Справа № 592/8246/23
Провадження № 1-кс/592/3639/23
УХВАЛА
про тимчасовий доступ до речей і документів
14 червня 2023 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м.Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області старший ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023202510000032 від 16.03.2023 року, за попередньою правовою кваліфікацією ч.1 ст.364, ч.1 ст.366 КК України.
Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області старший ОСОБА_3 , своє клопотання обґрунтовує тим, що слідчим відділом Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування у об`єднаному кримінальному провадженні №42023202510000032, відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.03.2023 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.364, ч.1 ст.366 КК України по факту зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, а також за фактом службової підробки.
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч.1 ст.364 КК України слугували матеріали УСР в Сумській області ДСР НПУ від 15.03.2023 року стосовно вчинення службовими/посадовими особами Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, що перебувають у спільній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) вказаного вище кримінального правопорушення.
Таким чином, в діях службових/посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 , вбачаються ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачено ч.1 ст.366 КК України.
Так, 09.05.2023, прокурором Окружної прокуратури міста Суми ОСОБА_4 винесено постанову про об`єднання матеріалів досудових розслідувань КП №42023202510000032 від 16.03.2023 року, за ч.1 ст.364 КК України та №42023202510000042 від 20.04.2023 за ч.1 ст.366 КК України, оскільки є підстави вважати, що правопорушення вчинене одними і тими ж особами та зареєструвати під єдиним номером №42023202510000032.
Так, в ході досудового розслідування проведено ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дії, спрямованих на повне, всебічне та неупереджене розслідування вказаного кримінального провадження, зокрема.
Також, в ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна (офіційно створено ФОП) фізична особа - підприємець ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , код РНОКПП (ІПН): НОМЕР_1 , місце проживання ФОП: АДРЕСА_1 , дата та номер запису в ЄДР: 02.12.2015, дані про основний вид економічної діяльності: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно - технічним обладнанням.
Разом з цим, відповідно до інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що за даними автоматизованих інформаційно - комунікаційних систем ДПС України, користувачами яких є даними територіальні органи ДПС, що ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 ) перебуває на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_5 та у 2022 році здійснював діяльність на спрощеній системі оподаткування (2 група єдиного податку). Також зазначають, що платники єдиного податку 2 групи подають до контролюючого органу за звітний рік податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи підприємця у строки, встановлені для календарного року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Станом на 10.01.2023 декларація платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця за 2022 рік не подана.
Так, процесуальним керівником у вказаному кримінальному провадженні ОСОБА_6 надано доручення про проведення слідчих (розшукових) дій (в порядку ст.ст.36, 40 КПК України) для встановлення всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення.
Згідно відомостей, які містяться на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_6 (уповноважений орган - ІНФОРМАЦІЯ_2 по закладам, підприємствам та установам, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області) встановлено відповідні підприємства, установи та заклади, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, розташованих на території міста Суми (юридично/фактично), які мають наступні назви, код ЄДРПОУ та місце розташування ( ІНФОРМАЦІЯ_7 а саме: ІНФОРМАЦІЯ_8 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_2 ); ІНФОРМАЦІЯ_9 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ; АДРЕСА_3 ); Комунальний заклад Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ; АДРЕСА_4 ); ІНФОРМАЦІЯ_11 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ; АДРЕСА_5 ); ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ; АДРЕСА_6 ); Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ; АДРЕСА_7 ).
Надалі, 01.05.2023 року на підставі ухвали слідчого судді Ковпаківського районного суду м.Суми (справа № 592/4328/28 від 10.04.2023) проведено тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_2 та вилучено належним чином завірені копії клопотань (подань) відповідних підприємств, установ та закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, розташованих на території міста Суми та наказів ІНФОРМАЦІЯ_2 про преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника, зокрема по вищезазначеним.
Тому, на даний час, виникла об`єктивна необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ; АДРЕСА_6 ), з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів.
В судове засідання слідчий відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області старший ОСОБА_3 , не з`явився.
Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з тих підстав, що документи до яких заявлено клопотання про надання доступу можуть містити інформацію, необхідну для встановлення обставин вчинення протиправних дій та бути визнані доказами у кримінальному провадженні.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 163, 164 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Надати тимчасовий доступ до документів зазначеній в ухвалі особі.
2. Документи, до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів або належним чином завірених копій вказаних документів:
- документи із можливістю їх вилучення оригіналів та/або належним чином завірених копій документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді та на електронному/оптичному носії), які зберігаються у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 будівлі (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_6 , а саме:
1) клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника вказаного вище Установи з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;
2) наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_8 ) щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;
3) статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;
4) колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;
5) касові видатки загальний фонд, касові видатки спеціальний фонд та касові видатки субвенція ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 роки включно;
6) меморіальні ордери № 5 (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 роки включно;
7) розрахункові відомості (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 роки включно;
8) штатного розпису ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 рік включно;
9)кошторису,плану асигнувань(завинятком наданнякредитів збюджету)загального,спеціального тасубвенції фондубюджету,помісячного планувикористання бюджетнихкоштів (загальний,спеціальний,субвенції),плану використаннябюджетних коштів(загальний,спеціальний,субвенції),зведення показниківспеціального фондукошторису (загальний,спеціальний,субвенції),довідки прозміни доплану використаннябюджетних коштів(загальний,спеціальний,субвенції),довідки прозміни допомісячного планувикористання бюджетнихкоштів (загальний,спеціальний,субвенції),довідки прозміни докошторису (загальний,спеціальний,субвенції) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 роки включно;
10) лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 роки включно;
11) відомості розподілу виплат (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за 2022 - 2023 роки включно;
12) положення про преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, яке діяло/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно;
13) заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік;
14) наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;
15) посадової інструкції директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді;
16) розрахунку заробітної плати (контракту тощо) директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, який діяв/дієу період з 2022 року по 2023 рік;
17) матеріали особової справи директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо);
18) табелів обліку робочого часу працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за період 2022 - 2023 рік включно;
19) наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі «Про призупинення процесу та режиму праці в умовах воєнного стану в Україні» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;
20) клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) даної Установи щодо преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;
21) наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі щодо преміювання працівників даної Установи з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час;
22) заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік;
23) наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно;
24) посадової інструкції головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді;
25) матеріали особової справи головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо);
26) наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі «Про встановлення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;
27) наказу/ів ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі «Про припинення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;
28) наказу/ів (розпорядження/ь) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі «Про надання відпустки» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно;
29) особової картки (« ІНФОРМАЦІЯ_13 ») працівників ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі, які працювали/працюють за період 2022-2023 рік включно;
30) журналу/ів реєстрації наказів («Про преміювання», «Про надання відпустки» тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі за період 2022-2023 рік включно;
31) відеозаписи з камер відеоспостереження за період з 01.10.2022 до 01.05.2023.
3. Тимчасовий доступ до речей та документів має надати уповноважена особа ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_6 .
4. Строк дії ухвали тридцять днів з дня винесення ухвали.
Право тимчасового доступу до речей та документів надається слідчим із групи слідчих Сумського РУП ГУНП в Сумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 та іншим слідчим із групи слідчих у кримінальному провадженні №42023202510000032 від 16.03.2023.
Відповідно до вимог ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала виготовлена у двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження.
Примірник 2 та завірена копія - надано слідчому.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111523652 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Котенко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні