Рішення
від 14.06.2023 по справі 120/1127/23
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

14 червня 2023 р. Справа № 120/1127/23

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Воробйової Інни Анатоліївни, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Корпорація Скіф-96" до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області, комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Корпорація Скіф -96 (далі ТОВ Корпорація Скіф -96, позивач) з адміністративним позовом до Державної податкової служби України (далі- ДПС України, відповідач 1), Головного управління Державної податкової служби у Вінницькій області (далі - ГУ ДПС у Вінницькій області, відповідач 2), комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - комісія, відповідач 3 ) в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії від 06.10.2022 року №7437533/24376307 про відмову в реєстрації розрахунку коригування №2 від 31.08.2022 р. ;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії від 06.10.2022 року №7437531/24376307 про відмову в реєстрації розрахунку коригування №3 від 31.08.2022 р. ;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії від 06.10.2022 року №7437530/24376307 про відмову в реєстрації розрахунку коригування №4 від 31.08.2022 р. ;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії від 06.10.2022 року №7437532/24376307 про відмову в реєстрації розрахунку коригування №5 від 31.08.2022 р. ;

- зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунки коригування №, 2,3,4, 5 від 31.08.2022 р. датами їх фактичного подання.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що ТОВ Корпорація Скіф -96 було складено розрахунки коригування №, 2,3,4, 5 від 31.08.2022 р. та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Дані розрахунки складені у зв`язку із змінами розмірів калькуляцій собівартості товару, внаслідок чого змінилась вартість товару та кількість, при цьому, не змінено загальну суму вартості товару.

Через автоматизовану систему Єдине вікно подання електронних документів" позивач отримав квитанції, в якій містилась інформація про зупинення реєстрації вказаних розрахунків відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України. В квитанції зазначено: відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), що відповідає п.4 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Позивачем через систему електронного документообігу M.E.Doc направлено повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та разом з повідомленням направлено підтверджуючі документи-первинні документи, що підтверджують здійснення господарської операції.

Однак, спірними рішеннями відмовлено в реєстрації ПК з підстав не надання первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) в тому числі рахунків, актів приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних цінових форм та галузевої специфіки, накладних .

Позивач вказує, що ним виконано вимоги необхідні для реєстрації розрахунків коригування та надано всі необхідні документи, відтак, оскаржувані рішення про відмову у реєстрації розрахунків є протиправними та підлягають скасуванню.

Ухвалою від 20.03.2023 р. відкрито провадження у справі і призначено справу за правилами спрощеного провадження без виклику сторін.

04.04.22р. надійшли відзиви від ГУ ДПС у Вінницькій області та ДПС України, в яких представник просив відмовити в задоволенні позову мотивуючи тим, що позивачу відмовлено в реєстрації розрахунків через те, що не надано документи на підтвердження підстав складання розрахунків коригування до відповідних податкових накладних. Також зазначив, що повноваження щодо реєстрації податкової накладної є дискреційними.

Ухвалою від 22.05.2023 р. позов залишено без руху.

05.06.2023 р. ухвалою суду поновлено строк звернення до суду, продовжено розгляд справи та витребувано додаткові докази.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.

Згідно підпунктів "а", "б" пункту 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.

Відповідно до п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України (ПК України) датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Згідно із п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Відповідно до пп. 201.16.1. п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №1165).

Відповідно до п. 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №1165 визначено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з п. 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).

Відповідно до п. 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку №1165).

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку № 1165).

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок №520).

Так, п. 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Згідно з п.п. 3, 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", та «;Про електронні довірчі послуги" та "Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами", затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).

Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Так, на виконання вимог контролюючого органу, позивач надав пояснення та копії документів по відмовлених у реєстрації розрахунку коригування, складеного під час здійснення відповідних господарських операцій, що підтверджується контролюючим органом.

Так, судом встановлено, що 19.12.2017 р. між ТОВ Корпорація Скіф -96 та ТОВ "Агат -А" укладено договір №19/12-2017, згідно умов якого постачальник зобов`язується поставити споживачу пару, а споживач прийняти та оплатити товар.

Пунктами 2.2, 2.4., 2.5 цього договору визначено, що ціна договору може бути змінена у зв`язку із змінами розмірів складових калькуляцій собівартості товару. Період розрахунків оплати вартості товару становить місяць в якому здійснюється постачання. В кінці місяця постачальник надає споживачу видаткову накладну, якою засвідчує факт постачання товару за вказаний період. Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати споживачем вартості товару протягом 3 діб після пред`явлення постачальником рахунку на оплату товару або після підписання сторонами видаткової накладної.

За наслідком проведення господарської операцій позивачем сформовано та направлено на реєстрацію наступні податкові накладні:

- №11 від 23.12.2021 р. на суму 1 304 000 грн. щодо поставки пару в кількості 434.666668 Гкал;

- №12 від 24.12.2021 р. на суму 1 628 000 грн. щодо поставки пару в кількості 542.666668 Гкал;

- №13 від 28.12.2021 р. на суму 2 242 000 грн. щодо поставки пару в кількості 747.333332 Гкал;

- №14 від 29.12.2021 р. на суму 2 305 000 грн. щодо поставки пару в кількості 768.333332 Гкал.

Податкові накладні зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, про що свідчать квитанції від 12.01.2022 р.

В подальшому, внаслідок зміни розмірів складових калькуляцій собівартості товару, змінено ціну пару у зв`язку із чим сформовано наступні розрахунки коригування:

-№ 2 від 31.08.2022 р. на суму 1 304 000 грн. щодо поставки пару, в якій скориговано вартість товару з 2500 на 2750 грн. та кількість з 434.666668 на 395.151516 Гкал;

-№ 3 від 31.08.2022 р. на суму 1 628 000 грн. щодо поставки пару, в якій скориговано вартість товару з 2500 на 2750 та кількість з 542.666668 на 493.333335 Гкал;

-№ 4 від 31.08.2022 р. на суму 2 242 000 грн. щодо поставки пару, в якій скориговано вартість товару з 2500 на 2750 та кількість з 747.333332 на 679.393938 Гкал;

-№ 5 від 31.08.2022 р. на суму 2 305 000 грн. щодо поставки пару, в якій скориговано вартість товару з 2500 на 2750 щодо пару 686.844912 Гкал. При цьому, стосовно поставки пару в кількості 12.803928 сума вартості не змінилась та зазначено 2500 грн.

В підтвердження коригування поставки пару, позивач надав до суду податкові накалдні №11 від 23.12.2021 р., №12 від 24.12.2021 р., №13 від 28.12.2021 р., №14 від 29.12.2021 р., договір №19/12-2017 від 19.12.2017 р. та акт №72 від 31.08.2022 р.

05.09.2022 р., 15.09.2022 р. позивачем отримано квитанції, у якій зазначено, що відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація розрахунків коригування зупинена, оскільки такі відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків визначеним п.4 "Критеріїв ризиковості платника податку". Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

03.10.2022 р. надано письмові пояснення, в яких позивач вказує, що на час отримання попередньої оплати відпускна ціна пару за 1 Гкал скаладал 2500 грн., однак на дату реалізації пару 31.08.2022 р. змінились розміри складових калькуляцій собівартості товару у зв`язку із чим збільшено ціну пару, що погоджено із покупцем та підтверджується актом №72 від 31.08.2022 р.

В подальшому, із урахуванням цих пояснень, комісією прийняті рішення від 06.10.2022 року №7437533/24376307, №74375331/24376307, №74375330/24376307, №74375332/24376307 про відмову в реєстрації розрахунків коригування з підстав не надання документів. Зокрема вказано, що первинних документів щодо постачання /придбання товарів/послуг, зберігання і транспортуванння, навантаження , розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки - не надано.

Надаючи оцінку спірним рішенням, суд вказує наступне.

В підтвердження розрахунків коригування позивачем надано лише договір №19/12-2017 від 19.12.2017 р. та акт №72 від 31.08.2022 р., що не спростовано в ході розгляду справи. Більш того на виконання вимог ухвали суду від 05.06.23 р. щодо надання копій документів, які надавались для реєстрації розрахунків коригування, товариством надано лише податкові накладні та розрахунки коригування.

У акті №78 від 31.08.2022 р. вказано, що поставлено пару загальною кількістю 2 350, 28 Гкал за ціною без ПДВ 2750 грн. за Гкал та загальна сума із ПДВ склала 7 755 924 грн. При цьому, згідно розрахунків коригування №2,3, 4, 5 від 31.08. 2022 р. загальна кількість поставленого пару склала 2 267, 52763 Гкал (395.151516+493.333335+679.393938+12.803928+ 686.844912).

Отже, наявні розбіжності в кількості поставленого пару згідно акту від 31.08.2022 р. та розрахунків коригування №2,3, 4, 5 від 31.08. 2022 р.

Також наявні розбіжності у цифрових значеннях вартості товару. Зокрема, в акті №72 від 31.08.2022 р. зазначено вартість пару 2750 грн. за Гкал, тоді як в розрахунку коригування №5 від 31.08.2022 р. вартість пару 12.803928 Гкал вказано 2500 грн. Гкал.

Відтак, подані позивачем первинні документи до податкового органу не підтверджують факт поставки пару в серпні 2022 р. в кількості 2 267, 52763 Гкал.

Суд вказує, що за умовами договору №19/12-2017 від 19.12.2017 р. його ціна може бути змінена у зв`язку із змінами розмірів складових калькуляцій собівартості товару, що є підставою для складання розрахунків коригування. Однак, в кінці місяця постачальник надає споживачу видаткову накладну, якою засвідчує факт постачання товару за вказаний період.

Проте відповідних накладних не надано ані суду , ані контролюючому органу.

Окремо суд вказує й на те, що в наданих позивачем податковому органу письмових поясненнях не наведено аргументів і розрахунків згідно яких можливо підтвердити поставку пару в кількості, яка зазначена розрахунках коригування №2,3, 4, 5 від 31.08. 2022 р.

Відтак, суд погоджується із тим, що позивачем не надано первинних документів на підтвердження постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортуванння, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні, які б підтверджували факт поставки пару в кількості, яка зазначена в розрахунках коригування №2,3, 4, 5 від 31.08. 2022 р.

А отже, підстави вважати, що оскаржувані рішення є не правомірними та підлягають скасуванню - відсутні.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності оскаржуваної відповіді та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини не підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, в задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що особі, що не є суб`єктом владних повноважень у разі відмови у задоволені позову судовий збір не відшкодовуються.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

в задоволенні позову відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Інформація про учасників справи:

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю Корпорація Скіф -96 (вул.Заводська, 28, м.Гайсин, Вінницька область, код ЄДРПОУ 24376307).

Відповідач 1: Державна податкова служба України (Львівська площа, 8, м.Київ, код 43005393).

Відповідач 2: Головне управління Державної податкової служби у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, буд 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 44069150).

Відповідач 3: комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (вул. Хмельницьке шосе, буд 7, м. Вінниця).

Повний текст рішення сформовано 14.06.23

СуддяВоробйова Інна Анатоліївна

Дата ухвалення рішення14.06.2023
Оприлюднено16.06.2023
Номер документу111529833
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —120/1127/23

Рішення від 14.06.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 22.05.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 13.02.2023

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні