ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
м. Київ
05.06.2023Справа № 910/9044/21За заявою Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ідентифікаційний номер 44116011)
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397)
про банкрутство
Суддя: Яковенко А.В.
Представники учасників: не з`явилися.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Головне управління ДПС у м. Києві (ідентифікаційний номер 44116011) звернулося до суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397) у зв`язку із наявною та непогашеною заборгованістю.
08.06.2021 до суду надійшла заява арбітражного керуючого Бандоли О.О. про участь у справі.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.06.2021 № 910/9044/21 заяву Головного управління ДПС у м. Києві було прийнято до розгляду, засідання призначено на 14.07.2021.
07.07.2021 до Господарського суду м. Києва надійшло клопотання арбітражного керуючого Бандоли О.О. про проведення судового засідання без його участі.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 14.07.2021 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397). Визнано грошові вимоги Головного управління ДПС у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ідентифікаційний номер 44116011) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397) в розмірі 45 873 366,38 грн. Введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. Введено процедуру розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397). Здійснено оприлюднення на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397) за номером 66957 від 30.07.2021р. Призначено розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» (03148, м. Київ, вул. Пшенична, 9, ідентифікаційний номер 38964397) арбітражного керуючого Бандолу Олександра Олексійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 853 від 17.07.2013). Визначено дату проведення попереднього судового засідання на 04.10.2021 р.
26.08.2021 року до Господарського суду м. Києва надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Постач-Плюс" про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 92 845 648,05 грн.
31.08.2021 року до Господарського суду м. Києва надійшла заява Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 19 340 955,09 грн.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.09.2021 повідомлено Головному управлінню ДПС у м. Києві про недоліки заяви про грошові вимоги кредиторів, що виявилися у відсутності доказів сплати судового збору за подання такої кредиторської заяви. Встановлено Головному управлінню ДПС у м. Києві, як відокремленому підрозділу ДПС десятиденний строк з моменту отримання ухвали для усунення вищевказаних недоліків заяви про визнання кредитором.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.09.2021 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Постач-Плюс" про визнання кредитором з грошовими вимогами на суму 92 845 648,05 грн. прийнято та призначено до розгляду у попередньому засіданні на 04.10.2021.
До Господарського суду міста Києва надійшли докази усунення недоліків, встановлених ухвалою Господарського суду міста Києва від 10.09.21.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 04.10.2021 заяву Головного управління ДПС у м. Києві, як відокремленого підрозділу ДПС прийнято та призначено до розгляду у попередньому засіданні на 04.10.2021.
15.09.2021 до суду від Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» надійшло клопотання про долучення документів.
22.09.2021 до суду від Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНФРОБУД" надійшли відзиви.
29.09.2021 до суду від Товариства з обмеженою відповідальністю "ПОСТАЧ-ПЛЮС" надійшли пояснення.
30.09.2021 до суду від арбітражного керуючого Бандоли О.О. надійшли пояснення та повідомлення про розгляд грошових вимог.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 04.10.2021 прийнято заяву Головного управління ДПС у м. Києві про визнання кредитором боржника на суму 19 340 955,09 грн., розгляд якої призначено в попередньому засіданні на 04.10.2021.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 04.10.2021 визнано кредитором у справі № 910/9044/21 по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд»: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОСТАЧ-ПЛЮС" з грошовими вимогами на суму 92 850 188,05 грн., з яких: 4 540,00 грн. - вимоги першої черги, 92 845 648,05 грн. - вимоги четвертої черги задоволення; Головне управління ДПС у м. Києві з грошовими вимогами на суму 65 291 021,47 грн., з яких: 76 700,00 грн. - вимоги першої черги, 46 768 286,38 грн. - вимоги третьої черги, 18 446 035,09 грн. - вимоги шостої черги задоволення. Встановлено дату проведення зборів кредиторів та комітету кредиторів: 18.11.2021. Зобов`язано розпорядника майна надати суду звіт про свою діяльність в процедурі розпорядження майном з врахуванням вимог ст.ст. 44-49 Кодексу України з процедур банкрутства. Визначено дату проведення підсумкового судового засідання у справі № 910/9044/21 на 15.11.2021.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 15.11.2021 затверджено звіт арбітражного керуючого Бандоли Олександра Олексійовича про нарахування основної грошової винагороди під час виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфробуд" за період з 14.07.2021 по 15.11.2021 на загальну суму 73 451,61 грн. Затверджено звіт арбітражного керуючого Бандоли Олександра Олексійовича про відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфробуд" за період з 14.07.2021 по 18.10.2021 на загальну суму 16 198,00 грн. Здійснено сплату основної винагороди арбітражному керуючому Бандолі Олександру Олексійовичу (свідоцтво арбітражного керуючого № 853 від 17.07.2013, ідентифікаційний код отримувача НОМЕР_1 ) на його рахунок, відкрити у АТ КБ "Приватбанк", МФО 305299, номер рахунку IBAN НОМЕР_2 за виконання ним повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфробуд" у справі № 910/9044/21 в розмірі 54 000 (п`ятдесят чотири тисячі) грн., 00 коп. з депозитного рахунку Господарського суду міста Києва UA418201720355289002000015332, відкритого у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 05379487 за рахунок коштів, авансованих Головним управлінням ДПС у м. Києві у відповідності до платіжного доручення № 1895 від 19.05.2021.
Постановою Господарського суду міста Києва від 15.11.2021 боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Бандолу О.О.
До Господарського суду міста Києва надійшло клопотання ліквідатора про продовження строку ліквідаційної процедури.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.12.2022 розгляд справи у судовому засіданні призначено на 11.01.2023.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.01.2023 клопотання ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфробуд" арбітражного керуючого Бандоли О.О. задоволено. Продовжено ліквідатору Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфробуд" арбітражному керуючому Бандолі О.О. строк для подання суду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на затвердження на шість місяців до 15.05.2023. Продовжено повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Інфробуд" арбітражного керуючого Бандоли О.О. на шість місяців до 15.05.2023.
До Господарського суду міста Києва надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута на затвердження.
Ухвалою Господарського суду м. Києва від 26.04.2023 призначено розгляд справи у судовому засіданні на 05.06.2023.
27.04.2023 до суду надійшло клопотання ліквідатора про долучення документів до матеріалів справи.
16.05.2023 до Господарського суду м. Києва надійшов звіт ліквідатора арбітражного керуючого Бандоли О.О. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації у справі № 910/9044/21 та стягнення зазначених коштів із кредиторів, пропорційно розміру їх грошових вимог до боржника.
05.06.2023 до суду надійшло клопотання ТОВ «Постач-Плюс» про розгляд справи без участі представника.
У судове засідання, призначене на 05.06.2023, представники учасників провадження у справі не з`явилися, хоча про дату, час і місце його проведення були повідомлені належним чином.
Судом досліджено звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування його витрат за підсумками ліквідаційної процедури у справі № 910/9044/21, а також клопотання про стягнення зазначених коштів з кредиторів у справі пропорційно їх визнаних грошових вимог до боржника та встановлено наступне.
Постановою Господарського суду міста Києва від 15.11.2021 у справі № 910/9044/21 ТОВ «Інфробуд» (код ЄДРПОУ 38964397, адреса: вул. Пшенична, буд. 9, м. Київ, 03148) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бандолу Олександра Олексійовича (свідоцтво № 853 від 17.07.2013).
Таким чином, арбітражний керуючий Бандола О.О. виконує повноваження ліквідатора ТОВ «Інфробуд» (код ЄДРПОУ 38964397) у період з 15.11.2021 по теперішній час.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» з 01.01.2021 мінімальна заробітна плата становить 6 000,00 грн.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» з 01.01.2022 мінімальна заробітна плата становить 6 500,00 грн.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» з 01.01.2023 мінімальна заробітна плата становить 6 700,00 грн.
Таким чином, розмір нарахованої основної грошової винагороди арбітражному керуючому Бандолі О.О. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» (код ЄДРПОУ 38964397) у період з 15.11.2021 по 05.06.2023 становить 368 750,00 грн., а саме: з 15.11.2021 по 30.11.2021 - 9 600,00 грн.; з 01.12.2021 по 31.12.2021 - 19 500,00 грн.; з 01.01.2022 по 31.01.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.02.2022 по 28.02.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.03.2022 по 31.03.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.04.2022 по 30.04.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.05.2022 по 31.05.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.06.2022 по 30.06.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.07.2022 по 31.07.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.08.2022 по 31.08.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.09.2022 по 30.09.2022 - 19 500,00 грн.; з 01.10.2022 по 31.10.2022 - 20 100,00 грн.; з 01.11.2022 по 30.11 2022 - 20 100,00 грн.; з 01.12.2022 по 31.12.2022 - 20 100,00 грн.; з 01.01.2023 по 31.01.2023 - 20 100,00 грн.; з 01.02.2023 по 28.02.2023 - 20 100,00 грн.; з 01.03.2023 по 31.03.2023 - 20 100,00 грн.; з 01.04.2023 по 30.04.2023 - 20 100,00 грн.; з 01.05.2023 по 31.05.2023 - 20 100,00 грн.; з 01.06.2023 по 05.06.2023 - 3 350,00 грн.
Крім того, кредитором ТОВ «Постач-Плюс» сплачено (пропорційно своїм кредиторським вимогам) основну грошову винагороду арбітражному керуючому Бандолі О.О. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» (код ЄДРПОУ 38964397) на загальну суму 131 929,20 грн., в тому числі: 5 636,49 грн. за листопад 2021; 11 449,13 грн. за грудень 2021 року; 11 449,13 грн. за січень 2022 року; 11 449,13 грн. за лютий 2022 року; 11 449,13 грн. за березень 2022 року; 11 449,13 грн. за квітень 2022 року; 11 449,13 грн. за травень 2022 року; 11 449,13 грн. за червень 2022 року; 11 449,13 грн. за липень 2022 року; 11 449,13 грн. за серпень 2022 року; 11 449,13 грн. за вересень 2022 року; 11 801,41 грн. за жовтень 2022 року.
Отже, розмір нарахованої основної грошової винагороди арбітражному керуючому Бандолі О.О. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» (код ЄДРПОУ 38964397) у період з 15.11.2021 по 05.06.2023 становить 368 750,00 грн., з яких: 131 929,20 грн. - виплачена; 236 820,80 грн. - невиплачена грошова винагорода.
Також, арбітражним керуючим Бандолою О.О. особисто здійснені та невідшкодовані витрати, пов`язані з виконанням повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» (код ЄДРПОУ 38964397) у період з 15.11.2021 по 18.04.2023, на загальну суму 2 861,51 грн., а саме: послуги Укрпошти - 1 135,00 грн.; канцелярські товари - 891,79 відновлення картриджу - 730,00 грн.; отримання інформації Головного управління регіональної статистики - 68,72 грн.; отримання інформації Головного управління статистики у м. Києві - 36,00 грн.
18.04.2023 відбулося засідання комітету кредиторів у справі № 910/9044/21 про банкрутство ТОВ «Інфробуд», на якому у тому числі вирішено вирішено: Схвалити звіт ліквідатора ТОВ «Інфробуд» про виконану роботу, використання коштів, фінансове становище та майно боржника, за період з 15.11.2021 по 18.04.2023. Схвалити звіт про нараховану основну грошову винагороду арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» за період з 15.11.2021 по 30.04.2023 у сумі 345 300,00 грн., з яких: 103 042,17 грн. - виплачено; 242 257,83 грн. - невиплачено. Схвалити звіт про здійснені та невідшкодовані витрати арбітражного керуючого Бандоли О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» за період з 15.11.2021 по 18.04.2023 у сумі 2 861,51 грн. Схвалити результати проведеної інвентаризації активів та зобов`язань ТОВ «Інфробуд» оформлені Протоколом від 12.05.2022.
Частиною 1 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород.
Нормами ч. 2 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень. Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.
У відповідності до ч. 6 ст. 30 Кодексу України арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - перед забезпеченим кредитором. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у справі про неплатоспроможність фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи), а в частині витрат, що стосуються заставного майна, - забезпеченим кредитором. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватися за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.
Тобто, не виявлення ліквідатором в ліквідаційній процедурі майна боржника, чи інших його активів та грошових коштів, жодним чином не впливає на оплату його послуг.
Арбітражний керуючий виконує покладені на нього судом обов`язки та, відповідно, здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі, а необгрунтована відмова арбітражному керуючому в можливості отримання гарантованої законом винагороди і тим самим примушення його виконувати повноваження з відсутності оплати праці суперечить ст. 43 Конституції України та ст. 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у справі № 5011-50/438-2012 від 17.05.2018.
При цьому відмову від оплати винагороди арбітражному керуючому можна розцінювати як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті статті 4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та інших міжнародних актів (зокрема, Конвенції 1926 року про заборону рабства, Конвенції Міжнародної організації праці про примусову чи обов`язкову працю 1930 року ратифіковану Україною 10.08.1956 року, Конвенції Міжнародної організації праці №105 про скасування примусової праці 1957 року ратифіковану Україною 05.10.2000 року), резолюції Економічної і Соціальної Ради ООН (ЕКОСОС) 1996 року тощо) та суперечить статті 43 Конституції України.
Суд зазначає, що у матеріалах справи відсутні подані чи задоволені скарги чи заперечення щодо дій (бездіяльності) арбітражного керуючого Бандоли О.О. або інших обставин, які б свідчили про неналежне виконання ним своїх повноважень з метою затягування розгляду справи про банкрутство.
Кредитори за умови непогодження з роботою арбітражного керуючого, з належним виконанням покладених на нього функцій, з розміром оплати праці арбітражного керуючого вправі були подавати скарги на дії арбітражного керуючого, ставити питання про відсторонення його від виконання повноважень, оскаржувати ухвали суду про затвердження звітів про нарахування і виплату грошової винагороди, чого у цій справі не встановлено.
Крім того, пункт 14.1.226. статті 14 Податкового кодексу України визначає: самозайнята особа - платник податку, який є фізичною особою - підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності.
Незалежна професійна діяльність - участь фізичної особи у науковій, літературній, артистичній, художній, освітній або викладацькій діяльності, діяльність лікарів, приватних нотаріусів, приватних виконавців, адвокатів, арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), аудиторів, бухгалтерів, оцінщиків, інженерів чи архітекторів, особи, зайнятої релігійною (місіонерською) діяльністю, іншою подібною діяльністю за умови, що така особа не є працівником або фізичною особою - підприємцем та використовує найману працю не більш як чотирьох фізичних осіб.
Отже, відповідно до приписів Податкового кодексу України поняття незалежна професійна діяльність визначене через термін "самозайнята особа".
Відтак, надання послуг арбітражного керуючого, як суб`єкта незалежної професійної діяльності, повинно відбуватися на платній основі.
Кредитори як споживачі послуг арбітражного керуючого, які очікують на результат його діяльності, мають усвідомлювати, що арбітражний керуючий в свою чергу правомірно очікує на отримання передбаченої законом грошової винагороди у зв`язку із належним здійсненням ним повноважень розпорядника майна, ліквідатора, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією у конкретній справі, оплата грошової винагороди у випадку неможливості здійснення її оплати з інших джерел має покладатися на кредиторів (кредитора) неплатоспроможного боржника.
З огляду на викладене, дослідивши подані звіти, ознайомившись з Протоколом засідання комітету кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» від 18.04.2023, суд вважає подані звіти такими, що узгоджуються з нормами Кодексу України з процедур банкрутства, а отже підлягають затвердженню.
При цьому, суд звертає увагу кредиторів, що звіт ліквідатора про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду арбітражному керуючому Бандолі О.О. під час виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» затверджується судом у тому числі за нерозглянутий комітетом кредиторів боржника період з 01.05.2023 по 05.06.2023 (дату припинення повноважень ліквідатора у справі), оскільки діяльність ліквідатора у процедурі визнана задовільною, скарг на його дії не надходило, зауважень щодо його роботи збоку кредиторів суду не надано.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 04.10.2021 у справі № 910/9044/21 визнано кредитором у справі № 910/9044/21 по відношенню до ТОВ «Інфробуд» : ТОВ «Постач-Плюс»» з грошовими вимогами на суму 92 850 188,05 грн., з яких: 4 540,00 грн. - вимоги першої черги, 92 845 648,05 грн. - вимоги четвертої черги задоволення; Головне управління ДПС у місті Києві з грошовими вимогами на суму 65 291 021,47 грн., з яких: 76 700,00 грн. - вимоги першої черги, 46 768 286,38 грн. - вимоги третьої черги, 18 446 035,09 грн. - вимоги шостої черги задоволення.
Кредитором ТОВ «Постач-Плюс» сплачено (пропорційно своїм кредиторським вимогам) основну грошову винагороду арбітражному керуючому Бандолі О.О. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» на загальну суму 131 929,20 грн.
Таким чином, залишок не виплаченої ТОВ «Постач-Плюс» основної грошової винагороди на користь арбітражного керуючого Бандоли О.О. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ «Інфробуд» складає 84 576,71 грн.
Крім того, ухвалою Господарського суду міста Києва від 15.11.2021 у справі № 910/9044/21 з-поміж іншого затверджено звіт арбітражного керуючого Бандоли Олександра Олексійовича про нарахування основної грошової винагороди під час виконання повноважень розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» за період з 14.07.2021 по 15.11.2021 на загальну суму 73 451,61 грн. Затверджено звіт арбітражного керуючого Бандоли Олександра Олексійовича про відшкодування витрат за підсумками процедури розпорядження майном Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» за період з 14.07.2021 по 18.10.2021 на загальну суму 16 198,00 грн.
Як зазначає ліквідатор, арбітражному керуючому Бандолі О.О. не сплачено основну грошову винагороду та не відшкодовано витрати за період виконання повноважень розпорядника майна ТОВ «Інфробуд», а саме: 19 451,61 грн. - залишок не виплаченої основної винагороди та 16 198,00 грн. - не відшкодовані понесені особисті витрати за період з 14.07.2021 по 18.10.2021.
Враховуючи неможливість здійснити оплату послуг арбітражного керуючого за рахунок авансування (авансування коштів заявником (кредитором або боржником) у даній справі не здійснювалось), або ж за рахунок інших джерел для покриття витрат на виплату винагороди арбітражному керуючому, керуючись принципом пропорційності, встановленим Кодексом України з процедур банкрутства (ч. 4 ст. 48, ч. 3 ст. 64), доцільно застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами коштів для здійснення оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого.
За таких обставин, суд задовольняє клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Бандоли О.О. про стягнення нарахованої та невиплаченої грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна та ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» та понесених за цей період витрат арбітражним керуючим з кредиторів у справі Товариства з обмеженою відповідальністю «Постач-Плюс» та Головного управління ДПС у м. Києві пропорційно їх визнаним грошовим вимогам до боржника з урахуванням часткової сплати винагороди арбітражного керуючого кредитором Товариством з обмеженою відповідальністю «Постач-Плюс».
Керуючись статтями 2, 12, 30 Кодексу України з процедур банкрутства та ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт про нараховану та невиплачену основну грошову винагороду арбітражному керуючому Бандолі О.О. під час виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» за період з 15.11.2021 по 05.06.2023 у сумі 368 750,00 грн.
2. Затвердити звіт арбітражного керуючого Бандоли О.О. про здійснені та невідшкодовані витрати, понесені ним особисто у ході проведення ліквідаційної процедури Товариства з обмеженою відповідальністю «Інфробуд» за період з 15.11.2021 по 18.04.2023 у сумі 2 861,51 грн.
3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Постач-Плюс» (03126, м. Київ, вул. Качалова, буд. 5-В, код згідно ЄДРПОУ 41476419) на користь арбітражного керуючого Бандоли Олександра Олексійовича (Свідоцтво № 853 від 17.07.2013, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ) 84 576 (вісімдесят чотири тисячі п`ятсот сімдесят шість) грн. 71 коп. основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі за період з 15.11.2021 по 05.06.2023, 1 680 (одна тисяча шістсот вісімдесят) грн. 09 коп. понесених витрат у ліквідаційній процедурі, 11 420 (одинадцять тисяч чотириста двадцять) грн. 71 коп. основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна у справі за період з 14.07.2021 по 15.11.2021 та 9 510 (дев`ять тисяч п`ятсот десять) грн. 41 коп. понесених витрат у процедурі розпорядження майном боржника.
4. Стягнути з Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП: 44116011, адреса: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19) на користь арбітражного керуючого Бандоли Олександра Олексійовича (Свідоцтво № 853 від 17.07.2013, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ) 152 244 (сто п`ятдесят дві тисячі двісті сорок чотири) грн. 09 коп. основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора у справі за період з 15.11.2021 по 05.06.2023, 1 181 (одна тисяча сто вісімдесят одна) грн. 42 коп. понесених витрат у ліквідаційній процедурі, 8 030 (вісім тисяч тридцять) грн. 90 коп. основної грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна у справі за період з 14.07.2021 по 15.11.2021 та 6 687 (шість тисяч шістсот вісімдесят сім) грн. 59 коп. понесених витрат у процедурі розпорядження майном боржника.
5. Видати накази.
6. Копію ухвали направити учасникам провадження у справі.
Ухвала набирає законної сили в порядку ч.ч. 4, 5 ст.9 Кодексу України з процедур банкрутства та може бути оскаржена.
Повний текст ухвали складено 14.06.2023
Суддя А.В. Яковенко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.06.2023 |
Оприлюднено | 15.06.2023 |
Номер документу | 111518833 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Яковенко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні