стінах (перегородках) або на окремих опорах. Спільні апарати відключення (вимикачі) слід розташовувати в ящиках з негорючих матеріалів або в нішах, які мають пристосування для пломбування та замикання на замок;

Не проведено замір опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання в будівлі та приміщеннях Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення;

Не забезпечено виведення тривожного сповіщення від приймально-контрольного приладу системи протипожежного захисту будівлі Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення на пульт пожежного спостерігання згідно пункту 5.8 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;

Не забезпечено підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протипожежного захисту будівлі Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;

Не обладнано автоматичної системами протипожежного захисту будівлю та приміщення Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення, захисної споруди;

Не здійснено ремонт пожежного водоймища встановленого за будівлею Приморської ЦРЛ;

Не укомплектовано кожен пожежний кран-комплект пожежним рукавом однаковим з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів, а також важелем для полегшення відкривання вентиля. Елементи з`єднання пожежного крана, рукавів та ручного пожежного ствола мають бути однотипними;

Не проведено розгортання та згортання наново пожежних плоскоскладальних рукавів (не рідше одного разу на шість місяців);

Не виконано пожежні кран-комплекти на 1-5 поверхах будівлі Приморської ЦРЛ таким способом, щоб напрямок осі вихідного отвору патрубка пожежного крана виключив різкий залом пожежного рукава у місці його приєднання;

Не проведено технічне обслуговування і перевірку на працездатність пожежних кран-комплектів не рідше одного разу на рік шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування;

Не виконано ремонт системи внутрішнього протипожежного водопроводу;

Не здійснено розрахунок кількості первинних засобів пожежогасіння окремо для кожного приміщення;

Виконано покриття підлоги на шляхах евакуації (коридорах 1-5 поверхів, хірургічного відділення) КЗ «Приморська ЦРЛ» з матеріалів що є помірно небезпечними щодо токсичності продуктів горіння, помірної димоутворювальної здатності та що відповідає групам поширення полум`я РП1, РП2;

Не здійснено очистку підвального приміщення Приморської ЦРЛ від сміття та горючого матеріалу;

Не визначено відповідальні особи за утримання й експлуатацію засобів протипожежного захисту;

Не забезпечено приміщення Приморської ЦРЛ первинними засобами пожежогасіння;

Не забезпечено відповідно до законодавства працівників засобами індивідуального захисту;

Не очищено територію Приморської ЦРЛ від сміття, відходів облицювального матеріалу;

Допущено при перебуванні людей у холі першого поверху ЦРЛ зачинення дверей на ключ на шляху евакуації;

Не укомплектовано відповідно до норм належності на території Приморської ЦРЛ, захисної споруди пожежні щити (вогнегасник-3шт, ящик з піском, покривало із негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2х2 м 1шт., гаки 3шт., лопата 2 шт., лом - 2 шт., сокира 2 шт.);

Експлуатується на першому поверсі Приморської ЦРЛ на шляхах евакуації самовільно побудований «Центр комп`ютерної томографії»;

Не демонтовано горючий матеріал (пластик), яким оздоблено стіни холу та коридору на першому поверсі центрального входу будівлі Приморської ЦРЛ;

Не демонтовано в холі центрального входу першого поверху будівлі ЦРЛ самовільно встановлену перегородку, чим зменшено ширину евакуаційного виходу;

Не відокремленні приміщення гаражу від коридору першого поверху будівлі ЦРЛ протипожежними перешкодами;

Не забезпечено приміщення лікарні засобами індивідуального захисту органів дихання для саморятування людей під час пожежі з розрахунку на максимальну кількість хворих (стаціонар) та окремо для обслуговуючого персоналу;

Не забезпечено лінії живлення до кожного побутового кондиціонера, групи кондиціонерів автономним пристроєм електричного захисту незалежно від наявності захисту на загальній лінії, яка живить групу кондиціонерів в приміщеннях першого поверху лікарні, в коридорі гінекологічного відділення 5 поверху;

Не обладнано автоматичною системами протипожежного захисту будівлю та приміщення Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення, захисної споруди;

Не забезпечено приміщення Приморської ЦРЛ первинними засобами пожежогасіння;

Також, судом встановлено, що ГУ ДСНС у Запорізькій області проведено повторну перевірку відповідача з питання усунення порушень виявлених при первинній перевірці, за результатами якої складено Акт №151 від 29.11.2021, яким встановлено, що порушення вимог законодавства які стали підставою для звернення позивача з позовом до суду у повному обсязі не усунуто.

Суд, вважає за необхідне зазначити, що законом, який визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов`язки та відповідальність суб`єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) є Закон України «Про основні засади державного нагляду контролю у сфері господарської діяльності».

Відповідно до частини 5 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Частиною 4 статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Відповідно до ч.1 ст.64 Кодексу цивільного захисту України (далі КЦЗ України) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Згідно ч.1 ст.67 КЦЗ України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить:

11) складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень;

12) звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об`єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Частиною 2 статті 68 КЦЗ України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч.7 ст.7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб`єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Суд зазначає, що зі змісту даної норми слідує, що право на звернення до суду виникає у органу державного нагляду на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, та за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг.

При цьому суд вважає за необхідне зазначити, що виходячи із системного аналізу положень КЦЗ України та Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» органи ДСНС мають право звертатися до суду з позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей. У разі якщо такі порушення не створюють загрозу життю та здоров`ю людей, орган ДСНС зобов`язаний скласти припис за допомогою якого зобов`язати підконтрольний об`єкт усунути виявлені порушення та застосувати штрафні санкції у разі невиконання у встановлені строки припису, що не потребує зупинення виробництва та відповідно звернення до адміністративного суду.

Статтею 3 Конституції України визначено, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Так, на момент вирішення справи в суді, відповідачем не надано доказів усунення порушень зафіксованих в Акті перевірки.

Відповідач не заперечує, що станом на теперішній час приміщення лікарні не забезпечено автономним живленням світлові покажчики «Вихід», евакуаційне освітлення сходових кліток, коридорів, проходів та інших шляхів евакуації; не проведено засклення дверей, що ведуть з відділення травмпункту до загального коридору, евакуаційних виходів першого поверху, сходових клітин 1-5 поверхів, склом, що не дає скалок при руйнуванні; не забезпечено виведення тривожного сповіщення від приймально-контрольного приладу системи протипожежного захисту будівлі Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення на пульт пожежного спостерігання згідно вимог пункту 5.8 ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; не забезпечено підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протипожежного захисту будівлі Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»; не обладнано автоматичною системою протипожежного захисту будівлю та приміщення Приморської ЦРЛ, інфекційного відділення, захисної споруди; не здійснено ремонт пожежного водоймища встановленого за будівлею Приморської ЦРЛ; не укомплектовано кожен пожежний кран-комплект пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів, а також важелем для полегшення відкривання ветиля. Елементи з`єднання пожежного крана, рукавів та ручного пожежного ствола мають бути однотипними; не проведено розгортання та згортання наново пожежних плоскоскладальних рукавів (не рідше одного разу на шість місяців); не виконано пожежні кран-комплекти на 1-5 поверхах будівлі Приморської ЦРЛ таким способом, щоб напрямок осі вихідного отвору патрубка пожежного крана виключив різкий залом пожежного рукава у місці його приєднання; не проведено технічне обслуговування і перевірку на працездатність пожежних кран-комплектів не рідше одного разу на рік шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування; не виконано ремонт внутрішнього протипожежного водопроводу; не здійснено розрахунок кількості первинних засобів пожежогасіння окремо для кожного приміщення; виконано покриття підлоги на шляхах евакуації (коридорах 1-5 поверхів, хірургічного відділення) КЗ «Приморська ЦРЛ» з матеріалів що є помірно небезпечними щодо токсичності продуктів горіння, помірної димоутворювальної здатності та що відповідає групам поширення полум`я РП1, РП2; не забезпечено відповідно до законодавства працівників засобами індивідуального захисту.

Суд зазначає, що вищезазначені порушення, які залишились не усунуті, у своїй сукупності свідчать про наявність загрози життю та здоров`ю людей, оскільки відсутнє належним чином встановлене автоматичне сповіщення про надзвичайну ситуацію, відсутні засоби, які повинні використовуватись для ліквідації надзвичайної події, тощо. Всі ці обставини свідчать про те, що настання надзвичайної події може призвести до травмування та жертв, як збоку відвідувачів закладу так і з боку персоналу лікарні.

Отже, суд дійшов висновку про наявність порушень з боку відповідача правил пожежної та техногенної безпеки, які створюють реальну загрозу життю та здоров`ю людей, що є підставою для застосування заходів реагування.

Згідно ч.1 ст.9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що на момент розгляду справи наявні підстави для заборони експлуатації приміщень відповідача, а позовні вимоги ГУ ДСНС України у Запорізькій області в цій частині є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

При цьому, суд зазначає, що предметом розгляду даної справи є питання наявності/відсутності підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, а не питання усунення (шляхів усунення) відповідачем виявлених порушень, у зв`язку з чим вимоги позивача про те, що усунення порушень повинно бути підтверджено на підставі перевірки ГУ ДСНС у Запорізькій області є передчасними та такими, що задоволенню не підлягають.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

За таких обставин, суд дійшов висновку про відсутність підстав для стягнення на користь позивача сплаченої суми судового збору.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 9, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Фортечна, 65, код ЄДРПОУ 38625593) до Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської міської ради Бердянського району Запорізької області (72102, Запорізька область, м.Приморськ, вул.Морська, буд.74, код ЄДРПОУ 01992989), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Приморська районна рада Запорізької області (вул.Банкова (Пролетарська), б.110 м.Приморськ, Запорізька область, 72102, код ЄДРПОУ 20485353) та Приморська районна державна адміністрація Запорізької області (вул.Банкова (Пролетарська), б.110 м.Приморськ, Запорізька область, 72102, код ЄДРПОУ 02126372) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - задовольнити частково.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будинків, споруд та приміщень Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» Приморської міської ради Бердянського району Запорізької області, розташованого за адресою: 72102, Запорізька обл., Приморський район, м.Приморськ, вул.Морська, буд.74, шляхом зобов`язання Комунального підприємства «Приморська центральна районна лікарня» повністю зупинити експлуатацію будинків, споруд та приміщень за вказаною адресою, окрім робіт, пов`язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, до повного усунення цих порушень.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Суддя І.В. Новікова

Дата ухвалення рішення13.06.2023
Оприлюднено15.06.2023
Номер документу111496658
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду

Судовий реєстр по справі —280/61/20

Рішення від 13.06.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 12.09.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 11.07.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 30.05.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 21.09.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 03.08.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 06.04.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 23.02.2021

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

Ухвала від 17.12.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Новікова Інна Вячеславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні